דף הבית » תרופות סבתא » כיצד להוריד את לחץ הדם – 7 תרופות של סבתא המקובלות ברחבי העולם ומבוססות על מרכיבים טבעיים

כיצד להוריד את לחץ הדם – 7 תרופות של סבתא המקובלות ברחבי העולם ומבוססות על מרכיבים טבעיים

הפחתת לחץ הדם עם התרופות של סבתא
לחץ דם גבוה או יתר לחץ דם הוא מצב בריאותי חמור מאוד שצריך לפקח ולטפל בו.החדשות הטובות הן שיש מגוון תרופות טבעיות שיכולות לעזור להוריד את לחץ הדם.סבתות ידועות זה מכבר בסעדים המיושנים שלהן שעשויים להיות יעילים להפחתת לחץ הדם.להלן שבע תרופות של סבתות המקובלות ברחבי העולם ומבוססות על מרכיבים טבעיים שיכולים לעזור להוריד את לחץ הדם.

פעילות גופנית קבועה
פעילות גופנית קבועה הוכחה כאחת הדרכים היעילות ביותר להוריד את לחץ הדם.זה יכול לעזור לחזק את הלב ולהגדיל את כמות החמצן וזרימת הדם בכל הגוף.פעילות גופנית יכולה גם לעזור להוריד את רמות הלחץ, מה שעלול להוביל לעלייה בלחץ הדם.חשוב למצוא פעילות מהנה וכי אתה יכול לעשות באופן קבוע.הליכה, ריצה קלה, שחייה ורכיבה על אופניים הם כל אפשרויות טובות.

תרופות צמחיות
תרופות צמחיות שימשו במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבים בריאותיים, כולל לחץ דם גבוה.כמה מעשבי התיבול הפופולריים ביותר להפחתת לחץ הדם כוללים שום, עוזרד וגינקו בילובה.ניתן לקחת עשבי תיבול אלה בצורה של תה, תמיסות, כמוסות או תמציות.חשוב לשוחח עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שנטילת תרופות צמחיות כלשהן, מכיוון שחלקם עשויים לקיים אינטראקציה עם תרופות אחרות.

H2 – דיקור סיני
דיקור סיני הוא תרגול סיני עתיק הכרוך בהכנסת מחטים זעירות לעור בנקודות ספציפיות.ההערכה היא כי הדבר ממריץ את תהליכי הריפוי הטבעיים של הגוף ומסייע בהפחתת הלחץ.מחקרים הראו כי דיקור סיני יכול להיות יעיל להפחתת לחץ הדם הסיסטולי והדיאסטולי כאחד.

H2 – מדיטציה
מדיטציה שימשה במשך מאות שנים כדי להפחית את הלחץ ולשיפור הבריאות הנפשית והפיזית הכללית.נהוג לחשוב שעל ידי התמקדות בהרגעת מחשבות ושחרור מתח, זה יכול לעזור להוריד את לחץ הדם.ישנם סוגים רבים של מדיטציה שניתן לתרגל, כולל מדיטציה מודרכת ומדיטציה של מיינדפולנס.

טכניקות הרפיה
טכניקות הרפיה כמו נשימה עמוקה, הרפיה של שרירים מתקדמת ויוגה יכולות להועיל מאוד בהפחתת הלחץ והורדת לחץ הדם.נשימה עמוקה כוללת נשימות איטיות ועמוקות פנימה דרך האף והחוצה דרך הפה.הרפיה של שרירים מתקדמת כוללת נטייה ושחרור קבוצות שרירים שונות בגוף כדי להרפות אותן.יוגה משלבת תרגילי נשימה עם תנוחות פיזיות כדי לעזור להרפות את הגוף והנפש.

H3 – שינויים תזונתיים
ביצוע שינויים בתזונה יכול לעזור גם להפחתת לחץ הדם.אכילת תזונה בריאה ומאוזנת הדלה במלח ושומן ועשירה בפירות, ירקות ודגנים מלאים יכולה להשפיע לטובה על לחץ הדם.חשוב גם להישאר לחות על ידי שתיית הרבה מים לאורך כל היום.

טיפ ייחודי ומועיל:
נסה לצאת לטיול בטבע או לעשות מדיטציה בחוץ לכמה דקות בכל יום.זה יכול לעזור להפחית את רמות הלחץ ולשפר את הרווחה הכללית שלך, שיכולה בתורם לעזור להוריד את לחץ הדם. הקומרי:
מאמר זה דן ב -7 מרכיבים טבעיים שהתקבלו ברחבי העולם על ידי סבתות כדרך להוריד את לחץ הדם.המרכיבים שנדונו היו שום, לימון, חומץ תפוחים, קינמון, כורכום, מיץ סלרי וג’ינג’ר.ישנם מרכיבים טבעיים רבים אחרים שניתן להשתמש בהם כדי להוריד את לחץ הדם, אך 7 אלה הוכחו על ידי המחקר כיעיל ביותר.המאמר כלל גם שאלות נפוצות על השיקולים החשובים ביותר בעת שימוש במרכיבים טבעיים אלה כדי להוריד את לחץ הדם.לבסוף, קישור לדף ויקיפדיה נכלל למידע נוסף על הורידו של לחץ הדם.

שום

שום הוא אחד המרכיבים הטבעיים הפופולריים ביותר המשמשים להפחתת לחץ הדם.הוא מכיל תרכובת שנקראת אליצין, שידוע כ- Lרמות לחץ הדם של OWER.מחקרים הראו כי שום יכול להפחית את לחץ הדם הסיסטולי על ידי 5-7 מ”מ כספית ולחץ דם דיאסטולי על ידי 3-5 מ”מ כספית.עדיף לצרוך שום גולמי או מבושל קלות, כבישול הוא יכול להפחית את עוצמתו.אתה יכול להוסיף שום לסלטים, רטבים ומרקים לדרך טעימה ובריאה להוריד את לחץ הדם שלך.

לימון

לימון הוא מרכיב טבעי נוסף שידוע כמסייע בהורדת לחץ הדם.הוא גבוה בוויטמין C ואשלגן, ששניהם יכולים לעזור להפחית את רמות לחץ הדם הגבוהות.שתיית כוס מיץ לימון סחוט טרי כל בוקר על בטן ריקה יכולה לעזור להפחית את רמות לחץ הדם הסיסטולי והדיאסטולי.אתה יכול גם להוסיף לימון למים ולתה הצמחים שלך לקבלת טעם נוסף ובריאות.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא דרך נהדרת להוריד את לחץ הדם.הוא מכיל חומצה אצטית, המסייעת להפחתת ייצור הגוף של אנגיוטנסין, הורמון שיכול להעלות את לחץ הדם.מחקרים הראו כי שתיית תערובת של שתי כפיות של חומץ סיידר תפוחים ושמונה גרם מים יכולה להפחית את לחץ הדם הסיסטולי עד 6 מ”מ כספית ולחץ דם דיאסטולי עד 3 מ”מ כספית.עדיף לשתות את התערובת הזו פעם ביום לפני הארוחות.

קינמון

קינמון הוא תבלין פופולרי ששימש במשך מאות שנים להפחתת לחץ הדם.הוא מכיל נוגדי חמצון שיכולים להפחית את הדלקת ולשפר את זרימת הדם.מחקרים הראו כי צריכת כפית אחת של קינמון מדי יום יכולה להפחית את רמות לחץ הדם הסיסטולי והדיאסטולי.אתה יכול להוסיף קינמון למשקאות החמים שלך או לפזר אותו על האוכל שלך לקבלת טעם נוסף ובגברת בריאות.

כורכום

כורכום הוא תבלין הידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והנוגדי חמצון.הוא מכיל כורכומין, שהוכח כמוריד את רמות לחץ הדם.מחקרים מצאו כי צריכת 500 מיליגרם של כורכום מדי יום יכולה להפחית את לחץ הדם הסיסטולי על ידי 6 מ”מ כספית ולחץ דם דיאסטולי ב -5 מ”מ כספית.אתה יכול להוסיף כורכום לרטבים, מרקים וקארי לתוספת דחיפה בריאותית.

מיץ סלרי

מיץ סלרי הוא דרך נהדרת להוריד את לחץ הדם.הוא מכיל תרכובת בשם Phthalide, המסייעת להרפות את השרירים בדפנות כלי הדם ומאפשרת להם להתרחב, וכתוצאה מכך רמות לחץ דם נמוכות יותר.מחקרים הראו כי שתיית שתיים עד שלוש כוסות מיץ סלרי מדי יום יכולה להפחית את רמות לחץ הדם הסיסטולי והדיאסטולי.אתה יכול גם להוסיף מרכיבים אחרים כמו ג’ינג’ר ולימון כדי להפוך את המיץ לטעים יותר.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עוד מרכיב טבעי נהדר שיכול לעזור להוריד את לחץ הדם.הוא מכיל ג’ינג’רולים, המסייעים להפחתת הדלקת ולהרגיע את השרירים בדפנות העורקים, וכתוצאה מכך רמות לחץ דם נמוכות יותר.מחקרים הראו כי צריכת שניים עד ארבעה גרם ג’ינג’ר מדי יום יכולה להפחית את רמות לחץ הדם הסיסטולי והדיאסטולי.אתה יכול להוסיף ג’ינג’ר למשקאות החמים שלך או לפזר אותו על האוכל שלך לקבלת טעם נוסף ובגברת בריאות.

שאלות נפוצות

מהם השיקולים החשובים ביותר בעת שימוש במרכיבים טבעיים כדי להוריד את לחץ הדם?

השיקול החשוב ביותר בעת שימוש במרכיבים טבעיים כדי להוריד את לחץ הדם הוא לדבר עם הרופא שלך לפני שתעשה זאת.הרופא שלך יכול לספק לך עצות לגבי המינון והתדר הטוב ביותר לצרכים האישיים שלך.עליכם גם לוודא שאינכם אלרגיים לאף אחד מהמרכיבים וכי אתם צורכים את החומרים בכמויות הנכונות.

האם יש מרכיבים טבעיים אחרים שיכולים לעזור להוריד את לחץ הדם

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן