דף הבית » תרופות סבתא » חיזוק הלב – 14 התרופות של סבתא הפועלות במשפחה ובבריאות
ddddda ddcd  ddaadaddaddaa dadc daddaad ddaddadcddaa ddeda

חיזוק הלב – 14 התרופות של סבתא הפועלות במשפחה ובבריאות

הלב האנושי: 14 הסעדים של סבתא הפועלים במשפחה

הלב האנושי הוא איבר רב עוצמה האחראי על שאיבת חמצן וחומרי תזונה נותנים חיים לאורך כל גופנו.שמירה על בריאה וחזקה חיונית לחיים ארוכים ובריאים.לרוע המזל, רבים מאיתנו לא שמים לב לבריאות הלב שלנו עד שמשהו ישתבש.זו הסיבה שחשוב להיות פרואקטיבי ולנקוט צעדים כדי להגן על ליבך כעת על ידי ביצוע כמה מהתרופות המנוסות והאמיתיות שהועברו מדור לדור.להלן 14 תרופות של סבתא הפועלות במשפחה ובטוחות לחזק את ליבך.

לאכול נכון ולהתעמל

אין זה מפתיע שאכילת תזונה בריאה ומאוזנת וקבלת פעילות גופנית סדירה הם חיוניים ללב בריא.אכילת מזונות מזינים דלים במלח, שומן רווי וכולסטרול יכולה לעזור להפחית את הסיכון שלך למחלות לב.בנוסף, פעילות גופנית קבועה תעזור לשמור על ליבך חזק ולהפחית את הסיכון לשבץ מוחי.אם אינך בטוח כיצד להתחיל, נסה לצאת לטיול של 30 דקות בכל יום או לבצע אימוני כוח קל.

לנהל לחץ

לחץ יכול להשפיע לרעה על בריאותנו הגופנית והנפשית, ולכן חשוב למצוא דרכים לנהל אותו.נשימה עמוקה, מדיטציה ויוגה הם כולם דרכים נהדרות להפחתת לחץ.בנוסף, נסה להפריש זמן כל יום כדי להמשיך בפעילויות שאתה נהנה ממנו, כמו קריאה, ציור או גינון.

לישון מספיק

השינה מספקת חיונית לבריאות לב טובה.מחקרים הראו שאנשים שלא מקבלים מספיק שינה נמצאים בסיכון גבוה יותר למחלות לב.כוון ל 7-9 שעות שינה בכל לילה ולקפוך לדבוק בלוח זמנים שינה עקבי.

הישאר לחות

להישאר לחות חיוני לבריאות לב טובה.מים עוזרים לשמור על לחץ הדם שלך ברמה בריאה, וזה עוזר לשמור על קריר גופך.הקפידו לשתות לפחות 8 כוסות מים ביום ולהתרחק ממשקאות ממותקים.

הגבל את צריכת האלכוהול

שתיית יותר מדי אלכוהול יכולה להשפיע לרעה על ליבך.יותר מדי אלכוהול יכול להגביר את לחץ הדם שלך ולהעלות את הסיכון שלך להתקף לב ושבץ מוחי.אם תבחרו לשתות, עשו זאת במתינות, מה שאומר שלא יותר משני משקאות ביום לגברים ומשקה אחד ליום לנשים.

קח תוספי ויטמין

נטילת מולטי ויטמין יומית יכולה לעזור להבטיח שגופך מקבל את החומרים המזינים שהוא זקוק לו.בנוסף, מחקרים הראו כי ויטמינים מסוימים, כמו ויטמין B6, יכולים לעזור להפחית את הסיכון למחלות לב.שוחח עם הרופא שלך כדי לקבוע את משטר התוספים הטוב ביותר עבורך.

טיפ: אם אתה מתכוון לקחת מולטי ויטמין, וודא שהוא באיכות גבוהה ונטול חומרי מילוי סינתטיים.

הימנע מעישון

עישון הוא גורם סיכון עיקרי למחלות לב, ולכן חשוב להימנע ממנו.אם אתה מעשן, הפרישה היא אחד הדברים הטובים ביותר שאתה יכול לעשות לבריאות הלב שלך.שוחח עם הרופא שלך על דרכים להפסיק לעשן.

לאכול שום

שום שימש זה מכבר לשיפור בריאות הלב, ומחקרים הראו שהוא יכול לעזור להפחית את הכולסטרול ולהוריד את לחץ הדם.נסה להוסיף קצת שום לארוחות שלך או לקחת תוסף שום.

אכלו פירות יער

פירות יער ארוזים בנוגדי חמצון וויטמינים, והם יכולים לעזור להפחית דלקת ולשפר את בריאות הלב.נסה להוסיף אוכמניות, תותים, פטל ופטל שחור לתזונה שלך.

לאכול דג

דגים הם מקור נהדר לחומצות שומן אומגה 3, שהוכחו כמפחיתות דלקת ומשפרות את בריאות הלב.שואפים לאכול דגים שומניים, כמו סלמון, טונה ומקרל, לפחות פעמיים בשבוע.

לאכול אגוזים

האגוזים ארוזים בשומנים בריאים בלב, סיבים וחומרים מזינים אחרים.אכילת קומץ אגוזים בכל יום יכולה לעזור להפחית את הסיכון שלך למחלות לב.

הגבל את צריכת הקפאין

קפאין יכול להשפיע לרעה על בריאות הלב שלך, ולכן חשוב לצרוך אותו במתינות.נסה להגביל את הצריכה שלך ליותר משתי כוסות קפה ביום.

שתו תה ירוק

תה ירוק גבוה בנוגדי חמצון ויכולעזרו בהפחתת הדלקת ולשפר את בריאות הלב.נסה לשתות כוס תה ירוק כל יום.

קח פרוביוטיקה

פרוביוטיקה יכולה לעזור בשיפור בריאות הבטן שלך, מה שבתורו יכול לעזור בשיפור בריאות הלב שלך.נסה להוסיף כמה מזונות עשירים בפרוביוטיקה לתזונה שלך או לקחת תוסף פרוביוטיקה.

סיכום

הלב האנושי הוא איבר חיוני שצריך לטפל בו בכדי לשמור על בריאות טובה.בעקבות חלק מהתרופות המנוסות והאמיתיות הללו יכולות לעזור לשמור על ליבך חזק ולהפחית את הסיכון שלך למחלות לב.הקפד לאכול נכון, להתאמן ולנהל את הלחץ שלך.בנוסף, הגבל את צריכת האלכוהול והקפאין שלך, ודאג לקבל מספיק שינה.סוף סוף

חלק 2: הסעדים של סבתא ללב בריא יותר

ככל שאנו מתבגרים, ליבנו יכול להיות חלש יותר.אך ישנם כמה תרופות מוכחות שהועברו לאורך דורות שיכולים לחזק את הלב ולשמור עליו בריא.להלן 14 תרופות של סבתא הפועלות במשפחה ובבריאות.

1.אכלו מזונות עשירים באשלגן ומגנזיום

אכילת מזונות עשירים באשלגן ומגנזיום יכולה לעזור בחיזוק הלב.מזונות כמו בננות, תפוזים, אבוקדו ותרד הם כולם עשירים באשלגן ומגנזיום.מינרלים אלה עוזרים לגוף לווסת את לחץ הדם ויכולים לעזור להפחית את הסיכון למחלות לב וכלי דם.

2.תרגיל באופן קבוע

להישאר פעיל זה אחד הדברים הטובים ביותר שאתה יכול לעשות בשביל הלב שלך.פעילות גופנית קבועה יכולה לעזור להפחית את הלחץ ולשפר את זרימת הדם, שניהם חיוניים ללב בריא.מכוון למשך 30 דקות של פעילות גופנית לפחות חמישה ימים בשבוע.זה לא צריך להיות מאומץ מדי;הליכה היא דרך נהדרת להעלות את הדופק שלך ולהשאיר אותו שם.

3.הימנע מאוכלים לא בריאים

אוכלים לא בריאים יכולים להשפיע לרעה על ליבך.אלה כוללים מזון מעובד, מזון מטוגן ומזונות עשירים בשומן רווי.אכילת תזונה בריאה ומאוזנת היא המפתח לשמירה על ליבך חזק ובריא.

4.להפסיק לעשן

עישון הוא אחד הגורמים המובילים למחלות לב.הפסקת עישון יכולה לעזור להפחית את הסיכון למחלות לב וכלי דם ולעזור ללב שלך להתחזק.אם אתה זקוק לעזרה בהפסקת, דבר עם הרופא שלך על תרופות או טיפולים שיכולים לעזור.

5.לשתות במתינות

שתיית יותר מדי אלכוהול יכולה להשפיע לרעה על בריאות הלב שלך.מכוון לא יותר ממשקה אחד ביום לנשים ושני משקאות ביום לגברים.אם אתה מוצא את עצמך שותה יותר מזה, דבר עם הרופא שלך על דרכים להפחתת צריכת האלכוהול שלך.

6.קבל מספיק שינה

ישנת מספיק שינה חיונית ללב בריא.כוון לשבע עד תשע שעות שינה בכל לילה ונסה לדבוק בלוח זמנים שינה רגיל.אם אתה מתקשה לישון, דבר עם הרופא שלך על דרכים לשיפור הרגלי השינה שלך.

7.לנהל מתח

לחץ יכול להשפיע לרעה על בריאות הלב שלך.הקפד להקדיש זמן להירגע ולהירגע בכל יום.תרגילי מדיטציה, יוגה ונשימה יכולים כולם לעזור להפחית את הלחץ ולשפר את בריאות הלב שלך.

8.קח תוספים

תוספי מזון מסוימים יכולים לעזור לתמוך בבריאות הלב שלך.חומצות שומן אומגה 3, COQ10 וויטמין E הן כל אפשרויות טובות.שוחח עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח תוספי מזון כדי לוודא שהם מתאימים לך.

מסקנה

סבתות העבירו תרופות במשך דורות כדי לסייע בחיזוק הלב ולשמור עליו בריא.אכילת מזונות עשירים באשלגן ומגנזיום, להתאמן באופן קבוע, הימנעות מאוכלים לא בריאים, הפסקת עישון, שתייה במתינות, שינה מספקת, ניהול לחץ ונטילת תוספי מזון הם כולם דרכים מוכחות לשמור על בריאות הלב.בעזרת טיפים אלה אתה יכול לשמור על ליבך חזק ובריא לשנים הבאות.

שאלות נפוצות

מהן כמה תרופות מוכחות לחיזוק הלב?

כמה תרופות מוכחות לחיזוק הלב כוללות אכילת מזונות עשירים באשלגן ומגניאסום, פעילות גופנית באופן קבוע, הימנעות מאוכלים לא בריאים, הפסקת עישון, שתייה במתינות, לקבל מספיק שינה, ניהול לחץ ונטילת תוספי מזון.

האם יש תוספי מזון שאוכל לקחת כדי לחזק את ליבי?

כן, ישנם תוספי מזון מסוימים שיכולים לעזור לתמוך בבריאות הלב שלך.חומצות שומן אומגה 3, COQ10 וויטמין E הן כל אפשרויות טובות.שוחח עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח תוספי מזון כדי לוודא שהם מתאימים לך.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן