דף הבית » תרופות סבתא » לחץ דם גבוה – 21 תרופות של סבתא להכנה מהירה ובריאה
dcdda ddd dddd  daadaddaddaa dadc daddaad dcddbdad dedddad

לחץ דם גבוה – 21 תרופות של סבתא להכנה מהירה ובריאה

נאבק בלחץ דם גבוה?21 תרופות סבתות להכנה מהירה ובריאה
לחץ דם גבוה, המכונה גם יתר לחץ דם, הוא מצב בו כוח הדם כנגד דפנות העורק שלך גבוה מדי.זהו מצב רפואי חמור שיכול להוביל להתקף לב, לשבץ מוחי ובעיות בריאות אחרות.למרות שאין תרופה אחת ליתר לחץ דם, ישנם שינויים רבים באורח החיים ותרופות טבעיות שיכולות לעזור בניהול המצב ולהפחית את הסיכון לסיבוכים חמורים.

להלן 21 תרופות של סבתות להכנה מהירה ובריאה ללחץ דם גבוה.

1.אכל תזונה מאוזנת

אכילת תזונה בריאה ומאוזנת היא אחת הדרכים הטובות ביותר להפחתת לחץ דם גבוה.אכלו הרבה פירות, ירקות, דגנים מלאים ומוצרי חלב דל שומן.הימנע ממזון מעובד, מזון מטוגן ומלח, מכיוון שהם יכולים להגביר את הסיכון שלך ללחץ דם גבוה.

2.תרגיל באופן קבוע

פעילות גופנית קבועה יכולה לעזור להוריד את לחץ הדם שלך ולשמור על בריאות הלב שלך.מכוון לפחות 30 דקות של פעילות גופנית בעצימות בינונית, כמו הליכה, ריצה קלה, שחייה או רכיבה על אופניים, ברוב ימי השבוע.

3.להפחית את רמות הלחץ

מתח יכול לתרום ללחץ דם גבוה, כך שניהול רמות הלחץ שלך חשוב.טכניקות הרפיה, כמו יוגה, נשימה עמוקה ועיסוי, יכולות לעזור להפחית את הלחץ ולהוריד את לחץ הדם שלך.

4.להפסיק לעשן

עישון הוא גורם סיכון עיקרי למחלות לב ושבץ מוחי, שתיהן יכולות להיגרם על ידי לחץ דם גבוה.הפסקת עישון יכולה לעזור להפחית את הסיכון שלך לפתח מצבים אלה.

5.להגביל את צריכת האלכוהול

אלכוהול יכול להעלות את לחץ הדם שלך, ולכן הגבלת הצריכה שלך חשובה.גברים צריכים לצרוך לא יותר משני משקאות ביום, ולנשים צריכות לא לשתות יותר ממשקה אחד ביום.

6.אכלו אוכלים עשירים באשלגן

אשלגן עוזר לאזן את השפעות הנתרן בגופך ויכול לעזור להוריד את לחץ הדם שלך.מזונות עשירים באשלגן כוללים בננות, תרד, אבוקדו, בטטות וסלמון.

7.הגבל את צריכת הקפאין שלך

קפאין יכול להגביר באופן זמני את לחץ הדם שלך, ולכן חשוב להגביל את הצריכה שלך.הימנע ממשקאות אנרגיה, קפה וסודה, ובמקום זאת לשתות תה צמחים או מים.

8.לאכול יותר שום

נמצא כי שום מפחית את לחץ הדם במחקרים מסוימים.נסה להוסיף שום לארוחות שלך או לקחת תוסף שום כדי לקצור את היתרונות שלו.

9.כלול שוקולד מריר בתזונה שלך

שוקולד מריר מכיל פלבנואידים, שהם תרכובות שיכולות לעזור להוריד את לחץ הדם שלך.תיהנו מחתיכה קטנה של שוקולד מריר מדי יום כדי לקצור את היתרונות שלה.

10.לאכול פחות נתרן

נתרן יכול להגביר את לחץ הדם שלך, ולכן הגבלת הצריכה שלך חשובה.הימנע מאכילת מזון מעובד ומזון מהיר, מכיוון שלרוב אלה עשירים בנתרן.

11.נסה דיקור

דיקור סיני הוא נוהג סיני עתיק הכרוך בהכנסת מחטים דקים לעור.נמצא כי הוא מפחית את לחץ הדם במחקרים מסוימים.

12.אכלו יותר חומצות שומן אומגה 3

חומצות שומן אומגה 3 נמצאות בדגים שומניים, כמו סלמון, ויכולים לעזור להפחית את הסיכון שלך ללחץ דם גבוה.מכוון לשתי מנות של דגים שומניים בשבוע.

13.לאכול אוכל עשיר במגנזיום

מגנזיום עוזר להרפות את כלי הדם שלך ויכול לעזור להוריד את לחץ הדם שלך.מזונות עשירים במגנזיום כוללים ירקות עלים כהים, אגוזים וזרעים.

14.קח תוספי ויטמין C

ויטמין C עוזר להרפות את כלי הדם שלך ויכול לעזור להפחית את הסיכון שלך ללחץ דם גבוה.נסה ליטול תוסף ויטמין C כל יום.

15.הימנע מממתיקים מלאכותיים

ממתיקים מלאכותיים יכולים להעלות את לחץ הדם שלך, ולכן עדיף להימנע מהם.במקום זאת, בחר בממתיקים טבעיים כמו דבש או סירופ מייפל.

16.קבל מספיק שינה

אי קבלת מספיק שינה יכולה להעלות את לחץ הדם שלך, אז כיוון לשבע עד שמונה שעות שינה בלילה.

17.תרגול מדיטציה

מדיטציה יכולה לעזור להפחית לחץ וחרדה, ששניהם יכולים להעלות את לחץ הדם שלך.נסה לעשות מדיטציה במשך 10 דקות בכל

8 תרופות של סבתא להכנה מהירה ובריאה

לחץ דם גבוה הוא מצב בריאותי חמור שיכול להוביל לבעיות בריאותיות רבות אחרות.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות של סבתא שיכולות לעזור לנהל ולשלוט במהירות ובקלות בלחץ דם גבוה.להלן שמונה מהתרופות הטובות ביותר:

1.פעילות גופנית

פעילות גופנית סדירה היא אחת הדרכים הטובות ביותר לשמור על לחץ הדם שלך בבדיקה.זה עוזר להפחתת לחץ, מגביר את קצב הלב ויכול לעזור להפחית את הסיכון שלך להתפתחות לחץ דם גבוה.מכוון לפחות 30 דקות של פעילות גופנית ביום, וזכור לבדוק עם הרופא שלך לפני שתתחיל תוכנית אימונים.

2.הגבל את צריכת המלח

רמות גבוהות של נתרן בתזונה שלך יכולות להגביר את לחץ הדם שלך.אכילת דיאטה דלה במלח יכולה לעזור להוריד את לחץ הדם שלך ולהפחית את הסיכון שלך להתפתחות לחץ דם גבוה.נסה להגביל את צריכת המלח שלך ללא יותר מ -2,300 מיליגרם ליום.

3.לאכול בריא

אכילת תזונה בריאה היא אחת הדרכים הטובות ביותר לשמור על לחץ הדם שלך בבדיקה.אכילת שפע של פירות וירקות, מוצרי חלב דל שומן ודגנים מלאים יכולה לעזור להפחית את הסיכון שלך להתפתחות לחץ דם גבוה.הימנע ממזון מעובד ומזונות עשירים בשומן רווי, נתרן וטרנס-עומסים.

4.להפחית את צריכת האלכוהול

שתיית יותר מדי אלכוהול יכולה להגביר את הסיכון שלך לפתח לחץ דם גבוה.נסה להגביל את צריכת האלכוהול שלך ללא יותר ממשקה אחד ביום לנשים ושני משקאות ביום לגברים.

5.הפחתת לחץ

לחץ

לחץ יכול להגביר את הסיכון שלך להתפתחות לחץ דם גבוה.נסה למצוא דרכים להפחית ולנהל את הלחץ שלך, כמו יוגה, מדיטציה ונשימה עמוקה.לקיחת הפסקות לאורך היום וקבלת מנוחה מספקת יכולה גם לעזור להפחית את רמות הלחץ.

6.להפסיק לעשן

עישון הוא אחד הגורמים המובילים ללחץ דם גבוה.הפסקת עישון יכולה לעזור להפחית את הסיכון שלך להתפתחות לחץ דם גבוה, כמו גם בעיות בריאותיות חמורות אחרות.שוחח עם הרופא שלך על דרכים להפסיק לעשן, כמו טיפול החלפת ניקוטין או תרופות.

7.אכלו עוד אוכל עשיר באשלגן

אכילת מזונות עשירים באשלגן יכולה לעזור להוריד את לחץ הדם שלך.אשלגן מסייע בהפחתת כמות הנתרן בגופך, מה שיכול לעזור להפחית את לחץ הדם שלך.מזונות העשירים באשלגן כוללים בננות, תפוזים, תרד ואבוקדו.

8.הגבל את צריכת הקפאין

שתיית יותר מדי קפאין יכולה להגביר את לחץ הדם שלך.נסה להגביל את צריכת הקפאין שלך ליותר מ- 400 מיליגרם ביום.זה שווה ערך לארבע כוסות קפה.

שאלות נפוצות

מהו לחץ דם גבוה?

לחץ דם גבוה, המכונה גם יתר לחץ דם, הוא מצב בו כוח הדם כנגד דפנות העורק גבוה מדי.זה יכול להוביל למספר בעיות בריאות, כולל התקף לב, שבץ מוח ואי ספיקת כליות.

כיצד אוכל לנהל את לחץ הדם הגבוה שלי?

ישנם כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לנהל את לחץ הדם הגבוה שלך.אכילת תזונה בריאה, פעילות גופנית באופן קבוע והגבלת צריכת האלכוהול והקפאין שלך יכולה לעזור להפחית את הסיכון שלך להתפתחות לחץ דם גבוה.עליך לדבר גם עם הרופא שלך על תרופות שיכולות לעזור להוריד את לחץ הדם שלך.

לחץ דם גבוה הוא מצב בריאותי חמור שיכול להוביל לבעיות בריאותיות רבות אחרות.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות של סבתא שיכולות לעזור לנהל ולשלוט במהירות ובקלות בלחץ דם גבוה.פעילות גופנית, הגבלת צריכת מלח, אכילת בריאה, הפחתת צריכת אלכוהול, הפחתת לחץ, הפסקת עישון, אכילת מזונות עשירים יותר באשלגן, והגבלת צריכת קפאין יכולה כולם לעזור להפחית את הסיכון שלך לפתח B גבוהלחץ LOOD.אם אתה מודאג מהסיכון שלך ללחץ דם גבוה, שוחח עם הרופא שלך על הדרכים הטובות ביותר לנהל ולהפחית את הסיכון שלך.

למידע נוסף על לחץ דם גבוה וסיבותיו וטיפוליו, בדוק את ההגדרה של Wikipedia.org של לחץ דם גבוה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן