דף הבית » תרופות סבתא » כאב גרון – 11 תרופות מיושנות עם תוצאות מוכחות ומרגיעות
dbdd ddaddf  daadaddaddaa dedddadaddaa dadd daaddadddaa deddb

כאב גרון – 11 תרופות מיושנות עם תוצאות מוכחות ומרגיעות

מהו כאב גרון?

כאב גרון, המכונה גם דלקת הלוע, הוא דלקת של הלוע – גב הגרון.זה בדרך כלל נגרם על ידי זיהום נגיפי או חיידקי, אך יכול להיות מופעל גם על ידי חומרים מגרים כמו עישון, טפטוף שלאחר האף ואפילו לשימוש יתר על הקול שלך.התסמינים כוללים תחושת מגרד או שריפה בגרון, קושי בבליעה, בלוטות נפוחות וקול צרוד או עמום.

תרופות מיושנות לכאבי גרון

כשמדובר בהקלה על כאב גרון, יש המון תרופות מיושנות לבחירה.להלן 11 מהטובים ביותר, עם תוצאות מוכחות ומרגיעות כאשר משתמשים בו כראוי:

1.גרגר מי מלח

גרגר עם מי מלח הוא אחד התרופות העתיקות והיעילות ביותר לכאבי גרון.המלח מסייע בהפחתת הדלקת ולנקות את הגרון.כדי ליצור את הפיתרון, מערבבים 1 כפית מלח עם 8 אונקיות מים חמים.גרגר למשך 30 שניות ואז לירוק החוצה.חזור על מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.דבש ולימון

דבש ולימון הם שניהם תרופות טבעיות לכאבי גרון שניתן להשתמש בו בנפרד או יחד.הדבש עוזר לצבוע את הגרון ולהפחית את הגירוי, ואילו הלימון עשיר בוויטמין C, מה שמסייע להילחם בזיהום.להכנת תערובת דבש ולימון, מערבבים 1 כף דבש עם 1 כף של מיץ לימון טרי מכוסה בכוס מים חמים.לוגם את התערובת לאט, עד שלוש פעמים ביום.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה עוצמתית לכאבי גרון, מכיוון שהוא מכיל תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולהילחם בזיהום.להכנת גרגר חומץ תפוחים, מערבבים 1 כף של חומץ תפוחים עם 8 אונקיות מים חמים.גרגר למשך 30 שניות ואז לירוק החוצה.חזור על כמה פעמים ביום.

4.כורכום

כורכום הוא תבלין העשיר בנוגדי חמצון ותכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות ולהילחם בזיהום.להכנת גרגר כורכום, מערבבים 1 כפית אבקת כורכום עם 8 אונקיות מים חמים.גרגר למשך 30 שניות ואז לירוק החוצה.חזור על כמה פעמים ביום.

5.ליקריץ

ליקריץ הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית נפיחות ולהילחם בזיהום.כדי להכין גרגר ליקריץ, מערבבים 1 כפית אבקת ליקוריץ עם 8 אונקיות מים חמים.גרגר למשך 30 שניות ואז לירוק החוצה.חזור על כמה פעמים ביום.

6.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית נפיחות ולהילחם בזיהום.להכנת תה קמומיל, תלול 1 כפית פרחי קמומיל מיובשים ב 8 אונקיות מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את התה ואז שותים אותו לאט, עד שלוש פעמים ביום.

7.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית נפיחות ולהילחם בזיהום.לייצור גרגר שורש מרשמלו, מערבבים 1 כפית אבקת שורש מרשמלו עם 8 גרם מים חמים.גרגר למשך 30 שניות ואז לירוק החוצה.חזור על כמה פעמים ביום.

8.אלם חלקלק

ELM החלקלק הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית נפיחות ולהילחם בזיהום.כדי לגרום לגרגר אלם חלקלק, מערבבים 1 כפית אבקת אלם חלקלקים עם 8 גרם מים חמים.גרגר למשך 30 שניות ואז לירוק החוצה.חזור על כמה פעמים ביום.

9.טימין

טימין הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית נפיחות ולהילחם בזיהום.כדי להכין גרגר טימין, מערבבים 1 כפית אבקת טימין עם 8 אונקיות מים חמים.גרגר למשך 30 שניות ואז לירוק החוצה.חזור על כמה פעמים ביום.

10.מנטה

מנטה היא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית נפיחות ולהילחם בזיהום.כדי להכין גרגר מנטה, מערבבים 1 כפית אבקת מנטה עם 8 אונקיות מים חמים.גרגר למשך 30 שניות ואז לירוק החוצה.חזור על כמה פעמים ביום.

11.מרווה

מרווה היא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית נפיחות ולהילחם בזיהום.להכנת גרגר מרווה, מערבבים 1 כפית אבקת מרווה

תרופות צמחי מרפא לכאבי גרון

תרופות צמחי מרפא שימשו במשך מאות שנים לטיפול בגרונו כאב.תרופות אלה מורכבות לרוב מרכיבים טבעיים בעלי תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות.תרופות צמחיות הן אפשרות נהדרת עבור אנשים שרוצים להתייחס לגרונם כואב בשיטות טבעיות.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר של צמחי מרפא לכאבי גרון:

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה פופולרית לכאבי גרון.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להרגיע גרון כואב.כדי להשתמש בג’ינג’ר, מערבבים כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי עם כוס מים רותחים.מכסים אותו ונותנים לו תלול למשך 10 דקות, ואז מסננים אותו ושותה את הנוזל.ניתן גם להוסיף מיץ דבש או לימון לתערובת לקבלת יתרונות נוספים.

THYME

טימין הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול בגרונות כואבות.הוא מכיל תכונות אנטי -ויראליות ונוגדות פטריות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.כדי להשתמש בטימין, מערבבים כפית אחת של עלי טימין עם כוס מים רותחים.מכסים ותלולים למשך 10 דקות, ואז מסננים ושותים את הנוזל.

שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול בגרונות כואבות.הוא מכיל תכונות אנטי-דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להרגיע גרון כואב.כדי להשתמש בשורש מרשמלו, ערבבו כפית אחת של העשב עם כוס מים רותחים.מכסים ונותנים לו תלול למשך 10 דקות, ואז מסננים ושותים את הנוזל.ניתן גם להוסיף מיץ דבש או לימון לתערובת לקבלת יתרונות נוספים.

שורש ליקריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה פופולרית לכאבי גרון.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להרגיע גרון כואב.כדי להשתמש בשורש ליקריץ, מערבבים כפית אחת של העשב עם כוס מים רותחים.מכסים ונותנים לו תלול למשך 10 דקות, ואז מסננים ושותים את הנוזל.ניתן גם להוסיף מיץ דבש או לימון לתערובת לקבלת יתרונות נוספים.

תרופות ביתיות לכאבי גרון

תרופות ביתיות הן דרך נהדרת לטפל בגרונות כואבות ללא שימוש בתרופות.להלן כמה מהתרופות הביתיות הפופולריות ביותר לכאבי גרון:

דבש

האני הוא תרופה פופולרית לכאבי גרון.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות שיכולות לעזור להרגיע גרון כואב.כדי להשתמש בדבש, מערבבים כף דבש אחת עם כוס מים חמים ושותים את התערובת.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות מיץ לימון לתערובת לקבלת יתרונות נוספים.

מי מלח

מי מלח הם תרופה פופולרית לכאבי גרון.הוא מכיל תכונות אנטי -ויראליות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.כדי להשתמש במי מלח, מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים.גרגר את התערובת למשך 30 שניות ואז ירק אותה.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית לכאבי גרון.יש לו תכונות אנטי -ויראליות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים.גרגר את התערובת למשך 30 שניות ואז ירק אותה.

לימון

לימון הוא תרופה פופולרית לכאבי גרון.יש לו תכונות אנטי -ויראליות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.כדי להשתמש בלימון, מערבבים כפית אחת של מיץ לימון סחוט טרי עם כוס מים חמים.גרגר את התערובת למשך 30 שניות ואז ירק אותה.

סיכום

גרון כואב יכול להיות כואב ומעצבן, אך ישנם מגוון של תרופות העומדות לרשותם כדי להקל על אי הנוחות.תרופות צמחיות כמו ג’ינג’ר, טימין, שורש מרשמלו ושורש ליקוריץ יכולים לעזור להפחית את הדלקת ולקדם ריפוי.תרופות ביתיות כמו דבש, מי מלח, חומץ תפוחים ולימון יכולים גם לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.בעזרת שימוש נכון בסעדים אלה, תוכלו לחוות הקלה מרגיעה מכאבי גרונכם.

שאלות נפוצות

כיצד אוכל להקל על גרון הכואב שלי?

ישנם מגוון של תרופות העומדות לרשותהרואט.תרופות צמחיות כמו ג’ינג’ר, טימין, שורש מרשמלו ושורש ליקוריץ יכולים לעזור להפחית את הדלקת ולקדם ריפוי.תרופות ביתיות כמו דבש, מי מלח, חומץ תפוחים ולימון יכולים גם לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.

האם זה בטוח להשתמש בתרופות צמחי מרפא עבור כאב

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן