דף הבית » תרופות סבתא » כאב בטבור – 11 התרופות של סבתא פופולריות בין כל הגילאים ובטוח
dbdd ddddda  ddaadaddaddaa dadc daddaad daddaddcdadddaa d

כאב בטבור – 11 התרופות של סבתא פופולריות בין כל הגילאים ובטוח

מה גורם לכאב בטבור?

כאבי טבור הם תלונה שכיחה שיכולה להיגרם על ידי מגוון מצבים.זה יכול להיות כאב חד ודקור או כאב עמום.זה יכול לנוע בין עדין לחמור.במקרים מסוימים, כאבי טבור יכולים להיות מלווים בתסמינים אחרים כמו בחילה, הקאות ורגישות בבטן.הגורמים לכאבי טבור יכולים לכלול בקע, דלקת התוספתן, Diverticulitis, מחלת קרוהן, אבני מרה, תסמונת המעי הרגיז (IBS), כיבים, אלרגיות למזון ודלקות בדרכי השתן (UTIS).במקרים מסוימים, ייתכן שלא ידוע הגורם לכאבי טבור.

11 הסעדים של סבתא לכאב בטבור

כאבי טבור יכולים להיות מטרידים מאוד, אך ישנם כמה תרופות טבעיות שעשויות לעזור להקל על אי הנוחות.להלן 11 תרופות של סבתא לכאב בטבור הפופולריות בין כל הגילאים ובטוחים בשימוש נכון.

1.טיפול בחום

החלת חום על אזור הטבור יכולה לעזור להרפות את השרירים ולהפחית את הכאב.ניתן לעשות זאת עם כרית חימום, בקבוק מים חמים או דחיסה חמה.יש ליישם את החום לא יותר מ 20 דקות בכל פעם.

2.טיפול קר

טיפול קר, המכונה גם קריותרפיה, יכול לעזור להפחית דלקת וכאב באזור הטבור.ניתן לעשות זאת עם חבילה קרה או חבילת קרח.יש לעשות טיפול קר לא יותר מ 20 דקות בכל פעם.

3.ג’ינג’ר

לג’ינג’ר תכונות אנטי דלקתיות חזקות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת באזור הטבור.ניתן לצרוך אותו כתה או לקחת אותו כתוסף.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבים בריאותיים.זה יכול לעזור להפחית דלקת וכאב באזור הטבור.

5.כורכום

כורכום הוא עשב אנטי דלקתי חזק שיכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת באזור הטבור.ניתן לצרוך אותו כתה או לקחת אותו כתוסף.

6.מלח אפסום

מלח אפסום הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית דלקת וכאב באזור הטבור.ניתן להוסיף אותו לאמבטיה חמה ולספוג למשך 15-20 דקות.

7.שמנים אתרים

שמנים אתריים, כמו מנטה, לבנדר ואקליפטוס, יכולים לעזור להפחית את הכאב באזור הטבור.ניתן להשתמש בשמנים אלה בקומפרס או עיסוי חם.

8.שמן קיק

לשמן קיק יש תכונות ריפוי טבעיות שיכולות לעזור להפחית דלקת וכאב באזור הטבור.ניתן ליישם אותו באופן אקטואלי או לניתן דרך הפה.

9.פרוביוטיקה

פרוביוטיקה הם חיידקים מועילים שיכולים לעזור להפחית דלקת וכאב באזור הטבור.ניתן לקחת אותם בצורה תוספה או כחלק ממזון מותסס.

10.שינויים תזונתיים

ביצוע שינויים תזונתיים יכול לעזור להפחית דלקת וכאב באזור הטבור.מזונות עשירים בסיבים תזונתיים, כמו פירות, ירקות ודגנים מלאים, יכולים לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את העיכול.

11.פעילות גופנית

פעילות גופנית יכולה לעזור להפחית דלקת וכאב באזור הטבור.תרגילים בעלי השפעה נמוכה, כמו הליכה, יוגה ושחייה, הם אידיאליים לאנשים עם כאבי טבור.

טיפ ייחודי ומועיל

אם אתם חווים כאבי טבור, חשוב לפנות לטיפול רפואי כדי לקבוע את הגורם.לאחר קביעת הגורם, תוכל לעבוד עם הרופא שלך כדי לקבוע את תוכנית הטיפול הטובה ביותר למצבך הספציפי.

התרופה של סבתא לכאב בטבור: גורמים וטיפולים שכיחים

כאב בטבור יכול להיגרם על ידי מגוון גורמים.במקרים מסוימים, כאבים באזור הטבור יכולים להוות סימפטום למצב בסיסי חמור יותר.כמה מהגורמים השכיחים יותר לכאבי טבור כוללים בקע בטן, דלקת תוספתן, אבני כליות וזיהומים בדרכי השתן.במקרים מסוימים, הכאב עשוי לנבוע מתגובה אלרגית או מזיהום.

למרבה המזל, ישנם מספר תרופות שניתן להשתמש בהן לטיפול בכאב באזור הטבור.סבתות השתמשו בתרופות אלה במשך מאות שנים לטיפול בכאבי טבור הנגרמים כתוצאה ממחלות שונות.להלן 11 מה- REME הפופולרי ביותרמת:

1.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה פופולרית לכאב באזור הטבור.ידוע שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים שיכולים לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות הקשורים לכאבי טבור.להכנת תה קמומיל, תלולות 2 כפיות של פרחי קמומיל מיובשים בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ושותים אותו חם.

2.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר שימש במשך מאות שנים לטיפול במחלות שונות, כולל כאבים באזור הטבור.ידוע שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים שיכולים לעזור להפחית את הכאב והדלקת באזור.כדי להשתמש בג’ינג’ר כתרופה לכאב באזור הטבור, תוכלו לשתות תה ג’ינג’ר או למרוח דחיסה של ג’ינג’ר טרי מגורד על האזור.

3.שמן מנטה

ידוע כי שמן מנטה בעל תכונות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים שיכולים לעזור להפחית את הכאב באזור הטבור.כדי להשתמש בשמן מנטה כתרופה לכאבים באזור הטבור, מערבבים 2-3 טיפות שמן מנטה עם שמן נשא, כמו שמן קוקוס או שמן חוחובה, ואז למרוח אותו על האזור.

4.שום

ידוע כי לשום יש תכונות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים שיכולים לעזור להפחית את הכאב באזור הטבור.כדי להשתמש בשום כתרופה לכאב באזור הטבור, הכינו משחת שום ומים והפעילו אותו על האזור.

5.כורכום

ידוע כי כורכום יש תכונות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים שיכולים לעזור להפחית את הכאב באזור הטבור.כדי להשתמש בכורכום כתרופה לכאב באזור הטבור, מערבבים כפית אבקת כורכום עם כפית דבש וכפית מים ליצירת משחה.החל את העיסה על אזור הטבור והשאיר אותו למשך 10 דקות לפני שטיפתו.

6.אלוורה

ידוע כי אלוורה יש תכונות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים שיכולים לעזור להפחית את הכאב באזור הטבור.כדי להשתמש באלוורה כתרופה לכאב באזור הטבור, פשוט החל ג’ל אלוורה על האזור.

7.חומץ תפוחים

ידוע כי חומץ סיידר תפוחים הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים שיכולים לעזור להפחית את הכאב באזור הטבור.כדי להשתמש בחומץ תפוחים כתרופה לכאבים באזור הטבור, מערבבים 1 כף של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ושותים אותו פעם ביום.

8.שמן קיק

ידוע כי שמן קיק בעל תכונות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים שיכולים לעזור להפחית את הכאב באזור הטבור.כדי להשתמש בשמן קיק כתרופה לכאב באזור הטבור, מערבבים 1 כף שמן קיק עם כף שמן זית ומורחים אותו על האזור.

9.שמן חרדל

ידוע כי שמן חרדל הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים שיכולים לעזור להפחית את הכאב באזור הטבור.כדי להשתמש בשמן חרדל כתרופה לכאב באזור הטבור, מערבבים 1 כף שמן חרדל עם כף שמן שומשום ומורחים אותו על האזור.

10.זרעי חילבה

ידוע כי זרעי חילבה בעלי תכונות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים שיכולים לעזור להפחית את הכאב באזור הטבור.כדי להשתמש בזרעי חילבה כתרופה לכאב באזור הטבור, מערבבים כפית של זרעי חילבה עם כוס מים ושותים אותם פעם ביום.

11.שמן קוקוס

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן