דף הבית » תרופות סבתא » בקע דיאפרגמטי – 13 תרופות של סבתא זקנה על בסיס ניסיון
ddada ddddadaddedd  daadaddaddaa dadc daddaad ddadad dadc d

בקע דיאפרגמטי – 13 תרופות של סבתא זקנה על בסיס ניסיון

בקע דיאפרגמטי: 13 תרופות של סבתא זקנה על בסיס ניסיון

בקע דיאפרגמטי הוא מצב רפואי חמור המשפיע על הסרעפת, שריר המפריד בין החזה לבטן.זה מתרחש כאשר הסרעפת נחלשת או קרועה, ומאפשרת לבטן ולמעיים לנוע אל החזה.זה יכול לגרום לכאבים חמורים, לקשיי נשימה ובעיות עיכול.בעוד שטיפולים רפואיים מסורתיים יכולים להיות יעילים, אנשים רבים פונים לתרופות טבעיות כדי לעזור בניהול הסימפטומים שלהם.כאן אנו מסתכלים על 13 תרופות של סבתא ותיקה על סמך ניסיון שניתן להשתמש בו לניהול בקע דיאפרגמטי.

שינויים באורח החיים

הצעד הראשון בניהול בקע דיאפרגמטי הוא לבצע שינויים באורח החיים.אכילת תזונה בריאה ומאוזנת, הימנעות מעישון וקבלת פעילות גופנית סדירה יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של בקע סרעפת.בנוסף, חשוב להשיג מספיק מנוחה ולנהל את רמות הלחץ.שינויים באורח החיים יכולים לעשות דרך ארוכה בסיוע לניהול המצב.

תרופות צמחיות

ניתן להשתמש בתרופות צמחיות כדי להפחית את הדלקת ולקדם ריפוי.חלק מהעשבי התיבול שניתן להשתמש בהם לטיפול בקע דיאפרגמטי כולל קמומיל, ג’ינג’ר וכורכום.ניתן לקחת עשבי תיבול אלה בצורה של תה, כמוסות או תמיסות.בנוסף, ניתן ליישם אותם באופן אקטואלי על אזור בקע.

אַקוּפּוּנקטוּרָה

דיקור סיני הוא תרופה פופולרית נוספת עבור בקע דיאפרגמטי.תרגול סיני עתיק זה כולל הכנסת מחטים לנקודות ספציפיות בגוף כדי לאזן את זרימת האנרגיה.זה יכול לעזור להפחית כאב ודלקת, כמו גם לשפר את העיכול.

לְעַסוֹת

ניתן להשתמש בעיסוי להפחתת הכאב ולשיפור תפקוד הסרעפת.ניתן לעשות זאת על ידי עיסוי בעדינות את אזור בקע, כמו גם את השרירים שמסביב.עיסוי יכול גם לעזור להפחית את הלחץ והמתח, מה שיכול לעזור להפחית את הסימפטומים.

טיפול בחום

טיפול בחום הוא תרופה פופולרית נוספת עבור בקע דיאפרגמטי.החום עוזר להרפות את השרירים ולהפחתת הדלקת, כמו גם לשפר את זרימת הדם ולקדם ריפוי.ניתן לבצע טיפול בחום באמצעות קומפרסים חמים או כרית חימום.

מְתִיחָה

מתיחה היא חלק חשוב בניהול בקע סרעפת.מתיחות רגילות יכולות לעזור בשיפור הגמישות ולהפחתת המתח בשרירים.זה יכול לעזור להפחית את הכאב ולשפר את תפקוד הסרעפת.

טיפ ייחודי ומועיל:

חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שניסו אף אחד מהתרופות הללו, מכיוון שחלקם עשויים שלא להתאים לכולם.בנוסף, חשוב לעקוב אחר עצת הרופא שלך ולקחת כל תרופות שנקבעו.

בקע סרעפת וסעדים של סבתא

בקע דיאפרגמטי הוא מצב רפואי בו תכולת הבטן נודדת לחלל החזה דרך פתח בסרעפת.זה יכול להיות מצב רציני ומסכין חיים אם לא מטפלים בהם נכון.למרות חומרת ההפרעה, נמצאו סעדים של סבתא יעילים בטיפול בקע סרעפת.מאמר זה ידון ב -13 סעדים של סבתא שניתן להשתמש בהם בטיפול בקע סרעפת.

1.תה צמחים

תה צמחי מרפא שימשו במשך מאות שנים כאל דרך להתייחס למגוון רחב של מחלות.סבתות השתמשו באופן מסורתי בתה צמחי מרפא לטיפול בקע סרעפת.עשבי התיבול הנפוצים ביותר כוללים קמומיל, מנטה, רוזמרין וג’ינג’ר.עשבי תיבול אלה יכולים לעזור להפחית את הדלקת ולהרגיע את שרירי הסרעפת, מה שיכול לעזור להפחית את הסימפטומים של בקע סרעפת.

2.עיסוי

טיפול בעיסוי הוא תרופה נוספת בה סבתות נהגו לטפל בקע דיאפרגמטי.עיסוי יכול לעזור להפחית את מתח השרירים ולשפר את זרימת הדם בכל הגוף.זה יכול לעזור להפחית את הכאב ולשפר את הניידות באזור שנפגע על ידי בקע.

3.קומפרסים חמים

קומפרסים חמים יכולים לספק הקלה מהכאב הקשור לבקע דיאפרגמטי.מריחת שיתוף חםmpress על האזור שנפגע מהבקע יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהרגיע את השרירים.זה יכול לעזור להפחית את הלחץ על הסרעפת ולהקל על הסימפטומים של בקע דיאפרגמטי.

4.שינוי דיאטה

סבתות ייעצו באופן מסורתי לאנשים עם בקע דיאפרגמטי לשנות את התזונה שלהן כדי להפחית את הסימפטומים.זה כולל צמצום צריכת מזון שומני ומעובד והגברת צריכת הפירות, הירקות והדגנים המלאים.זה עוזר להפחית את כמות הלחץ על הסרעפת ויכול לעזור להפחית את הסימפטומים של בקע סרעפת.

5.פעילות גופנית

פעילות גופנית היא תרופה נוספת שסבתות נהגו לטפל בקע דיאפרגמטי.פעילות גופנית מתונה יכולה לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את שרירי הסרעפת.זה יכול לעזור להפחית את הלחץ על הסרעפת ולשפר את הניידות באזור שנפגע על ידי בקע.

הסעדים של סבתא אחרת להבקעה סרעפתית

6.דיקור סיני

דיקור סיני הוא טכניקת רפואה סינית מסורתית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.סבתות השתמשו באופן מסורתי בדיקור סיני לטיפול בקע סרעפת.דיקור סיני יכול לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את שרירי הסרעפת, מה שיכול לעזור להפחית את תסמיני בקע סרעפת.

7.מדיטציה

מדיטציה היא תרופה נוספת שסבתות נהגו לטפל בקע דיאפרגמטי.המדיטציה מסייעת להפחתת הלחץ ולהרגיע את שרירי הסרעפת, מה שיכול לעזור להפחית את הסימפטומים של בקע סרעפת.

8.טיפול כירופרקטי

טיפול כירופרקטי הוא סוג של טיפול ידני המשמש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.סבתות השתמשו באופן מסורתי בטיפול כירופרקטי לטיפול בקע דיאפרגמטי.טיפול כירופרקטי יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהרגיע את שרירי הסרעפת, שיכולים לעזור להפחית את תסמיני בקע דיאפרגמטי.

9.ארומתרפיה

ארומתרפיה היא סוג של רפואה אלטרנטיבית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.סבתות השתמשו באופן מסורתי בארומתרפיה לטיפול בקע סרעפת.ארומתרפיה יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולהרגיע את שרירי הסרעפת, מה שיכול לעזור להפחית את הסימפטומים של בקע סרעפת.

10.הומאופתיה

הומאופתיה היא סוג של רפואה אלטרנטיבית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.סבתות השתמשו באופן מסורתי בהומאופתיה כדי לטפל בקע דיאפרגמטי.הומאופתיה יכולה לסייע בהפחתת הדלקת ולהרגיע את שרירי הסרעפת, מה שיכול לעזור להפחית את הסימפטומים של בקע סרעפת.

11.תוספי צמחים

תוספי צמחים הם תרופה נוספת שסבתות

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן