דף הבית » תרופות סבתא » בקע טבור לאחר ההיריון – 14 סעדים של סבתא המרפא וזמינים בבית
ddada dddda dcddda ddddadddf  dadadddd dadc daddaad dde

בקע טבור לאחר ההיריון – 14 סעדים של סבתא המרפא וזמינים בבית

גבירותיי, האם אי פעם חווית בקע טבור לאחר ההיריון?

בקע טבור הוא מצב שכיח הפוגע בנשים רבות לאחר ההיריון.זה מוגדר כבליטה או כבלם של דופן הבטן בסמוך לטבור (כפתור בטן) ונגרם בדרך כלל כתוצאה מהחלשת שרירי הבטן במהלך ההיריון.בקע זה יכול לגרום לאי נוחות, כאב ואפילו סיבוכים בריאותיים חמורים אם לא מטפלים בהם כראוי.

למרבה המזל, ישנם מספר תרופות של סבתא שיכולות לעזור לרפא בקע טבור לאחר ההיריון.במאמר זה נחקור ארבעה עשר מהתרופות היעילות ביותר שבטוחות לשימוש בבית וניתן להשתמש בהן כדי לסייע בטיפול ולרפא את בקע.

1.קומפרס קר

דחיסה קרה היא דרך נהדרת להפחית את הנפיחות והאי נוחות הנגרמת על ידי בקע טבור.פשוט קח מטלית או מגבת נקייה והרטיב אותו במים קרים.הניחו אותו מעל בקע למשך 15 דקות וחזרו על התהליך מספר פעמים ביום.זה יעזור להפחית את הנפיחות ולתת לך הקלה מסוימת.

2.דחיסת חום

ניתן להשתמש בדחיסת חום גם כדי להקל על הכאב ואי הנוחות הקשורים לקע טבור.קח מטלית או מגבת נקייה, הרטיב אותו במים חמים והניח אותו מעל בקע למשך 15 דקות.חזור על התהליך מספר פעמים ביום כדי לעזור להפחית את הכאב והנפיחות.

3.תרגיל באופן קבוע

פעילות גופנית קבועה חשובה לחיזוק שרירי הבטן ויכולה לעזור להפחית את הסיכון לפיתוח בקע טבור.שואפים להתאמן לפחות חמישה ימים בשבוע, לבצע פעילויות כמו יוגה, הליכה, שחייה או פילאטיס.זה יעזור לחזק את שרירי הבטן ולהפחית את הסיכון לפתח בקע.

4.הימנע מהרמה כבדה

הרמה כבדה יכולה לשים עומס על שרירי הבטן ויכולה להגביר את הסיכון לפתח בקע טבור.נסה להימנע מהרמת משהו כבד יותר מ -10 פאונד, ואם אתה חייב להרים משהו כבד, הקפד להשתמש בצורה וטכניקה נאותים.

5.לאכול אוכל בריא

אכילת תזונה בריאה יכולה לעזור להפחית את הסיכון לפיתוח בקע טבור.שואפים לאכול שפע של פירות, ירקות וחלבונים רזים, ולהגביל את צריכת המזונות המעובדים והחטיפים הסוכרים שלך.זה יעזור לשמור על שרירי הבטן שלך ולהפחית את הסיכון לפתח בקע.

6.לשתות הרבה מים

להישאר לחות יכול לעזור להפחית את הסיכון לפיתוח בקע טבור.מכוון לשתות לפחות שמונה כוסות מים ביום כדי לשמור על לחות גופך ושרירי הבטן שלך חזקים.

7.השתמש בחגורת תמיכה

שימוש בחגורת תמיכה יכול לעזור להפחית את הסיכון לפיתוח בקע טבור.החגורה יכולה לעזור לשמור על שרירי הבטן במקום ולהפחית את המתח עליהם.

8.הימנע מבגדים הדוקים

בגדים הדוקים יכולים לשים עומס על שרירי הבטן ויכולים להגביר את הסיכון לפתח בקע טבור.נסה להימנע מלבישת בגדים צמודים, במיוחד סביב אזור הבטן.

9.לעסות את אזור הבטן

עיסוי אזור הבטן יכול לעזור להפחית את הנפיחות ואי הנוחות הקשורים לקע טבור.השתמש בתנועה סיבובית כדי לעסות את האזור למשך 15 דקות מספר פעמים ביום.

10.אמבטיות חמות

נקיטת אמבטיות חמות יכולה לעזור להפחית את הנפיחות והאי הנוחות הקשורים לקע טבור.שואפים לעשות אמבטיה חמה מספר פעמים בשבוע למשך 15 דקות.

11.תרופות צמחיות

שימוש בתרופות צמחי מרפא יכול לעזור להפחית את הנפיחות ואי הנוחות הקשורים לבקע טבור.ניתן להשתמש בתרופות צמחיות כמו שורש מרשמלו, קמומיל וג’ינג’ר כדי להפחית את הנפיחות ולספק הקלה.

12.הימנע מעישון

עישון יכול להגדיל את הסיכון לפתח בקע טבור.אם אתה מעשן, נסה להיגמל ולהימנע ככל האפשר עשן יד שנייה.

13.הימנע משיעול או מתאמץ

שיעול או מאמץ יכולים להגביר את הסיכון לפתח בקע טבור.לנסות להימנע מפעילויות כמו הרמה כבדה או פעילות גופנית מאומצת העלולה לגרום לשיעול או להתאמץ.

14.פנה לטיפול רפואי </h

טיפים לטיפול בקע טבור לאחר ההיריון

בקע מתרחש כאשר חלק מאיבר או רקמה בולט דרך פתח בשריר או בדופן הרקמה הסובבת.לאחר ההיריון, בקע טבור יכול להתפתח בגלל הלחץ המוגבר מהרחם ההולך וגדל, מה שמאמץ על דופן הבטן.למרבה המזל, קיימות מספר אפשרויות טיפול זמינות לטיפול בקע טבור.להלן 14 סעדים של סבתא המרפאים וזמינים בבית שיכולים לעזור בטיפול במצב.

1.פעילות גופנית

פעילות גופנית באופן קבוע יכולה לעזור בחיזוק שרירי הבטן ולהפחית את הסיכון להתפתחות בקע.ניתן לבצע תרגילי בטן כמו קראנצ’ים, קרשים ומעליות רגליים מספר פעמים ביום כדי לחזק את שרירי דופן הבטן.

2.ללבוש להקת בטן

לבישת רצועת בטן יכולה לעזור לתמוך בשרירי הבטן ולהפחית את הסיכון להתפתחות בקע.יש ללבוש את הלהקה בצורה נמרצת סביב הבטן ולא הדוקה מדי.

3.אכלו תזונה בריאה

אכילת תזונה בריאה ומאוזנת היטב יכולה לסייע בשמירה על משקל בריא שכן עודף משקל יכולה להגביר את הסיכון להתפתחות בקע.אכילת דיאטה עשירה בסיבים, פירות, ירקות וחלבונים רזים יכולה לעזור לקדם משקל בריא ולהפחית את הסיכון להתפתחות בקע.

4.הימנע מהרמה כבדה

הימנעות מהרמה כבדה יכולה לעזור להפחית את הסיכון להתפתחות בקע.הרמת פריטים כבדים מדי עלולה לשים מאמץ על דופן הבטן ולהגדיל את הסיכון להיווצרות בקע.

5.החל חום

החלת חום על האזור יכולה לעזור להפחית דלקת וכאבים הקשורים לקע.טיפול בחום יכול גם לעזור להרפות את השרירים באזור, שיכולים לעזור להפחית את בקע.

6.השתמש בחבילת קרח

שימוש בחבילת קרח יכול לעזור להפחית דלקת וכאב הקשורים לקע.טיפול בקרח יכול גם לעזור להפחית את הסיכון להישנות בקע על ידי הפחתת גודל בקע.

7.קח תוספי צמחים

נטילת תוספי צמחים יכולה לעזור לקדם ריפוי ולהפחית את הסיכון להתפתחות בקע.תוספי מזון כמו קלנדולה, קמומיל ובלמון לימון יכולים לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.

8.השתמש במשחות צמחים

שימוש במשחות צמחים יכול לעזור להפחית דלקת וכאב הקשורים לקע.ניתן ליישם ישירות על משחות כמו קומפרי, קלנדולה וכוכב על בקע כדי להפחית את הדלקת ולקדם ריפוי.

9.לעסות את האזור

עיסוי האזור יכול לעזור להפחית כאב ודלקת הקשורים לקע.עיסוי האזור יכול גם לעזור להפחית את גודל בקע.

10.השתמש בשמנים אתרים

שימוש בשמנים אתרים יכול לסייע בהפחתת דלקת וכאב הקשורים לקע.ניתן לדלל שמנים אתרים כמו לבנדר, קמומיל ופפרמנט עם שמן נשא ולהחיל ישירות על בקע.

11.השתמש בתוספי תזונה

שימוש בתוספי תזונה יכול לסייע בקידום ריפוי ולהפחית את הסיכון להתפתחות בקע.תוספי מזון כמו אבץ, ויטמין C וויטמין E יכולים לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.

12.השתמש בבגדי דחיסה

שימוש בבגדי דחיסה יכול לעזור להפחית דלקת וכאב הקשורים לקע.בגדי דחיסה יכולים גם לעזור להפחית את גודל בקע.

13.תרגל יציבה טובה

תרגול תנוחה טובה יכול לעזור להפחית את הסיכון להתפתחות בקע.תנוחה לקויה יכולה לשים מאמץ על דופן הבטן ולהגדיל את הסיכון להיווצרות בקע.

14.הימנע משיעול והתעטשות

הימנעות משיעול והתעטשות יכולה לעזור להפחית את הסיכון להתפתחות בקע.שיעול והתעטשות יכולים לשים מאמץ על דופן הבטן ולהגדיל את הסיכון להיווצרות בקע.

סיכום

ניתן לטפל בקע טבור לאחר ההיריון בבית בעזרת הסעדים של סבתא.Exerלהתנגד באופן קבוע, לובש רצועת בטן, אוכלת תזונה בריאה, הימנעות מהרמה כבדה, מריחת חום, בעזרת חבילת קרח, נטילת תוספי צמחים, באמצעות משחות צמחים, מעסה את האזור, באמצעות שמנים אתרים, באמצעות תוספי תזונה, באמצעות

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן