דף הבית » תרופות סבתא » דלקת התוספתן – 13 ללא מרשם וסעדים של סבתא אמיתית

דלקת התוספתן – 13 ללא מרשם וסעדים של סבתא אמיתית

מה זה דלקת התוספתן?

דלקת התוספתן היא מצב רפואי בו הנספח הופך להיות מודלק ונדבק.הנספח הוא איבר קטן דמוי כיס המחובר למעי הגס.הוא ממוקם בצד ימין התחתון של הבטן.דלקת התוספתן יכולה להיות מצב רפואי חמור, וחשוב לפנות לטיפול רפואי אם אתה חווה את הסימפטומים.

13 ללא מרשם וסעדים של סבתא אמיתית

דלקת התוספתן יכולה להיות מצב לא נוח וכואב, ולכן חשוב לנקוט בצעדים מסוימים כדי להפחית את הסימפטומים.ישנם מגוון של תרופות ללא מרשם שניתן להשתמש בהן כדי לעזור בכאב ודלקת של דלקת התוספתן.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר המשמשות סבתות וסעדים ביתיים אחרים.

1.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה צמחית פופולרית המשמשת לסייע בהפחתת דלקת וכאב.יש לו תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וכאבים הקשורים לדלקת התוספתן.שתו כוס תה קמומיל כמה פעמים ביום כדי לעזור להפחית את הסימפטומים.

2.כורכום

כורכום הוא תבלין המשמש בדרך כלל בבישול הודי.זה ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית נפיחות וכאבים הקשורים לדלקת התוספתן.הוסף כפית כורכום לכוס חלב חם ושותה אותו כמה פעמים ביום כדי לעזור להפחית את הסימפטומים.

3.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תבלין נוסף הידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות.זה יכול לעזור להפחית כאבים ודלקת הקשורים לדלקת התוספתן.הכינו תה על ידי הרתחת קצת ג’ינג’ר במים ושתיתו כמה פעמים ביום.אתה יכול גם להוסיף קצת דבש או לימון כדי לעזור להפחית את הטעם החזק.

4.שום

שום שימש במשך מאות שנים להפחתת דלקת וכאב.זה ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והאנטיבקטריאליות.מרסקים כמה שיני שום ומוסיפים אותו לכוס מים חמים.שתו את זה כמה פעמים ביום כדי לעזור להפחית את תסמיני הדלקת התוספתן.

5.שומר

שומר הוא עשב הידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות.זה יכול לעזור להפחית כאבים ודלקת הקשורים לדלקת התוספתן.הרתיחו כמה זרעי שומר במים ושותים אותם כמה פעמים ביום כדי לעזור להפחית את הסימפטומים.

6.דבש

דבש משמש זה מכבר כתרופה טבעית לכאב ודלקת.זה ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית נפיחות וכאבים הקשורים לדלקת התוספתן.מערבבים כפית דבש עם קצת מים חמים ושותים אותם כמה פעמים ביום כדי לעזור להפחית את הסימפטומים.

7.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא עוד תרופה ביתית פופולרית לכאב ודלקת.זה ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית נפיחות וכאבים הקשורים לדלקת התוספתן.מערבבים כף של חומץ תפוחים עם מים חמים ושותים אותם כמה פעמים ביום כדי לעזור להפחית את הסימפטומים.

8.מלח אפסום

מלח אפסום הוא מלח מינרלי הידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות.זה יכול לעזור להפחית כאבים ודלקת הקשורים לדלקת התוספתן.מערבבים כף של מלח אפסום בכוס מים חמים ושותים אותו כמה פעמים ביום כדי לעזור להפחית את הסימפטומים.

9.קינמון

קינמון משמש זה מכבר כתרופה טבעית לכאב ודלקת.זה ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית נפיחות וכאבים הקשורים לדלקת התוספתן.מערבבים כפית קינמון בכוס מים חמים ושותה אותו כמה פעמים ביום כדי לעזור להפחית את הסימפטומים.

10.שמן קיק

שמן קיק הוא תרופה ביתית פופולרית לכאב ודלקת.זה ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית נפיחות וכאבים הקשורים לדלקת התוספתן.החל כמה טיפות של שמן קיק על האזור המושפע ועסה אותו בעדינות.

11.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה ביתית פופולרית לכאב ודלקת.זה ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית את סווליNG וכאבים הקשורים לדלקת התוספתן.מערבבים כפית סודה לשתייה בכוס מים חמים ושותה אותה כמה פעמים ביום כדי לעזור להפחית את הסימפטומים.

12.מיץ לימון

תרופות ללא מרשם לדלקת התוספתן

תרופות ללא מרשם לדלקת התוספתן הן דרך בטוחה ויעילה לטיפול במצב מבלי שנאלץ לפנות לניתוח או לטיפולים פולשניים אחרים.אמנם אין תרופה אחת לדלקת התוספתן, אך ישנם מספר תרופות שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים ולהאיץ את תהליך הריפוי.להלן כמה מהתרופות הנפוצות ביותר ללא מרשם לדלקת התוספתן.

תרופות צמחי מרפא

שימוש בתרופות צמחי מרפא הוא אחד התרופות הפופולריות ביותר ללא מרשם לדלקת התוספתן.תרופות צמחי מרפא פועלות על ידי עזרה בהפחתת הדלקת, שיפור העיכול ואיזון בין ההורמונים הטבעיים של הגוף.כמה מעשבי התיבול הנפוצים ביותר המשמשים לטיפול בדלקת התוספתן כוללים כורכום, ג’ינג’ר, בוסווליה ושום.ניתן לקחת עשבי תיבול אלה בצורת קפסולה, להתבשל לתה או להוסיף למזון.

דיקור סיני ואקופרסורה

דיקור סיני ואקופרסורה הם שתי טכניקות לא פולשניות המשמשות לטיפול במגוון מצבים, כולל דלקת תוספתן.על ידי גירוי נקודות לחץ ספציפיות בגוף, טכניקות אלה יכולות לעזור להפחית דלקת, להקל על הכאב ולשפר את העיכול.דיקור סיני מתבצע בדרך כלל על ידי איש מקצוע מיומן, ואילו ניתן לעשות אקוטרס בבית.

טכניקות הפחתת מתח

לחץ

לחץ יכול להשפיע משמעותית על הגוף, כולל מערכת העיכול.שילוב טכניקות להפחתת מתח כמו יוגה, מדיטציה ונשימה עמוקה יכול לעזור להפחית את הלחץ ולשפר את הבריאות הכללית.טכניקות אלה יכולות גם לעזור בשיפור העיכול, מה שיכול להפחית את הסימפטומים של דלקת התוספתן.

הסעדים של סבתא אמיתית לדלקת התוספתן

סבתות משתמשות בתרופות צמחי מרפא ובתרופות ביתיות לטיפול במגוון מצבים במשך מאות שנים, כולל דלקת התוספתן.להלן כמה מהסעדים הנפוצים ביותר של סבתא אמיתית לדלקת התוספתן.

בקבוק מים חמים

ניתן להשתמש ב

בקבוק מים חמים כדי להקל על הכאב ולהפחתת הדלקת.פשוט מלאו בקבוק מים חמים במים חמים והניחו אותו על הבטן התחתונה.החום עוזר להרפות את השרירים ולהפחית את הכאב הקשור לדלקת התוספתן.

טיח חרדל

טיח חרדל הוא תרופה מסורתית המשמשת לטיפול במגוון מחלות, כולל דלקת תוספתן.להכנת טיח חרדל, מערבבים יחד כוס אבקת חרדל אחת וכוס קמח אחת.מורחים את התערובת על מטלית ומורחים על הבטן.החום מהטיח עוזר להפחית דלקת ולהקל על הכאב.

תה צמחים

ניתן להשתמש ב

תה צמחים לטיפול בדלקת התוספתן.עשבי התיבול המשמשים בתה יכולים לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את העיכול.חלק מהעשבים הנפוצים ביותר כוללים קמומיל, ג’ינג’ר ופפרמינט.להכנת התה, תלול כפית עשבי תיבול בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה ביתית פופולרית לדלקת התוספתן.כדי להשתמש בו, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים בכוס מים חמים.שתו את התערובת שלוש פעמים ביום כדי להפחית את הדלקת ולשפר את העיכול.

שמן קיק

שמן קיק הוא תרופה נפוצה המשמשת לטיפול בדלקת התוספתן.כדי להשתמש בשמן קיק, מערבבים כפית אחת של שמן קיק בכוס מים חמים.שתו את התערובת שלוש פעמים ביום כדי להפחית את הדלקת ולשפר את העיכול.

סיכום

דלקת תוספתן היא מצב כואב הדורש טיפול רפואי.אמנם אין תרופה אחת לדלקת התוספתן, אך ישנם כמה סעדים של סבתא אמיתית ויכולים לעזור להפחית את הדלקת, לשפר את העיכול ולהקל על הכאב.תרופות צמחי מרפא, דיקור סיני וקרופרסורה, טכניקות הפחתת מתח, בקבוקי מים חמים, פלסטרי חרדל, תה צמחים, וינגה סיידר תפוחיםR, ושמן קיק משמשות לרוב תרופות לדלקת התוספתן.

שאלות נפוצות

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן