דף הבית » תרופות סבתא » אבני כיס המרה – 4 תרופות סבתות המומלצות על ידי מומחים וזמינים בבית

אבני כיס המרה – 4 תרופות סבתות המומלצות על ידי מומחים וזמינים בבית

אבני כיס המרה: 4 תרופות סבתות המומלצות על ידי מומחים
אבני כיס המרה יכולות להיות כואבות ולא נוחות.אבל החדשות הטובות הן שיש כמה תרופות לסבתא שיכולות לעזור להקל על הכאב ואי הנוחות של אבני כיס המרה.במאמר זה נסתכל על ארבעה מהתרופות והטיפים הפופולריים ביותר לשימוש בהם.

מיץ מלפפון
מיץ מלפפונים הוא תרופה פופולרית לאבני כיס המרה.תכולת המים הגבוהה של מיץ מלפפונים יכולה לעזור לשטוף את האבנים ולהפחית את הסימפטומים של כאבי כיס המרה.להכנת מיץ מלפפון, פשוט מערבבים מלפפון אחד עם מעט מים ומסננים את התערובת.שתו 1-2 כוסות מיץ מלפפון מדי יום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

היתרונות הבריאותיים של מיץ מלפפונים

מיץ מלפפונים עשיר בנוגדי חמצון, שיכולים לעזור להפחית את הדלקת בגוף.הוא מכיל גם כמות גבוהה של ויטמין C, המסייע להגביר את מערכת החיסון ולהילחם בזיהום.בנוסף, מיץ מלפפונים יכול לעזור להפחית את הסיכון לאבני מרה.

טיפים לשימוש במיץ מלפפון

חשוב לוודא שמיץ המלפפונים שאתה שותה הוא טרי ואורגני.הימנע מיץ מלפפונים שנקנה בחנות, מכיוון שהוא עשוי להכיל חומרים משמרים ומרכיבים מלאכותיים נוספים.בנוסף, שתו את המיץ כחלק מתזונה מאוזנת הכוללת שפע של פירות וירקות.

טיפ ייחודי:

לקבלת דחיפה נוספת של תזונה, הוסף קומץ תרד למיץ המלפפונים שלך.החומרים המזינים הנוספים יסייעו לתמוך בכיס המרה ולהפחית את הסימפטומים של אבני כיס המרה.

מיץ לימון
מיץ לימון הוא תרופה פופולרית נוספת לאבני כיס המרה.הרמות הגבוהות של ויטמין C במיץ לימון יכולות לעזור לשטוף את האבנים ולהפחית את הסימפטומים של כאבי כיס המרה.להכנת מיץ לימון, פשוט סחטו את המיץ מלימון אחד ומערבבים אותו עם כוס מים.שתו אותו פעמיים או שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

היתרונות הבריאותיים של מיץ לימון

מיץ לימון עשיר בנוגדי חמצון, שיכולים לעזור להפחית דלקת בגוף.הוא מכיל גם כמות גבוהה של ויטמין C, המסייע להגביר את מערכת החיסון ולהילחם בזיהום.בנוסף, מיץ לימון יכול לעזור להפחית את הסיכון לאבני מרה.

טיפים לשימוש במיץ לימון

חשוב לוודא שמיץ הלימון שאתה שותה הוא טרי ואורגני.הימנע מיץ לימון שנקנה בחנות, מכיוון שהוא עשוי להכיל חומרים משמרים ומרכיבים מלאכותיים נוספים.בנוסף, שתו את המיץ כחלק מתזונה מאוזנת הכוללת שפע של פירות וירקות.

טיפ ייחודי:

לקבלת דחיפה נוספת של תזונה, הוסף קומץ פטרוזיליה למיץ הלימון שלך.החומרים המזינים הנוספים יעזרו לתמוך בכיס המרה ולהפחית את הסימפטומים של אבני כיס המרה.

תרופות סבתות לאבני כיס המרה

אבני כיס המרה, או כולליטיאזיס, נגרמות על ידי הצטברות של מינרלים בכיס המרה שיכולה להוביל למגוון תסמינים לא נוחים כמו כאבי בטן ובחילה.אמנם לעתים קרובות טיפול רפואי נחוץ לאבני כיס המרה, אך ישנם כמה תרופות ביתיות פשוטות ששימשו במשך מאות שנים על ידי סבתות כדי לעזור להקל על הסימפטומים ולנהל את המצב.

1.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא תרופה עתיקה לאבני כיס המרה ולפי ההערכה היא מסייעת להמיס את האבנים ולהפחית את הדלקת.כדי להשתמש בחומץ תפוחים לאבני כיס המרה, מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ושותה אותו פעמיים ביום.חשוב לציין כי אין לקחת אותה על בטן ריקה.

2.מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה נהדרת לאבני כיס המרה מכיוון שהוא עוזר לפרק את האבנים ולשטוף אותם מהגוף.כדי להשתמש במיץ לימון, מערבבים כפית אחת של מיץ לימון סחוט טרי עם כוס מים חמים ושותים אותו פעמיים ביום.חשוב גם לציין כי אין לקחת אותה על בטן ריקה.

3.שורש שן הארי

שורש שן הארי הוא תרופה מסורתית לאבני כיס המרה ומאמינים כי הואELP שוטף את האבנים ומפחית דלקת.כדי להשתמש בשורש שן הארי, תלול כפית אחת של שורש שן הארי היבש בכוס מים רותחים למשך 10 דקות ושותים אותו פעמיים ביום.

4.תה מנטה

תה מנטה הוא תרופה נהדרת לאבני כיס המרה מכיוון שהוא מסייע בהפחתת דלקת וכאב.כדי להשתמש בתה מנטה, תלול כפית אחת של עלי מנטה מיובשים בכוס מים רותחים למשך 10 דקות ושותים אותם פעמיים ביום.

סיכום

אבני כיס המרה יכולות להיות כואבות ולא נוחות, אך ישנם כמה תרופות ביתיות פשוטות שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים ולנהל את המצב.חומץ תפוחים, מיץ לימון, שורש שן הארי ותה מנטה הם כולם תרופות סבתות מסורתיות ששימשו במשך מאות שנים כדי לעזור להקל על הכאב ולהפחתת הדלקת.סעדים אלה בטוחים וקלים לשימוש בבית ויכולים להיות דרך יעילה לניהול אבני כיס המרה.

שאלות נפוצות

ש.מהי התרופה הביתית הטובה ביותר לאבני כיס המרה?

א.התרופה הביתית הטובה ביותר עבור אבני כיס המרה היא חומץ Apple Cider.מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ושותים אותם פעמיים ביום.חשוב לציין כי אין לקחת זאת על בטן ריקה.

ש.האם סעדים אלה בטוחים לשימוש?

א.כן, תרופות אלה בטוחות לשימוש ומשמשות במשך מאות שנים כדי להקל על אבני כיס המרה.עם זאת, חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שתשתמש בתרופות ביתיות כלשהן, במיוחד אם אתה בהריון או מניקה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן