דף הבית » תרופות סבתא » אבני כיס המרה – 16 תרופות משמעותיות של סבתא לטיפול מהיר
dddad dbdda ddedad  daadaddaddaa dedadedaddaadddaa dadc daddaa

אבני כיס המרה – 16 תרופות משמעותיות של סבתא לטיפול מהיר

אבני כיס המרה – 16 תרופות משמעותיות של סבתא לטיפול מהיר
אבני כיס המרה, או כולליטיאזיס, הם מרבצים קשים הנוצרים בתוך כיס המרה.הם מורכבים מכולסטרול, מלחי מרה, סידן ובילירובין.בעוד שאבני כיס המרה בדרך כלל אינן מזיקות, הן עלולות להוביל לאי נוחות, כאב ותסמינים אחרים.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב ולהיפטר מאבני כיס המרה.

מה גורם לאבני כיס המרה?

אבני כיס המרה נגרמות לרוב על ידי יותר מדי כולסטרול במרה.זה יכול לקרות כאשר כיס המרה אינו מתרוקן כראוי או כאשר כיס המרה אינו מתכווץ נכון.גורמים אחרים שיכולים להגביר את הסיכון לאבני כיס המרה כוללים השמנת יתר, תזונה עתירת שומן, תרופות מסוימות וסוכרת.

הסעדים של סבתא לטיפול מהיר

סבתות משתמשות בתרופות טבעיות במשך מאות שנים לטיפול באבני כיס המרה.להלן 16 מהתרופות הפופולריות והיעילות ביותר לאבני כיס המרה:

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול באבני כיס המרה.כדי להשתמש בו, מערבבים שתי כפות חומץ סיידר תפוחים בכוס מים חמים ושתו אותם פעמיים ביום.

2.מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה פופולרית נוספת לאבני כיס המרה.כדי להשתמש בו, מערבבים מיץ של לימון אחד עם כוס מים חמים ושתו אותו פעמיים ביום.

3.מיץ סלק

ידוע כי מיץ סלק יעיל בטיפול באבני כיס המרה.כדי להשתמש בו, מערבבים כוס אחת של מיץ סלק סחוט טרי עם כוס מים חמים ושותים אותו פעמיים ביום.

4.תה שורש שן הארי

תה שורש שן הארי הוא משתן טבעי שיכול לעזור לשטוף אבני מרה.כדי להשתמש בו, תלולות שתי כפיות של שורש שן הארי המיובש בכוס מים רותחים ושותים אותם פעמיים ביום.

5.כורכום

כורכום הוא תבלין ששימש זה מכבר לטיפול באבני כיס המרה.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום בכוס מים חמים ושתהם פעמיים ביום.

6.שום

שום הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול באבני כיס המרה.כדי להשתמש בו, מערבבים שתי שיני שום מרוסקות טריות בכוס מים חמים ושתו אותו פעמיים ביום.

7.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה פופולרית נוספת לאבני כיס המרה.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים חמים ושתה אותם פעמיים ביום.

8.מיץ תפוחים

מיץ תפוחים ידוע כיעיל בטיפול באבני כיס המרה.כדי להשתמש בו, מערבבים כוס אחת של מיץ תפוחים סחוט טרי עם כוס מים חמים ושתה אותו פעמיים ביום.

9.שמן זית

שמן זית הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול באבני כיס המרה.כדי להשתמש בו, מערבבים שתי כפות שמן זית בכוס מיץ לימון סחוט טרי ושותים אותו פעמיים ביום.

10.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה טבעית שיכולה לעזור להמיס אבני כיס המרה.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה בכוס מים חמים ושתה אותה פעמיים ביום.

11.שמן קיק

ידוע כי שמן קיק יעיל בטיפול באבני כיס המרה.כדי להשתמש בו, מערבבים כף אחת של שמן קיק בכוס מים חמים ושתו אותם פעמיים ביום.

12.זרעי שומר

זרעי שומר הם תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את הכאב ולהיפטר מאבני כיס המרה.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של זרעי שומר בכוס מים חמים ושתו אותם פעמיים ביום.

13.מיץ אלוורה

מיץ אלוורה הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את הכאב ולהיפטר מאבני כיס המרה.כדי להשתמש בו, מערבבים כוס אחת של מיץ אלוורה סחוט טרי עם כוס מים חמים ושותים אותו פעמיים ביום.

14.גדילן חלב </h

תרופות לטיפול מהיר באבני כיס המרה

אבני כיס המרה יכולות להיות נושא בריאותי כואב ומפריע.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות מסורתיות שהועברו מסבתותינו שיכולות Bמשמש לטיפול במהירות באבני כיס המרה.להלן 16 תרופות משמעותיות של סבתא לטיפול מהיר במצב זה.

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש זה מכבר כתרופה טבעית למגוון מחלות.ההערכה היא כי שתיית פיתרון של חומץ תפוחים ומים חמים יכולה לעזור להמיס אבני כיס המרה.

2.שורש שן הארי

שורש שן הארי הוא משתן טבעי שנחשב לסייע לשטוף אבני כיס המרה.מומלץ לשתות תה שן הארי או נטילת תמצית שן הארי בצורה קפסולה למטרה זו.

3.גדילן חלב

גדילן חלב הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.ההערכה היא כי היא מסייעת בהגנה על הכבד וכיס המרה, ועשויה לעזור בטיפול באבני כיס המרה.

4.כורכום

כורכום הוא תבלין ששימש ברפואה המסורתית במשך מאות שנים.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון, מה שעשוי לעזור להפחית כאבים הקשורים לאבני כיס המרה.

5.ארטישוק

ארטישוק שימש כתרופה מסורתית לאבני כיס המרה.על פי ההערכה, אכילת עלי ארטישוק או נטילת תמצית ארטישוק מסייעת בפירוק האבנים ולהפחית את גודלם.

6.מיץ לימון

מיץ לימון הוא חיטוי טבעי שעשוי לעזור להמיס אבני כיס המרה.מומלץ לשתות פיתרון של מיץ לימון ומים חמים למטרה זו.

7.Chanca Piedra

Chanca Piedra הוא עשב ששימש ברפואה מסורתית במשך מאות שנים.על פי ההערכה, היא מסייעת בפירוק אבני כיס המרה ולהפחית את גודלם.

8.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תבלין ששימש ברפואה המסורתית במשך מאות שנים.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון, מה שעשוי לעזור להפחית כאבים הקשורים לאבני כיס המרה.

9.שום

שום הוא חיטוי טבעי שעשוי לעזור להמיס אבני כיס המרה.מומלץ לאכול שום גולמי או נטילת תוספי שום למטרה זו.

10.מיץ כרוב

על פי ההערכה, מיץ כרוב מסייע בפירוק אבני כיס המרה ולהפחית את גודלם.שתייה של פיתרון של מיץ כרוב טריים ומים חמים מומלצים למטרה זו.

11.זרעי פשתן

זרעי פשתן הם משלשן טבעי שעשוי לעזור לשטוף אבני כיס המרה.מומלץ לאכול זרעי פשתן או נטילת תוספי זרעי פשתן למטרה זו.

12.מנטה

מנטה הוא חיטוי טבעי שעשוי לעזור להמיס אבני כיס המרה.לשתות תמיסה של תה מנטה ומים חמים מומלץ למטרה זו.

13.שמן זית

על פי ההערכה, שמן זית מסייע בפירוק אבני כיס המרה ולהפחית את גודלם.מומלץ לשתות תמיסה של שמן זית ומים חמים למטרה זו.

14.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא חיטוי טבעי שעשוי לעזור להמיס אבני כיס המרה.מומלץ לאכול שמן קוקוס או נטילת תוספי שמן קוקוס למטרה זו.

15.שורש ברדוק

שורש ברדוק הוא עשב ששימש ברפואה המסורתית במשך מאות שנים.ההערכה היא כי היא מסייעת בהגנה על הכבד וכיס המרה, ועשויה לעזור בטיפול באבני כיס המרה.

16.Psyllium Husk

קליפת פסיליום היא משלשלן טבעי שעשוי לעזור לשטוף אבני כיס המרה.מומלץ לאכול קליפת פסיליום או נטילת תוספי קליפת פסיליום למטרה זו.

מסקנה

אבני כיס המרה יכולות להיות מצב כואב ומפריע, אך בעזרת 16 תרופות מסורתיות אלה שהועברו מסבתותינו, ניתן לטפל במהירות במצב זה.עם זאת, חשוב לציין כי יש להשתמש בסעדים אלה רק בהנחיית איש מקצוע מוסמך בתחום הבריאות.

שאלות נפוצות </

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן