דף הבית » תרופות סבתא » טיפול באבני מרה – 4 הסעדים של סבתא עוזרים להתאוששות וביעילות

טיפול באבני מרה – 4 הסעדים של סבתא עוזרים להתאוששות וביעילות

אבני מרה הן מרבצים קטנים וקשים הנוצרים בכיס המרה.בדרך כלל הם מורכבים מכולסטרול או סידן ויכולים לנוע בגודל מדגן חול לכדור גולף.למרבה המזל, ישנן מספר דרכים לטיפול באבני מרה ללא ניתוח, כולל 4 סעדים של סבתא.במאמר זה נבחן מדוע הסעדים הללו כל כך יעילים, כיצד להשתמש בהם לטיפול באבני מרה, וטיפ ייחודי שיעזור לך להפיק מהם את המרב.

H2: גורמים לאבני מרה

אבני מרה נגרמות כאשר המרה בכיס המרה הופכת לרוויה בכולסטרול, סידן או חומרים אחרים.כתוצאה מכך, לא ניתן לספוג את המרה כראוי ויוצר משקעים מוקשים.אבני מרה יכולות להיגרם גם כתוצאה מתזונה העשירה בשומן ובכולסטרול, השמנת יתר, סוכרת או מצבים רפואיים אחרים.

H2: 4 הסעדים של סבתא לאבני מרה

ישנם מספר טיפולים טבעיים לאבני מרה ששימשו סבתות במשך דורות.טיפולים אלה יעילים ויכולים לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות של אבני המרה.להלן 4 מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא:

1. מיץ לימון ושמן זית: תרופה זו כוללת ערבוב מיץ לימון טרי ושמן זית ושתייתו על בטן ריקה.מיץ הלימון עוזר להמיס את האבנים, ואילו שמן הזית עוזר לשמן את כיס המרה ולהפחית את הדלקת.

2. חומץ תפוחים: חומץ תפוחים עוזר לפרק אבני מרה ולהפחית דלקת.מערבבים 2 כפות חומץ תפוחים עם כוס מים ושותים אותו פעמיים ביום.

3. שורש שן הארי: שורש שן הארי הוא משתן טבעי המסייע לשטוף אבני מרה.שתו כוס תה שורש שן הארי פעמיים ביום כדי לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות של אבני המרה.

4. גדילן חלב: גדילן חלב הוא עשב שעוזר להפחית את כמות הכולסטרול במרה.שתו כוס תה גדילן חלב פעמיים ביום כדי לעזור להפחית את גודל ומספר אבני המרה.

H3: טיפ ייחודי לשימוש בתרופות של סבתא

כשמשתמשים בתרופות של סבתא לטיפול באבני מרה, חשוב לזכור לשתות הרבה מים.מים עוזרים לשטוף את אבני המרה ולהפחית את הכאב ואי הנוחות הקשורים אליהם.נסה לשתות לפחות 8 כוסות מים ביום כדי לעזור לגופך להיפטר מהאבנים.

סיכום

הסעדים של סבתא הם דרך נהדרת לטפל באבני מרה ללא ניתוח.הם יעילים, טבעיים ויכולים לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות הקשורים לאבני מרה.נסה להשתמש באחד או יותר מהתרופות המפורטות לעיל כדי לעזור לך להפיק את המרב מהטיפול שלך.

טיפול באבן מרה עם ארבע תרופות של סבתא

אבני מרה הן בעיה שכיחה העלולה לגרום לכאב קיצוני ואי נוחות.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות ביתיות המועברות מדורות של סבתות שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים ולטפל בגורם הבסיסי לאבני המרה.תרופות אלה כוללות שמן זית ומיץ לימון, חומץ תפוחים, תה שן הארי ואריזות שמן קיק.

שמן זית ומיץ לימון

תרופה זו כוללת צריכת תערובת של שמן זית ומיץ לימון.יש לקחת את המשקה על בטן ריקה, ולהאמין שהוא מסייע בהמיסת אבני המרה.להכנת התערובת, מערבבים שתי כפות שמן זית עם מיץ של חצי לימון.שתו אותו במהירות ואז רודפים אחריו בכוס מים.יש לעשות זאת פעם ביום במשך שבועיים כדי לעזור בטיפול באבני מרה.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.ההערכה היא כי היא עוזרת גם לפרק אבני מרה, מה שמקל על העברת.כדי להכין את התרופה, מערבבים שתי כפות של חומץ תפוחים עם שמונה אונקיות מים חמים.שתו את התערובת הזו פעמיים ביום למשך שבועיים.

תה שן הארי

תה שן הארי הוא עשב חזק המשמש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל אבני מרה.להכנת התה, תלולות שתי כפות של שורש שן הארי היבש בשתי כוסות מים רותחים fאו 10 דקות.מסננים את התה ושותים אותו פעמיים ביום למשך שבועיים.

חבילות שמן קיק

על פי ההערכה, חבילות שמן קיקור עוזרות להפחית דלקת, מה שיכול לעזור בכאב הקשור לאבני מרה.כדי להפוך את החפיסה, משרים מטלית בשמן קיק ואז מניחים אותה מעל האזור בו ממוקמים אבני המרה.השאר אותו למשך 30 דקות ואז הסר אותו וחזור על תהליך זה למשך שבועיים.

מסקנה

אבני מרה יכולות להיות סוגיה כואבת ולא נוחה שיכולה להשפיע לטווח הארוך אם היא לא מטופלת.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות ביתיות המועברות מדורות של סבתות שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים ולטפל בגורם הבסיסי לאבני המרה.תרופות אלה כוללות שמן זית ומיץ לימון, חומץ תפוחים, תה שן הארי ואריזות שמן קיק.אמנם תרופות אלה שימשו במשך מאות שנים לטיפול באבני מרה, אך חשוב לדבר עם רופא לפני שתנסה לאחד מהטיפולים הללו.

שאלות נפוצות

מהם הסימפטומים של אבני מרה?

הסימפטום השכיח ביותר לאבני מרה הוא כאבי בטן חמורים.תסמינים אחרים יכולים לכלול בחילות, הקאות, נפיחות וחום.

מה הדרך הטובה ביותר לטפל באבני מרה?

הדרך הטובה ביותר לטיפול באבני מרה תלויה באדם ובחומרת המצב.במקרים מסוימים, תרופות ושינויים באורח החיים עשויים להספיק לטיפול בתסמינים.במקרים חמורים יותר, ניתוח עשוי להיות נחוץ להסרת אבני המרה.חשוב לדבר עם רופא כדי לקבוע את תוכנית הטיפול הטובה ביותר עבור כל פרט.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן