דף הבית » תרופות סבתא » אבן כליות – 24 התרופות של סבתא מזינה וטבעית
dddf dbdcdddaa  ddaadaddaddaa dadc daddaad dedddad ddddad

אבן כליות – 24 התרופות של סבתא מזינה וטבעית

מחקר: 24 התרופות של סבתא מזינה וטבעית לאבני כליות

אבנים בכליות יכולות להיות כואבות להפליא ויכולות להשפיע לאורך זמן על בריאותך הגופנית והנפשית.הטיפולים המסורתיים לאבני כליות הם לרוב יקרים ויכולים להיות בעלי תופעות לוואי חמורות.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות ומזינות שהועברו מסבתות שיכולות לעזור להקל על הסבל הקשור לאבני הכליה.

במאמר זה נבחן 24 תרופות כאלה שהוכחו כיעילות בטיפול ובמניעת אבני כליות.אנו נבחן כיצד להשתמש בהם לקבלת תוצאות מיטביות ונספק טיפ ייחודי ומועיל כיצד להפחית את הסיכון להישנות.

H2: הבנת אבני כליות

אבנים בכליות הן מרבצים קשים, העשויים ממינרלים ומלחים, הנמצאים בכליות.הם יכולים לנוע בגודל מגרגיר חול לגודל של כדור גולף.הם יכולים לגרום לכאבים קיצוניים כאשר הם עוברים דרך דרכי השתן והכאב עשוי להימשך מספר ימים.

אבני כליות יכולות להיגרם על ידי מגוון גורמים, כולל התייבשות, תזונה עשירה במלח וסוכר ומצבים רפואיים מסוימים.הסוג הנפוץ ביותר של אבן כליות הוא סידן אוקסלט, שניתן למנוע על ידי ביצוע שינויים תזונתיים ושתיית שפע נוזלים.

H2: 24 תרופות טבעיות ומזינות

1. שתו הרבה נוזלים: שתיית שפע נוזלים יכולה לעזור לשטוף את הכליות ולהפחית את הסיכון לאבני כליות.מים הם האפשרות הטובה ביותר שכן הם עוזרים לשמור על לחות הגוף ועוזרים לשטוף רעלים.

2. מיץ לימון: מיץ לימון נמצא כיעיל ביותר במניעה וטיפול באבני כליות.שתיית כוס מיץ לימון סחוט טרי בכל יום יכולה לעזור להפחית את הסיכון לאבני כליות.

3. חומץ תפוחים: חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית יעילה לאבני כליות.מערבבים שתי כפות של חומץ תפוחים עם כוס מים ושותים אותו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4. בזיליקום: בזיל הוא עשב שנמצא יעיל בטיפול באבני כליות.שתיית כוס תה בזיליקום פעמיים ביום יכולה לעזור להפחית את הכאב הקשור לאבני כליות.

5. זרעי סלרי: זרעי סלרי הם משתן טבעי שיכול לעזור לשטוף את הכליות ולהפחית את הסיכון לאבני כליות.שתיית כוס תה זרעי סלרי פעמיים ביום יכולה לעזור להפחית את הסיכון לאבני כליות.

6. שורש שן הארי: שורש שן הארי הוא משתן טבעי שיכול לעזור לשטוף את הכליות ולהפחית את הסיכון לאבני כליות.שתיית שתי כוסות תה שורש שן הארי מדי יום יכולה לעזור להפחית את הסיכון לאבני כליות.

7. פטרוזיליה: פטרוזיליה היא משתן טבעי שיכול לעזור לשטוף את הכליות ולהפחית את הסיכון לאבני כליות.שתיית שתי כוסות תה פטרוזיליה מדי יום יכולה לעזור להפחית את הסיכון לאבני כליות.

8. מיץ חמוציות: מיץ חמוציות הוא משתן טבעי שיכול לעזור לשטוף את הכליות ולהפחית את הסיכון לאבני כליות.שתיית כוס מיץ חמוציות מדי יום יכולה לעזור להפחית את הסיכון לאבני כליות.

9. ShoreStail: HorseTail הוא משתן טבעי שיכול לעזור לשטוף את הכליות ולהפחית את הסיכון לאבני כליות.שתיית כוס תה סוס -זנב פעמיים ביום יכולה לעזור להפחית את הסיכון לאבני כליות.

10. עלה סרפד: עלה סרפד הוא משתן טבעי שיכול לעזור לשטוף את הכליות ולהפחית את הסיכון לאבני כליות.שתיית שתי כוסות תה עלה סרפד מדי יום יכולה לעזור להפחית את הסיכון לאבני כליות.

11. אבטיח: אבטיח הוא משתן טבעי שיכול לעזור לשטוף את הכליות ולהפחית את הסיכון לאבני כליות.שתיית כוס מיץ אבטיח מדי יום יכולה לעזור להפחית את הסיכון לאבני כליות.

12. מיץ רימון: מיץ רימון הוא משתן טבעי שיכול לעזור לשטוף את הכליות ולהפחית את הסיכון לאבני כליה.שתיית כוס מיץ רימון מדי יום יכולה לעזור להפחית את הסיכון לאבני כליות.

13. ג’ינג’ר: ג’ינג’ר הוא משתן טבעי שיכול לעזור לשטוף את הE כליות ומפחיתים את הסיכון לאבני כליות.שתיית כוס תה ג’ינג’ר פעמיים ביום יכולה לעזור להפחית את הסיכון לאבני כליות.

14. שום: שום הוא משתן טבעי שיכול לעזור לשטוף את הכליות ולהפחית את הסיכון לאבני כליות.אכילת שתי שיני שום מדי יום יכולה לעזור להפחית את הסיכון לאבני כליות.

15. דבש: דבש הוא משתן טבעי שיכול לעזור לשטוף את הכליות ולהפחית את הסיכון לאבני כליות.אכילת כפית דבש אחת מדי יום יכולה לעזור להפחית את הסיכון לאבני כליות.

16. סודה לשתייה:

הסעדים של סבתא לאבני כליות

אבנים בכליות הן סוגיה רפואית שכיחה העלולה לגרום לכאב ולתסמינים קשורים אחרים.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות ומזינות שהועברו לאורך הדורות כדי להקל על הכאב והאי -נוחות הקשורים לאבני כליות.להלן 24 מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא לאבני כליות שבטוח יספקו לך הקלה מסוימת.

1.מים

התרופה החשובה ביותר לאבני כליות היא לשתות הרבה מים.מומלץ לשתות לפחות שמונה כוסות מים בכל יום כדי להבטיח שגופך יהיה לחות מספיק ולעזור לשטוף את האבנים.

2.מיץ לימון

מיץ לימון הוא דרך נהדרת לעזור לפרק אבני כליה ולאפשר להם לעבור דרך דרכי השתן ביתר קלות.מערבבים שתי כפות מיץ לימון עם כוס מים חמים ושותים אותם שלוש פעמים ביום.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש במשך מאות שנים כדי לעזור לפרק ולהמיס אבני כליות.מערבבים שתי כפות מהחומץ עם כוס מים ושותים אותו שלוש פעמים ביום.

4.עלי בזיליקום

עלי בזיליקום הם דרך נהדרת לעזור להפחית את גודל אבני הכליה ולהקל עליהם לעבור דרך דרכי השתן.מרתיחים קומץ עלי בזיליקום בכוס מים ושותים את התערובת פעמיים או שלוש ביום.

5.מיץ רימון

מיץ רימון הוא מקור נהדר לנוגדי חמצון שיכולים לעזור להפחית דלקת הנגרמת על ידי אבני כליות.שתו כוס מיץ רימון פעמיים או שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

6.מיץ סלרי

מיץ סלרי יכול לעזור להפחית את גודל האבנים ולהקל על העברת.שתו כוס מיץ סלרי טרי תוצרת טרי שלוש פעמים ביום.

7.שעועית כליות

שעועית כליות מהווה מקור מצוין לסיבים סיבים ויכולים לעזור להפחית את גודל האבנים ולהקל עליהם לעבור.אכלו קומץ שעועית כליות שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

8.פטרוזיליה

פטרוזיליה היא משתן טבעי נהדר שיכול לעזור לשטוף את הכליות ולהקטין את גודל האבנים.שתו כוס תה פטרוזיליה שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

אוכל מזין לאבני כליות

בנוסף לתרופות הטבעיות שהוזכרו לעיל, ישנם גם מספר מזונות מזינים שיכולים לעזור להפחית את גודל האבנים ולהקל עליהם לעבור.להלן כמה מהמזונות המזינים היעילים ביותר לאבני כליות:

  • תפוחים אורגניים
  • תפוזים אורגניים
  • קייל
  • תרד
  • גזר
  • סלק
  • שום
  • ג’ינג’ר
  • מלפונים
  • דלעת
  • Weatgrass
  • סלרי
  • אספרגוס
  • ברוקולי

מסקנה

אבנים בכליות יכולות להיות חוויה כואבת ולא נוחה, אך בעזרת 24 תרופות טבעיות ומזינות אלה, אתה יכול להיות בטוח שאתה בדרך להקלה.אמנם הסעדים הללו יעילים כולם, אך חשוב לזכור להישאר לחות ולאכול תזונה בריאה ומאוזנת כדי להבטיח שאתה מקבל את החומרים המזינים שגופך צריך.

שאלות נפוצות

ש: מהי הדרך הטובה ביותר להמיס אבני כליה?

א: שתיית הרבה מים וצריכת תרופות טבעיות כמו מיץ לימון, חומץ תפוחים ועלי בזיליקום הם כל הדרכים היעילות לעזור להמיסת אבני כליה.

ש: מה fהמודעות טובות לאבני כליות?

א: אכילת מגוון מזונות מזינים כמו תפוחים אורגניים, תפוזים, קייל, תרד, גזר, סלק, שום, ג’ינג’ר, מלפפונים, דלעת, עשב חיטה, סלרי, אספרגוס וברוקולי יכולים לעזור להפחית את גודל הגודל של גודלאבנים ולהקל עליהם לעבור.

לסיכום, אבני כליות

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן