דף הבית » תרופות סבתא » ממיסת אבן כליות – 19 תרופות של סבתא המומלצות על ידי מומחי בריאות
dededdadaa dddf dbdcdddaa  daadaddaddaa dadc daddaad ddeddedcda

ממיסת אבן כליות – 19 תרופות של סבתא המומלצות על ידי מומחי בריאות

אבן כליות היא גוש קשה של מלחי מינרלים וחומצה

אבן כליות היא גוש קשה של מלחי מינרלים וחומצה הנוצרת בתוך דרכי השתן ויכולה לגרום לכאבים עצומים ואי נוחות.לעתים קרובות הם נוצרים כאשר השתן מתרכז יתר על המידה במלחי מינרלים וחומצה, מה שמוביל להיווצרות אבני כליה של סידן או חומצת שתן.בעוד שרוב אבני הכליות ניתן לעבור באופן טבעי, חלקן עשויות לדרוש טיפול רפואי.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות ואמצעי מניעה שיכולים לעזור להפחית את הסבירות לפתח אבן כליות.כאן, נבחן 19 תרופות של סבתא המומלצות על ידי מומחי בריאות על פירוק אבני כליות.

H2: תרופות טבעיות להפיכת אבני כליות

1. הגדל את צריכת המים – הגדלת צריכת המים שלך לשמונה כוסות לפחות ביום יכולה לעזור לשטוף את הכליות, להפחית את ריכוז מלחי המינרלים והחומצה בשתן ולהפחית את הסיכון להיווצרות האבן.

2. הפחתת צריכת מלח – תזונה עשירה במלח יכולה לתרום לסיכון מוגבר להיווצרות אבן כליות, ולכן הפחתת צריכת המלח שלך יכולה לעזור.

3. שתו מיץ לימון – חומצת לימון במיץ לימון מסייעת לפרק מרבצי סידן בכליות, ומסייעת להמיס ולהעביר אבנים ביתר קלות.

4. קח חומץ תפוחים – חומץ תפוחי תפוחים גבוה בחומצה אצטית, מה שמסייע להמיס משקעי סידן בכליות, ומסייע במעבר אבנים.

5. אכלו יותר פירות וירקות – אכילת יותר פירות וירקות היא דרך נהדרת להגביר את צריכת ויטמינים ומינרלים חיוניים, תוך עזרה גם לשטוף את הכליות.

6. קח תה עלה סרפד – תה עלה סרפד ידוע כמשתן, ועוזר לשטוף את הכליות ולהפחית את הסיכון להיווצרות האבן.

7. קח תה קמומיל – ידוע כי תה קמומיל הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות ואנטי -פסמודיות, שיכולות לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות הקשורים להעברת אבן כליות.

8. קח תה שורש שן הארי – תה שורש שן הארי ידוע בהשפעותיו המשתן, ועוזר לשטוף ולהפחית את הסיכון לאבני כליות.

9. קח תה שורש מרשמלו – יד ידוע כי תה שורש מרשמלו מסייע בהפחתת הכאב ואי הנוחות הקשורים להעברת אבן כליות, בגלל התכונות האנטי -דלקתיות והאנטי -פסמודיות שלו.

H2: שינויים תזונתיים להפיכת אבני כליות

10. אכלו פחות בשר אדום – בשר אדום מכיל רמות גבוהות של פורינים, מה שעלול להגביר את הסיכון לפתח אבני כליות של חומצת שתן.הפחתת צריכת הבשר האדום שלך יכולה לעזור להפחית את הסיכון לפיתוח אבן כליות.

11. אכלו פחמימות מעודנות פחות – פחמימות מעודנות כמו לחם לבן ופסטה יכולות להגביר את הסיכון לאבני כליות סידן אוקסלט, ולכן הפחתת הצריכה שלכם יכולה לעזור להפחית את הסיכון שלכם.

12. הימנע ממשקאות ממותקים – משקאות ממותקים כמו סודה ומשקאות אנרגיה יכולים לתרום להיווצרות אבני כליות, כך שהפחתת הצריכה שלך יכולה לעזור.

13. אכלו יותר דגנים מלאים – דגנים מלאים הם מקור נהדר לסיבים, שיכול לעזור לשטוף את הכליות ולהפחית את הסיכון להיווצרות האבן.

14. אכלו יותר מזונות עשירים בסידן – אכילת מזונות נוספים העשירים בסידן יכולה לסייע בהפחתת הסיכון ליצירת אבני סידן אוקסלט, שכן סידן נקשר לאוקסלט בשתן ומונע ממנו ליצור אבן.

15. אכלו יותר מזונות עשירים במגנזיום – מגנזיום מסייע בהפחתת ריכוז הסידן בשתן, תוך הפחתת הסיכון להיווצרות אבן אוקסלט סידן.

H3: טיפ מועיל

חשוב לציין כי בעוד שתרופות טבעיות אלה יכולות לעזור להפחית את הסיכון לפיתוח אבן כליות, הם אינם מהווים תחליף לטיפול רפואי למי שכבר יש אבן כליות.

16. קח פטרוזיליה – פטרוזיליה היא משתן טבעי, המסייע לשטוף את הכליות ולהפחית את הסיכון להיווצרות האבן.

17. קח ג’ינג’ר – ידוע שג’ינג’ר הוא משתן, ועוזר לשטוף את הכליות ולהפחית את הסיכון להיווצרות האבן.

18. קח את כורכום – כורכום ידוע באנטי -דלקתיות ומשככי כאבים שלותכונות C, עוזרות להפחית את הכאב ואי הנוחות הקשורים להעברת אבן כליות.

19. קח מיץ חמוציות – מיץ חמוציות ידוע בהשפעותיו המשתן, ועוזר לשטוף את הכליות ולהפחית את הסיכון להיווצרות האבן.

סיכום

בעוד שעברת אבן כליות יכולה להיות חוויה כואבת ולא נוחה, ישנם מספר תרופות טבעיות ושינויים תזונתיים שיכולים לעזור להפחית את הסיכון לפיתוח אבן כליות.הגדלת צריכת המים שלך, הפחתת צריכת המלח שלך ואכילת יותר פירות וירקות הם דרכים נהדרות להפחית את הסיכון להיווצרות האבן.בנוסף, נטילת עשבי תיבול ותוספי מזון כמו

תרופות לפירוק אבן כליות

אבני כליות הן נושא בריאותי נפוץ שיכול להיות מאוד כואב ולא נוח.אמנם אין פיתרון בגודל אחד מתאים לכל אחד מהמסור אבני כליות, אך ישנם מספר תרופות וטיפולים ביתיים שהומלצו על ידי מומחי בריאות לאורך השנים.להלן 19 תרופות של סבתא המומלצות על ידי מומחי בריאות להפיכת אבני כליות.

1.מיץ לימון ושמן זית

ערבוב חלקים שווים של מיץ לימון טרי עם שמן זית הוא תרופה פופולרית להמסת אבני כליות.שתיית תערובת זו כל יום עוזרת לפרק את האבנים ולשטוף אותם מהגוף.מומלץ לשתות הרבה מים שיעזרו לשטוף את האבנים.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש במשך מאות שנים כתרופה טבעית לבעיות בריאות רבות, כולל אבני כליות.ההערכה היא כי היא עוזרת לפרק את האבנים ולהקל על העברת.שתיית תערובת של שתי כפות של חומץ סיידר תפוחים וכוס מים חמים שלוש פעמים ביום מומלץ לתוצאות הטובות ביותר.

3.שורש שן הארי

שורש שן הארי הוא משתן טבעי שיכול לעזור לשטוף אבני כליות.מומלץ לשתות שתיים עד שלוש כוסות תה שורש שן הארי מדי יום כדי לעזור להמיס את האבנים.בנוסף, שורש שן הארי יכול גם לעזור להפחית דלקת וכאב הנגרמים על ידי האבנים.

4.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקת חזק שיכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת הנגרמת על ידי אבני כליות.שתייה של שתיים עד שלוש כוסות תה ג’ינג’ר מדי יום יכולה לעזור לפרק את האבנים ולהקל על העברת.בנוסף, הוספת דבש לתה יכולה לעזור להפוך אותו ליותר טעים.

תרופות נוספות להפיכת אבני כליות

5.מיץ רימון

מיץ רימון גבוה בנוגדי חמצון ויכול לעזור להפחית דלקת וכאבים הנגרמים על ידי אבני כליות.שתיית כוס מיץ רימון מדי יום יכולה לעזור לפרק את האבנים ולהקל על העברתם.חשוב לשתות הרבה מים שיעזרו לשטוף את האבנים.

6.עלי בזיליקום

עלים של

עלי בזיליקום הם משתן טבעי שיכול לעזור לשטוף את האבנים.שתיית כוס תה בזיליקום מדי יום יכולה לעזור בפירוק האבנים ולהקל על העברת.בנוסף, הוספת דבש לתה יכולה לעזור להפוך אותו ליותר טעים.

7.אבטיח

אבטיח גבוה בתכולת מים ויכולים לעזור לשטוף את האבנים.אכילת כמה פרוסות אבטיח מדי יום יכולה לעזור בפירוק האבנים ולהקל על העברת.בנוסף, אבטיח הוא גם משתן טבעי ויכול לעזור להפחית דלקת וכאב הנגרמים על ידי האבנים.

8.שעועית כליות

שעועית כליה היא משתן טבעי שיכול לעזור לשטוף את האבנים.אכילת כמה כוסות של שעועית כליות מבושלת מדי יום יכולה לעזור לפרק את האבנים ולהקל על העברת.בנוסף, שעועית כליות יכולה גם לעזור להפחית דלקת וכאב הנגרמים על ידי האבנים.

9.מיץ חמוציות

מיץ חמוציות גבוה בנוגדי חמצון ויכול לעזור להפחית דלקת וכאבים הנגרמים על ידי אבני כליות.שתיית כוס מיץ חמוציות מדי יום יכולה לעזור בפירוק האבנים ולהקל על העברתם.זה מחסןטנט לשתות הרבה מים שיעזרו לשטוף את האבנים.

10.פטרוזיליה

פטרוזיליה היא משתן טבעי שיכול לעזור לשטוף את האבנים.שתיית כוס תה פטרוזיליה מדי יום יכולה לעזור בפירוק האבנים ולהקל על העברתם.בנוסף, הוספת דבש לתה יכולה לעזור להפוך אותו ליותר טעים.

11.מיץ סלרי

מיץ סלרי גבוה בתכולת מים ויכול לעזור לשטוף את האבנים.שתיית כוס מיץ סלרי מדי יום יכולה לעזור בפירוק האבנים ולהקל על העברתם.בנוסף, מיץ סלרי הוא גם משתן טבעי ויכול לעזור להפחית דלקת וכאב הנגרמים על ידי האבנים.

<h

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן