דף הבית » תרופות סבתא » טיפול – 11 תרופות של סבתא זקנה לטיפול יעיל באבני כליות
dddaddc  daadaddaddaa dadc daddaad ddadad dcdddaddc ddaddc

טיפול – 11 תרופות של סבתא זקנה לטיפול יעיל באבני כליות

הכאב של אבני כליות
אבני כליות הן מצב שיכול לגרום לכאב מסקרן.הם גושים קטנים וקשים הנוצרים בכליות כאשר חומרים מסוימים, כמו סידן, אוקסלט וחומצת שתן, מתרכזים מדי בשתן.התסמינים עשויים לכלול כאבים בבטן, במפשעה או בגב התחתון, בחילה, הקאות וחום.

טיפול באבני כליות עם הסעדים של סבתא
בעבר אנשים רבים הסתמכו על תרופות ביתיות מסורתיות לטיפול באבני כליות.כיום, רבים מהתרופות הללו משמשות עדיין כאמצעי יעיל להקלה על הכאב והתסמינים הקשורים למצב כואב זה.להלן 11 תרופות של סבתא זקנה לטיפול יעיל ומניעת אבני כליה:

H2: שתו הרבה מים
הדבר החשוב ביותר לעשות כשמדובר בטיפול באבני כליה הוא לשתות הרבה מים.מים עוזרים לשטוף את כל האבנים הקיימות בכליות.מומלץ לשתות לפחות שמונה כוסות מים ביום כדי לעזור לשמור על בריאות הכליות ולתפקד כראוי.

H2: הגדל את צריכת ויטמין C
הגדלת צריכת ויטמין C יכולה לעזור להפחית את היווצרות אבני הכליות.ויטמין C מסייע בפירוק החומרים בשתן שיכולים להוביל להיווצרות אבני כליות.אכילת מזונות עשירים בוויטמין C, כמו תפוזים, אשכוליות ותותים, יכולה לעזור במניעת התפתחות אבני כליה.

H3: טיפ מועיל
בנוסף להגדלת צריכת הוויטמין C שלך, חשוב גם להפחית את צריכת המזונות העשירה באוקסלטים, כמו תרד, אגוזים וריבס.אוקסלטים יכולים לתרום להיווצרות אבני כליות, והפחתת צריכת המזונות הללו יכולה לעזור להפחית את הסיכון שלך לפתח אבני כליה.

אכלו יותר סיבים
אכילת מזונות עשירים בסיבים יותר יכולה לעזור להפחית את הסיכון לפיתוח אבני כליות.סיבים מסייעים לספוג עודף סידן וחומרים אחרים בשתן, שיכולים לעזור במניעת היווצרות אבני כליות.מזונות עשירים בסיבים כוללים קטניות, דגנים מלאים, פירות וירקות.

להפחית את צריכת הנתרן
הפחתת צריכת נתרן חשובה למניעת היווצרות אבני כליות.תזונה עתירת נתרן יכולה להגדיל את ריכוז החומרים מסוימים בשתן, מה שעלול להוביל להיווצרות אבני כליות.הפחתת צריכת הנתרן שלך יכולה לעזור להפחית את הסיכון שלך לפתח אבני כליות.

לאכול אוכל גבוה במגנזיום
מגנזיום מסייע בהפחתת ריכוז החומרים בשתן שיכול להוביל להיווצרות אבני כליות.מזונות עשירים במגנזיום כוללים ירקות עלים כהים, אגוזים ודגנים מלאים.

קח תוספי צמחים
תוספי צמחים, כמו שורש שן הארי, סרפד ו- UVA URSI, יכולים לעזור להפחית את הסימפטומים של אבני הכליה.תוספי מזון אלה יכולים לעזור להפחית דלקת וכאב הקשורים לאבני כליות.

לשתות תה צמחים
תה צמחי מרפא, כמו קמומיל ופפרמינט, יכולים לעזור להפחית את הכאב הקשור לאבני הכליה.תה אלה יכולים גם לעזור להפחית דלקת ולקדם תפקוד כליה בריא.

לאכול פחות חלבון מן החי
אכילת פחות חלבון מן החי יכול לעזור להפחית את היווצרות אבני הכליה.חלבונים מהחי, כמו בשר אדום, יכולים להגביר את ריכוז החומרים מסוימים בשתן, מה שעלול להוביל להיווצרות אבני כליות.הפחתת צריכת חלבוני בעלי חיים יכולה לעזור להפחית את הסיכון שלך לפתח אבני כליה.

תרגיל באופן קבוע
פעילות גופנית באופן קבוע יכולה לעזור להפחית את הסיכון לפיתוח אבני כליות.פעילות גופנית יכולה לעזור להפחית את ריכוז החומרים מסוימים בשתן, שיכולים לעזור במניעת היווצרות אבני כליה.פעילות גופנית קבועה יכולה גם לעזור לשמור על בריאות הכליות ותפקוד כראוי.

להפחית את צריכת הקפאין
קפאין יכול להגדיל את ריכוז החומרים מסוימים בשתן, מה שעלול להוביל להיווצרות אבני כליות.הפחתת צריכת הקפאין שלך יכולה לעזור להפחית את הסיכון שלך לפתח אבני כליה.

קח תרופות נגד כאבים
אם אתה חווה כאב בגלל סטון בכליותES, חשוב ליטול תרופות נגד כאבים לפי הוראות הרופא שלך.תרופות נגד כאב, כמו איבופרופן ואצטמינופן, יכולות לעזור להפחית את הכאב הקשור לאבני כליות.

סיכום
אבנים בכליות יכולות להיות מצב כואב, אך ישנם טיפולים יעילים רבים.תרופות ביתיות מסורתיות, כמו שתיית הרבה מים, הגדלת צריכת הוויטמין C שלך, אכילת סיבים רבים יותר, הפחתת צריכת נתרן ונטילת תוספי צמחים, יכולים כולם לעזור להפחית את הסיכון לפיתוח אבני כליות.בנוסף, הפחתת צריכת הקפאין והחלבונים של בעלי החיים שלך, פעילות גופנית באופן קבוע, ולקיחת תרופות נגד כאבים יכולה לעזור להפחית את הכאב הקשור למצב זה.

טיפולים אלטרנטיביים לשקול

כשמדובר בטיפול באבני כליות, ישנם מספר טיפולים אלטרנטיביים שלעתים קרובות מתעלמים מהם.אלה כוללים 11 סעדים של סבתא זקנה שהועברו לאורך דורות.ידוע כי סעדים אלה יעילים בטיפול באבני כליות, והם קלים לשימוש.

1.מיץ לימון ושמן זית

מיץ לימון ושמן זית הם תרופה פופולרית לטיפול באבני כליות.מיץ הלימון עוזר לפרק את האבנים ושמן הזית עוזר לשמן את האבנים ולהקל עליהם לעבור.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים ארבעה אונקיות של מיץ לימון סחוט טרי עם ארבע גרם שמן זית.שתו את התערובת הזו שלוש פעמים ביום עד שהאבנים עברו.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה יעילה נוספת לטיפול באבני כליות.זה עוזר לפרק את האבנים ולהקל על העברת.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כף אחת של חומץ תפוחים בכוס מים.שתו את התערובת הזו שלוש פעמים ביום עד שהאבנים עברו.

3.שורש שן הארי

שורש שן שורש הוא תרופה פופולרית לטיפול באבני כליות.זה עוזר לפרק את האבנים ולשטוף אותן מהגוף.כדי להשתמש בתרופה זו, תלולות שתי כפיות שורש שן הארי בכוס מים רותחים למשך 15 דקות.מסננים את התערובת ושותים אותה שלוש פעמים ביום עד שהאבנים עברו.

4.מיץ רימון

מיץ רימון הוא תרופה יעילה לטיפול באבני כליות.זה עוזר לפרק את האבנים ולשטוף אותן מהגוף.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים שני אונקיות של מיץ רימונים טרי שנחטף טרי עם שמונה גרם מים.שתו את התערובת הזו שלוש פעמים ביום עד שהאבנים עברו.

5.מיץ פטרוזיליה

מיץ פטרוזיליה הוא תרופה יעילה נוספת לטיפול באבני כליות.זה עוזר לפרק את האבנים ולשטוף אותן מהגוף.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים שתי כפות של פטרוזיליה קצוצה טרייה עם שמונה אונקיות מים.שתו את התערובת הזו שלוש פעמים ביום עד שהאבנים עברו.

6.תה סוס

תה ShoreSetail הוא תרופה פופולרית לטיפול באבני כליות.זה עוזר לפרק את האבנים ולשטוף אותן מהגוף.כדי להשתמש בתרופה זו, תלולות שתי כפיות תה סוס -זנב בכוס מים רותחים למשך 15 דקות.מסננים את התערובת ושותים אותה שלוש פעמים ביום עד שהאבנים עברו.

7.מיץ בזיליקום

מיץ בזיליקום הוא תרופה יעילה לטיפול באבני כליות.זה עוזר לפרק את האבנים ולשטוף אותן מהגוף.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף אחת של בזיליקום טרי קצוץ עם ארבע אונקיות מים.שתו את התערובת הזו שלוש פעמים ביום עד שהאבנים עברו.

8.מיץ חמוציות

מיץ חמוציות הוא תרופה יעילה נוספת לטיפול באבני כליות.זה עוזר לפרק את האבנים ולשטוף אותן מהגוף.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים שני אונקיות של מיץ חמוציות סחוט טרי עם שמונה גרם מים.שתו את התערובת הזו שלוש פעמים ביום עד שהאבנים עברו.

9.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא תרופה פופולרית לטיפול באבני כליות.זה עוזר לפרק את האבנים ולשטוף אותן מהגוף.כדי להשתמש בתרופה זו, תלולות שתי כפיות של שורש מרשמלו בכוס רתיחהמים למשך 15 דקות.מסננים את התערובת ושותים אותה שלוש פעמים ביום עד שהאבנים עברו.

10.תה עלה סרפד

תה עלים סרפד הוא תרופה יעילה לטיפול באבני כליות.זה עוזר לפרק את האבנים ולשטוף אותן מהגוף.כדי להשתמש בתרופה זו, תלולות שתי כפיות תה עלים סרפד בכוס מים רותחים למשך 15 דקות.מסננים את התערובת ושותים אותה שלוש פעמים ביום עד שהאבנים עברו.

11.מיץ אבטיח

מיץ אבטיח הוא תרופה יעילה נוספת לטיפול באבני כליות.זה עוזר לפרק את האבנים ולשטוף אותן מהגוף.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים ארבעה אונקיות של מיץ אבטי אבטיח סחוט טרי עם ארבע גרם מים.שתו את התערובת הזו שלוש פעמים ביום עד שהאבנים עברו.

סיכום

טיפול באבני כליות יכול להיות תהליך קשה וכואב, אך ישנם מספר טיפולים אלטרנטיביים שניתן להשתמש בהם כדי לעזור.11 הסעדים של סבתא זקנה הם

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן