דף הבית » תרופות סבתא » אבני כליות – 10 תרופות של סבתא מהמטבח והחום

אבני כליות – 10 תרופות של סבתא מהמטבח והחום

המציאות הכואבת של אבני כליות

התמודדות עם כאב חד, דקירה של אבני כליות יכולה להיות חוויה מחרידה.אין פלא שאנשים רבים מחפשים תרופות ביתיות כדי להרגיע את הכאב ולהאיץ את תהליך הריפוי.אמנם אין תרופה מובטחת לאבני כליות, אך ישנם כמה תרופות של סבתא שעשויות לעזור.

מהן אבני כליות?

אבנים בכליות הן מרבצי קשים של מינרלים ומלחים הנוצרים בכליות ויכולים לגרום לכאבים קיצוניים כאשר הם עוברים בדרכי השתן.הם יכולים לנוע בגודל קטן כמו גרגר חול לגדול כמו כדור גולף.אבני כליות יכולות להיגרם על ידי מגוון גורמים, כולל התייבשות, תזונה וגנטיקה.

הסעדים של סבתא לאבני כליות

אם אתה מתמודד עם הכאב של אבני כליות, ייתכן שתרצה לנסות כמה מהתרופות הביתיות האלה.למרות שהם עשויים להיות לא תרופה מובטחת, הם יכולים לספק הקלה מסוימת.

1.הגדל את צריכת המים שלך

הדבר החשוב ביותר שאתה יכול לעשות הוא להגדיל את צריכת המים שלך.להישאר לחות עוזר לשטוף את אבני הכליה ויכול להקל על הכאב.הכמות המומלצת למבוגרים היא שמונה כוסות מים של 8 גרם ליום.

2.שתו מיץ לימון טרי

מיץ לימון הוא דרך נהדרת לעזור בפירוק אבני כליות.סוחטים את המיץ של לימון אחד לכוס מים חמים ושותים אותו פעמיים ביום.

3.אכלו יותר פירות וירקות

אכילת שפע של פירות וירקות היא דרך נהדרת לעזור במניעת אבני כליות.פירות וירקות עשירים בסיבים תזונתיים ויכולים לעזור לשמור על דרכי השתן שלך ברורים.

4.קח חומץ תפוחים

חומץ אפל סיידר הוא תרופה ביתית פופולרית למחלות רבות, כולל אבני כליות.מערבבים שתי כפות של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ושותים אותם פעמיים ביום.

5.שתו תה ירוק

תה ירוק עשיר בנוגדי חמצון ויכול לעזור לשטוף את אבני הכליה.שתו שתיים עד שלוש כוסות תה ירוק ביום.

6.אכלו מזונות עשירים במגנזיום

מגנזיום יכול לעזור להפחית את כמות הסידן בשתן שלך, מה שיכול לעזור במניעת אבני כליות.מזונות עשירים במגנזיום כוללים תרד, שקדים, שעועית שחורה ואבוקדו.

7.קח שורש שן הארי

שורש שן הארי הוא משתן שיכול לעזור לשטוף את אבני הכליה.זה יכול גם לעזור להפחית דלקת וכאב.אתה יכול לקחת את זה בצורה של תה, כמוסות או תנודות.

8.שתו מיץ רימונים

מיץ רימון גבוה בנוגדי חמצון ויכול לעזור לפרק את אבני הכליה.שתו שתיים עד שלוש כוסות מיץ רימון ליום.

9.אכלו מזונות עשירים בוויטמין B6

ויטמין B6 יכול לעזור להפחית את כמות האוקסלטים בשתן שלך, מה שיכול לעזור במניעת אבני כליות.מזונות עשירים בוויטמין B6 כוללים דגים, אבוקדו, תרד ובננות.

10.קח אמבטיות חמות

טיפ ייחודי ומועיל: לקיחת אמבטיות חמות יכולה לעזור להקל על כאב אבני הכליה.מלא את האמבטיה שלך במים חמים וספוג 15-20 דקות.

אמבטיה חמה היא דרך קלה וזולה לעזור להקל על הכאב של אבני כליות.חום המים עוזר להרגיע את הכאב ולהרגיע את השרירים שלך.

תרופות ביתיות אלה יכולות לספק הקלה מסוימת מכאבי אבני הכליה, אך חשוב להתייעץ עם הרופא שלך אם הכאב נמשך.

אבני כליות הן מציאות כואבת עבור אנשים רבים, אך עם התרופות הביתיות הנכונות ושינויים באורח החיים, תוכלו למצוא הקלה.
מאמר זה סיפק סקירה של 10 תרופות של סבתא מהמטבח והחום לאבני כליות.סבתות משתמשות בתרופות אלה במשך מאות שנים והן ידועות כי יעילות מאוד בטיפול בתסמינים של אבני כליות וכן במתן הקלה מכאב.תרופות אלה כוללות שתיית שפע נוזלים, אכילת מזונות עשירים בסיבים סיבים, הימנעות ממזונות מסוימים ושימוש בחום כדי לספק הקלה.בנוסף, סיפקנו קטע שאלות נפוצות כדי לענות טוב יותר על כל שאלה שיש לך לגבי סעדים אלה.

מה היתרונותשל הסעדים של סבתא?

ידוע כי הסעדים של סבתא יעילים מאוד בטיפול בתסמינים של אבני כליות.ידוע שהם גם בטוחים מאוד, מכיוון שרוב הסעדים טבעיים ואינם כרוכים בשימוש בתרופות או כימיקלים כלשהם.בנוסף, הם מאוד חסכוניים, מכיוון שרבים מהפריטים המשמשים הם פריטי בית נפוצים.יתר על כן, ידוע כי תרופות אלה עדינות מאוד בגוף, מכיוון שהם אינם חזקים או קשים כמו רבים מהטיפולים המשמשים את הרפואה המודרנית.לבסוף, ידוע כי תרופות אלה מועילות מאוד לבריאות הכללית של הגוף, מכיוון שהם עוזרים לשפר את האיזון הטבעי של הגוף.

מהם הסעדים של סבתא נפוצה?

ישנם תרופות רבות של סבתות שונות שניתן להשתמש בהן לטיפול בתסמינים של אבני כליות.חלק מהתרופות הנפוצות ביותר כוללות שתיית שפע של נוזלים, אכילת מזונות עשירים בסיבים סיבים, הימנעות ממזונות מסוימים ושימוש בחום כדי לספק הקלה.בנוסף, כמה תרופות אחרות שניתן להשתמש בהן כוללות עיסוי, פעילות גופנית ותרופות צמחיות.

שתיית המון נוזלים

אחד הסעדים החשובים ביותר שסבתות נהגו לטפל בתסמיני אבני הכליה היא לשתות הרבה נוזלים.חשוב לשמור על גוף לחות על מנת לעזור לשטוף את כל האבנים בכליות.כמה מהנוזלים הטובים ביותר לשתות הם מים, מיץ חמוציות ותה צמחים.

אכילת מזונות עשירים בסיבים תזונתיים

אכילת מזונות עשירים בסיבים תזונתיים חשובה גם בעת טיפול בתסמינים של אבני כליות.סיבים מסייעים במניעת היווצרות אבנים חדשות על ידי כריכה לאבנים הקיימות ועוזרים להעביר אותם מהגוף.חלק מהמקורות הטובים ביותר לסיבים הם פירות, ירקות, קטניות ודגנים מלאים.

שאלות נפוצות

מה הסיכונים להשתמש בתרופות של סבתא?

הסיכונים בשימוש בתרופות של סבתא נמוכות מאוד, מכיוון שרוב התרופות טבעיות ואינן כוללות שימוש בתרופות או כימיקלים כלשהם.בנוסף, ידוע כי תרופות אלה עדינות מאוד בגוף, מכיוון שהם אינם חזקים או קשים כמו רבים מהטיפולים המשמשים את הרפואה המודרנית.

האם הסעדים של סבתא יעילים בטיפול באבני כליות?

כן, ידוע כי הסעדים של סבתא יעילים מאוד בטיפול בתסמינים של אבני כליות.ידוע שהם גם בטוחים מאוד, מכיוון שרוב הסעדים טבעיים ואינם כרוכים בשימוש בתרופות או כימיקלים כלשהם.בנוסף, הם מאוד חסכוניים, מכיוון שרבים מהפריטים המשמשים הם פריטי בית נפוצים.

האם יש תרופות אחרות שניתן להשתמש בהן לטיפול באבני כליות?

כן, ישנם תרופות אחרות שניתן להשתמש בהן לטיפול בתסמינים של אבני כליות.חלקם כוללים עיסוי, פעילות גופנית, תרופות צמחיות ותרופות.חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שתתחיל כל משטר טיפול חדש.

לסיכום, ידוע כי הסעדים של סבתא מהמטבח והחום יעילים מאוד בטיפול בתסמיני אבני הכליה.הם גם בטוחים מאוד, חסכוניים ועדינים בגוף.בנוסף, ניתן להשתמש בתרופות אלה בשילוב עם טיפולים אחרים כדי לסייע בהפחתת הכאב ואי הנוחות הנגרמים על ידי אבני כליות.לבסוף, חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שתתחיל כל משטר טיפול חדש. אבני כליה הם נושא נפוץ, אך בעזרת תרופות אלה תוכלו למצוא הקלה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן