דף הבית » תרופות סבתא » כאבי גב – 16 תרופות סבתות מצוינות מהמטבח
dbddd dd  daadaddaddaa daddaaddaa dedadddaddaa deddeddd

כאבי גב – 16 תרופות סבתות מצוינות מהמטבח

כאב מאחור הוא אחד המחלות הנפוצות ביותר שחוו אנשים בכל הגילאים.זה יכול להיגרם על ידי מגוון גורמים, כולל מתח שרירים, תנוחה לא תקינה, פעילות גופנית לא תקינה או אפילו מחלות הקשורות לגיל.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות יעילות לכאבי גב ששימשו במשך דורות.להלן 16 תרופות מצוינות של סבתא מהמטבח שיכולות לעזור להקל על כאבי גב ולהביא אותך להרגיש טוב יותר.

1.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה טבעית פופולרית לכאבי גב.ידוע שהוא מפחית דלקת ועוזר להרפות שרירי מתוחים.להכנת תה קמומיל, תלול כפית פרחי קמומיל מיובשים בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את התה ושותים אותו עד שלוש פעמים ביום.

2.מלחי אפסום

מלחי אפסום הם תרופה יעילה לכאבי גב.הם מכילים מגנזיום סולפט, המסייע להפחתת הדלקת ולהרגיע שרירים מתוחים.כדי להשתמש במלחי אפסום, הוסף שתי כוסות מלחים לאמבטיה חמה וספוג לפחות 15 דקות.עשה זאת פעמיים או שלוש בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

טיפ:

לקבלת דחיפה נוספת, הוסף כמה טיפות של שמנים אתרים כמו לבנדר או אקליפטוס למי האמבט.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה נהדרת לכאבי גב.זה עוזר להפחתת הדלקת ולשיפור זרימת הדם.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, מערבבים שתי כפיות חומץ עם כוס מים חמים ושתו אותו פעמיים ביום.

4.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי חזק שיכול לעזור להפחית את כאבי הגב.כדי להשתמש בג’ינג’ר, תלולות שתי כפיות ג’ינג’ר מגורד בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את התה ושותים אותו עד שלוש פעמים ביום.

5.כורכום

כורכום הוא עוד אנטי-דלקתי חזק שיכול לעזור להפחית את כאבי הגב.כדי להשתמש בכורכום, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כוס חלב חם ושותה אותו פעמיים ביום.

6.שום

שום הוא תרופה טבעית עוצמתית לכאבי גב.זה עוזר להפחתת הדלקת ולשיפור זרימת הדם.כדי להשתמש בשום, אכלו שלוש עד ארבע שיני שום גולמי מדי יום.

7.פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא תרופה טבעית מצוינת לכאבי גב.זה עוזר להפחתת הדלקת ולשיפור זרימת הדם.כדי להשתמש בפלפל קאיין, מערבבים כפית אחת של אבקת פלפל קאיין עם כוס מים חמים ושתה אותם פעמיים ביום.

8.דבש

דבש הוא תרופה טבעית נהדרת לכאבי גב.זה עוזר להפחתת הדלקת ולשיפור זרימת הדם.כדי להשתמש בדבש, מערבבים שתי כפיות דבש עם כוס מים חמים ושתו אותם פעמיים ביום.

9.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה יעילה לכאבי גב.זה עוזר להפחתת הדלקת ולשיפור זרימת הדם.כדי להשתמש בשמן קוקוס, עיסו את האזור הפגוע בשמן קוקוס חם פעמיים ביום.

10.שמן קיק

שמן קיק הוא תרופה פופולרית לכאבי גב.זה עוזר להפחתת הדלקת ולשיפור זרימת הדם.כדי להשתמש בשמן קיק, עיסו את האזור הפגוע בשמן קיק חם פעמיים ביום.

11.קומפרסים חמים וקרים

קומפרסים חמים וקרים הם תרופה יעילה לכאבי גב.קומפרסים חמים עוזרים להפחתת הדלקת ושיפור זרימת הדם.קומפרסים קרים עוזרים להפחית נפיחות ולהרדים את הכאב.כדי להשתמש בקומפרסים חמים וקרים, התחלפו בין קומפרסים חמים וקרים למשך 10 דקות בכל פעם.

12.פעילות גופנית

פעילות גופנית היא תרופה חשובה לכאבי גב.זה עוזר לחזק את השרירים ולשפר את הגמישות.כדי להשתמש בפעילות גופנית כתרופה, התחל עם תרגילי מתיחה עדינים ועבד את הדרך שלך עד לתרגיל אינטנסיבי יותר.

13.עיסוי

עיסוי הוא תרופה נהדרת לכאבי גב.זה עוזר להפחתת הדלקת ולשיפור זרימת הדם.כדי להשתמש בעיסוי כתרופה, מצא מטפל בעיסוי מוסמך המתמחה בכאבי גב ומקבל טיפולים קבועים.

14.יוגה

יוגה היא תרופה יעילה לכאבי גב.זה עוזר להפחתת הדלקת ולשפר את הגמישות.כדי להשתמש ביוגה כתרופה, מצא מדריך יוגה מוסמך והשתתף בשיעורים רגילים.

15.דיקור סיני

Acupuncturesummary

מאמר זה חקר כמה מהתרופות הטובות ביותר לסבתא לכאבי גב מהמטבח.סעדים אלה כולם טבעיים וניתן למצוא אותם בקלות ברוב הבתים.בעוד שחלק מהתרופות עשויות לספק הקלה מהירה, אחרים עשויים לקחת זמן רב יותר לעבודה.עם זאת, ניתן להשתמש בכל התרופות הללו בשילוב עם טיפולים מסורתיים אחרים כדי לספק הקלה מכאבי גב.בנוסף, ישנם כמה אמצעי מניעה שניתן לנקוט כדי לסייע בהפחתת חומרתם ואת התרחשותם של כאבי גב.

H2 – תרופות טבעיות לכאבי גב

יש הרבה תרופות טבעיות לכאבי גב שניתן למצוא במטבח.סעדים אלה כולם טבעיים וניתן למצוא אותם בקלות ברוב הבתים.להלן כמה מהתרופות הטובות ביותר לסבתא לכאבי גב:

• כורכום: כורכום הוא תבלין ששימש במשך מאות שנים לטיפול בכאב.ידוע שיש לו תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות מאחור.

• ג’ינג’ר: ג’ינג’ר הוא תבלין נוסף שהוא נהדר להפחתת דלקת וכאב.ניתן לצרוך אותו בתה או בצורת כמוסה.

• ידוע כי חומץ תפוחים: חומץ תפוחים מפחית דלקת וכאב.ניתן ליטול אותו בעל פה או ליישם את האזור המושפע.

• קומפרסים חמים וקרים: ניתן להשתמש בקומפרסים חמים וקרים כדי לספק הקלה מכאב.

• מלח אפסום: ניתן להשתמש במלח אפסום להפחתת דלקת וכאב.ניתן להוסיף אותו לאמבטיה חמה ולספוג פנימה.

• שמנים אתרים: ניתן להשתמש בשמנים אתרים כמו לבנדר, מנטה ואקליפטוס להפחתת כאב ודלקת.

• מגנזיום: מגנזיום הוא מינרל שידוע כמפחית דלקת וכאב.ניתן ליישם אותו בעל פה או מיושם באופן אקטואלי.

H2 – אמצעי מניעה

בנוסף לתרופות טבעיות, ישנם כמה אמצעי מניעה שניתן לנקוט כדי לסייע בהפחתת חומרתם ואת התרחשותם של כאבי גב.אלו כוללים:

• פעילות גופנית: פעילות גופנית קבועה יכולה לעזור בחיזוק השרירים מאחור, מה שיכול לעזור להפחית את התרחשות הכאב.

• יציבה נכונה: יציבה נכונה יכולה לעזור להפחית את המתח בגב ולהפחתת הכאב.

• טכניקות הרמה נכונות: טכניקות הרמה נכונות יכולות לעזור להפחית את המתח על הגב ולהפחית את הכאב.

• ניהול מתח: לחץ יכול לגרום למתח מאחור, מה שעלול להוביל לכאב.לפיכך, חשוב לנהל לחץ על מנת להפחית את הכאב.

H3 – שאלות נפוצות

ש: מהן הסעדים של הסבתא הטובה ביותר לכאבי גב?

ת: הסעדים של הסבתא הטובה ביותר לכאבי גב כוללים כורכום, ג’ינג’ר, חומץ סיידר תפוחים, קומפרסים חמים וקרים, מלח אפסום, שמנים אתריים ומגנזיום.סעדים אלה כולם טבעיים וניתן למצוא אותם בקלות ברוב הבתים.בנוסף, ישנם כמה אמצעי מניעה שניתן לנקוט כדי לסייע בהפחתת חומרתם ואת התרחשותם של כאבי גב.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן