דף הבית » תרופות סבתא » שרירים כואבים בכל הגוף – 22 תרופות של סבתא אמיתית וסבתא אמיתית
dadaddaddd dbdddddd ddbdc dddda  daadaddaddaa dadc daddaad

שרירים כואבים בכל הגוף – 22 תרופות של סבתא אמיתית וסבתא אמיתית

שרירים כואבים בכל הגוף: הסעדים של סבתא שיעזרו לך להרגיש טוב יותר

כולנו היינו שם.אתה מתעורר בבוקר מרגיש כאילו נפגעת על ידי משאית.כל שריר בגופך כואב וכואב.אתה לא יודע מה גרם לשרירים הכואבים, אבל אתה יודע שזה גורם לך הרבה אי נוחות.אם זה נשמע מוכר, אז אתה לא לבד.כאבי שרירים בכל הגוף יכולים להיות בעיה נפוצה, אך ישנם כמה תרופות פשוטות מהסבתות שלנו שיכולות לעזור לך להרגיש טוב יותר.

כאבי שרירים יכולים להיגרם על ידי מגוון גורמים, מאורח חיים פעיל למצב רפואי בסיסי.לא משנה מה הסיבה, זה יכול להיות כואב ומפריע.אנשים רבים עשויים לפנות לתרופות ללא מרשם, כמו איבופרופן, כדי לעזור בניהול הכאב שלהם.אבל יש גם כמה תרופות טבעיות, שהועברו מסבתותינו, שעשויות לעזור להפחית את הכאב והאי נוחות.

להלן 22 תרופות מנוסות ואמויות שיכולות לעזור להקל על הכאב של כאבי שרירים בכל הגוף.

H2: טיפול בחום

טיפול בחום יכול להיות דרך קלה ויעילה להפחתת כאבי שרירים.החלת חום על האזור יכולה לעזור להגדיל את זרימת הדם ולהרגיע את השרירים, מה שיכול להפחית את המתח והכאב.נסה להשתמש בכרית חימום או בבקבוק מים חמים על האזור הפגוע במשך 15-20 דקות, מספר פעמים ביום.

H2: אמבטיות מלח אפסום

אמבטיית מלח אפסום היא דרך נהדרת להפחית את כאבי השרירים.המגנזיום במלח האפסום עוזר להרפות את השרירים ולהקל על המתח.מוסיפים שתי כוסות מלח אפסום לאמבטיה חמה וספיגה למשך 20 דקות.

H3: טיפ מועיל: לקבלת דחיפה נוספת, הוסף כמה טיפות של שמן אתרי מנחם כמו לבנדר או קמומיל.

H2: עיסוי

עיסוי יכול להיות דרך מצוינת להפחתת כאבי שרירים.זה יכול לעזור להגדיל את זרימת הדם, להרפות את השרירים ולהפחית את המתח.אם אין לך מטפל בעיסוי זמין, נסה להשתמש בכדור טניס כדי לעסות את האזור המושפע.

H2: תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא תרופה עתיקה המשמשת להפחתת כאבי שרירים.התרכובות הפעילות בג’ינג’ר עוזרות להפחתת הדלקת ולהקל על מתח השרירים.נסה לשתות כוס תה ג’ינג’ר מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

H2: כורכום

כורכום הוא תבלין אנטי דלקתי חזק.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולהקל על כאבי שרירים.נסה להוסיף כפית כורכום לאוכל או למשקאות בכל יום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

H2: תוספי מגנזיום

מגנזיום הוא מינרל חיוני המסייע להפחתת מתח ושרירים וכאב.נסה לקחת תוסף מגנזיום בכל יום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

H2: מתיחה

מתיחות יכולות לעזור להפחית את כאבי השרירים על ידי הגדלת זרימת הדם והרגעת השרירים.נסה לעשות מתיחות עדינות לכמה דקות בכל יום.

H2: דחיסת מלח אפסום

דחיסת מלח אפסום יכולה להיות דרך יעילה להפחתת כאבי שרירים.משרים מטלית בתמיסה של כוס אחת של מלח אפסום ושתי כוסות מים חמים, ואז מרחו על האזור הפגוע למשך 15-20 דקות.

H2: חבילת קרח

חבילת קרח יכולה להיות דרך יעילה להפחתת כאבי שרירים ודלקת.החל חבילת קרח על האזור המושפע למשך 10-15 דקות, מספר פעמים ביום.

H2: קומפרס חם

קומפרס חם יכול להיות דרך יעילה להפחתת כאבי שרירים.משרים מטלית בתמיסה של כוס אחת של מלח אפסום ושתי כוסות מים חמים, ואז מרחו על האזור הפגוע למשך 15-20 דקות.

H2: שמן חרדל

שמן חרדל הוא תרופה עתיקה המשמשת להפחתת כאבי שרירים.לעסות כמה טיפות שמן חרדל לאזור המושפע מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

H2: פלפל קאיין

לפלפל קאיין יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את כאבי השרירים.נסה להוסיף כפית של פלפל קאיין לאוכל או למשקאות בכל יום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

H2: חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא אנטי דלקת חזק שיכול לעזור להפחית את כאבי השרירים.נסה לשתות כוס מים עם כף חומץ תפוחים בכל יום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

H2: פעילות גופנית

פעילות גופנית יכולה לעזור להפחתת כאבי שרירים על ידי הגדלת זרימת הדם והרגעתהשרירים.נסה לעשות תרגילים עדינים כמו הליכה או שחייה כמה פעמים בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

H2: מקלחת חמה וקרה

מקלחת חמה וקרה יכולה להיות דרך יעילה להפחתת כאבי שרירים.התחל עם מקלחת חמה למשך מספר דקות, ואז לעבור לקור למשך מספר דקות.

H

4.החלת דחיסה חמה או קר

החלת דחיסה חמה או קרה על האזור הפגוע היא תרופה מיושנת לכאבי שרירים.כאשר משתמשים בדחיסה קרה, הוא מכריע את הכאב בגלל התכווצות כלי הדם.זה עוזר להפחית את הדלקת והכאב.כאשר משתמשים בדחיסה חמה, זה עוזר להרפות את השרירים ולהקל על המתח.

בעת החלת דחיסה, חשוב לעטוף אותו בבד דק כדי למנוע כוויות עור.לקבלת דחיסה קרה, עדיף להשתמש במשהו כמו שקית של ירקות קפואים או חבילת קרח.חשוב לא להשאיר את הדחיסה הקרה על האזור הפגוע יותר מדי זמן כדי להימנע מפגיעה בעור.לקבלת דחיסה חמה ניתן להשתמש בקבוק מים חמים או כרית חימום.חשוב לבדוק את הטמפרטורה של הדחיסה לפני שמריחים אותה על העור.

5.לוקחים אמבטיות מלח אפסום

אמבטיות מלח אפסום הן דרך נהדרת להרפות שרירים כואבים.מלח אפסום מורכב מגנזיום סולפט, המסייע בהפחתת כאבי שרירים ולהפחתת דלקת.זה גם עוזר להרפות את השרירים ולקדם זרימה טובה יותר.כדי להתרחץ עם מלח אפסום, ממיסים שתי כוסות מלח אפסום באמבטיה חמה וספגו בתוכו לפחות 20 דקות.

טיפים לקיחת אמבטיית מלח אפסום:

  • השתמש במים חמים, לא במים חמים.
  • הוסף שתי כוסות מלח אפסום לאמבטיה.
  • משרים באמבטיה לפחות 20 דקות.
  • לעסות בעדינות את האזור המושפע בזמן האמבטיה.
  • פט יבש בעור ומרחי קרם לחות לאחר האמבטיה.

נטילת אמבטיה מלח אפסום יכולה לעזור להפחית את הכאב הנגרם מכאבי שרירים.חשוב לא לקחת אמבטיות אלה לעיתים קרובות מדי, מכיוון שהם יכולים לגרום לעור יבש.

6.באמצעות תה צמחים

תה צמחי מרפא הם דרך נהדרת לעזור להקל על כאבי שרירים.תה צמחים שידוע כמסייע בכאבי שרירים כוללים תה ג’ינג’ר, תה קמומיל ותה מנטה.תה ג’ינג’ר עוזר להפחית דלקת, ואילו תה קמומיל עוזר להרפות את השרירים.תה מנטה עוזר להפחית את הכאב ולהרגיע את השרירים.

טיפים לייצור תה צמחים:

  • הוסף כפית אחת של העשב הרצוי לספל מים חמים.
  • תלול למשך 5 דקות.
  • מסננים את התה ומוסיפים דבש לפי הטעם.
  • שתו את התה פעמיים ביום.

תה צמחי מרפא הם דרך נהדרת להקל באופן טבעי כאבי שרירים.חשוב לבחור את עשבי התיבול הנכונים לאפקט הרצוי, מכיוון שחלק מהדברי תיבול עשויים להיות בעלי השפעות שונות על הגוף.

סיכום

כאבי שרירים יכולים להיות כואבים ויכולים להקשות על הסביבה בחופשיות.למרבה המזל, ישנם תרופות טבעיות רבות שיכולות לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות הקשורים לכאבי שרירים.חלק מהתרופות הללו כוללות יישום קומפרסים חמים או קרים, לקיחת אמבטיות מלח אפסום ושימוש בתה צמחים.תרופות אלה יכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לכאבי שרירים ולעזור לאנשים להסתובב בנוחות יותר.

שאלות נפוצות

ש: באיזו תדירות עלי לקחת אמבטיה מלח אפסום?

ת: עדיף לא לקחת אמבט מלח אפסום יותר מפעמיים או שלוש בשבוע.נטילת יותר מדי אמבטיות מלח אפסום עלולות לגרום לעור יבש.

ש: כיצד אוכל להכין תה צמחים?

א: להכין תה צמחים, הוסף כפית אחת של העשב הרצוי לספל מים חמים.תלול למשך 5 דקות, ואז מסננים את התה ומוסיפים דבש לפי הטעם.שתו את התה פעמיים ביום.

כאבי שרירים יכולים להיות כואבים ויכולים להקשות על הסביבה בחופשיות.למרבה המזל, ישנם תרופות טבעיות רבות שיכולות לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות הקשורים לכאבי שרירים.על ידי ביצוע הסעדים המפורטים במאמר זה,כגון החלת קומפרסים חמים או קרים, נטילת אפסום

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן