דף הבית » תרופות סבתא » כאבי גב חזקים – 4 תרופות של סבתא מועילה עם תוצאות מוכחות
dbddd dd dddaddd  daadaddaddaa dadc daddaad deddaddcd dadd

כאבי גב חזקים – 4 תרופות של סבתא מועילה עם תוצאות מוכחות

כאבי גב חזקים: 4 הסעדים של סבתא עם תוצאות מוכחות

כאבי גב הם בעיה שכיחה עבור אנשים רבים.זה יכול להיגרם כתוצאה ממתח שרירים, תנוחה לקויה, פציעה או אפילו מצב רפואי.זה יכול להיות חריף או כרוני ויכול לנוע בין עדין לחמור.למרבה המזל, ישנם תרופות וטיפולים טבעיים שיכולים לעזור להפחית ולנהל כאבי גב.סבתות משתמשות בתרופות טבעיות אלה במשך מאות שנים, והן עדיין יכולות להיות יעילות כיום.להלן ארבע תרופות שהוכחו כיעילות בהקלה על כאבי גב.

1.קומפרסים חמים וקרים

השימוש בקומפרסים חמים וקרים הוא אחד התרופות הוותיקות והידועות ביותר לכאבי גב.קומפרסים חמים יכולים לעזור להרפות שרירים מתוחים ולהגדיל את זרימת הדם, ואילו קומפרסים קרים יכולים לעזור להפחית דלקת ונפיחות.כדי להפיק את המרב מהתרופה הזו, החלף בין קומפרסים חמים וקרים.התחל עם קומפרס קר למשך 10 דקות, ואז עבר לדחיסה חמה למשך 10 דקות, וחזור לפי הצורך.

2.תה צמחים

תה צמחי מרפא הם דרך נהדרת להפחית דלקת, להירגע שרירים מתוחים ולקדם ריפוי.כורכום, ג’ינג’ר וקמומיל הם כולם עשבי תיבול פופולריים להקלה על כאבי גב.להכנת תה, תלולה כפית של עשב הבחירה בכוס מים חמים למשך 10 דקות.אתה יכול גם להוסיף דבש או לימון לטעם.שתו את התה שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

3.עיסוי

העיסוי עוזר להרפות שרירים מתוחים ולהפחתת דלקת.זה יכול גם לעזור בקידום זרימת הדם ולהפחתת הכאב.אם אין לך גישה למטפל בעיסוי, אתה יכול להשתמש בכרית חימום או ברולר קצף כדי לעסות את האזורים המושפעים.לעסות את האזור הפגוע במשך 10 עד 15 דקות בכל פעם, וחזור לפי הצורך.

4.תרגילי מתיחה

תרגילי מתיחה הם דרך נהדרת להפחית את המתח בשרירים ולשפר את הגמישות.מתיחות פשוטות כמו CAT-COW, COBRA ותנוחה של ילד יכולות להיעשות בכל מקום ויכולות לעזור להקל על כאבי גב.הקפידו להתחמם לפני שתבצעו תרגילי מתיחה והקשיבו לגופכם;אם זה כואב, תפסיק.

טיפ ייחודי ומועיל

אם אתה סובל מכאבי גב כרוניים, שקול להוסיף דיקור סיני לתוכנית הטיפול שלך.דיקור סיני שימש במשך מאות שנים לטיפול במחלות שונות, כולל כאבי גב.זה עובד על ידי גירוי תהליך הריפוי הטבעי של הגוף.זה יכול גם לעזור להפחית את הדלקת ולקדם הרפיה.

על ידי ביצוע התרופות הפשוטות הללו, אתה יכול להפחית ולנהל את כאבי הגב שלך ולחזור לחיות אורח חיים בריא ופעיל.זכור להתייעץ תמיד עם הרופא שלך לפני שתתחיל טיפולים או סעדים חדשים, במיוחד אם יש לך מצב רפואי בסיסי.

חלק 2 – התרופות של סבתא לכאבי גב חזקים

סבתא תמיד הייתה תרופה ביתית לכל מחלה, וכאבי גב אינם יוצאים מהכלל.בעוד שתרופות מודרניות עברו דרך ארוכה בטיפול בכאבי גב, רבים מהתרופות שסבתותיהן השתמשו עדיין רלוונטיות כיום.להלן ארבע תרופות בהן נהגו להקל על הכאב, ורבים מהם הוכיחו כיעילים במחקרים.

1.קרח וחום

אחד התרופות הנפוצות ביותר הוא השימוש בקרח וחום.החלת קרח על אזור הגב הסובל מכאבים יכולה לעזור להפחית דלקת, בעוד שחום יכול לעזור להפחית את המתח והעוויתות השרירים.המפתח הוא להחליף בין השניים, שכן שימוש אחד לאורך זמן יכול לגרום לאפקט הפוך.יש להשתמש בקרח לא יותר מ 15 דקות בכל פעם, ולחמם לא יותר מ -30 דקות.

2.פעילות גופנית

סבתא תמיד אמרה שהתנועה היא התרופה הטובה ביותר, וזה נכון בכל מה שקשור לכאבי גב.פעילות גופנית מסייעת בחיזוק השרירים התומכים בעמוד השדרה ויכולים לעזור להפחית את הדלקת.תרגילים בעלי השפעה נמוכה כמו הליכה, שחייה ויוגה יכולים להועיל במיוחד בהקלת כאבי גב.

3.תרופות צמחיות

סבתא האמינה גם בכוחם של עשבי תיבול, ויש כאלה שהוכחו כיעילים בטיפול בחזרה ב- PAIנ.קליפת ערבה, למשל, מכילה תרכובות הדומות לאספירין, וניתן לקחת אותם להפחתת דלקת וכאב.עשבי תיבול אחרים כמו ג’ינג’ר, כורכום וקאיין יכולים גם לעזור להפחית את הדלקת ולהעניק הקלה בכאב.

4.דיקור סיני

דיקור סיני הוא תרופה נוספת שסבתותינו נהגו לטיפול בכאבי גב.זהו נוהג סיני עתיק הכרוך בניקוב העור עם מחטים כדי לעורר נקודות לחץ.מחקרים הראו כי דיקור סיני יכול להיות יעיל בהפחתת הכאב והדלקת, ואף יכול לעזור בכאבי גב כרוניים.

סיכום

סבתא צדקה כשאמרה שיש תרופה לכל דבר.בעוד שהרפואה המודרנית עשתה דרך ארוכה בטיפול בכאבי גב, רבים מהתרופות שסבתות בהן השתמשו עדיין רלוונטיות כיום.קרח וחום, פעילות גופנית, תרופות צמחי מרפא ודיקור סיני יכולים כולם להיות טיפולים יעילים לכאבי גב, ורבים מהם הוכחו במחקרים.אם אתה מחפש תרופה טבעית לכאבי הגב שלך, נסה את הסעדים של סבתא.

שאלות נפוצות

מהן כמה תרופות טבעיות לכאבי גב?

קרח וחום, פעילות גופנית, תרופות צמחים ודיקור הם כולם תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן לטיפול בכאבי גב.רבים מהתרופות הללו הוכחו במחקרים כיעילים להפחתת כאב ודלקת.

האם דיקור סיני באמת עובד לכאבי גב?

כן, הוכח כי דיקור סיני יעיל בטיפול בכאבי גב במחקרים.זה יכול לעזור להפחית כאב ודלקת, ואף יכול לעזור בכאבי גב כרוניים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן