דף הבית » תרופות סבתא » שלשול חריף – 14 תרופות של סבתא בריאה ומרגיעה
dadcdaddc ddadda  daadaddaddaa dadc daddaad ddaddd ddedadd

שלשול חריף – 14 תרופות של סבתא בריאה ומרגיעה

מהו שלשול חריף?

שלשול חריף הוא הופעתם הפתאומית של צואה מימית ורופפת שנמשכת פחות משבועיים.זוהי אחת הבעיות הנפוצות ביותר במערכת העיכול בעולם ומשפיעה על אנשים בכל הגילאים.שלשול חריף יכול להיגרם על ידי מגוון גורמים, כולל וירוסים, חיידקים וטפילים.זה יכול להיגרם גם כתוצאה מתרופות מסוימות, אלרגיות למזון ומצבים רפואיים אחרים.חשוב לפנות לטיפול רפואי אם שלשול חריף נמשך יותר מכמה ימים או מלווה בחום, צואה עקובה מדם או כאבי בטן חמורים.

14 התרופות של סבתא בריאה ומרגיעה לשלשול חריף

1.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עזרה לעיכול טבעי ומשמש במשך מאות שנים לטיפול במגוון בעיות במערכת העיכול, כולל שלשול.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ומסייע בהפחתת התכווצויות ונפיחות.כדי להשתמש בג’ינג’ר לשלשול חריף, נסה להוסיף כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי לכוס מים מבושלים.אפשר לו להתלול 10 דקות ואז לשתות אותו שלוש פעמים ביום.

2.פרוביוטיקה

פרוביוטיקה הם חיידקים מועילים המסייעים לאזן את פלורת הבטן.מחקרים הראו כי פרוביוטיקה יכולה לסייע בהפחתת משך וחומרת השלשול החריף.אתה יכול לקחת פרוביוטיקה בצורה תוספה או להביא אותם ממזון מותסס כמו יוגורט, קפיר וכבוש.

3.תה קמומיל

קמומיל הוא עשב מרגיע המשמש לעתים קרובות לטיפול בבעיות במערכת העיכול.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-פסמודיות שיכולות לעזור להפחית התכווצויות ונפיחות בבטן.כדי להשתמש בקמומיל לשלשול חריף, נסה לשתות כוס תה קמומיל שלוש פעמים ביום.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים שימש במשך מאות שנים כתרופה טבעית למגוון מחלות, כולל בעיות עיכול.זה עוזר לאזן את החומציות של מערכת העיכול שלך ויכול לעזור להפחית את הסימפטומים של שלשול חריף.כדי להשתמש בחומץ תפוחים לשלשול חריף, נסה להוסיף כף של חומץ תפוחים גולמי ולא מסונן לספל מים חמים ולשתות אותו שלוש פעמים ביום.

5.תה מנטה

מנטה היא עשב מרגיע נוסף שיכול לעזור להפחית את הסימפטומים של שלשול חריף.זה עוזר להרפות את שרירי דרכי העיכול ויכול לעזור להפחית התכווצויות ונפיחות.כדי להשתמש במנטה לשלשול חריף, נסה לשתות כוס תה מנטה שלוש פעמים ביום.

6.שומר

שומר הוא עזרה לעיכול טבעי ומשמש במשך מאות שנים לטיפול במגוון בעיות במערכת העיכול, כולל שלשול.הוא מכיל שמנים אתרים המסייעים להפחתת התכווצויות ונפיחות.כדי להשתמש בשומר לשלשול חריף, נסה להרתיח כפית זרעי שומר בכוס מים ולשתות את התה שלוש פעמים ביום.

7.כורכום

כורכום הוא תבלין אנטי דלקתי המשמש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.זה עוזר להפחתת הדלקת בדרכי העיכול ויכול לעזור להפחית את הסימפטומים של שלשול חריף.כדי להשתמש בכורכום לשלשול חריף, נסה להוסיף כפית אבקת כורכום לכוס מים מבושלים ולשתות את התה שלוש פעמים ביום.

8.יוגורט

יוגורט הוא מקור נהדר לחיידקים מועילים ויכול לעזור להחזיר את האיזון לדרכי העיכול.הוא מכיל גם חומרים מזינים שיכולים לעזור להפחית את הסימפטומים של שלשול חריף.כדי להשתמש ביוגורט לשלשול חריף, נסה לאכול כוס יוגורט רגיל ולא ממותק שלוש פעמים ביום.

9.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון בעיות עיכול, כולל שלשול.הוא מכיל תרכובות המסייעות להפחתת דלקת בדרכי העיכול ויכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של שלשול חריף.כדי להשתמש בשורש ליקריץ לשלשול חריף, נסה להרתיח כפית של שורש ליקריץ בכוס מים ולשתות את התה שלוש פעמים ביום.

10.אלם חלקלק

אלם החלקלק הוא עשב מרגיע המשמש במשך מאות שנים לטיפול במגוון סוגיות עיכול, כולל שלשול.זה עוזרכדי להפחית את הדלקת בדרכי העיכול ויכול לעזור להפחית את הסימפטומים של שלשול חריף.כדי להשתמש ב- ELM חלקלק לשלשול חריף, נסה להרתיח כפית של קליפת עץ חלקלקים בכוס מים ולשתות את התה שלוש פעמים ביום.

11.מי אורז

מי אורז הם תרופה טבעית ששימשה ל

14 התרופות של סבתא בריאה ומרגיעה לשלשול חריף

שלשול חריף יכול להיות מצב מאוד לא נוח ומביך.אך למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות שסבתות השתמשו בדורות כדי לעזור להקל על תסמינים של שלשול חריף.להלן 14 מהתרופות הטובות ביותר שיכולות לעזור לך להרגיש טוב יותר מהר.

1.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה פופולרית ביותר לטיפול בשלשול חריף.זה עוזר להפחתת הדלקת במעיים ויכול לעזור בשיפור העיכול ולהפחתת התכווצויות בקיבה.להכנת תה ג’ינג’ר, פשוט הוסיפו כמה פרוסות ג’ינג’ר טרי לכוס מים חמים ואפשרו לו לתלול למשך מספר דקות.אתה יכול גם להוסיף דבש או לימון לקבלת אפקט מרגיע נוסף.

2.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים כדי להרגיע בטן מוטרדת.זה עוזר להפחתת דלקת ויכול גם לעזור להפחית את חומרת השלשול.להכנת תה קמומיל, פשוט תלול כף פרחי קמומיל בכוס מים חמים למשך 10 דקות.לאחר מכן, מסננים ומוסיפים מעט דבש או לימון אם רוצים.

3.מי קוקוס

מי קוקוס הם תרופה טבעית המסייעת לחדש אלקטרוליטים ולייבש מחדש את הגוף.זה גם עוזר להפחית דלקת ויכול לעזור להפחית את חומרת השלשול.להכנת מי קוקוס, פשוט הוסיפו כמה כפות מי קוקוס טריים לכוס מים חמים ומערבבים היטב.אתה יכול גם להוסיף קצת דבש או לימון אם רוצים.

4.יוגורט

יוגורט הוא תרופה מצוינת לטיפול בשלשול.הוא מכיל פרוביוטיקה המסייעת לאזן את החיידקים במעיים ויכולים לעזור להפחית את חומרת השלשול.להכנת יוגורט, פשוט שלב יוגורט רגיל עם קצת פירות או דבש טריים ומערבב היטב.אתה יכול גם להוסיף מעט מיץ לימון אם תרצה.

5.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה מצוינת נוספת לטיפול בשלשול חריף.זה עוזר להפחתת הדלקת במעיים ויכול לעזור בשיפור העיכול ולהפחתת התכווצויות בקיבה.להכנת תה חומץ תפוחים, פשוט הוסיפו כף חומץ תפוחים לכוס מים חמים ומערבבים היטב.אתה יכול גם להוסיף קצת דבש או לימון אם רוצים.

6.בננות

בננות הן תרופה טבעית נהדרת לטיפול בשלשול חריף.הם עוזרים לחדש אלקטרוליטים ולהפחית דלקת במעיים.להכנת תה בננה, פשוט מועכים בננה בשלה והוסיפו אותו לכוס מים חמים ומערבבים היטב.אתה יכול גם להוסיף קצת דבש או לימון אם רוצים.

7.תה ירוק

תה ירוק

הוא תרופה מצוינת לטיפול בשלשול חריף.זה עוזר להפחתת דלקת ויכול גם לעזור להפחית את חומרת השלשול.להכנת תה ירוק, פשוט תלול כפית עלי תה ירוק בכוס מים חמים למשך 10 דקות.לאחר מכן, מסננים ומוסיפים מעט דבש או לימון אם רוצים.

8.תה שומר

תה שומר

הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים כדי להרגיע בטן מוטרדת.זה עוזר להפחתת דלקת ויכול גם לעזור להפחית את חומרת השלשול.להכנת תה שומר, פשוט תלול כף זרעי שומר בכוס מים חמים למשך 10 דקות.לאחר מכן, מסננים ומוסיפים מעט דבש או לימון אם רוצים.

9.תה מנטה

תה PEPPERMINT תה הוא תרופה טבעית המסייעת להפחתת הדלקת במעיים ויכולה לעזור להפחית את חומרת השלשול.להכנת תה מנטה, פשוט תלול כף של עלי מנטה מיובשים בכוס מים חמים למשך 10 דקות.לאחר מכן, מסננים ומוסיפים מעט דבש או לימון אם רוצים.

10.מי לימון

מי לימון מי לימון הם תרופה מצוינת לטיפול בחריפות Diarrhea.זה עוזר להפחתת הדלקת במעיים ויכול לעזור בשיפור העיכול ולהפחתת התכווצויות בקיבה.להכנת מי לימון, פשוט הוסיפו כמה טיפות מיץ לימון טרי לכוס מים חמים ומערבבים היטב.אתה יכול גם להוסיף קצת דבש או לימון אם רוצים.

11.תה שורש ליקריץ

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן