דף הבית » תרופות סבתא » שלשול לתינוק – 5 תרופות של סבתא עוזרות להתאוששות ועזרה בהחלמה
dadcdaddc dcdaaddadda  daadaddaddaa dadc daddaad dadddaddaa dcd

שלשול לתינוק – 5 תרופות של סבתא עוזרות להתאוששות ועזרה בהחלמה

שלשול בתינוקות – 5 תרופות של סבתא להחלמה

שלשול הוא תופעה שכיחה בקרב תינוקות ויכולים לגרום לאי נוחות ומצוקה משמעותית.כהורה, אתה רוצה לעזור לקטנטן שלך להרגיש טוב יותר מהר ככל האפשר.לפני שניסו תרופות ללא מרשם, שקלו לנסות את אחת מחמשת הסעדים של סבתא אלה להקלה משלשול בתינוקות.

בננות לשלשול

בננות הן תרופה טבעית לשלשול אצל תינוקות.בננות הן מקור בריא לאשלגן, המסייע להחליף את המינרלים שאבדו במהלך שלשול.הם גם קלים לעיכול ומספקים תזונה הכרחית.כדי לעזור לתינוק שלך בשלשול, האכיל להם בננה בשלה מפית עם מזלג או שילב אותו עם מעט מים או חלב אם.ככל שהתינוק שלך מתבגר, אתה יכול לתת להם חתיכות של פרוסות בננה או בננה.

תה קמומיל לשלשול

תה קמומיל הוא תרופה ביתית נוספת שיכולה לעזור להקל על שלשול אצל תינוקות.תה קמומיל ידוע בתכונותיו המרגיעות, שיכולות לעזור להרגיע את הבטן המוטרדת ולהפחית התכווצויות.להכנת תה קמומיל, תלול כפית אחת של פרחי קמומיל מיובשים בכוס מים מבושלים למשך חמש דקות.מסננים את התה ונותנים לו להתקרר לפני שתעבירו לתינוק שלכם.התחל בכך שנתן לתינוק שלך כפית אחת של תה קמומיל מקורר כל ארבע עד שש שעות עד שהשלות שוככת.

טיפ מועיל:

הקפד לקנות פרחי קמומיל אורגניים אם אתה יכול.זה יבטיח שהתינוק שלך לא ייחשף לכל חומרי הדברה או כימיקלים מזיקים אחרים.

ג’ינג’ר לשלשול

ג’ינג’ר הוא תרופה מסורתית לשלשול אצל תינוקות.ג’ינג’ר עוזר להפחית דלקת והוא אנטי -פסמודי טבעי, שיכול לעזור להפחית התכווצויות בקיבה הקשורות לשלשול.כדי לתת לתינוק שלך ג’ינג’ר, תלול כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים מבושלים למשך חמש דקות.מסננים את התה ונותנים לו להתקרר לפני שתעבירו לתינוק שלכם.התחל בכך שתתן לתינוק שלך כפית אחת של תה ג’ינג’ר מקורר כל ארבע עד שש שעות עד שהשולשיה שוככת.

יוגורט לשלשול

יוגורט הוא תרופה טבעית לשלשול אצל תינוקות.יוגורט מכיל פרוביוטיקה, המסייעת להחזיר את האיזון הטבעי של חיידקים טובים במעיים.זה יכול לעזור להפחית את הדלקת והסיוע בעיכול.הציעו לתינוקכם כמה כפות יוגורט רגילות מספר פעמים ביום, תלוי בגילן.ככל שהתינוק שלך מתבגר, אתה יכול גם לתת להם יוגורט עם פירות או מרכיבים אחרים.

תה שומר לשלשול

תה שומר הוא תרופה מסורתית לשלשול אצל תינוקות.שומר עוזר להרגיע בטן מוטרדת ולהפחית התכווצויות הקשורות לשלשול.להכנת תה שומר, תלול כפית אחת של זרעי שומר בכוס מים מבושלים למשך חמש דקות.מסננים את התה ונותנים לו להתקרר לפני שתעבירו לתינוק שלכם.התחל בכך שנתן לתינוק שלך כפית אחת של תה שומר מקורר כל ארבע עד שש שעות עד שהשולשיה שוככת.

חמש הסעדים של סבתא אלה יכולים לעזור להקל על שלשול אצל תינוקות.עם זאת, הם לא צריכים להחליף תרופה כלשהי שנקבע על ידי רופא.אם השלשול של התינוק שלך נמשך או מלווה בחום, צואה עקובה מדם או תסמינים אחרים, צור קשר עם ספק שירותי הבריאות שלך מייד.

טיפים למניעת שלשול אצל תינוקות

שלשול אצל תינוקות יכול להיות מצב קשה לניהול, ולכן חשוב לנקוט צעדים כדי לנסות למנוע זאת מלכתחילה.להלן מספר טיפים שיעזרו להפחית את הסיכוי שהתינוק שלך יקבל שלשול:

  • הנקה את תינוקך אך ורק במשך 6 החודשים הראשונים לחיים
  • אל תיתן לתינוקך כל מיץ או משקאות ממותקים אחרים
  • ודא שהתינוק שלך אוכל תזונה בריאה ומאוזנת
  • שטוף את הידיים לפני ואחרי שאתה מאכיל את תינוקך
  • נקי ועקר את כל בקבוקי התינוקות והכלים
  • הרחק את התינוק שלך מאנשים חולים

על ידי ביצוע הצעדים הפשוטים הללו, אתה יכול לעזור להפחית את הסיכוי שהתינוק שלך יקבל שלשול.

5 הסעדים של סבתא לשלשול בתינוקות

אניn תוספת לחיפוש ייעוץ רפואי, ישנם מספר תרופות ביתיות שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בטיפול וניהול שלשולים אצל תינוקות.להלן חמישה מהתרופות הפופולריות ביותר שהועברו מסבתות ברחבי העולם:

1.מי אורז

מי אורז הם תרופה מסורתית המשמשת לטיפול בשלשול אצל תינוקות.זה מיוצר על ידי הרתחת 1/4 כוס אורז לבן בשתי כוסות מים עד שהאורז רך.לאחר מכן יש להתקרר את התערובת לפני שהיא ניתנת לתינוק.מי אורז עוזרים לספוג את עודף הנוזל בצואה, מה שמקל על המעבר.

2.בננות

בננות הן מקור נהדר לאשלגן, שהוא מינרל חשוב לתינוקות, במיוחד כאשר הם סובלים משלשול.הקפידו לרסק את הבננה עד שהוא יהיה חלק ותנו אותה לתינוקכם בכמויות קטנות לאורך כל היום.

3.מי קוקוס

מי קוקוס הם דרך נהדרת להחליף את הנוזלים והאלקטרוליטים האבודים שיכולים להתרחש כאשר לתינוק יש שלשול.הוא עשיר גם באשלגן, שיכול לעזור להחזיר את האיזון לגוף.הקפידו לתת לתינוקכם כמויות קטנות של מי קוקוס לאורך כל היום.

4.מרק גזר

מרק גזר הוא תרופה נהדרת לשלשול אצל תינוקות.זה מיוצר על ידי גזר רותח במים עד שהם רכים.לאחר מכן יש להתקרר את התערובת לפני שהיא ניתנת לתינוק.מרק גזר עוזר להחליף אלקטרוליטים אבודים ויכול גם לעזור להפחית את הדלקת בבטן.

5.יוגורט

יוגורט הוא מקור נהדר לפרוביוטיקה, שיכול לעזור להחזיר את מאזן החיידקים במעיים.הקפד לתת לתינוק שלך יוגורט רגיל שאינו מכיל סוכר או טעם נוסף.

שאלות נפוצות

  • ש: מה אני יכול לעשות כדי למנוע מתינוק שלי לקבל שלשול?
    ת: אתה יכול לנקוט צעדים כדי להפחית את הסיכוי שהתינוק שלך יקבל שלשול.אלה כוללים באופן בלעדי להניק את תינוקך במשך 6 החודשים הראשונים לחיים, אי מתן לתינוקך כל מיץ או משקאות ממותקים, להבטיח שתינוקך אוכל תזונה בריאה ומאוזנת, ושוטף את הידיים לפני ואחרי שאתה מאכיל את תינוקך.
  • ש: כיצד אוכל לטפל בשלשול של התינוק שלי?
    ת: בנוסף לחיפוש ייעוץ רפואי, ישנם מספר תרופות ביתיות שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בטיפול ולנהל שלשול אצל תינוקות.אלה כוללים מי אורז, בננות, מי קוקוס, מרק גזר ויוגורט.

לסיכום, שלשול אצל תינוקות יכול להיות מצב קשה לניהול.חשוב לנקוט צעדים כדי לנסות למנוע זאת מלכתחילה על ידי ביצוע צעדים פשוטים כמו הנקה של תינוקך באופן בלעדי במשך 6 החודשים הראשונים לחיים והבטחת התינוק שלך אוכל תזונה בריאה ומאוזנת.אם התינוק שלך אכן מקבל שלשול, ישנם מספר תרופות ביתיות שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בטיפול ולנהל את המצב, כמו מי אורז, בננות, מי קוקוס, מרק גזר ויוגורט. לשלשול הוא מצב רציני, כך שתמיד חשוב לפנות לייעוץ רפואי אם יש לך חששות כלשהם.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן