דף הבית » תרופות סבתא » שלשול בתינוקות – 19 תרופות סבתא חמות וסודיות
dadcdaddc ddaaddaddaddaa  daadaddaddaa daddaad ddeddaa ddadd

שלשול בתינוקות – 19 תרופות סבתא חמות וסודיות

שלשול בתינוקות: 19 תרופות סבתא חמות וסודיות
שלשול בתינוקות יכול להיות חוויה מדאיגה עבור הורים ומטפלים.חשוב להבין את הגורמים והתסמינים, כמו גם את הדרכים הטובות ביותר לטיפול במצב.מאמר זה מספק 19 תרופות סבתות חמות וסודיות שיכולות לעזור להקל על תסמיני השלשול אצל תינוקות.

מה גורם לשלשול אצל תינוקות?
שלשול אצל תינוקות נגרם בדרך כלל על ידי נגיף, כמו נגיף רוטאבי או נורובירוס, או על ידי חיידקים, כמו סלמונלה או E. coli.זה יכול להיגרם גם כתוצאה מאלרגיות למזון, או על ידי צריכת יותר מדי מיץ פירות או משקאות ממותקים.

תסמינים של שלשול אצל תינוקות
שלשול אצל תינוקות גורם לצואה תכופה ורופפת, כמו גם התכווצויות בטן או כאבים.תסמינים אחרים כוללים בחילות, הקאות, חום והתייבשות.

טיפולים לשלשול בתינוקות
הטיפול בשלשול אצל תינוקות תלוי בגורם הבסיסי.חשוב לבקר את הרופא שלך לאבחון ולקבל את הטיפול המתאים.עם זאת, ישנם כמה תרופות ביתיות שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים.

התרופות הביתיות של סבתא לשלשול בתינוקות

1. חומץ תפוחים: חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להחזיר את החיידקים הבריאים במעיים ולהפחית את תסמיני השלשול.מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים אחת ותנו אותו לתינוקכם פעמיים ביום.

2. תה קמומיל: תה קמומיל יכול לעזור להרגיע את מערכת העיכול ולהפחית את תסמיני השלשול.הכינו כוס תה קמומיל ותנו לו להתקרר.תן לתינוק שלך כמה לגימות התה, עד ארבע פעמים ביום.

3. תה ג’ינג’ר: ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את הבחילות והתכווצויות הבטן.הכינו כוס תה ג’ינג’ר ותנו לו להתקרר.תן לתינוק שלך כמה לגימות התה, עד שלוש פעמים ביום.

4. מיץ לימון: מיץ לימון יכול לעזור להפחית התכווצויות בטן ולהחזיר את איזון האלקטרוליטים בגוף.מערבבים חצי כפית מיץ לימון עם כוס מים אחת ונותנים אותו לתינוקך פעמיים ביום.

5. מי אורז: מי אורז הם תרופה טבעית שיכולה לעזור להחזיר את איזון האלקטרוליטים בגוף ולהפחית את תסמיני השלשול.מרתיחים כוס אורז לבן בארבע כוסות מים במשך כרבע שעה.מסננים את הנוזל ונותנים לו להתקרר.תן לתינוקך כמה לגימות של מי האורז, עד ארבע פעמים ביום.

המזונות של סבתא לאכול לשלשולים בתינוקות

1. יוגורט רגיל: יוגורט רגיל הוא מזון פרוביוטי שיכול לעזור להחזיר את החיידקים הבריאים במעיים ולהפחית את תסמיני השלשול.תן לתינוק שלך אחד עד שתי כפות של יוגורט רגיל פעמיים ביום.

2. בננות: בננות הן מקור לאשלגן, שיכול לעזור להחזיר את מאזן האלקטרוליטים בגוף.תן לתינוק שלך בננה פירה אחת, עד שלוש פעמים ביום.

3. דגני בוקר: דגני בוקר אורז הם תרופה טבעית שיכולה לעזור לספוג את עודפי המים במעיים ולהפחית את תסמיני השלשול.מערבבים כף אחת של דגני בוקר אורז עם כמה כפות חלב אם או פורמולה ותנו אותו לתינוקכם כדייסה.

4. תפוחי אדמה מבושלים: תפוחי אדמה מבושלים הם מקור לאשלגן ויכולים לעזור להפחית את תסמיני השלשול.קלף ומרתיח תפוח אדמה אחד במים במשך כעשר דקות.מועכים את תפוח האדמה ותנו אותו לתינוקכם, עד שלוש פעמים ביום.

5. גזר מבושל: גזר מבושל הוא מקור לסיבים, שיכול לעזור לספוג את עודפי המים במעיים ולהפחית את תסמיני השלשול.קלף ומרתיח גזר אחד במים במשך כעשר דקות.מועכים את הגזר ותנו אותו לתינוקכם, עד שלוש פעמים ביום.

הטיפ של סבתא:

חשוב לשמור על התייבשות התינוק שלך כאשר יש להם שלשול.תן לתינוק שלך שפע נוזלים, כמו מים, חלב אם או פורמולה.אם התינוק שלך ישן מספיק, אתה יכול גם לתת להם פתרונות אלקטרוליטים, כמו Pedialyte, כדי לעזור להחזיר את איזון האלקטרוליטים בגוף ולמנוע התייבשות.

שלשול בתינוקות: מה גורם לו?


שלשול בתינוקות הוא נפוץמצב רפואי שיכול להיגרם על ידי מגוון גורמים, כולל אלרגיות למזון, חוסר סובלנות למזונות מסוימים, זיהומים נגיפיים וחיידקיים ובעיות עיכול.זיהומים נגיפיים הם הגורם השכיח ביותר לשלשול אצל תינוקות, ואחריהם זיהומים חיידקיים, אלרגיות למזון ובעיות עיכול.

כאשר לתינוק יש שלשול, חשוב לקבוע מה גורם לו כך שניתן יהיה לטפל בו ביעילות.תסמינים שכיחים של שלשול אצל תינוקות כוללים צואה מימית, כאבי בטן, בחילה והקאות.תינוקות עשויים גם לחוות חום, התייבשות ואובדן התיאבון.

על ההורים להתייעץ עם הרופא של התינוק שלהם אם תינוקם חווה אחד מהתסמינים הללו, מכיוון שהם עשויים להצביע על מצב רפואי חמור יותר.אם הגורם לשלשול נקבע כי הוא ויראלי או חיידקי, יתכן שיהיה צורך לאשפז את התינוק לטיפול.

19 תרופות סבתות חמות וסודיות לשלשול בתינוקות

כשמדובר בטיפול בשלשולים אצל תינוקות, ישנם מגוון של תרופות ביתיות שניתן להשתמש בהן.להלן 19 תרופות סבתות חמות וסודיות לטיפול בשלשולים אצל תינוקות:

1.מי אורז

מי אורז הם תרופה ביתית מסורתית לטיפול בשלשולים אצל תינוקות.להכנת מי האורז, הרתיחו 1/4 כוס אורז לבן לא מבושל בארבע כוסות מים למשך רבע שעה.מסננים את האורז ונותנים לתינוק את הנוזל שנוצר לשתות.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים שימש במשך דורות כתרופה ביתית לטיפול בשלשולים אצל תינוקות.כדי להשתמש בו, מערבבים 1 כפית של חומץ תפוחים לכוס מים חמים ותנו אותו לתינוק לשתות.

3.מי קוקוס

מי קוקוס הם תרופה ביתית נהדרת לטיפול בשלשולים אצל תינוקות.כדי להכין אותו, מיזוג 2 כוסות מי קוקוס, 1/4 כפית דבש, ו -1/4 כפית מיץ לימון יחד.תן לתינוק כמה לגימות מהתערובת הזו לאורך כל היום.

4.מיץ גזר

מיץ גזר הוא תרופה ביתית טבעית לטיפול בשלשולים אצל תינוקות.להכנת מיץ הגזר, מערבבים 2 גזר עם כוס מים חמים.תן לתינוק כמה לגימות של המיץ לאורך כל היום.

5.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה ביתית טבעית לטיפול בשלשולים אצל תינוקות.להכנת התה, תלול כפית פרחי קמומיל בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.תן לתינוק כמה לגימות התה בכל יום.

6.זרעי כמון

זרעי כמון הם תרופה ביתית מסורתית לטיפול בשלשולים אצל תינוקות.כדי להשתמש בהם, מערבבים 1 כפית זרעי כמון עם כוס מים חמים ותנו אותו לתינוק לשתות.

7.חלב חמאה

חלב חמאה הוא תרופה ביתית טבעית לטיפול בשלשולים אצל תינוקות.כדי להכין אותו, מערבבים 1 כפית חלב חמאה עם כוס מים חמים ותנו אותו לתינוק לשתות.

8.יוגורט

יוגורט הוא תרופה ביתית טבעית לטיפול בשלשולים אצל תינוקות.כדי להכין אותו, מערבבים כפית יוגורט רגיל עם כוס מים חמים ותנו אותו לתינוק לשתות.

9.בננה

בננות הן תרופה ביתית טבעית לטיפול בשלשול אצל תינוקות.כדי להשתמש בהם, מועכים בננה בשלה ותן אותה לתינוק לאכול.

10.תפוחי אדמה מבושלים

תפוחי אדמה מבושלים הם תרופה ביתית מסורתית לטיפול בשלשולים אצל תינוקות.להכנתם, הרתיחו תפוח אדמה אחד ותרו אותו לעיסה.תן לתינוק כמה כפיות של תפוח האדמה הפירה לאורך כל היום.

11.שיבולת שועל

שיבולת שועל היא תרופה ביתית טבעית לטיפול בשלשולים אצל תינוקות.כדי לעשות זאת, מערבבים כפית שיבולת שועל עם כוס מים חמים ותנו אותו לתינוק לשתות.

12.דבש

דבש הוא תרופה ביתית מסורתית לטיפול בשלשול אצל תינוקות.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית דבש עם כוס מים חמים ונותנים לתינוק לשתות.

13.תה שחור

תה שחור הוא תרופה ביתית טבעית לטיפול בשלשול אצל תינוקות.להכנת התה, תלול 1 כפית עלי תה שחור בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן