דף הבית » תרופות סבתא » כיצד לטפל בשלשול – 16 תרופות של סבתא רפואית ובטוחה

כיצד לטפל בשלשול – 16 תרופות של סבתא רפואית ובטוחה

שלשול הוא מצב לא נעים שיכול להיגרם על ידי מגוון גורמים.זה יכול לנוע בין קל לחמור ויכול להיות מלווה בהתכווצויות בטן, בחילה והתייבשות.למרבה המזל, ישנם טיפולים רבים העומדים לרשות התסמינים של שלשול ולקידום ריפוי.מאמר זה ידון ב -16 הסעדים של סבתא רפואית ובטוחה לטיפול בשלשולים, וכן טיפים לשימוש בהם בצורה הטובה ביותר.

מה גורם לשלשול?

שלשול נגרם לרוב על ידי זיהום במערכת העיכול, כמו נגיף, חיידקים או טפיל.זה יכול להיגרם גם כתוצאה מאלרגיות למזון, תסמונת המעי הרגיז, תרופות מסוימות או שתיית יותר מדי אלכוהול.

טיפולים רפואיים לשלשול

הטיפולים הרפואיים הנפוצים ביותר לשלשול הם אנטיביוטיקה, תרופות נגד -חריגה ופרוביוטיקה.אנטיביוטיקה עוזרת להרוג את החיידקים או הנגיפים הגורמים לזיהום, ואילו תרופות נגד אנטי -גראל עוזרות להפחתת תדירות וחומרת השלשול.פרוביוטיקה הם חיידקים מועילים שיכולים לעזור להחזיר את איזון החיידקים במערכת העיכול.

הסעדים של סבתא לטיפול בשלשול

בנוסף לטיפולים רפואיים, ישנם מספר תרופות של סבתא שניתן להשתמש בהן לטיפול בשלשול.תרופות אלה בטוחות ויעילות וניתן להשתמש בהן בשילוב עם טיפולים רפואיים.

  • חומץ תפוחים: מערבבים 1 כף חומץ סיידר תפוחים עם כוס מים ושותים מספר פעמים ביום כדי לעזור להפחית את חומרת השלשול.
  • תה ג’ינג’ר: מרתיח 1 כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי בשתי כוסות מים למשך 10 דקות.מסננים את הג’ינג’ר ושותה את התה מספר פעמים ביום כדי לעזור להפחית את חומרת השלשול.
  • תה קמומיל: חלו כוס תה קמומיל ושתה אותו מספר פעמים ביום כדי לעזור להפחית את חומרת השלשול.
  • בננות: אכל 2-3 בננות בשלות ביום כדי לעזור להחליף אלקטרוליטים שאבדו בגלל השלשול.
  • יוגורט: אכל יוגורט רגיל ולא ממותק כדי לעזור להחזיר את מאזן החיידקים במערכת העיכול.
  • תה נענע: חלו כוס תה נענע ושתו אותו מספר פעמים ביום כדי לעזור להפחית את חומרת השלשול.
  • תה שומר: חלו כוס תה שומר ושתות אותו מספר פעמים ביום כדי לעזור להפחית את חומרת השלשול.
  • מי אורז: מרתיחים 1 כוס אורז ב -4 כוסות מים למשך 10 דקות.מסננים את האורז ושותה את המים מספר פעמים ביום כדי לעזור להפחית את חומרת השלשול.
  • מי קוקוס: שתו כוס מי קוקוס מספר פעמים ביום כדי לעזור להחליף אלקטרוליטים שאבדו בגלל השלשול.
  • קינמון: מערבבים 1 כפית אבקת קינמון עם כוס מים חמים ולשתות מספר פעמים ביום כדי לעזור להפחית את חומרת השלשול.
  • זרעי חילבה: משרים 1 כפית זרעי חילבה בכוס מים לילה.מסננים את הזרעים ושותים את המים מספר פעמים ביום כדי לעזור להפחית את חומרת השלשול.
  • מי לימון: מערבבים את המיץ של לימון אחד עם כוס מים חמים ושותים מספר פעמים ביום כדי להפחית את חומרת השלשול.
  • ציפורן: מרתיחים 5-6 ציפורן בשתי כוסות מים למשך 10 דקות.מסננים את ציפורן ושותים את המים מספר פעמים ביום כדי לעזור להפחית את חומרת השלשול.
  • זרעי כמון: מרתיחים 1 כפית זרעי כמון בשתי כוסות מים למשך 10 דקות.מסננים את הזרעים ושותים את המים מספר פעמים ביום כדי לעזור להפחית את חומרת השלשול.
  • כורכום: מערבבים 1 כפית אבקת כורכום עם כוס מים חמים ושותים מספר פעמים ביום כדי לעזור להפחית את חומרת השלשול.
  • דבש: מערבבים 1 כףשל דבש עם כוס מים חמים ושותים מספר פעמים ביום כדי לעזור להפחית את חומרת השלשול.
  • </

    חלק שני: כיצד לטפל בשלשול עם הסעדים של סבתא

    שלשול הוא בעיה שכיחה, ובכל זאת זה יכול להיות סימן למחלה קשה.למרבה המזל, ישנם הרבה סעדים של סבתא בטוחים ופשוטים שיכולים לעזור להקל על תסמיני השלשול.להלן 16 מהסעדים הרפואיים והבטיחים ביותר של סבתא לטיפול בשלשולים.

    1.תה קמומיל

    תה קמומיל הוא תרופה לריפוי טבעי המשמשת במשך מאות שנים.זה יכול לעזור להרגיע את הקיבה ולהפחית את הדלקת.ידוע שהוא מסייע בהפחתת תסמיני השלשול, ויש לו גם תכונות אנטי -עוויתיות והרגיות שיכולות לעזור להרגיע את מערכת העיכול.להכנת תה קמומיל, תלול כפית פרחי קמומיל מיובשים בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ושותים אותו כמה פעמים ביום.

    2.יוגורט

    יוגורט הוא פרוביוטיקה טבעית שיכולה לעזור להחזיר את איזון החיידקים במערכת העיכול.ידוע שהוא מסייע בהפחתת תסמיני השלשול, וזה יכול גם לעזור להחזיר את האיזון הטבעי של חיידקים במעיים.כדי להפיק תועלת מיוגורט, בחר מגוון המכיל תרבויות חיות כמו לקטובצילוס אסידופילוס וביפידובקטיום.

    3.חומץ תפוחים

    חומץ סיידר תפוחים הוא חומר אנטי -חיטוי ואנטיבקטריאלי טבעי.זה יכול לעזור להפחית את הדלקת במערכת העיכול ולסייע בהחזרת מאזן החיידקים במעיים.כדי להכין תרופה של חומץ תפוחים לשלשול, ערבבו שתי כפות חומץ תפוחים בכוס מים חמים ושתו אותו מספר פעמים ביום.

    4.ג’ינג’ר

    ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית פופולרית לשלשול.ידוע שהוא מסייע בהפחתת דלקת ולהרגיע את מערכת העיכול.כדי ליצור תרופת ג’ינג’ר לשלשול, תלול כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ושותים אותו מספר פעמים ביום.

    5.תה מנטה

    תה מנטה הוא תרופה טבעית אנטי -פסמודית ונוגדת חומצה שיכולה לעזור להפחית את תסמיני השלשול.זה יכול גם לעזור להפחית את הדלקת במערכת העיכול ולהרגיע את הקיבה.להכנת תה מנטה, תלול כפית של עלי מנטה מיובשים בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ושותים אותו מספר פעמים ביום.

    6.זרעי שומר

    זרעי שומר הם תרופה טבעית אנטי -עוויתית ונוגדת חומצה שיכולה לעזור להפחית את תסמיני השלשול.הם יכולים גם לעזור להפחית דלקת במערכת העיכול ולהרגיע את הקיבה.כדי להכין תרופת זרעי שומר לשלשול, תלול כפית זרעי שומר בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ושותים אותו מספר פעמים ביום.

    7.שורש ליקוריץ

    שורש ליקוריץ הוא תרופה טבעית אנטי -פסמודית ונוגדת חומצה שיכולה לעזור להפחית את תסמיני השלשול.זה יכול גם לעזור להפחית את הדלקת במערכת העיכול ולהרגיע את הקיבה.כדי ליצור תרופת שורש ליקריץ לשלשול, תלול כפית שורש ליקריץ בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ושותים אותו מספר פעמים ביום.

    8.שורש מרשמלו

    שורש מרשמלו הוא תרופה טבעית אנטי -עוויתית ונוגדת חומצה שיכולה לעזור להפחית את תסמיני השלשול.זה יכול גם לעזור להפחית את הדלקת במערכת העיכול ולהרגיע את הקיבה.כדי ליצור תרופת שורש מרשמלו לשלשול, תלול כפית שורש מרשמלו בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ושותים אותו מספר פעמים ביום.

    9.אלם חלקלק

    ELM החלקלק הוא תרופה טבעית אנטי -פסמודית ונוגדת חומצה שיכולה לעזור להפחית את תסמיני השלשול.זה יכול גם לעזור להפחית את הדלקת במערכת העיכול ולהרגיע את הקיבה.כדי להכין תרופה שלשול חלקלקות לשלשול, תלול כפית של אלם חלקלק בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ושותים אותו מספר פעמים ביום.

    10.קינמון

    סינןאמון הוא תרופה טבעית אנטי -עוויתית ונוגדת חומצה שיכולה לעזור להפחית את תסמיני השלשול.זה יכול גם לעזור להפחית את הדלקת במערכת העיכול ולהרגיע את הקיבה.להכנת תרופת קינמון לשלשול, תלול כפית

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן