דף הבית » תרופות סבתא » סלמונלה – 8 תרופות של סבתא אמיתית שכדאי לדעת

סלמונלה – 8 תרופות של סבתא אמיתית שכדאי לדעת

סלמונלה – 8 תרופות של סבתא שכדאי לדעת

סלמונלה היא סוג של חיידקים שיכולים לגרום לזיהום המכונה סלמונלוזיס.בדרך כלל הוא נמצא במזון מזוהם, במים ובמגע עם בעלי חיים.תסמינים של סלמונלוזיס כוללים שלשול, חום והתכווצויות בטן.אמנם המחלה יכולה להיות חמורה במקרים מסוימים, אך בדרך כלל ניתן לטפל בה באנטיביוטיקה.עם זאת, ישנם גם כמה תרופות טבעיות שעשויות לעזור להרגיע את הסימפטומים ולהאיץ את תהליך ההחלמה.להלן 8 סעדים של סבתא שכדאי לדעת.

שום

שום הוא אנטיביוטיקה טבעית, ומשמש במשך מאות שנים כתרופה למחלות שונות.הוא מכיל אליצין, שהוא תרכובת שיש בה תכונות אנטי-בקטריאליות, אנטי דלקתיות ואנטי-ויראליות.כדי להשתמש בשום לסלמונלה, ריסקו שתי שיני שום טרי ומערבבים אותו עם כף דבש.קח את התערובת הזו שלוש פעמים ביום.

מיץ חמוציות

מיץ חמוציות הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור לשטוף רעלים וחיידקים מהגוף.הוא עשיר בנוגדי חמצון ויכול לעזור להגביר את מערכת החיסון.כדי להשתמש בתרופה זו, שתו כוס מיץ חמוציות שלוש פעמים ביום.

טיפ מועיל

חשוב להישאר לחות כשאתה סובל מסלמונלוזיס.שתו הרבה מים ונוזלים אחרים, כמו תה צמחים ומיצי פרי מדוללים, כדי לעזור לשטוף את הרעלים מגופכם.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית נוספת שיכולה לעזור להגביר את מערכת החיסון ולהילחם בזיהום.על פי ההערכה, היא יעילה בהריגת חיידקים ולנטרל רעלים.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו שתי כפיות של חומץ תפוחים בכוס מים ושתו אותו שלוש פעמים ביום.

מיץ לימון

מיץ לימון הוא מקור טבעי לוויטמין C, שיכול לעזור להגביר את מערכת החיסון ולהילחם בזיהום.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו שתי כפיות של מיץ לימון סחוט טרי בכוס מים חמים ושתו אותו שלוש פעמים ביום.

יוגורט

יוגורט הוא מזון פרוביוטי המכיל חיידקים מועילים, שיכולים לעזור להילחם בזיהום.כדי להשתמש בתרופה זו, אכלו כוס של יוגורט רגיל ולא מטעם שלוש פעמים ביום.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להרגיע את הסימפטומים של סלמונלוזיס.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים חמים ושתה אותו שלוש פעמים ביום.

כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי חזק ונוגד חמצון שיכול לעזור להילחם בזיהום ולהגביר את מערכת החיסון.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אבקת כורכום בכוס חלב חם ושתה אותה שלוש פעמים ביום.

קינמון

קינמון הוא תרופה טבעית שיש לה תכונות אנטי-בקטריאליות ואנטי דלקתיות.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אבקת קינמון בכוס מים חמים ושתה אותה שלוש פעמים ביום.

התרופות של סבתא אלה שימשו במשך מאות שנים כדרך טבעית להילחם בזיהום ולהרגיע את הסימפטומים של סלמונלוזיס.עם זאת, חשוב לזכור כי אין להשתמש בתרופות אלה כתחליף לטיפול רפואי.אם הסימפטומים שלך נמשכים, חשוב לפנות לרופא בהקדם האפשרי.

סלמונלה – תרופות ביתיות

כפי שסבתות רבות עשו במשך דורות, יש כמה תרופות ביתיות מנוסות ואמיתיות להתמודדות עם הסימפטומים של סלמונלה.להלן 8 סעדים של סבתא אמיתית שכדאי לדעת:

1.לשתות המון נוזלים

אחד הדברים הראשונים והחשובים ביותר לעשות בעת התמודדות עם הסימפטומים של סלמונלה הוא לוודא שאתה שותה הרבה נוזלים.זה יעזור לשטוף את החיידקים מהמערכת שלך.חשוב לשתות נוזלים שלא יגרמו לבטן להרגיש גרועה יותר כמו מרקים צלולים, תה צמחים ומים.

2.אכלו ארוחות קלות

כאשר מתמודדים עם הסימפטומים של סלמונלה, חשוב לאכול ארוחות קלות שקל לעיכול.נסה להימנע מאוכל שמנוני או חריף שיכולמחמיר את הבטן.במקום זאת, בחר במזונות פשוטים ותפל כמו טוסט, קרקרים וירקות מבושלים.

3.קבל המון מנוחה

מנוחה חיונית בעת התמודדות עם הסימפטומים של סלמונלה.וודא שאתה מקבל מספיק שינה בכל לילה ושאתה לוקח הפסקות במהלך היום לנוח ולהירגע.זה יעזור לגופך לרפא מהר יותר ויסייע בהפחתת חומרת הסימפטומים.

4.השתמש בג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית לבחילה ויכול לעזור להפחית את תסמיני הסלמונלה.נסה ללגום תה ג’ינג’ר לאורך כל היום או להוסיף ג’ינג’ר טרי לארוחות שלך.אתה יכול גם לרכוש תוספי ג’ינג’ר כדי לעזור להפחית את הסימפטומים.

5.קח פרוביוטיקה

פרוביוטיקה הם חיידקים מועילים שיכולים לעזור להחזיר איזון בריא במעיים שלך.נטילת פרוביוטיקה יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של סלמונלה ותסייע גם במניעת זיהומים עתידיים.

6.הימנע מחלב

מוצרי חלב יכולים לעצבן את הבטן בעת התמודדות עם הסימפטומים של סלמונלה.נסה להימנע ממוצרי חלב ולבחור בחלופות נטולות לקטוז במקום זאת.

7.הישאר לחות

להישאר לחות הוא חיוני בעת התמודדות עם הסימפטומים של סלמונלה.וודא שאתה שותה הרבה מים לאורך היום ונמנע ממשקאות המכילים קפאין או אלכוהול.

8.קח ויטמין C

ויטמין C הוא נוגד חמצון חזק שיכול לעזור להפחית את תסמיני הסלמונלה.נסה לשלב יותר ויטמין C בתזונה שלך על ידי אכילת מזונות כמו תפוזים, תותים ופלפלים.אתה יכול גם ליטול תוספי ויטמין C כדי לעזור להפחית את הסימפטומים.

מסקנה

סלמונלה היא זיהום קשה שיכול לגרום לסיבוכים בריאותיים חמורים.חשוב לנקוט בצעדים הנדרשים למניעה וטיפול בהם.סבתות רבות השתמשו בתרופות ביתיות לטיפול בתסמיני סלמונלה במשך דורות.8 הסעדים של סבתא האמיתית המפורטים לעיל כדאי לדעת ויכולים לעזור להפחית את חומרת הסימפטומים.עם זאת, חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שתנסה תרופות ביתיות כלשהן.

שאלות נפוצות

מה זה סלמונלה?

סלמונלה היא סוג של חיידקים שיכולים לגרום להרעלת מזון.בדרך כלל הוא נמצא בביצים גולמיות או מבושלות, עופות ובשר.ניתן למצוא אותו גם במזון או במים מזוהמים.

כיצד מטפלים בסלמונלה?

סלמונלה מטופלת בדרך כלל באנטיביוטיקה.חשוב לדבר עם הרופא שלך כדי לקבוע את הטיפול הטוב ביותר למצבך האישי.בנוסף, 8 הסעדים של סבתא האמיתית המפורטים לעיל יכולים לעזור להפחית את חומרת הסימפטומים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן