דף הבית » תרופות סבתא » שלשול ובחילה – 18 תרופות מסורתיות ישנות שעליך לדעת
dadcdaddc dddddcd  daadaddaddaa dedaddadaadddaa ddadaddaa da

שלשול ובחילה – 18 תרופות מסורתיות ישנות שעליך לדעת

שלשול ובחילה: 18 תרופות מסורתיות ישנות שכדאי לדעת
שלשול ובחילה יכולים להיות לא נוחים להפליא ומפריעים לחיי היומיום שלך.אמנם יש להעריך ולטפל במצבים אלה על ידי איש מקצוע רפואי, אך ישנם תרופות מסורתיות ישנות שעשויות לעזור להקל על התסמינים.להלן 18 סעדים שעליכם להיות מודעים אליהם.

1. ג’ינג’ר
ג’ינג’ר הוא תרופה פופולרית הן לשלשול והן לבחילה.מחקרים מראים שזה יכול לעזור להפחית את הבחילה ואולי לעזור להאיץ את הזמן שלוקח לשלשול לשיפור.כדי להשתמש בג’ינג’ר, מגרד אותו והוסף אותו לכוס מים חמים.תן לג’ינג’ר תלול במשך 10 דקות לפני השתייה.

2. תה קמומיל
תה קמומיל משמש לרוב לטיפול בבעיות עיכול, כולל בחילה ושלשול.התה מכיל תרכובות המסייעות בהפחתת דלקת בדרכי העיכול, שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים.תה קמומיל קל להכנה בבית על ידי התבגרות פרחי קמומיל מיובשים במים חמים.

3. פרוביוטיקה
פרוביוטיקה הם חיידקים מועילים שיכולים לעזור בשיפור העיכול ולהקל על תסמיני השלשול ובחילה.ניתן למצוא אותם בצורת תוסף או במזונות כמו יוגורט וירקות מותססים.

4. מנטה
Peppermint הוא תרופה פופולרית לבעיות עיכול.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את השרירים בדרכי העיכול, שיכולות לעזור בשיפור תסמיני השלשול והבחילה.כדי להשתמש במנטה, תלול כמה עלי מנטה בכוס מים חמים ושותה את התה.

5. כורכום
כורכום הוא מרכיב פופולרי במנות הודיות רבות, ויש לו תכונות אנטי דלקתיות עוצמתיות.מחקרים הראו שזה יכול לעזור בשיפור תסמיני השלשול והבחילה.לשימוש, הוסף כפית כורכום לכוס מים חמים ושתייה.

6. חומץ תפוחים
חומץ תפוחים ידוע ביתרונות הבריאותיים הרבים שלו, והוא יכול גם לעזור בבעיות עיכול.מחקרים הראו שזה יכול לעזור להפחית בחילה ולשפר את השלשול.לשימוש, הוסף כף חומץ תפוחים לספל מים ושתייה.

7. חילבה
Fenugreek הוא עשב פופולרי ששימש במשך מאות שנים כדי לסייע בטיפול בבעיות עיכול.מחקרים הראו שזה יכול לעזור להפחית את הדלקת בדרכי העיכול, שיכולות לעזור בתסמינים של שלשול ובחילה.לשימוש, הוסף כפית זרעי חילבה לכוס מים חמים ושתייה.

8. סודה לשתייה
סודה לשתייה יכולה לעזור להפחית את החומציות בבטן, מה שיכול לעזור להפחית בחילה ולשפר את השלשול.לשימוש, הוסף כפית סודה לשתייה לכוס מים ושתייה.

9. לימון
לימון הוא תרופה פופולרית לבעיות עיכול.זה יכול לעזור להפחית בחילה ולשפר את השלשול.לשימוש, סחטו את המיץ מלימון לכוס מים חמים ושתייה.

10. שורש ליקוריץ
שורש ליקוריץ הוא תרופה פופולרית לבעיות עיכול.זה יכול לעזור להפחית דלקת בדרכי העיכול ולשפר את תסמיני השלשול והבחילה.לשימוש, תלול כפית שורש ליקריץ בכוס מים חמים ושתייה.

11. שומר
שומר הוא תרופה פופולרית לבעיות עיכול.זה יכול לעזור להפחית דלקת בדרכי העיכול ולשפר את תסמיני השלשול והבחילה.לשימוש, תלול כפית זרעי שומר מרוסקים בכוס מים חמים ושתייה.

12. קינמון
קינמון הוא תרופה פופולרית לנושאי עיכול.זה יכול לעזור להפחית דלקת בדרכי העיכול ולשפר את תסמיני השלשול והבחילה.לשימוש, תלול כפית קינמון בכוס מים חמים ושתייה.

13. אניס
אניס היא תרופה פופולרית לבעיות עיכול.זה יכול לעזור להפחית דלקת בדרכי העיכול ולשפר את תסמיני השלשול והבחילה.לשימוש, תלול כפית זרעי אניס בכוס מים חמים ושתייה.

14. הל
הל הוא תרופה פופולרית לבעיות עיכול.זה יכול לעזור להפחית דלקת בדרכי העיכול ולשפר את תסמיני השלשול והבחילה.לשימוש, תלול כפית הל בכוס מים חמים ושתייה.

15. שן הארי
שן הארי הוא תרופה פופולרית לבעיות עיכול.זה יכול לעזור להפחית את הדלקת ב- TR- העיכוללפעול ולשפר את הסימפטומים של שלשול ובחילה.לשימוש, תלול כפית עלי שן הארי בכוס מים חמים ושתייה.

16. שורש מרשמלו
שורש מרשמלו הוא תרופה פופולרית לבעיות עיכול.זה יכול לעזור להפחית דלקת בדרכי העיכול ולשפר את תסמיני השלשול והבחילה.לשימוש, תלול כפית שורש מרשמלו בכוס מים חמים ושתייה.

17. אלם חלקלק
חלקלקה ELM היא תרופה פופולרית לבעיות עיכול.זה יכול לעזור להפחית דלקת בדרכי העיכול ולשפר את תסמיני השלשול והבחילה.לשימוש, תלול כפית של

חלק 2: תרופות ביתיות לשלשול ובחילה

שלשול ובחילה הם שניים מבעיות העיכול הנפוצות ביותר.הם יכולים להיגרם על ידי מגוון דברים, כמו הרעלת מזון, נגיף או אפילו לחץ.אמנם אלה לא נוחים ולעתים קרובות לא נוחים, אך בדרך כלל ניתן לטפל בהם בכמה תרופות ביתיות פשוטות.להלן 18 תרופות מסורתיות שעשויות להיות יעילות בטיפול בשלשול ובחילה.

1.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה ידועה לבחילה.ניתן לצרוך אותו בצורה טרייה או מיובשת.ניתן לגרד את הג’ינג’ר הטרי לתה או להוסיף אותו למזון לטעם וניתן גם לצרוך מים עם זנגביל.ניתן לקחת ג’ינג’ר מיובש בצורה קפסולה או להכין אותם לתה.

2.קמומיל

קמומיל שימש במשך מאות שנים לטיפול בבעיות עיכול כמו שלשול ובחילה.זהו אנטי דלקתי טבעי ואנטי-פסמודי, כלומר הוא יכול לעזור להפחית דלקת והתכווצויות בדרכי העיכול.זה זמין בצורת תה או שניתן לקחת אותו כתוסף.

3.שומר

שומר הוא עשב ארומטי עם תכונות רפואיות רבות.זה יכול להילקח כתה, שנצרך בביסקוויט, או להוסיף למרקים וסלטים.שומר עוזר להפחית את הנפיחות והגז ויכול להיות יעיל בטיפול בשלשול ובחילה.

4.יוגורט

ידוע כי יוגורט מכיל חיידקים מועילים שיכולים לעזור להחזיר את האיזון במערכת העיכול.זה יכול לעזור להפחית תסמיני שלשול ובחילה.במהלך פרק, עדיף להימנע מיוגורטים מסוכרים ולבחור בזנים רגילים ולא ממותקים.

5.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית למספר בעיות עיכול, כולל שלשול ובחילה.נחשב להפחית את הדלקת ולהחזיר את איזון במערכת העיכול.ניתן לקחת אותו בכוס מים או להוסיף למזון או לתה.

6.כורכום

כורכום הוא תבלין חזק עם תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון.ניתן לצרוך אותו כתה, להוסיף למזון או לקחת אותו בצורה תוספה.הכורכום מסייע בהפחתת הדלקת ויכול להיות יעיל בטיפול בשלשול ובחילה.

7.מי קוקוס

מי קוקוס הם תרופה טבעית לשלשול ובחילה.הוא גבוה באלקטרוליטים ועוזר להחזיר את איזון הנוזלים.ניתן לצרוך מי קוקוס כמשקה או להוסיף לשייקים ומתכונים אחרים.

8.מנטה

מנטה היא תרופה טבעית לבעיות עיכול כמו שלשול ובחילה.נחשב להפחית דלקת והתכווצויות בדרכי העיכול.זה זמין בצורת תה או שניתן לקחת אותו כתוסף.

9.שורש ליקוריץ

שורש ליקריץ שימש במשך מאות שנים לטיפול בבעיות עיכול כמו שלשול ובחילה.זהו אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית דלקת והתכווצויות בדרכי העיכול.זה זמין בצורת תה או שניתן לקחת אותו כתוסף.

10.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה טבעית לשלשול ובחילה.זה עוזר להפחית דלקת והתכווצויות בדרכי העיכול.זה זמין בצורת תה או שניתן לקחת אותו כתוסף.

11.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא תרופה טבעית לבעיות עיכול כמו שלשול ובחילה.זהו אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית דלקת והתכווצויות בדרכי העיכול.זה זמין בצורת תה או שניתן לקחת אותו כתוסף.

12.אלם חלקלק

אלם חלקלק הוא חוזר טבעיMEDY לבעיות עיכול כמו שלשול ובחילה.זהו אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית דלקת והתכווצויות בדרכי העיכול.זה זמין בצורת תה או שניתן לקחת אותו כתוסף.

13.גדילן חלב

גדילן חלב הוא תרופה טבעית לבעיות עיכול כמו שלשול ובחילה.זהו אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית דלקת והתכווצויות בדרכי העיכול.זה זמין בצורת תה או שניתן לקחת אותו כתוסף.

14.חילבה

חילבה היא תרופה טבעית לבעיות עיכול כמו שלשול ובחילה.זהו אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית דלקת והתכווצויות בדרכי העיכול.זה זמין בצורת תה או יכול להיות

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן