דף הבית » תרופות סבתא » נגד בחילה – 13 סעדים של סבתא מאושרת ובטוחה

נגד בחילה – 13 סעדים של סבתא מאושרת ובטוחה

הבנה נגד בחילה

בחילה היא תחושה של רעשנות בבטן, מלווה לעתים קרובות בהקאות.זהו סימפטום שכיח מאוד של מצבים רפואיים רבים ושונים, ויכול לנוע בין קל לחמור.אמנם בחילה יכולה להיגרם על ידי מגוון דברים, אך לרוב זה תוצאה של מצב רפואי בסיסי.חלק מהגורמים השכיחים ביותר לבחילה הם הרעלת מזון, מחלת תנועה, הריון, סרטן ותרופות מסוימות.אמנם בחילה יכולה להיות לא נוחה ולא נוחה, אך ישנן דרכים רבות לנהל אותה.

הסעדים של סבתא נגד בחילה

סבתות ידועות שיש להן סעדים רבים לכל מיני מחלות.אחת המחלות הנפוצות ביותר בהן ידוע כמתייחסת היא בחילה.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא נגד בחילה:

  • ג’ינג’ר.ג’ינג’ר הוא תרופה פופולרית מאוד לבחילה.ניתן לצרוך אותו במגוון דרכים, כולל תה, תמיסות ואפילו סוכריות ג’ינג’ר.בנוסף לסייע בבחילה, ג’ינג’ר נאמר גם שהוא מסייע בנושאי עיכול אחרים, כמו התכווצויות ונפיחות.
  • מנטה.מנטה היא תרופה פופולרית נוספת לבחילה.ניתן לצרוך אותו בצורה של תה או שמן אתרי, ונאמר שהוא מועיל בהקלת בחילות.מנטה ידועה גם בתכונותיו המרגיעות, כך שהיא יכולה לעזור להפחית לחץ וחרדה הקשורים לבחילה.
  • לימון.לימון הוא פרי הדרים שניתן להשתמש בו כדי לעזור בבחילה.ניתן לצרוך אותו בצורה של תה, מיץ או אפילו סתם טריז לימון.לימונים יכולים לעזור להפחית בחילה על ידי הרגעת הקיבה ועזרה בהפחתת כל ריפלוקס חומצי.
  • אקופרסורה.אקופרסורה היא סוג של טיפול בעיסוי שנאמר כי הוא מועיל בהקלת בחילות.זה כרוך בשימוש בנקודות לחץ בגוף כדי לעזור להקל על בחילות.אקופרסורה יכולה גם לעזור להפחית את הלחץ, שיכול לתרום לבחילה.
  • קמומיל.קמומיל היא תרופה צמחית פופולרית שנאמר כי היא מועילה בהקלת בחילות.ניתן לצרוך אותו בצורה של תה או תווך, ונאמר שהוא מועיל בהרגעת הבטן ולהרגיע את הנפש.קמומיל ידוע גם בתכונותיו המרגיעות, כך שהוא יכול לעזור להפחית לחץ וחרדה הקשורים לבחילה.
  • שומר.שומר הוא תרופה צמחית שנאמר כי היא מועילה בהקלת בחילות.ניתן לצרוך אותו בצורה של תה או תווך, ונאמר שהוא מועיל בהרגעת הבטן ולהרגיע את הנפש.שומר ידוע גם בתכונותיו המרגיעות, כך שהוא יכול לעזור להפחית לחץ וחרדה הקשורים לבחילה.
  • ציפורן.ציפורן היא תרופה צמחית שנאמר כי היא מועילה בהקלת בחילות.ניתן לצרוך אותו בצורה של תה או תווך, ונאמר שהוא מועיל בהרגעת הבטן ולהרגיע את הנפש.ציפורן ידועה גם בתכונותיו המרגיעות, כך שהיא יכולה לעזור להפחית לחץ וחרדה הקשורים לבחילה.
  • ג’ינג’ר אייל.ג’ינג’ר אייל הוא תרופה פופולרית לבחילה, ונאמר שהוא מועיל בהרגעת הבטן ולהרגיע את הנפש.ניתן לצרוך אותו בצורה של משקה, ונאמר שהוא מועיל בהרגעת הבטן ולהרגיע את הנפש.ג’ינג’ר אייל ידוע גם בתכונותיו המרגיעות, כך שהוא יכול לעזור להפחית לחץ וחרדה הקשורים לבחילה.
  • מנטה.מנטה היא תרופה צמחית שנאמר כי היא מועילה בהקלה על בחילה.ניתן לצרוך אותו בצורה של תה או תווך, ונאמר שהוא מועיל בהרגעת הבטן ולהרגיע את הנפש.מנטה ידועה גם בתכונותיו המרגיעות, כך שהיא יכולה לעזור להפחית לחץ וחרדה הקשורים לבחילה.
  • חומץ תפוחים.חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית לבחילה, ונאמר שהוא מועיל להרגיע את הבטן ולהרגיע את הנפש.ניתן לצרוך אותו בצורה של משקה, ונאמר שהוא מועיל בהרגעת הבטן ולהרגיע את הנפש.חומץ תפוחים ידוע גם בתכונותיו המרגיעות, כך שהוא יכול לעזור להפחית לחץ וחרדה הקשורים לבחילה.
  • ליקוריץ.ליקריץ הוא תרופה צמחית שנאמר כי היא מועילה בהקלת בחילות.ניתן לצרוך אותו בצורה של תה או תווך, ונאמר שהוא מועיל בהרגעת הבטן ולהרגיע את הנפש.ליקריץ ידוע גם בתכונותיו המרגיעות, כך שהוא יכול לעזור להפחית לחץ וחרדה הקשורים לבחילה.
  • f

    חלק 2: טיפים למניעת בחילה בבית

    בחילה היא מצב שכיח שיכול להיות לא נוח ואף מתיש במקרים מסוימים.עם זאת, ישנם כמה טיפים וטריקים בהם תוכלו להשתמש בכדי לסייע במניעת בחילות בבית.להלן כמה מהטיפים הטובים ביותר למניעת בחילה:

    1.הישאר לחות

    להישאר לחות הוא אחד הדברים החשובים ביותר שאתה יכול לעשות כדי למנוע בחילה.שתיית מים רבים לאורך היום יכולה לעזור לשמור על גופך לתפקד כראוי ויכול לעזור להפחית את הסיכון לבחילה.עליכם גם לנסות להימנע ממשקאות המכילים קפאין או אלכוהול, מכיוון שאלו יכולים לתרום להתייבשות ועלולים להחמיר בחילה.

    2.אכל ארוחות קטנות

    אכילת ארוחות קטנות לאורך היום יכולה לעזור במניעת בחילה.אכילת ארוחות גדולות עלולה לגרום למערכת העיכול לעבוד קשה יותר, מה שעלול להוביל לבטן נסערת.אכילת ארוחות קטנות יותר בתדירות גבוהה יותר יכולה לעזור לגוף לעכל אוכל ביתר קלות ויכולה לעזור להפחית את הסיכון לבחילה.

    3.הימנע מאוכל שמנוני וכבד

    מזון שמנוני וכבד יכול להיות קשה לגוף לעכל ויכול להגביר את הסיכון לבחילה.עדיף להימנע ממזונות עשירים בשומן וכבד בפחמימות.אכילת ארוחות קלות ובריאות יכולות לעזור במניעת תחושת בחילה.

    4.קבל המון מנוחה

    קבלת מנוחה רבה חשובה לבריאות הכללית ויכולה לעזור להפחית את הסיכון לבחילה.הקפדה על מספיק שינה בלילה ולנקוט תנומות רגילות במהלך היום יכולה לעזור להבטיח שגופך יקבל את המנוחה שהוא זקוק לו.

    5.הימנע ממצבים מלחיצים

    לחץ

    לחץ יכול לגרום לגוף להיות מתוח ויכול להגביר את הסיכון לבחילה.נסה להימנע ככל האפשר מצבים מלחיצים ולקח את הזמן להירגע ולהירגע.מדיטציה, יוגה ונשימה עמוקה יכולים כולם לעזור להפחית את הלחץ ויכולים לעזור להפחית את הסיכון לבחילה.

    הסעדים של סבתא לבחילה

    בנוסף לטיפים שלמעלה, ישנם גם כמה תרופות מאושרות ובטוחות לבחילה שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר:

    • ג’ינג’ר: ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית לבחילה שיכולה לעזור להפחית את תחושת הבחילה ויכולה גם לעזור להפחית את כאבי הבטן.
    • לימון: לימון הוא תרופה טבעית נוספת לבחילה שיכולה לעזור להפחית את תחושת הבחילה ויכולה גם לעזור להרגיע בטן מוטרדת.
    • מנטה: מנטה היא תרופה טבעית לבחילה שיכולה לעזור להפחית את תחושת הבחילה ויכולה גם לעזור בשיפור העיכול.
    • שומר: שומר הוא תרופה טבעית לבחילה שיכולה לעזור להפחית את תחושת הבחילה ויכולה גם לסייע בהפחתת כאבי בטן.
    • קמומיל: קמומיל הוא תרופה טבעית לבחילה שיכולה לעזור להפחית את תחושת הבחילה ויכולה גם לעזור להרפות את מערכת העיכול.
    • חומץ תפוחים: חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית לבחילה שיכולה לעזור להפחית את תחושת הבחילה ויכולה גם לעזור בשיפור העיכול.
    • לבנדר: לבנדר הוא תרופה טבעית לבחילה שיכולה לעזור להפחית את תחושת הבחילה ויכולה גם לעזור להרפות את מערכת העיכול.
    • ציפורן: ציפורן הוא תרופה טבעית לבחילה שיכולה לעזור להפחית את תחושת הבחילה ויכולה גם לעזור בשיפור העיכול.
    • שמיר: שמיר הוא תרופה טבעית לבחילה שיכולה לעזור להפחית את תחושת הבחילה ויכולה גם לעזור להפחית את כאבי הבטן.
    • קינמון: קינמון הוא תרופה טבעית לבחילה שיכולה לעזור להפחית את תחושת הבחילה ויכולה גם לעזור בשיפור העיכול.
    • מנטה: מנטה היא תרופה טבעית לבחילה שיכולה לעזור להפחיתתחושת הבחילה ויכולה גם לעזור להירגע ממערכת העיכול.
    • בזיליקום: בזיליקום הוא תרופה טבעית לבחילה שיכולה לעזור להפחית את תחושת הבחילה ויכולה גם לעזור להפחית את כאבי הבטן.

    ניתן להשתמש בתרופות של סבתא אלה כדי לסייע בהפחתת תחושת הבחילה ויכולים גם לעזור בשיפור העיכול.עם זאת, תמיד חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שתנסה תרופות חדשות, מכיוון שהם עשויים לא להתאים לכולם.

    שאלות נפוצות

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן