דף הבית » תרופות סבתא » צלוליטיס – 10 תרופות סבתות בטוחות וחמות
dadcddcdddda  daadaddaddaa daddaaddaa ddddddaa dddeddaa

צלוליטיס – 10 תרופות סבתות בטוחות וחמות

צלוליטיס: 10 תרופות סבתות בטוחות וחמות
צלוליטיס הוא זיהום חיידקי בעור ורקמותיו הבסיסיות.זה נגרם על ידי מספר סוגים שונים של חיידקים, אך הנפוצים ביותר הם Staphylococcus ו- Streptococcus.אמנם בדרך כלל מטופלים בצלוליטיס באנטיביוטיקה, אך ישנם גם מספר תרופות של סבתא בטוחה וחמה ששימשו במשך מאות שנים כדי לסייע בטיפול בזיהום.הנה 10 מהם:

1.דבש

דבש משמש זה מכבר כתרופה טבעית לצלוליטיס.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי דלקתיות, אנטי בקטריאליות ואנטי-פטרייתיות שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות והאודם הקשורים לצלוליטיס.כדי להשתמש בדבש לטיפול בצלוליטיס, החל שכבה דקה של דבש על האזור המושפע 2-3 פעמים ביום.השאירו אותו למשך 15-20 דקות לפני השטיפה במים חמים.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית נוספת לצלוליטיס.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי בקטריאליות ואנטי-פטרייתיות שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות והאודם הקשורים לזיהום.כדי להשתמש בחומץ תפוחים לטיפול בצלוליטיס, מערבבים 1 חלק חומץ תפוחים עם 2 חלקים מים חמים ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15-20 דקות לפני השטיפה במים חמים.

3.כורכום

כורכום משמש זה מכבר כתרופה טבעית לצלוליטיס.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-בקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות והאודם הקשורים לזיהום.כדי להשתמש בכורכום לטיפול בצלוליטיס, מערבבים 1 כפית אבקת כורכום עם כמה טיפות מים כדי ליצור משחה.החל את העיסה על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 15-20 דקות לפני השטיפה במים חמים.

4.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה טבעית ששימשה זה מכבר לטיפול בצלוליטיס.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-בקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות והאודם הקשורים לזיהום.כדי להשתמש בשמן קוקוס לטיפול בצלוליטיס, מרחו שכבה דקה של שמן קוקוס על האזור הפגוע 2-3 פעמים ביום.השאירו אותו למשך 15-20 דקות לפני השטיפה במים חמים.

5.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה טבעית נוספת לצלוליטיס.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-בקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות והאודם הקשורים לזיהום.כדי להשתמש בשמן עץ התה לטיפול בצלוליטיס, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם כפית שמן קוקוס או שמן זית.החל את התערובת על האזור המושפע 2-3 פעמים ביום.השאירו אותו למשך 15-20 דקות לפני השטיפה במים חמים.

6.שום

שום הוא תרופה טבעית נוספת לצלוליטיס.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-בקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות והאודם הקשורים לזיהום.כדי להשתמש בשום לטיפול בצלוליטיס, לרסק כמה שיני שום ומורחים אותו על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 15-20 דקות לפני השטיפה במים חמים.

7.אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית ששימשה זה מכבר לטיפול בצלוליטיס.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-בקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות והאודם הקשורים לזיהום.כדי להשתמש באלוורה לטיפול בצלוליטיס, מרחו שכבה דקה של ג’ל אלוורה על האזור הפגוע 2-3 פעמים ביום.השאירו אותו למשך 15-20 דקות לפני השטיפה במים חמים.

8.מלח אפסום

מלח אפסום הוא תרופה טבעית ששימשה זה מכבר לטיפול בצלוליטיס.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-בקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות והאודם הקשורים לזיהום.כדי להשתמש במלח אפסום לטיפול בצלוליטיס, מערבבים 2 כפות מלח אפסום עם 1 כוס מים חמים.משרים מטלית נקייה בתערובת ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15-20 דקות לפני השטיפה במים חמים.

9.אוליבE שמן

שמן זית הוא תרופה טבעית נוספת לצלוליטיס.על פי ההערכה, יש לו אנטי דלקתיות ואנטי בקטריאלי

חלק 2: תרופות טבעיות לצלוליטיס

צלוליטיס הוא זיהום חיידקי שכיח בעור, הנגרם בדרך כלל על ידי חיידקי סטפילוקוקוס או סטרפטוקוקוס.למרות שבדרך כלל מטופלים באנטיביוטיקה, ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים ולהאיץ את ההחלמה.להלן 10 תרופות סבתות בטוחות וחמות לטיפול בצלוליטיס.

1.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים שימש במשך מאות שנים כתרופה טבעית למגוון מחלות, כולל צלוליטיס.נחשב לסייע בהפחתת הדלקת ולקדם ריפוי.לשימוש, מערבבים שתי כפות חומץ סיידר תפוחים עם כוס מים חמים ושתו אותו פעמיים עד שלוש ביום.

2.כורכום

כורכום הוא חומר אנטי דלקתי חזק וניתן להשתמש בו לטיפול במגוון דלקות בעור, כולל צלוליטיס.לשימוש, מערבבים כפית אבקת כורכום עם כוס מים חמים ושתה אותה פעמיים עד שלוש פעמים ביום.

3.שום

שום הוא אנטיביוטיקה טבעית וניתן להשתמש בה לטיפול במגוון זיהומים חיידקיים.לשימוש, מרסקים שתי שיני שום ומערבבים אותו עם כף דבש.אכלו את התערובת הזו פעמיים עד שלוש ביום.

4.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא חומר אנטי דלקתי חזק וניתן להשתמש בו להפחתת הנפיחות והכאב הקשור לצלוליטיס.לשימוש, מערבבים כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי עם כוס מים חמים ושותה אותו פעמיים עד שלוש ביום.

5.שמן זית

שמן זית הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את הנפיחות והכאב הקשור לצלוליטיס.לשימוש, לעסות בעדינות את האזור הפגוע בשמן זית חם פעמיים עד שלוש ביום.

6.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להפחית את הזיהום ולהאיץ את הריפוי.לשימוש, מדללים חמש טיפות שמן עץ התה בכוס מים חמים ומורחים אותו על האזור הנגוע פעמיים עד שלוש פעמים ביום.

7.אלוורה

אלוורה היא אנטי דלקתית טבעית ויכולה לעזור להפחית את הנפיחות והכאב הקשורים לצלוליטיס.לשימוש, החל ג’ל אלוורה על האזור המושפע פעמיים עד שלוש ביום.

8.מלח אפסום

מלח אפסום הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להפחית את הזיהום ולהאיץ את הריפוי.לשימוש, ממיסים שתי כפות מלח אפסום באמבטיה מלאה במים חמים ומשרות בתוכו 20 דקות פעמיים עד שלוש פעמים ביום.

9.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא עיקרי טבעי ויכול לעזור להפחית את הנפיחות והכאבים הקשורים לצלוליטיס.לשימוש, החל את המכשפה לוז על האזור המושפע פעמיים עד שלוש ביום.

10.Echinacea

Echinacea הוא מגבר של מערכת חיסון חזקה ויכול לעזור להפחית את הזיהום ולהאיץ את הריפוי.לשימוש, קח שתי כמוסות של Echinacea פעמיים עד שלוש ביום.

תרופות טבעיות אלה יכולות לעזור להפחית את תסמיני התאית ולהאיץ את ההחלמה.עם זאת, חשוב לזכור שיש להשתמש בהם בשילוב עם כל טיפולים רפואיים שנקבע על ידי רופא.

סיכום

תאית היא זיהום חיידקי שכיח בעור המטופל בדרך כלל באנטיביוטיקה.עם זאת, ישנם מספר תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן כדי להפחית את הסימפטומים ולהאיץ את ההחלמה.אלה כוללים חומץ תפוחים, כורכום, שום, ג’ינג’ר, שמן זית, שמן עץ התה, אלוורה, מלח אפסום, לוז מכשפה ואכינצאה.יש להשתמש בתרופות טבעיות אלה בשילוב עם כל טיפולים רפואיים שנקבע על ידי רופא.

שאלות נפוצות: מהי צלוליטיס?

צלוליטיס הוא זיהום חיידקי בעור הנגרם על ידי Staphylococcus או חיידקי סטרפטוקוקוס.זה מאופיין באדמומיות, נפיחות וכאב באזור המושפע.הטיפול בדרך כלל כרוך באנטיביוטיקה, אך תרופות טבעיות כמו חומץ תפוחים, כורכום, שום, ג’ינג’ר, שמן זית, שמן עץ התה, אלוורה, מלח אפסום, לוז מכשפה ואכינצאהניתן להשתמש גם כדי להפחית את הסימפטומים ולהאיץ את ההחלמה. למידע נוסף על צלוליטיס בוויקיפדיה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן