דף הבית » תרופות סבתא » זיהום בעור – 14 תרופות של סבתא טבעית ואמיתית
dddddd ddadda  daadaddaddaa dadc daddaad dddaddaa dddeddaa

זיהום בעור – 14 תרופות של סבתא טבעית ואמיתית

מה זה זיהום בעור?

זיהום בעור הוא מחלה הפוגעת בעור ויכולה לגרום לדלקת, לגירוד ואודם.זה נגרם על ידי חיידקים, וירוסים ופטריות, כמו גם טפילים וקרדית.ישנם סוגים רבים ושונים של זיהום בעור, החל מקלה לחמורה.חלק מהסוגים השכיחים ביותר כוללים דלקות בעור חיידקי, דלקות בעור פטרייתי, דלקות בעור נגיפי וזיהומי עור טפיליים.חשוב להיות מודעים לתסמינים של זיהום בעור ולפנות לעזרה רפואית בהקדם האפשרי.

התרופות הטבעיות והסבתות האמיתיות לזיהום בעור

ניתן לטפל בזיהום בעור במגוון התרופות הטבעיות והסבתות האמיתיות.סעדים אלה בטוחים ויעילים ויכולים לספק הקלה מהתסמינים של זיהום בעור.להלן 14 תרופות טבעיות של סבתא אמיתית לזיהום בעור:

1.דבש

דבש הוא חיטוי טבעי ומשמש במשך מאות שנים לטיפול בזיהומים בעור.ניתן ליישם דבש ישירות על האזור המושפע או לערבב במים ולהחיל אותו כעסק.ניתן לקחת אותו דרך הפה כדי לעזור להילחם בזיהום.

2.כורכום

כורכום הוא חומר אנטי-חיטוי ואנטי דלקתי חזק.ניתן לצרוך אותו בעל פה או ליישם ישירות על האזור המושפע בצורה של הדבק.כורכום יכול לעזור להפחית נפיחות ודלקת ולהאיץ את תהליך הריפוי.

3.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא חיטוי טבעי ומעורר.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע או לערבב במים ולהחיל אותו כעסק.האופי החומצי של חומץ תפוחים מסייע להרוג חיידקים ולהפחתת דלקת.

4.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חומר אנטי-חיטוי טבעי ואנטי דלקתי.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור הפגוע או מדולל במים ולהחיל אותו כעסק.שמן עץ התה יכול לעזור להפחית דלקת ולהרוג חיידקים.

5.שום

שום הוא חיטוי טבעי ומשמש במשך מאות שנים לטיפול בזיהום.ניתן לצרוך אותו בעל פה או ליישם ישירות על האזור המושפע.שום יכול לעזור להפחית דלקת ולהילחם בזיהום.

6.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מטופח טבעי ואנטיספטי.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע או לערבב במים ולהחיל אותו כעסק.לוז מכשפה יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהאיץ את תהליך הריפוי.

7.אלוורה

אלוורה היא אנטי דלקתית טבעית ואנטיספטית.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע או לערבב במים ולהחיל אותו כעסק.אלוורה יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולהאיץ את תהליך הריפוי.

8.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא חומר אנטי-חיטוי טבעי ואנטי דלקתי.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע או לערבב במים ולהחיל אותו כעסק.שמן קוקוס יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהאיץ את תהליך הריפוי.

9.שמן אורגנו

שמן אורגנו הוא חומר אנטי-חיטוי ואנטי דלקתי טבעי.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע או לערבב במים ולהחיל אותו כעסק.שמן אורגנו יכול לעזור להפחית דלקת ולהילחם בזיהום.

10.שמן לבנדר

שמן לבנדר הוא חומר אנטי-חיטוי טבעי ואנטי דלקתי.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע או לערבב במים ולהחיל אותו כעסק.שמן לבנדר יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהאיץ את תהליך הריפוי.

11.שמן זית

שמן זית הוא חומר אנטי-חיטוי טבעי ואנטי דלקתי.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע או לערבב במים ולהחיל אותו כעסק.שמן זית יכול לעזור להפחית דלקת ולהאיץ את תהליך הריפוי.

12.שמן נים

שמן נם הוא חומר אנטי-חיטוי טבעי ואנטי דלקתי.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע או לערבב במים ולהחיל אותו כעסק.שמן נם יכול לעזור להפחית דלקת ולהילחם בזיהום.

13.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא חומר אנטי-חיטוי ואנטי דלקתי טבעי.ניתן ליישם אותו ישירותלאזור הפגוע או מעורבב במים ומוחל כעסק.סודה לשתייה יכולה לעזור להפחית דלקת ולהאיץ את תהליך הריפוי.

חלק 2: תרופות ביתיות לזיהומי עור

זיהומי עור יכולים להיגרם על ידי גורמים שונים, כולל חיידקים, נגיפים, פטריות וטפילים.כדי למנוע וטיפול בזיהומים בעור, אנשים רבים פונים לתרופות טבעיות שהועברו על ידי סבתותיהם.להלן 14 תרופות טבעיות של סבתא אמיתית לזיהום בעור שיכולות לעזור.

1.שום

שום הוצג זה מכבר לתכונותיו האנטיבקטריאליות ויכול לעזור להילחם בזיהומי העור.כדי להשתמש בו, מרסקים ציפורן שום טרי ומורחים אותו ישירות על האזור הנגוע.השאירו אותו כעשר דקות ואז שטפו.עשה זאת פעמיים ביום עד שהזיהום נעלם.

2.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להילחם בחיידקים ופטריות הגורמות לזיהומים בעור.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם כף שמן קוקוס או שמן זית.מרחו את התערובת על האזור הנגוע והשאירו אותה למשך 10 דקות.שוטפים במים חמים.

3.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא אנטיבקטריאלי טבעי ונוגד פטרייה שיכול לעזור להילחם בזיהומים בעור.כדי להשתמש בו, ערבבו חלקים שווים חומץ תפוחים ומים.משרים כדור כותנה בתערובת ומורחים אותו על האזור הנגוע.השאירו אותו למשך 15 דקות ואז שטפו.

4.דבש

דבש הוא אנטיבקטריאלי טבעי שיכול לעזור להילחם בזיהומים בעור.כדי להשתמש בו, מרחו שכבה דקה של דבש על האזור המושפע והשאירו אותו במשך 20 דקות.שוטפים במים חמים.

5.כורכום

כורכום הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להילחם בזיהומים בעור.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אבקת כורכום עם כמה טיפות מים כדי ליצור משחה.החל את העיסה על האזור הנגוע והשאיר אותו למשך 15 דקות.שוטפים במים חמים.

6.אלוורה

אלוורה הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להילחם בזיהומים בעור.כדי להשתמש בו, שברו עלה של אלוורה והחל את הג’ל ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 20 דקות ואז שטפו במים חמים.

7.קומפרס קר

קומפרס קר יכול לעזור להפחית דלקת וכאבים הקשורים לזיהומים בעור.כדי להשתמש בו, עטפו כמה קוביות קרח במטלית נקייה והמרחו אותו על האזור הנגוע למשך 10 דקות.עשה זאת מספר פעמים ביום עד שהזיהום נעלם.

8.Goldenseal

Goldenseal הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להילחם בזיהומים בעור.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות של תמצית זהב עם כף שמן קוקוס או שמן זית.מרחו את התערובת על האזור הנגוע והשאירו אותה למשך 10 דקות.שוטפים במים חמים.

9.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מענק טבעי שיכול לעזור להילחם בזיהומים בעור.כדי להשתמש בו, החל כמה טיפות לוז מכשפה על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 10 דקות.שוטפים במים חמים.

10.Echinacea

Echinacea הוא עשב טבעי שיכול לעזור להילחם בזיהומים בעור.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות של תמצית Echinacea עם כף שמן קוקוס או שמן זית.מרחו את התערובת על האזור הנגוע והשאירו אותה למשך 10 דקות.שוטפים במים חמים.

11.מי מלח

מי מלח יכולים לעזור להפחית דלקת וכאבים הקשורים לזיהומים בעור.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית מלח לכוס מים חמים.משרים כדור כותנה בתערובת ומורחים אותו על האזור הנגוע למשך 10 דקות.עשה זאת מספר פעמים ביום עד שהזיהום נעלם.

12.בזיל

בזיל הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להילחם בזיהומים בעור.כדי להשתמש בו, ריסקו כמה עלי בזיליקום טריים ומורחים את העיסה ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו.

13.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא נוגד פטרייה טבעי שיכול לעזור להילחם בזיהומי העור.כדי להשתמש בו, מערבבים כף סודה לשתייה עם כמה טיפות מים כדי ליצור משחה.החל את העיסה על האזור הנגוע והשאיר אותו על 15דקות.שוטפים במים חמים.

14.שמן אורגנו

בֶּצֶר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן