דף הבית » תרופות סבתא » גירוד באשכים – 20 תרופות סבתות אפקטיביות ואמינות
dddadd dddadbddd  daadaddaddaa daddaaddaa ddadaddddddaa

גירוד באשכים – 20 תרופות סבתות אפקטיביות ואמינות

הגירוד שלא ייגמר – 20 תרופות סבתות אפקטיביות ואמינות

גירוד באשכים יכול להיות נושא לא נוח ומביך.בדרך כלל זה נגרם על ידי מצב עור, זיהום או תגובה אלרגית.זה יכול להיות מעצבן ומתמשך, אך למרבה המזל, ישנם הרבה תרופות פשוטות שיכולות לעזור.סבתות העבירו את הסעדים הללו במשך דורות, והן עדיין יעילות כיום.להלן 20 מהתרופות הביתיות המוכחות והמוכחות ביותר שיכולות לעזור להקל על גירוד האשכים.

1.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי, והוא יכול לעזור להרגיע את הגירוד ולהפחית את הדלקת.כדי להשתמש בו, מערבבים 1 כוס חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ומורחים אותו ישירות על האזור הפגוע.השאירו למשך 15 דקות ואז שטפו במים קרים.

2.שיבולת שועל

שיבולת שועל היא תרופה מצוינת לגרד מכיוון שהוא מכיל תרכובות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון.כדי להשתמש בו, מערבבים 1 כוס שיבולת שועל עם כמה טיפות של שמן אתרי לבנדר וקצת מים.מרחו את התערובת ישירות על האזור המושפע והשאירו אותה למשך 15 דקות.שוטפים במים חמים.

3.שמן עץ התה

שמן עץ התה ידוע בתכונותיו האנטי-חיוביות והאנטי דלקתיות, והוא יכול לעזור להקל על גירוד ולהפחתת דלקת.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם מעט מים ומורחים אותם ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו במים חמים.

4.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי, והוא יכול לעזור להרגיע את הגירוד ולהפחית את הדלקת.כדי להשתמש בו, פשוט החל כמות קטנה של שמן קוקוס ישירות על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 10 דקות.שוטפים במים חמים.

טיפ ייחודי ומועיל

בעת שימוש באחד מהתרופות הללו, הקפידו להפסיק אם אתם חווים גירוי או אי נוחות כלשהי.אם הגירוד נמשך, פנה לייעוץ רפואי.

5.אלוורה

אלוורה היא אנטי דלקתית טבעית, והיא יכולה לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הגירוד.כדי להשתמש בו, פשוט החל קצת ג’ל אלוורה ישירות על האזור הפגוע והשאיר אותו למשך 10 דקות.יש לשטוף במים קרים.

6.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא חיטוי טבעי, והיא יכולה לעזור להקל על גירוד ולהפחתת דלקת.כדי להשתמש בו, מערבבים 1 כף סודה לשתייה עם כמה טיפות מים ומורחים אותה ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו במים קרים.

7.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא עיקרי טבעי, והוא יכול לעזור להרגיע את הגירוד ולהפחית את הדלקת.כדי להשתמש בו, פשוט החל קצת לוז מכשפות ישירות על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 10 דקות.יש לשטוף במים קרים.

8.שום

שום הוא חיטוי טבעי, והוא יכול לעזור להקל על גירוד ולהפחתת דלקת.כדי להשתמש בו, פשוט מוחץ כמה שיני שום והחל אותו ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו במים קרים.

9.מיץ לימון

מיץ לימון הוא חיטוי טבעי, והוא יכול לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הגירוד.כדי להשתמש בו, פשוט מרחי מעט מיץ לימון ישירות על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 10 דקות.יש לשטוף במים קרים.

מה גורם לגירוד אשך?

גירוד אשכים הוא מצב לא נוח ולעתים קרובות מביך שיכול להיות בעל מספר סיבות.הגורם השכיח ביותר הוא גירוד ג’וק, זיהום פטרייתי בעור.גורמים אחרים לגירוד אשכים יכולים לכלול תגובות אלרגיות, דלקת דרמטיטיס מגע, פסוריאזיס וגרדת.במקרים מסוימים, גירוד אשכים עשוי להוות סימן למצב בסיסי חמור יותר, כמו STD או סרטן.חשוב לפנות לייעוץ רפואי אם הגירוד נמשך או מלווה בתסמינים אחרים.

הסעדים של סבתא לגרד אשך

סבתות סיפקו תרופות למחלות במשך דורות, וגרד באשך אינו אלאיוֹן.להלן 20 תרופות יעילות ואמינות המועברות מסבתות כדי לעזור להרגיע את גירוד האשכים.

1.שמן קוקוס

לשמן הקוקוס יש תכונות טבעיות אנטי פטרייתיות ואנטי דלקתיות, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת לגירוד אשכים.לשימוש, פשוט לעסות כמה טיפות שמן קוקוס על האזור המושפע.

2.יוגורט

יוגורט הוא עוד תרופה טבעית אנטי פטרייתית.לשימוש, החל שכבה דקה של יוגורט רגיל על האזור הפגוע ותן לשבת 15-20 דקות.שוטפים במים חמים ולחזור על מספר פעמים ביום.

3.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא נוגד פטרייתי ואנטי דלקתי טבעי, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לגירוד אשכים.לשימוש, מערבבים חלקים שווים חומץ תפוחים ומים והשרגו בד בתערובת.החל את הבד על האזור הפגוע למשך 10-15 דקות ואז שוטף במים חמים.

4.שום

שום הוא אנטי -פטרייתי ואנטי -מיקרוביאלי טבעי, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לגירוד אשכים.לשימוש, מערבבים כמה שיני שום בבלנדר ומורחים את העיסה על האזור הפגוע.בואו לשבת 10-15 דקות ואז לשטוף במים חמים.

5.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי טבעי, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לגירוד אשכים.פשוט מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם שמן נשא כמו שמן זית או קוקוס ועיסוי על האזור הפגוע.

6.אלוורה

אלוורה היא אנטי דלקתית טבעית, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לגירוד אשכים.לשימוש, פשוט החל שכבה דקה של ג’ל אלוורה על האזור המושפע.

7.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא נוגד פטרייתי טבעי, מה שהופך אותה לתרופה יעילה לגירוד אשכים.לשימוש, מערבבים כמה כפות סודה לשתייה בכוס מים חמים ומורחים את התערובת על האזור הפגוע.בואו לשבת 10-15 דקות ואז לשטוף במים חמים.

8.שיבולת שועל

שיבולת שועל היא אנטי דלקתית טבעית, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לגירוד אשכים.לשימוש, פשוט מערבבים כמה כפות שיבולת שועל עם כוס מים חמים ומורחים את התערובת על האזור הפגוע.בואו לשבת 10-15 דקות ואז לשטוף במים חמים.

9.מלח

מלח הוא נוגד פטרייתי טבעי, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לגירוד אשכים.לשימוש, פשוט מערבבים כפית מלח עם כוס מים חמים ומורחים את התערובת על האזור הפגוע.בואו לשבת 10-15 דקות ואז לשטוף במים חמים.

10.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא חיטוי טבעי, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לגירוד אשכים.לשימוש, פשוט החל שכבה דקה של לוז מכשפה על האזור המושפע.

11.מיץ לימון

מיץ לימון הוא נוגד פטרייתי טבעי, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לגירוד אשכים.לשימוש, פשוט החל כמה טיפות מיץ לימון על האזור המושפע.

12.דבש

דבש הוא חיטוי טבעי, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לגרד אשכים.לשימוש, פשוט מרחי שכבה דקה של דבש על האזור המושפע.

13.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא חיטוי טבעי, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לגירוד אשכים.לשימוש, פשוט החל שכבה דקה של לוז מכשפה על האזור המושפע.

<h

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן