דף הבית » תרופות סבתא » גירוד באשכים – 20 תרופות סבתות אפקטיביות ואמינות
dddadd dddadbddd  daadaddaddaa daddaaddaa ddadaddddddaa

גירוד באשכים – 20 תרופות סבתות אפקטיביות ואמינות

מה גירוד באשכים?

גירוד באשכים יכול להיות סימן למגוון מצבים רפואיים, חלקם רציניים.חשוב להיות מודעים לסיבות ולטיפולים, כמו גם תרופות ביתיות אפשריות.גירוד באשכים הוא מצב לא נוח, מלווה לעתים קרובות בדלקת ואדמומיות.הגירוד עשוי להיגרם כתוצאה מזיהום, תגובה אלרגית או מצב עור.זה יכול להיגרם גם כתוצאה מצמיחת יתר של שמרים באזור.

20 התרופות של סבתא אפקטיבית ואמינות לגרד באשכים

למרבה המזל, ישנם כמה תרופות ביתיות פשוטות ובטוחות שיכולות לעזור להקל על הגירוד והאי נוחות.להלן 20 תרופות סבתות אפקטיביות ואמינות לגרד באשכים:

1.מיץ חמוציות

מיץ חמוציות עשיר בנוגדי חמצון ויכול לעזור להפחית דלקת ולהילחם בזיהום.שתו כוס אחת של מיץ חמוציות ביום כדי לעזור להקל על הגירוד.

2.קומפרס חם

החל קומפרס חם על האזור המושפע למשך מספר דקות מספר פעמים ביום כדי להפחית דלקת וגרד.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי פטרייתיות וניתן להשתמש בהן לטיפול בזיהומים פטרייתיים העלולים לגרום לגרד.מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים ושותים אותו פעמיים ביום.

4.שמן עץ התה

בשמן עץ התה תכונות חיטוי וניתן להשתמש בהן לטיפול בזיהומים העלולים לגרום לגירוד.מדללים כמה טיפות שמן עץ התה בשמן נשא, כמו שמן זית, ומורחים על האזור הפגוע.

5.סודה לשתייה

ניתן להשתמש בסודה לשתייה כדי להרגיע את הגירוד ולהפחתת הדלקת.מערבבים כפית סודה לשתייה עם כוס מים ושותים אותה פעמיים ביום.

6.אמבט שיבולת שועל

שיבולת שועל היא אנטי דלקתית טבעית וניתן להשתמש בה כדי להרגיע את הגירוד.מוסיפים כוס שיבולת שועל לאמבטיה חמה וספיגה למשך 15-20 דקות.

7.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא טבעי עם תכונות אנטי דלקתיות.משרים כדור כותנה בלוז המכשפה וחול על האזור הפגוע כדי להפחית את הגירוד.

8.אלוורה

אלוורה מכילה תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות שיכולות לעזור להפחית גירוד.החל ג’ל אלוורה ישירות על האזור המושפע מספר פעמים ביום.

9.שמן קוקוס

שמן קוקוס עשיר בחומצות שומן שיכולות לעזור להפחית דלקת וגרד.החל שמן קוקוס ישירות על האזור המושפע מספר פעמים ביום.

10.תה קמומיל

תה קמומיל הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את הגירוד.שתו כוס תה קמומיל פעמיים ביום.

11.שום

לשום תכונות אנטי בקטריאליות ואנטי פטרייתיות שיכולות לעזור להפחית גירוד.אכלו שתי שיני שום ביום או מרחו שמן שום ישירות על האזור המושפע.

12.כורכום

לכורכום יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיספטיות שיכולות לעזור להפחית גירוד.הכינו משחה של כורכום ומים והפעלו ישירות על האזור הפגוע.

13.שמן זית

שמן זית עשיר בנוגדי חמצון ויכול לעזור להפחית גירוד.החל שמן זית ישירות על האזור המושפע מספר פעמים ביום.

14.מלח אפסום

מלח אפסום יכול לעזור להפחית גירוד ודלקת.מוסיפים כוס מלח אפסום לאמבטיה חמה וספיגה למשך 15-20 דקות.

15.שמן נים

ל- Neem שמן יש תכונות אנטי פטרייתיות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית גירוד.מרחו שמן נים ישירות על האזור המושפע מספר פעמים ביום.

16.שמן לוז מכשפה

שמן לוז מכשפה יכול לעזור להפחית גירוד ודלקת.משרים כדור כותנה בשמן לוז מכשפה ומורח על האזור הפגוע.

17.יוגורט

יוגורט מכיל חיידקים מועילים שיכולים לעזור להפחית גירוד.לאכול

תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחיות הן דרך נהדרת להקל על הגירוד והאי נוחות הקשורים לגירוד האשכים.במשך מאות שנים מרפאים מסורתיים השתמשו בצמחי מרפא כדי לטפל במגוון מחלות, כולל Skin Conditions.ניתן להשתמש בעשבי התיבול הבאים כדי להקל על גירוד האשכים:

קמומיל

קמומיל הוא עשב ריחני שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-חיטוי.זה יכול לעזור להפחית את הגירוי והגרד באשכים.כדי להשתמש בקמומיל, תלולות 2 כפות פרחי קמומיל מיובשים בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ומאפשרים לתה להתקרר.החל אותו על האזור המושפע באמצעות כדור כותנה מספר פעמים ביום.

קלנדולה

קלנדולה הוא צמח פורח הידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והחיטוי.זה יכול לעזור להפחית גירוד וגירוי באשכים.כדי להשתמש קלנדולה, תלולה 1 כף של פרחי קלנדולה מיובשים בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ומאפשרים לתה להתקרר.החל אותו על האזור המושפע באמצעות כדור כותנה מספר פעמים ביום.

תרופות ביתיות

בנוסף לתרופות צמחי מרפא, ישנם מגוון של תרופות ביתיות שניתן להשתמש בהן כדי להקל על הגירוד ואי הנוחות הקשורים לגירוד האשכים.

קומפרס קר

דחיסה קרה יכולה לעזור להפחית דלקת וגרד באשכים.כדי להשתמש בקומפרס קר, עטפו כמה קוביות קרח בבד דק ומרחו אותו על האזור הפגוע למשך 15 דקות.חזור על זה מספר פעמים ביום.

אמבט שיבולת שועל

אמבט שיבולת שועל יכול לעזור להפחית גירוד וגירוי באשכים.כדי להשתמש באמבט שיבולת שועל, הוסיפו 1 כוס שיבולת שועל לאמבט מים חמים וספגו בתוכה 20 דקות.חזור על זה מספר פעמים בשבוע.

סיכום

גירוד אשכים יכול להיות מצב מאוד לא נוח ומעצבן.למרבה המזל, ישנם מגוון של תרופות סבתות יעילות ואמינות שניתן להשתמש בהן כדי להקל על הגירוד והאי -נוחות הקשורים לגירוד האשכים.ניתן להשתמש בתרופות צמחיות, כמו קמומיל וקלנדולה, להפחתת דלקת וגרד.ניתן להשתמש בתרופות ביתיות, כמו קומפרסים קרים ואמבטיות שיבולת שועל, להפחתת גירוד וגירוי.בעזרת השימוש הנכון בסעדים אלה, ניתן להקל על גירוד האשכים וניתן למזער את אי הנוחות.

שאלות נפוצות

מהם התרופות היעילות ביותר לגרד האשכים?

התרופות הביתיות היעילות ביותר לגרד באשכים כוללות קומפרסים קרים ואמבטיות שיבולת שועל.קומפרסים קרים יכולים לעזור להפחית את הדלקת והגרד, ואילו אמבטיות שיבולת שועל יכולות לעזור להפחית גירוד וגירוי.

האם יש תרופות צמחיות לגרד באשכים?

כן, ישנם מספר תרופות צמחיות שניתן להשתמש בהן כדי להקל על גירוד האשכים.קמומיל וקלנדולה הם שני עשבי תיבול עם תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-חיטוי שניתן להשתמש בהן כדי להפחית דלקת וגרד.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן