דף הבית » תרופות סבתא » גרון כואב חיידקי – 23 תרופות של סבתא המקובלות ברחבי העולם וסוד
ddaddf dbddd dddddad  daadaddaddaa dadc daddaad ddedadd

גרון כואב חיידקי – 23 תרופות של סבתא המקובלות ברחבי העולם וסוד

מהם גרונות כאב חיידקים וכיצד יכולים הסעדים של סבתא?

גרון כאב הוא מחלה שכיחה שיכולה להיגרם כתוצאה מזיהום חיידקי או נגיפי.כאב כואב חיידקי נגרם כאשר אדם נגוע בחיידקים כמו גרון סטרפ, שהוא זיהום הנגרם על ידי חיידקי סטרפטוקוקוס.גרון כאב חיידקי יכול להיות מאוד לא נוח ויכול לגרום לאדם להרגיש כואב ועייף.

למרבה המזל, ישנם תרופות רבות שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בהפגת הסימפטומים של כאב גרון חיידקי.בעוד שחלק מהתרופות הללו ניתן למצוא בבתי מרקחת או בחנויות תרופות, רבים מהתרופות היעילות ביותר הועברו לאורך דורות והם ידועים כתרופות של סבתא.

הסעדים של סבתא הם לרוב טבעיים והם בדרך כלל קלים לשימוש וניתן למצוא אותם בבית.תרופות אלה שימשו שנים רבות כדי להקל על הסימפטומים של גרון כואב חיידקי ועלולים לספק הקלה מהירה.להלן 23 תרופות של סבתא לגרון כואב חיידקי שהתקבלו ברחבי העולם וידועים ביעילותם.

H2: גרגר עם מי מלח חמים

גרגר עם תערובת של מים חמים ומלח הוא אחד התרופות הוותיקות והידועות ביותר לכאבי חיידקים.המלח עוזר להוציא את החיידקים ויכול לעזור להפחית את הנפיחות והדלקת בגרון.כדי להכין את התערובת, מערבבים 1 כפית מלח לכוס מים חמים וגרגר למשך 30 שניות.

H2: דבש ולימון

דבש ולימון משמשים זה מכבר כתרופה לכאבי גרון.השילוב של שני המרכיבים מסייע בציפוי הגרון ולהפחתת הכאב והדלקת.להכנת התרופה, מערבבים 1 כף דבש עם כף מיץ לימון ושותים אותו.

H3: טיפ מועיל: לתוספת הקלה, הוסף קמצוץ של פלפל קאיין לתערובת.

H2: חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה נוספת המשמשת שנים רבות כדי להקל על הסימפטומים של כאב גרון חיידקי.החומץ מסייע בהפחתת הדלקת ועוזר גם להרוג כל חיידקים שעשויים להיות קיימים.כדי להשתמש בתרופה, מערבבים 1 כף של חומץ תפוחים עם 1 כוס מים חמים וגרגר למשך 30 שניות.

H2: שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה נוספת ששימשה במשך מאות שנים כדי להקל על הכאב של כאב גרון חיידקי.השורש מסייע בהפחתת הדלקת ונחשבים גם שהם מסייעים להגביר את מערכת החיסון.כדי להשתמש בתרופה, תלולה 1 כפית של שורש ליקריץ בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותים אותה לפחות פעמיים ביום.

H2: כורכום

כורכום משמש זה מכבר כאנטי דלקת והיא תרופה נהדרת לכאבי חיידקים.כדי להכין את התרופה, מערבבים 1 כפית כורכום עם כוס מים חמים וגרגר למשך 30 שניות.

H2: ג’ינג’ר

לג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות והוא תרופה נהדרת לכאבי חיידקים.כדי להכין את התרופה, מערבבים 1 כפית ג’ינג’ר עם כוס מים חמים וגרגר למשך 30 שניות.

H2: שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא תרופה נוספת ששימשה במשך מאות שנים כדי להקל על הסימפטומים של כאב גרון חיידקי.השורש מסייע בהפחתת הדלקת ונחשבים גם כדי לעזור להרגיע את הגרון.כדי להשתמש בתרופה, תלולה 1 כפית של שורש מרשמלו בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותים אותה לפחות פעמיים ביום.

H2: מלח וסודה לשתייה

מלח וסודה לשתייה הם תרופה יעילה נוספת לכאבי חיידקים.השילוב של שני המרכיבים עוזר להוציא את החיידקים ויכול לעזור להפחית את הנפיחות והדלקת בגרון.כדי להכין את התערובת, מערבבים 1 כפית מלח וכפית סודה לשתייה לכוס מים חמים וגרגר למשך 30 שניות.

H2: קינמון ודבש

קינמון ודבש ידועים שניהם בעלי תכונות אנטי דלקתיות ומהווים תרופה נהדרת לכאבי חיידקים.כדי להכין את התרופה, מערבבים 1 כפית קינמון עם כף דבש 1 ושתה אותו.

H2: tשמן עץ EA

לשמן עץ התה תכונות אנטיבקטריאליות ומהווה תרופה נהדרת לכאבי חיידקים.כדי להשתמש בתרופה, מערבבים 1 כפית שמן עץ התה עם 1 כוס מים חמים וגרגר למשך 30 שניות.

H2: שום

שום ידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות ומהווה תרופה נהדרת לכאבי חיידקים.כדי להכין את התרופה, מערבבים 1 כפית שום עם כוס מים חמים וגרגר למשך 30 שניות.

H2: טימין

טימין הוא תרופה נוספת ששימשה במשך מאות שנים כדי להקל על הסימפטומים של כואב חיידקי

סיכום

מאמר זה מספק סקירה של 23 תרופות של סבתא המקובלות ברחבי העולם וסוד לגרונות כאב חיידקים.הסעדים נעים בין שימוש בדבש, שום וג’ינג’ר ועד גרגר עם מי מלח ושתיית תה חם.סעדים אלה עשויים לספק הקלה מהתסמינים של כאב גרון הנגרם כתוצאה מזיהום חיידקי.בנוסף, המאמר כולל סעיף שאלות נפוצות הדון ביעילותם של תרופות אלה.

הסעדים של סבתא לכאבי חיידקים

גרון כאב חיידקי יכול להיות לא נוח וכואב.למרבה המזל, ישנם כמה סעדים של סבתא שהתקבלו ברחבי העולם והסוד שעשויים לספק הקלה מסוימת מהתסמינים.להלן 23 מהתרופות הפופולריות ביותר:

1.דבש

דבש הוא תרופה טבעית לגרונו כאב ששימש במשך מאות שנים.על פי ההערכה, היא מסייעת בהפחתת דלקת, להרגיע את הגרון ולצפות אותו להפחתת הכאב.ניתן לקחת דבש ישירות או לערבב עם מים חמים ומיץ לימון ואז לגלגל.

2.שום

לשום תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות שיכולות לעזור להפחית את חומרתו של כאב גרון חיידקי.כדי להכין תרופה שום, ריסקו כמה שיני שום ומערבבים אותו עם כמות קטנה של מים.גרגר את התערובת או בולע אותה במים.

3.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עוד תרופה ביתית פופולרית לגרון כואב.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולספק הקלה מסוימת מהכאב ואי הנוחות.כדי להכין תרופת ג’ינג’ר, מערבבים ג’ינג’ר מגורד טרי עם מים חמים ודבש וגרגר את התערובת.

4.מי מלח

גרגר עם מי מלח הוא אחד התרופות העתיקות והיעילות ביותר לכאבי גרון.המלח יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהפחית את הכאב.כדי להכין תרופה של מי מלח, מערבבים כפית מלח בכוס מים חמים וגרגרו את התערובת למשך מספר דקות.

5.כורכום

כורכום הוא נוגד חמצון חזק שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות.זה יכול לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות של כאב גרון חיידקי.כדי ליצור תרופה כורכום, מערבבים כפית כורכום עם מים חמים ודבש וגרגר את התערובת.

6.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את חומרתו של כאב גרון חיידקי.כדי ליצור תרופה, מערבבים כפית חומץ תפוחים עם מים חמים ודבש וגרגר את התערובת.

7.מיץ לימון

למיץ לימון תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים של כאב גרון.לייצור תרופה, מערבבים כמה כפות מיץ לימון עם מים חמים ודבש ומגרד את התערובת.

8.זרעי חילבה

לזרעי חילבה יש תכונות אנטיבקטריאליות, אנטי-ויראליות ואנטי-דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את חומרת כאב גרון חיידקי.לייצור תרופה, מערבבים כפית זרעי חילבה עם מים חמים ודבש וגרגר את התערובת.

9.קינמון

קינמון הוא אנטיבקטריאלי טבעי ואנטי דלקתי.כדי ליצור תרופה, מערבבים כפית קינמון עם מים חמים ודבש וגרגר את התערובת.

10.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה טבעית לגרון כואב שיכול להפחית דלקת ולספק הקלה מסוימת מהכאב ואי הנוחות.כדי ליצור תרופה, מערבבים כפית שורש ליקוריץ עם מים חמים ודבש וגרגר את התערובת.

11.פלפל קאיין

לפלפל קאיין יש מקצוען אנטיבקטריאלי ואנטי דלקתיפתיחות שיכולות לעזור להפחית את חומרתו של כאב גרון חיידקי.כדי ליצור תרופה, מערבבים כפית פלפל קאיין עם מים חמים ודבש וגרגר את התערובת.

12.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא תרופה טבעית לגרון כאב שיכול להפחית דלקת ולספק הקלה מסוימת מהכאב ואי הנוחות.כדי ליצור תרופה, מערבבים כפית שורש מרשמלו עם מים חמים ודבש וגרגר את התערובת.

13.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא נוגד חומצה טבעי שיכול לעזור להרגיע את הגרון ולהפחית את הכאב.כדי ליצור תרופה, מערבבים כפית סודה לשתייה עם מים חמים ודבש וגרגר את התערובת.

14.אלם חלקלק

אלם חלקלק הוא

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן