דף הבית » תרופות סבתא » תרופה לגרון סטרפ – 3 תרופות משקמות וסבתות חשובות
daadaddad dcddaddf daddada  daadaddaddaa dedadadeddaa ddaddaad

תרופה לגרון סטרפ – 3 תרופות משקמות וסבתות חשובות

גרון סטרפ: הסעדים של סבתא משקמת
גרון סטרפ הוא זיהום חיידקי העלול לגרום לכאבים חמורים בעת בליעה.חשוב לפנות לטיפול רפואי כדי להבטיח טיפול נכון.אבל, אם אתה רוצה ללכת בדרך הטבעית, ישנם תרופות של סבתא משקמת שיכולות לעזור לך לעבור את אי הנוחות.הנה 3 מהם שכדאי לנסות.

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים יש שימושים רבים, ואחד מהם מיועד לגרון סטרפ.זהו אנטיביוטיקה טבעית שיכולה לעזור להפחית דלקת, שיכולה לעזור בכאב.כדי להשתמש בו, מערבבים כף אחת של החומץ ב 8 גרם מים חמים.אתה יכול גם להוסיף דבש או לימון לטעם.שתו את התערובת הזו שלוש פעמים ביום.

2.גרגר מי מלח

גרגרי מי מלח הם תרופה עתיקה ששימשה במשך מאות שנים כדי להקל על גרון סטרפ.המלח מסייע בהפחתת הדלקת, וגם מסייע לשטוף את החיידקים.לשימוש, מערבבים חצי כפית מלח ב 8 אונקיות מים חמים.גרגר עם התערובת לפחות 30 שניות לפני יריקה החוצה.עשה זאת שלוש פעמים ביום.

טיפ: הקפידו להשתמש במים חמים לגרגר, לא חם.מים חמים יכולים לגרות את גרונך עוד יותר.

3.תה צמחים

ניתן להשתמש בתה צמחי מרפא כדי להקל על כאבי גרון הסטרפ.כמה עשבי תיבול שידועים כמועילים הם שורש ג’ינג’ר, ליקריץ, קמומיל ושורש מרשמלו.כדי להכין תה צמחי מרפא, תלול כפית אחת של העשב ב 8 אונקיות מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותים אותה שלוש פעמים ביום.

אלה רק כמה מהתרופות הרבות של סבתא המשקמת לגרון סטרפ.אמנם הם עשויים שלא לעבוד עבור כולם, אך הם שווים לנסות מכיוון שהם עשויים לספק הקלה מסוימת מהכאב ואי הנוחות.הקפד להתייעץ עם הרופא שלך כדי לוודא שהם בטוחים שתוכל להשתמש בהם.

הסעדים של סבתא עבור Strep Traut

סבתות משתמשות בתרופות טבעיות לטיפול בסטרפ גרון במשך מאות שנים, ורבים מהתרופות הללו עדיין משמשות כיום.תרופות טבעיות לגרון סטרפ כוללות שתיית תה צמחים, גרגר עם מי מלח ולקיחת תרופות ללא מרשם.במאמר זה נדון בשלושה מהסעדים החשובים והסבתא החשובים והמשקמים ביותר לגרון סטרפ.

גרגר עם מי מלח

גרגר עם מי מלח הוא אחד התרופות הוותיקות והיעילות ביותר לגרון סטרפ.המים המלוחים מסייעים להפחתת נפיחות ודלקת בגרון, תוך הרוגים של החיידקים הגורמים לגרון סטרפ.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים איתה כפית מלח לכוס מים חמים וגרגר איתו למשך מספר דקות.ניתן לעשות זאת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

תה צמחי מרפא

תה צמחי מרפא הם תרופה מכובדת בזמן לגרון סטרפ.עשבי תיבול רבים הם בעלי תכונות אנטי -מיקרוביאליות טבעיות, שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של גרון סטרפ.כמה מעשבי התיבול הטובים ביותר לטיפול בגרון סטרפ כוללים שורש מרשמלו, אלם חלקלק ושורש ליקריץ.להכנת תה צמחים לטיפול בגרון סטרפ, פשוט תלול כפית של עשבי התיבול בכוס מים חמים למשך 10 דקות.שתו את התה עד שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

תרופות ללא מרשם

תרופות ללא מרשם הן תרופה חשובה נוספת לגרון סטרפ.תרופות רבות ללא מרשם מכילות מרכיבים כמו איבופרופן או אצטמינופן, שיכולים לעזור להפחית דלקת וכאב בגרון.בנוסף, רבות מתרופות אלה מכילות גם דמוקסטנטים, שיכולים לעזור להפחית את הסימפטומים של כאב גרון.עקוב תמיד אחר ההוראות על החבילה בעת נטילת תרופה ללא מרשם.

שאלות נפוצות

  • מהם עשבי התיבול הטובים ביותר לטיפול בגרון סטרפ? עשבי התיבול הטובים ביותר לטיפול בגרון סטרפ כולל שורש מרשמלו, אלם חלקלק ושורש ליקוריץ.
  • באיזו תדירות עלי לגרגר עם מי מלח? עליכם לגרגר עם מי מלח מספר פעמים ביום הטוב ביותרתוצאות.

הסעדים של סבתא לגרון סטרפ הם דרך בטוחה ויעילה לטיפול במחלה שכיחה זו.גרגר עם מי מלח, שתיית תה צמחים ולקיחת תרופות ללא מרשם יכולות לעזור להפחית את תסמיני גרון הסטרפ.על ידי ביצוע הצעדים הפשוטים הללו, אתה יכול לעזור לשמור על בריאות גרונך ולהפחית את חומרת כל תסמיני גרון סטרפ.

כמשאב נוסף, תוכלו ללמוד עוד על סטרפ גרון וטיפוליו על ידי קריאת הגדרת Wikipedia.org אודות תרופה לטיפולStrep גרון .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן