דף הבית » תרופות סבתא » יבלת על הרגל – 11 תרופות סבתות מסורתיות ויעילות
dddcdaa dadc ddaddc  daadaddaddaa daddaaddaa dedaddadaadddaa dd

יבלת על הרגל – 11 תרופות סבתות מסורתיות ויעילות

יבלות על הרגל: 11 תרופות סבתות מסורתיות ויעילות
יבלות יכולות להיות מכוערות ומטרידות, במיוחד אם הן מתרחשות על הרגליים.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות של סבתא מסורתית ויעילה להתמודדות עם יבלות ברגל.ממרכיבים טבעיים לתרופות ביתיות, ישנן מגוון דרכים להסיר יבלות ברגל בצורה בטוחה ועדינה.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא אחד התרופות הפופולריות והיעילות ביותר ליבלות ברגל.לשימוש, להשרות כדור כותנה בחומץ תפוחים ומורחים אותו על היבלת.לאחר מכן, מכסים את האזור בתחבושת או טיח והשאיר אותו לפחות 20 דקות.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, חזור על תהליך זה פעמיים ביום במשך מספר שבועות.

קליפת בננה

ניתן להשתמש בקליפות בננה לטיפול ביבלות ברגל.לשימוש, חתכו חתיכת קליפת בננה לגודל היבלת, והניחו את החלק הפנימי של הקליפה על היבלת.אבטח עם תחבושת והשאיר אותה על לילה.יש לחזור על זה כל לילה עד שהיבלת תיעלם.

טיפ

חשוב להשתמש בקליפות בננה בשלות, שכן פילומי בננה לא בשלים יכולים לעצבן את העור.

שום

שום הוא חיטוי חזק וניתן להשתמש בו לטיפול ביבלות ברגל.לשימוש, מרסקים ציפורן שום אחד ומערבבים אותו עם כמה טיפות מים.החל את העיסה על היבלת והשאיר אותה על לילה.לשטוף בבוקר.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, חזור על התהליך הזה בכל לילה עד שהיבלת תיעלם.

אלוורה

אלוורה הוא חומר ריפוי עור טבעי וניתן להשתמש בו לטיפול ביבלות ברגל.לשימוש, החל על היבלת כמות קטנה של ג’ל אלוורה.לאחר מכן, מכסים את האזור בתחבושת או טיח והשאירו אותו לילה.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, חזור על התהליך הזה בכל לילה עד שהיבלת תיעלם.

דבש

דבש הוא חיטוי טבעי וניתן להשתמש בו לטיפול ביבלות ברגל.לשימוש, החל כמות קטנה של דבש על היבלת וכסו אותו בתחבושת או טיח.השאירו אותו לילה.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, חזור על התהליך הזה בכל לילה עד שהיבלת תיעלם.

מיץ אננס

מיץ אננס הוא חומר ריפוי עור טבעי וניתן להשתמש בו לטיפול ביבלות ברגל.לשימוש, להשרות כדור כותנה במיץ אננס ומורחים אותו על היבלת.לאחר מכן, מכסים את האזור בתחבושת או טיח והשאיר אותו לפחות 20 דקות.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, חזור על תהליך זה פעמיים ביום במשך מספר שבועות.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי וניתן להשתמש בו לטיפול ביבלות ברגל.לשימוש, מערבבים טיפה אחת של שמן עץ התה עם כפית אחת של שמן קוקוס או שמן זית.מרחו את התערובת על היבלת והשאירו אותה לילה.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, חזור על התהליך הזה בכל לילה עד שהיבלת תיעלם.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא חומר ריפוי עור טבעי וניתן להשתמש בו לטיפול ביבלות ברגל.לשימוש, מרחו כמות קטנה של שמן קוקוס על היבלת וכיסו אותו בתחבושת או טיח.השאירו אותו לילה.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, חזור על התהליך הזה בכל לילה עד שהיבלת תיעלם.

מיץ לימון

מיץ לימון הוא חיטוי טבעי וניתן להשתמש בו לטיפול ביבלות ברגל.לשימוש, להשרות כדור כותנה במיץ לימון ומורחים אותו על היבלת.לאחר מכן, מכסים את האזור בתחבושת או טיח והשאיר אותו לפחות 20 דקות.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, חזור על תהליך זה פעמיים ביום במשך מספר שבועות.

ויטמין C

ויטמין C הוא חומר ריפוי עור טבעי וניתן להשתמש בו לטיפול ביבלות ברגל.לשימוש, מערבבים כפית אחת של אבקת ויטמין C עם כמה טיפות מים ומורחים את המשחה על היבלת.לאחר מכן, מכסים את האזור בתחבושת או טיח והשאירו אותו לילה.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, חזור על התהליך הזה בכל לילה עד שהיבלת תיעלם.

תפוח אדמה

תפוחי אדמה הם חומר ריפוי עור טבעי וניתן להשתמש בהם לטיפול ביבלות ברגל.לשימוש, חותכים תפוח אדמה לפרוסות ושפשפו אותם על היבלת.לאחר מכן, מכסים את האזור בתחבושת

9.מיץ שום ומיץ בצל

שום ומיץ בצל היינו אותנוED במשך דורות כתרופה ביתית ליבלות.כדי להכין את התערובת, לקלף ולמחוך כמה שיני שום וכמה פרוסות בצל, ואז מערבבים אותם עם מים חמים ליצירת משחה עבה.החל את הדבק הזה ישירות על היבלת ואז מכסה תחבושת או גזה.חזור על טיפול זה פעמיים ביום במשך מספר שבועות עד שהיבלת תיעלם.

10.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש במשך מאות שנים כתרופה טבעית למגוון מחלות, כולל יבלות.על פי ההערכה, מדובר בטיפול יעיל מכיוון שהוא מכיל חומצה אצטית, שיש לה את היכולת לפרק את החלבונים ביבלת.כדי להשתמש בתרופה זו, הספיקו כדור כותנה בחומץ תפוחים והמרחו אותו ישירות על היבלת.מכסים את האזור בתחבושת והשאירו אותו לילה.חזור על טיפול זה כל לילה במשך מספר שבועות עד שהיבלת תיעלם.

11.שמן עץ התה

שמן עץ התה שימש זה מכבר כתרופה טבעית ליבלות.על פי ההערכה, הוא יעיל מכיוון שהוא מכיל תכונות נגד פטריות ואנטי -ויראליות שיכולות לעזור לפרק את החלבונים ביבלת.כדי להשתמש בתרופה זו, מרחו כמה טיפות שמן עץ התה ישירות על היבלת ואז כיסו אותה בתחבושת.חזור על טיפול זה פעמיים ביום במשך מספר שבועות עד שהיבלת נעלמה.

שאלות נפוצות

  • מהם כמה תרופות מסורתיות ליבלות?
  • כמה תרופות מסורתיות ליבלות כוללות פילומי בננה, דבש גולמי, שום ושום בצל, חומץ תפוחים ושמן עץ התה.

מסקנה

יבלות ברגל יכולות להיות סוגיה מכוערת ולא נוחה, אך ישנם מגוון של סעדים של סבתא מסורתיים ויעילים שיכולים לעזור להיפטר מהם.תרופות אלה כוללות פילומי בננה, דבש גולמי, שום ומיץ בצל, חומץ תפוחים ושמן עץ התה.אמנם סעדים אלה הם בדרך כלל בטוחים ויעילים, אך תמיד כדאי להתייעץ עם הרופא שלך לפני שתשתמש באחד מהם.עם הטיפול הנכון, אתה יכול להיפטר מהיבלות שלך ולהמנע מהם לחזור.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן