דף הבית » תרופות סבתא » יבלת ויראלית בכף הרגל – 9 תרופות של סבתא מרגיעה ובטוחה
dddcdaa dddaddcddaa ddbda ddaddc  daadaddaddaa dadc daddaad de

יבלת ויראלית בכף הרגל – 9 תרופות של סבתא מרגיעה ובטוחה

יבלת ברגל – 9 תרופות של סבתא מרגיעה ובטוחה
יבלות יכולות להיות מכוערות ומביכות, והן יכולות גם להיות כואבות.אם יש לך יבלת ברגלך, יתכן שאתה מחפש כמה תרופות מרגיעות ובטוחות שהועברו מסבתות.להלן תשעה טיפולים מרגיעים ובטוחים בהם תוכלו להשתמש כדי לטפל ביבלתכם.

שום

שום הוא נוגד פטרייתי ואנטיבקטריאלי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת ולהילחם בזיהום.לשימוש, פשוט מוחץ שן שום ושפשף אותו על היבלת למשך מספר דקות.השאר אותו על לילה וחזור על כל לילה עד שהיבלת נעלמה.

חומץ תפוחים

ניתן להשתמש בחומץ תפוחים לטיפול במגוון מצבי עור, כולל יבלות.משרים כדור כותנה בחומץ תפוחים ומרחי אותו ישירות על היבלת למשך 10-15 דקות.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום עד שהיבלת נעלמה.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי מצוין שיכול לעזור להפחית דלקת ולהילחם בזיהום.לשימוש, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה וכמה טיפות שמן קוקוס ומורחים אותו ישירות על היבלת.השאירו אותו למשך 10-15 דקות וחזרו על מספר פעמים ביום עד שהיבלת נעלמה.

טיפ:

חשוב להשתמש בספוגי כותנה נקיים או כדורי כותנה בעת הפעלת כל אחד מהתרופות הללו.זה יעזור למנוע את התפשטות היבלת לחלקים אחרים בגופך.

שמן ויטמין E

ניתן להשתמש בשמן ויטמין E להפחתת הדלקת ולהאיץ את תהליך הריפוי.לשימוש, מרחו כמה טיפות של שמן ויטמין E ישירות אל היבלת ועגו אותו. השאירו אותו לילה וחזרו על כל לילה עד שהיבלת נעלמה.

קליפת בננה

פילומי בננה מכילים אנזימים שיכולים לעזור להפחית דלקת ולהילחם בזיהום.לשימוש, חתכו חתיכת קליפת בננה והניחו אותה ישירות על היבלת.אבטח אותו עם תחבושת והשאיר אותו על לילה.חזור על כל לילה עד שהיבלת נעלמה.

אלוורה

אלוורה הוא נוגד פטרייתי ואנטיבקטריאלי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת ולהילחם בזיהום.לשימוש, חתוך חתיכת עלה אלוורה ושפשף את הג’ל ישירות על היבלת.השאירו אותו למשך 10-15 דקות וחזרו על מספר פעמים ביום עד שהיבלת נעלמה.

סודה לשתייה

סודה לשתייה היא אנטי -פטרייתית ואנטיבקטריאלית טבעית שיכולה לעזור להפחית דלקת ולהילחם בזיהום.לשימוש, מערבבים כמה כפות סודה לשתייה עם כמה טיפות מים כדי ליצור משחה.החל את העיסה ישירות על היבלת והשאיר אותה למשך 10-15 דקות.חזור על מספר פעמים ביום עד שהיבלת נעלמה.

שמן קיק

שמן קיק הוא נוגד פטרייתי ואנטיבקטריאלי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת ולהילחם בזיהום.לשימוש, מערבבים כמה טיפות שמן קיק עם כמה טיפות שמן קוקוס ומורחים אותו ישירות על היבלת.השאירו אותו למשך 10-15 דקות וחזרו על מספר פעמים ביום עד שהיבלת נעלמה.

מיץ לימון

מיץ לימון הוא אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת ולהילחם בזיהום.לשימוש, פשוט מרחו כמה טיפות מיץ לימון על היבלת והשאירו אותו למשך 10-15 דקות.חזור על מספר פעמים ביום עד שהיבלת נעלמה.

ניתן להשתמש בתשע תרופות מרגיעות ובטוחות אלה לטיפול ביבלת בכף הרגל.בעוד שחלק מהתרופות הללו עשויות לקחת זמן לתוקף, הם יכולים לעזור להפחית דלקת ולהילחם בזיהום.חשוב להיות סבלניים ועקביים בעת טיפול ביבלות.עליכם לדבר גם עם איש מקצוע רפואי אם היבלת לא תגיב לאף אחד מהטיפולים הללו.

תרופות אלטרנטיביות ליבלות ויראליות בכף הרגל

יבלות ויראליות על הרגליים יכולות להיות חוויה לא נוחה לכל אחד.אנשים רבים בוחרים להשתמש בתרופות ללא מרשם או אפילו להסיר אותם בניתוח.אך ישנם גם מספר תרופות מרגיעות ובטוחות של סבתא שיכולות לעזור להפחית את גודל ואי הנוחות של היבלות הללו.להלן תשעה תרופות שונות ששימשו במשך דורות.

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא אנטי -ויראלי רב עוצמה שיכול לעזור להפחית את גודל היבלות.יש להחיל אותו ישירות על היבלת עם ספוגית כותנה ולהשאיר על הלילה.מכסים את היבלת בתחבושת כדי למנוע מחומץ להכתים את העור.

2.שום

שום ידוע זה מכבר בתכונותיו האנטי -ויראליות.ניתן לחמוק אותו וליישם אותו ישירות על היבלת או משמש כעסק.יש להשאיר את השום על היבלת הלילה ולכוס תחבושת.

3.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא פילינג טבעי שיכול לעזור להפחית את גודל היבלות.יש לערבב אותו עם מים שווים למים כדי ליצור משחה ולהחיל ישירות על היבלת.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

4.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את גודל ואי הנוחות של יבלות.יש לדלל אותו בשמן נשא כמו שקדים או חוחובה לפני שמריחים על היבלת.השאירו אותו למשך 30 דקות לפני השטיפה במים חמים.

5.מיץ לימון

מיץ לימון הוא מעמד טבעי שיכול לעזור להפחית את גודל היבלות.יש למרוח אותו ישירות על היבלת עם ספוגית כותנה ולהשאיר אותה למשך 10-15 דקות.יש לשטוף במים חמים ולחזור לפי הצורך.

6.שמן קיק

שמן קיק הוא נוגד פטרייתי ואנטיבקטריאלי טבעי שיכול לעזור להפחית את גודל היבלות.יש להחיל אותו ישירות על היבלת עם ספוגית כותנה ולהשאיר על הלילה.מכסים את היבלת עם תחבושת כדי למנוע את שמן להכתים את העור.

7.אלוורה

אלוורה הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית את גודל ואי הנוחות של יבלות.יש להחיל אותו ישירות על היבלת ולהשאיר אותו למשך 10-15 דקות.יש לשטוף במים חמים ולחזור לפי הצורך.

8.דבש

דבש הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את גודל היבלות.יש להחיל אותו ישירות על היבלת ולהשאיר אותו למשך 10-15 דקות.יש לשטוף במים חמים ולחזור לפי הצורך.

9.שן הארי

שן הארי הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית את גודל היבלות.יש למרוח אותו ישירות על היבלת עם ספוגית כותנה ולהשאיר אותה למשך 10-15 דקות.יש לשטוף במים חמים ולחזור לפי הצורך.

מסקנה

יבלות ויראליות על הרגליים יכולות להיות חוויה לא נוחה לכל אחד.אמנם ללא תרופות נגישות וניתוחים עשויים להיות אופציה, אך ישנם מספר תרופות של סבתא מרגיעות ובטוחות שיכולות לעזור להפחית את גודל ואי הנוחות של היבלות הללו.חומץ תפוחים, שום, סודה לשתייה, שמן עץ התה, מיץ לימון, שמן קיק, אלוורה, דבש, שן הארי הם כולם טיפולים יעילים ליבלות ויראליות.

שאלות נפוצות

מהי הדרך הטובה ביותר ליישם את הסעדים?

זה תלוי בתרופה.לדוגמה, יש ליישם ישירות על חומץ תפוחים ושמן קיק ישירות על היבלת עם ספוגית כותנה ולהשאיר על הלילה עם תחבושת.יש ליישם ישירות על סעדים אחרים כמו סודה לשתייה ואנליון ישירות על היבלת עם ספוגית כותנה ולהשאיר אותה למשך 10-15 דקות.

האם יש הגדרה של ויקיפדיה ליבלות ויראליות?

כן יש.על פי Wikipedia , יבלת היא “גידול קטן ומחוספס, בדרך כלל על הידיים והרגליים, זהיכולים להידמות לכרובית או לשלפוחית מוצקה. הם בדרך כלל מופיעים על הידיים או הרגליים אך יכולים להתרחש כמעט בכל מקום

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן