דף הבית » תרופות סבתא » יבלת ברגל – 17 תרופות של סבתא להכנה מהירה ושווה להכיר
dddcdaa ddaddc  daadaddaddaa dadc daddaad dcddbdad dedddad d

יבלת ברגל – 17 תרופות של סבתא להכנה מהירה ושווה להכיר

מהי יבלת ברגל?
יבלת בכף הרגל, המכונה גם יבלות פלנטריות, היא מצב עור נפוץ המשפיע על סולית כף הרגל.זה נגרם על ידי נגיף המכונה נגיף הפפילומה האנושי (HPV).נגיף זה יכול להיכנס לעור דרך חתכים או שריטות קטנות, ויכול לגרום לגידול של בליטה קשה, גרענית ולעיתים כואבת.ניתן להתפשט את היבלת מאדם לאדם, או במגע עם משטחים מזוהמים.

החדשות הטובות הן שיש כמה סעדים של סבתא שיכולים לעזור להיפטר במהירות וביעילות מהיבלת.המשך לקרוא כדי לגלות מה הסעדים הללו וכיצד להשתמש בהם.

תרופות ביתיות ליבלת בכף הרגל

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במצבי עור שונים, כולל יבלות.כדי להשתמש בו כדי לטפל ביבלות בכף הרגל, להשרות כדור כותנה בחומץ ואז להחזיק אותו כנגד היבלת למשך 10-15 דקות.חזור על כך פעמיים ביום במשך מספר שבועות עד שהיבלת תיעלם.

2.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה יעילה נוספת ליבלות בכף הרגל.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם כמה טיפות מים ואז מרחו את התערובת ישירות על היבלת.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים חמים.חזור על זה מספר פעמים ביום עד שהיבלת נעלמה.

3.קליפת בננה

פילומי בננה מכילים מספר תרכובות שיכולות לעזור להפחית את גודל היבלת ולהאיץ את תהליך הריפוי.כדי להשתמש בו, חתוך חתיכת קליפת בננה שהיא גדולה מספיק כדי לכסות את היבלת.הניחו את הקליפה, הצד הפנימי כלפי מטה, על היבלת ואז מאבטחים אותה עם תחבושת.השאר את הקליפה על לילה ואז הסר אותה בבוקר.חזור על זה כל לילה במשך כמה שבועות עד שהיבלת נעלמה.

טיפ מועיל

בעת שימוש באחד מהתרופות הביתיות הללו, חשוב לשמור על האזור המושפע נקי ויבש.נקה את האזור בעדינות עם מים חמים וסבון, ואז יבש אותו היטב לפני הפעלת התרופה.זה יעזור להפחית את הסיכוי לזיהום ולהבטיח את התוצאות הטובות ביותר. ## סיכום

במאמר זה דנו ב -17 סעדים של סבתא על התמודדות עם יבלת ברגל.קל להכין את הסעדים הללו, וכדאי להכיר.כיסינו מגוון של תרופות, כמו שימוש בשום, חומץ וקליפת בננה, כמו גם מרכיבים טבעיים אחרים.בדקנו גם כיצד להשתמש בתרופות אלה כראוי, ואת החשיבות של להיות בקנה אחד עם הטיפול בתוצאות הטובות ביותר.לבסוף, התבוננו בשאלות נפוצות קשורות על יבלות בכף הרגל, וכללנו קישור להגדרת הוויקיפדיה של המצב.

## 17 הסעדים של סבתא ליבלות בכף הרגל

יבלות יכולות להיות מכוערות ויכולות להיות קשות להסרה.למרבה המזל, ישנם מגוון של תרופות טבעיות ששימשו סבתות במשך דורות כדי לסייע בטיפול ביבלות בכף הרגל.להלן 17 מהתרופות הטובות ביותר של הסבתא ליבלות בכף הרגל, יחד עם הוראות כיצד להשתמש בהן.

### שום

שום הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי, מה שהופך אותו לתרופה יעילה ליבלות.כדי להשתמש בשום לטיפול ביבלות, פשוט מוחץ כמה שיני שום ומורח את המיץ ישירות על היבלת.השאירו את מיץ השום למשך 15-20 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.חזור על התהליך הזה פעמיים ביום עד שהיבלת נעלמה.

### חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית נוספת ליבלות.כדי להשתמש בו, משרים כדור כותנה בחומץ התפוחים ומרחי אותו על היבלת.השאר את החומץ דולק למשך 15-20 דקות, ואז שטף אותו במים חמים.חזור על התהליך הזה פעמיים ביום עד שהיבלת נעלמה.

### קליפת בננה

פילומי בננה מכילים אנזימים שיכולים לעזור לפרק יבלות.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט חתכו חתיכת קליפת בננה והניחו אותה על היבלת.אבטח את הקליפה במקום עם תחבושת והשאיר אותה על לילה.בבוקר יש לשטוף את האזור במים חמים.חזור על תהליך זה עד שהיבלת נעלמה.

### שמן קיקיון

שמן קיק הוא טבעיאנטי -פטריות ואנטי -ויראליות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה ליבלות.כדי להשתמש בו, פשוט מרחו כמה טיפות של שמן קיק ישירות על היבלת.השאירו אותו למשך 15-20 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.חזור על התהליך הזה פעמיים ביום עד שהיבלת נעלמה.

### מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה טבעית נוספת ליבלות.כדי להשתמש בו, פשוט מרחי מיץ לימון ישירות על היבלת.השאירו את המיץ למשך 15-20 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.חזור על התהליך הזה פעמיים ביום עד שהיבלת נעלמה.

### שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי, מה שהופך אותו לתרופה יעילה ליבלות.כדי להשתמש בו, פשוט מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם כמה טיפות מים ומורחים את התערובת ישירות על היבלת.השאירו אותו למשך 15-20 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.חזור על התהליך הזה פעמיים ביום עד שהיבלת נעלמה.

### בצל

בצל הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי, מה שהופך אותו לתרופה יעילה ליבלות.כדי להשתמש בו, פשוט חתוך בצל לשניים ושפשף אותו על היבלת.השאירו את המיץ למשך 15-20 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.חזור על התהליך הזה פעמיים ביום עד שהיבלת נעלמה.

### תפוח אדמה

תפוחי אדמה הם חיטוי טבעי, מה שהופך אותם לתרופה יעילה ליבלות.כדי להשתמש בהם, פשוט חותכים תפוח אדמה לשניים ושפשפו אותו על היבלת.השאירו את המיץ למשך 15-20 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.חזור על התהליך הזה פעמיים ביום עד שהיבלת נעלמה.

### שן הארי

שן הארי הוא אנטי -פטרייתי ואנטי -ויראלי טבעי, מה שהופך אותו לתרופה יעילה ליבלות.כדי להשתמש בו, פשוט מוחץ כמה עלי שן הארי ומרחי את המיץ ישירות על היבלת.השאירו את המיץ למשך 15-20 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.חזור על התהליך הזה פעמיים ביום עד שהיבלת נעלמה.

### אלוורה

אלוורה הוא אנטי -פטרייתי ואנטי -ויראלי טבעי, מה שהופך אותו לתרופה יעילה ליבלות.כדי להשתמש בו, פשוט החל כמה טיפות של ג’ל אלוורה ישירות על היבלת.השאר את הג’ל דולק למשך 15-20 דקות ואז שטף אותו במים חמים.חזור על התהליך הזה פעמיים ביום עד שהיבלת נעלמה.

### כורכום

כורכום הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי, מה שהופך אותו לתרופה יעילה ליבלות.כדי להשתמש בו, פשוט מערבבים כפית אבקת כורכום עם כמה טיפות מים ומורחים את העיסה ישירות על היבלת.עזוב את זה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן