דף הבית » תרופות סבתא » יבלת רגילה – 14 תרופות של סבתא על בסיס ניסיון והרפיה
dddcdaa dadddcd  daadaddaddaa dadc daddaad dadc ddadda daddad

יבלת רגילה – 14 תרופות של סבתא על בסיס ניסיון והרפיה

יבלות – מכוערות ולא רצויות
יבלות הן מצב עור מכוער ולא רצוי שיכול להשפיע על ילדים ומבוגרים כאחד.הם נגרמים על ידי נגיף ויכולים לנוע בגודל מכמה מילימטרים למספר סנטימטרים.יבלות יכולות להופיע בכל חלק בגוף, אך בדרך כלל נמצאות על הידיים והרגליים.יבלת רגילה אינה סרטנית, אלא יכולה להוות מקור למבוכה ואי נוחות.

למרבה המזל, ישנם כמה תרופות ביתיות שיכולות לעזור להסיר יבלות.רבים מהתרופות הללו הועברו לאורך הדורות, והם מבוססים על חוויותיהן של סבתות ברחבי העולם.

H2 – תרופות ביתיות ליבלות
ישנם מגוון של תרופות ביתיות ליבלות שניתן להשתמש בהן כדי להסיר או להפחית את גודל היבלת.תרופות אלה כוללות:

• שמן עץ התה
• חומץ תפוחים
• שום
• קליפת בננה
• סרט דביק
• מיץ לימון
• כמון
• אלוורה
• שמן קיקיון
• ריחן
• דבש
• אבקת סודה לשתייה
• לוז מכשפה
• בצל

H2 – הסעדים של סבתא
לסבתות ברחבי העולם היו מזמן תרופות מיוחדות משלהן ליבלות.סעדים אלה מבוססים לרוב על ניסיון ורגיעה, וניתן להשתמש בהם כדי לסייע בהפחתת גודל ומראה היבלת.

• שפשוף חתיכת תפוח אדמה גולמי על היבלת היא תרופה מסורתית שסבתות רבות נשבעות בהן.
• החלת משחה של חלקים שווים סודה לשתייה ומים יכולה לעזור להפחית את גודל היבלת.
• כיסוי היבלת עם חתיכת קלטת צינור יכול לעזור להוציא את הלחות ולהפחית את גודל היבלת.
• שפשוף היבלת עם ציפורן שום יכול לעזור להפחית את גודל היבלת.
• החלת משחה של אבקת כמון ומים יכולה לעזור להפחית את גודל המראה של היבלת.

H3 – טיפ מועיל
בעת שימוש באחד מהתרופות הביתיות הללו, חשוב לזכור שהם עשויים שלא לעבוד מייד.זה עשוי לקחת מספר שבועות לכל שיפור בולט.לכן חשוב להיות סבלניים ועקביים ביישום התרופה.בנוסף, חשוב לזכור שכל סעד שעובד עבור אדם אחד עשוי לא לעבוד עבור אחר.חשוב לבחור תרופה המתאימה לך, ולהיות עקביים וסבלניים בשימוש בו.

הסעדים של סבתא ליבלה רגילה

כשמדובר ביבלות, ישנם מגוון טיפולים זמינים.עם זאת, פעמים רבות הטיפולים יכולים להיות יקרים ויש להם תופעות לוואי.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות של סבתות ליבלת רגילה שניתן להשתמש בה כדי לסייע בטיפול ביבלת ללא ההוצאות ותופעות הלוואי הפוטנציאליות של טיפולים אחרים.להלן 14 תרופות של סבתא ליבלת רגילה המבוססת על ניסיון והרפיה.

1.חומץ תפוחים

חומץ אפל סיידר הוא אחד התרופות הפופולריות ביותר של סבתא ליבלת רגילה.משרים כדור כותנה בחומץ תפוחים ומניחים אותו ישירות על היבלת.אבטח אותו במקום עם עזרה להקה.שמור על כדור הכותנה במקום לפחות 10 עד 15 דקות, וחזור על מספר פעמים ביום.החומציות של החומץ תעזור לפרק את היבלת ובסופו של דבר היא תיפול.

2.הדבק בצל

משחת בצל היא עוד תרופה של סבתא פופולרית ליבלת רגילה.קלף וקוביות בצל אחד קטן ומניחים אותו בבלנדר או במעבד מזון.מיזוג עד שהוא יוצר משחה.החל את משחת הבצל ישירות על היבלת ואבטח אותה במקום בעזרת עזרה להקה.השאירו את משחת הבצל על היבלת למשך 10 עד 15 דקות לפחות ואז שטפו.חזור על מספר פעמים ביום עד שהיבלת נופלת.

3.שום

שום הוא עוד אחד מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא ליבלת רגילה.קילוף וקוביות ציפורן שום אחד ומניחים אותו בבלנדר או במעבד מזון.מיזוג עד שהוא יוצר משחה.החל את משחת השום ישירות על היבלת והדק אותה במקום בעזרת עזרה להקה.השאירו את משחת השום על היבלת לפחות 10 עד 15 דקות ואז שטפו.חזור על מספר פעמים ביום עד שהיבלת נופלת.

4.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה של סבתא פופולרית ליבלת רגילה.הכינו משחה על ידי ערבוב Bסודה אוקקית עם כמות קטנה של מים.החל את משחת הסודה לשתייה ישירות על היבלת והדק אותה במקום בעזרת עזרה להקה.השאירו את משחת הסודה לשתייה על היבלת למשך 10 עד 15 דקות לפחות ואז שטפו.חזור על מספר פעמים ביום עד שהיבלת נופלת.

5.קליפת בננה

בננה פיל היא אחת הסעדים של הסבתא העתיקה ביותר ליבלת רגילה.קלף בננה וחותך חתיכת הקליפה שהיא גדולה מספיק כדי לכסות את היבלת.הניחו את החלק הפנימי של הקליפה של הבננה ישירות על היבלת ואבטחו אותה במקום בעזרת עזרה להקה.השאר את קליפת הבננה ביבלת לפחות 10 עד 15 דקות ואז שטפו.חזור על מספר פעמים ביום עד שהיבלת נופלת.

6.מלח אפסום

Epsom Salt הוא התרופה של סבתא פופולרית ליבלת רגילה.מערבבים כפית אחת של מלח אפסום עם כוס מים חמים ומשרתים את היבלת בתמיסה למשך 10 עד 15 דקות.יש לשטוף את היבלת במים חמים וחזור על מספר פעמים ביום עד שהיבלת נופלת.

7.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא עוד תרופה של סבתא פופולרית ליבלת רגילה.מערבבים כפית אחת של שמן עץ התה עם כוס מים חמים ומשרות את היבלת בתמיסה למשך 10 עד 15 דקות.יש לשטוף את היבלת במים חמים וחזור על מספר פעמים ביום עד שהיבלת נופלת.

8.אלוורה

אלוורה היא תרופה של סבתא פופולרית ליבלת רגילה.החל אלוורה ג’ל ישירות על היבלת והדק אותו במקום בעזרת עזרה להקה.השאירו את ג’ל אלוורה על היבלת למשך 10 עד 15 דקות לפחות ואז שטפו.חזור על מספר פעמים ביום עד שהיבלת נופלת.

9.מיץ לימון

מיץ לימון הוא עוד תרופה של סבתא פופולרית ליבלת רגילה.משרים כדור כותנה במיץ לימון והניח אותו ישירות על היבלת.אבטח אותו במקום עם עזרה להקה.שמור על כדור הכותנה במקום לפחות 10 עד 15 דקות, וחזור על מספר פעמים ביום.החומציות של מיץ הלימון תעזור לפרק את היבלת ובסופו של דבר היא תיפול.

10.שמן קיק

שמן קיק הוא תרופה של סבתא פופולרית ליבלת רגילה.משרים כדור כותנה בשמן קיק והניחו אותו ישירות על היבלת.אבטח אותו במקום עם עזרה להקה.שמור את כדור הכותנה במקום לפחות 10 עד 15 דקות, ו

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן