דף הבית » תרופות סבתא » הלבנת עור – 8 תרופות של סבתא סודית וריפוי
ddcddadaa dadda  daadaddaddaa dadc daddaad daddddaa ddaddadd

הלבנת עור – 8 תרופות של סבתא סודית וריפוי

תהליך הלבנת העור

תהליך הלבנת העור הוא טיפול פופולרי להשגת עור עור בהיר יותר.הוא משמש להפחתת פיגמנטציה, אפילו גוון עור, והבהיר כתמים כהים.ניתן להשיג הלבנת עור בשיטות טבעיות, כגון שימוש במרכיבים טבעיים, או באמצעות טיפולים כימיים, כמו קרמי הלבנה.

במשך מאות שנים סבתות משתמשות במרכיבים טבעיים כדי להלבין עור.מתכונים אלה אינם רק יעילים, אלא גם בטוחים וטבעיים.להלן 8 תרופות סודיות וריפוי סבתא להלבנת עור.

1.מיץ לימון

מיץ לימון הוא מרכיב טבעי המסייע להבהיר עור.הוא מכיל חומצת לימון המסייעת לדעוך כתמים כהים ופגמים.מיץ לימון עוזר גם להפחית את ייצור המלנין, הפיגמנט הגורם לעור להתכהה.

כדי להשתמש במיץ לימון להלבנת עור, מערבבים מיץ של לימון אחד עם כף דבש אחת וכף אחת של מי ורדים.מרחו תערובת זו על האזור המושפע והשאירו אותה למשך 15 דקות.שטפו במים פושרים.חזור על תהליך זה פעמיים בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

טיפ:

החל קרם הגנה עם SPF 30 ומעלה לפני שיצא לשמש לאחר השימוש במיץ לימון כתרופה הלבנת עור.

2.חלב

חלב הוא מרכיב טבעי נוסף שיכול לעזור להבהיר את העור.הוא מכיל חומצה לקטית, המסייעת להפחתת כתמים אפלים ופגמים.זה גם עוזר להוציא את גוון העור.

כדי להשתמש בחלב להלבנת עור, מערבבים כף חלב אחת עם כף דבש אחת וכף אחת של מיץ לימון.מרחו תערובת זו על האזור המושפע והשאירו אותה למשך 15 דקות.שטפו במים פושרים.חזור על תהליך זה פעמיים בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

טיפ:

הקפידו להשתמש בחלב טרי לתרופה זו, שכן חלב שפג תוקפו יכול לגרום לגירוי בעור.

הלבנת עור: תרופות סודיות שנמצאות בטבע

העולם הטבעי הוא מקור שופע לריפוי ותרופות, שרבים מהם שימשו במשך מאות שנים.כשמדובר בהלבנת עור, סבתות היו מזמן מקור של ידע וחוכמה, והעבירו את התרופות הסודיות שלהן מדור לדור.להלן 8 תרופות טבעיות להלבנת עור שניתן למצוא בארון הרפואה של סבתא שלך.

1.מיץ לימון

מיץ לימון הוא חומר הלבנה טבעי וניתן להשתמש בו כדי להבהיר את גוון העור ולהפחתת כתמים כהים.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמה טיפות מיץ לימון על האזור כדי לטפל בו ולהשאיר אותו כעשר דקות.שטפו במים קרים וחזרו פעם או פעמיים ביום.הקפד להשתמש במיץ לימון טרי ולא במגוון שנקנה בחנות מכיוון שהוא יעיל יותר.

2.כורכום

כורכום הוא נוגד חמצון חזק ואנטי דלקתי שיכול לעזור להבהיר גוון עור ולהפחית את האקנה.כדי ליצור תרופה תוצרת בית, מערבבים יחד 1 כפית אבקת כורכום עם כמה טיפות מיץ לימון ומספיק מים להכנת משחה.החל את העיסה על האזור והשאיר אותו כעשר דקות.שטפו במים קרים וחזרו פעם או פעמיים ביום.

3.דבש

דבש הוא נוגד חמצון טבעי וחומר אנטי בקטריאלי.זה יכול לעזור להבהיר את גוון העור ולהפחית את האקנה.כדי להכין תרופה תוצרת בית, מערבבים יחד 1 כף דבש עם כפית מיץ לימון ומספיק מים להכנת משחה.החל את העיסה על האזור והשאיר אותו כעשר דקות.לשטוף במים קרים ולחזור פעם או פעמיים ביום.

4.אלוורה

אלוורה יש תכונות טבעיות אנטי דלקתיות וקירור, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת להלבנת עור.כדי ליצור תרופה תוצרת בית, מערבבים יחד 1 כף ג’ל אלוורה עם כפית מיץ לימון ומספיק מים להכנת משחה.החל את העיסה על האזור והשאיר אותו כעשר דקות.לשטוף במים קרים ולחזור פעם או פעמיים ביום.

5.פפאיה

PAPAYA הוא מלבן עור טבעי וניתן להשתמש בו להפחתת כתמים כהים ולהבהיר גוון עור.כדי ליצור תרופה תוצרת בית, מועכים כמה חתיכות של Pאפאיה ומערבבים אותו עם כפית דבש.החל את העיסה על האזור והשאיר אותו כעשר דקות.לשטוף במים קרים ולחזור פעם או פעמיים ביום.

6.חלב

חלב הוא מלבן עור טבעי וניתן להשתמש בו להפחתת כתמים כהים ולהבהיר גוון עור.לייצור תרופה תוצרת בית, מערבבים יחד 1 כף חלב עם כפית דבש.החל את העיסה על האזור והשאיר אותו כעשר דקות.לשטוף במים קרים ולחזור פעם או פעמיים ביום.

7.מלפפון

מלפפון הוא מלבן עור טבעי וניתן להשתמש בו להפחתת כתמים כהים ולהבהיר גוון עור.לייצור תרופה תוצרת בית, מערבבים יחד 1 כף מיץ מלפפונים עם כפית מיץ לימון.החל את העיסה על האזור והשאיר אותו כעשר דקות.לשטוף במים קרים ולחזור פעם או פעמיים ביום.

8.עגבנייה

עגבנייה היא מלבן עור טבעי וניתן להשתמש בה להפחתת כתמים כהים ולהבהיר גוון עור.לייצור תרופה תוצרת בית, מערבבים יחד 1 כף מיץ עגבניות עם כפית מיץ לימון.החל את העיסה על האזור והשאיר אותו כעשר דקות.לשטוף במים קרים ולחזור פעם או פעמיים ביום.

מסקנה

שימוש בתרופות טבעיות להלבנת עור יכול להיות דרך יעילה ובטוחה להבהרת גוון העור ולהפחתת כתמים כהים.סבתות היו מזמן מקור של ידע וחוכמה, והעבירו את הסעדים הסודיים שלהן מדור לדור.עם המרכיבים הנכונים וקצת סבלנות, אתה יכול להשתמש בתרופות של סבתא שלך כדי להשיג גוון עור בהיר יותר ואחיד.

שאלות נפוצות

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן