דף הבית » תרופות סבתא » דלקת קשה מאחורי הברך – 6 תרופות סודיות וסבתות טבעיות
ddcdadaa dadad deddddad dddada  daadaddaddaa dadddddaa dda

דלקת קשה מאחורי הברך – 6 תרופות סודיות וסבתות טבעיות

דלקת בברך יכולה להיות בעיה קשה למדי להתמודד איתה, אך למרבה המזל, ישנם כמה תרופות של סבתא טבעית שיכולות לספק הקלה.דלקת קשה מאחורי הברך יכולה להיגרם על ידי מצבים שונים, כמו דלקת פרקים, בורסיטיס ודלקת בגידים, ולעתים קרובות מלווה בכאב, נפיחות וקושי להזיז את מפרק הברך.להלן 6 תרופות סודיות וטבעיות של סבתא שיכולות לעזור בדלקת בברך.

1.דחיסה חמה וקרה

השימוש בשילוב של קומפרסים חמים וקרים הוא דרך יעילה להפחתת דלקת ולהקל על הכאב.התחל על ידי מריחת קומפרס חם למשך כרבע שעה, ואחריו דחיסה קרה למשך 15 דקות נוספות.חזור על התהליך 3 פעמים ביום ועליך להתחיל להרגיש הקלה מסוימת.ניתן לעשות זאת עם בקבוק מים חמים, כרית חימום או שקית ירקות קפואים.

2.Epsom Salt Soak

השריית הברך באמבט מלח אפסום יכולה לעזור להפחית דלקת וכאב.מלאו אמבטיה במים חמים והוסיפו 2 כוסות מלח אפסום.משרים את הברך שלך כ 20 דקות, ואז טפח על יבש ומרחי קומפרס קר למשך 15 דקות נוספות.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

3.קומפרס ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות ואי נוחות.הכינו קומפרס ג’ינג’ר על ידי הרתחת כוס מים והוספת 1 כף של ג’ינג’ר מגורד טרי.אפשר לו להתלול למשך 10 דקות, ואז מסננים ומעבירים את הנוזל לקערה.משרים מטלית נקייה בתערובת ומורחים אותו על הברך למשך 15 דקות.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.דחיסת כורכום

כורכום הוא עוד אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב.הכינו דחיסת כורכום על ידי הרתחת כוס מים והוספת 1 כף אבקת כורכום.אפשר לו להתלול למשך 10 דקות, ואז מסננים ומעבירים את הנוזל לקערה.משרים מטלית נקייה בתערובת ומורחים אותו על הברך למשך 15 דקות.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.קומפרס חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות ואי נוחות.הכינו קומפרס חומץ תפוחים על ידי ערבוב 1 כוס חומץ תפוחים עם 2 כוסות מים חמים.משרים מטלית נקייה בתערובת ומורחים אותו על הברך למשך 15 דקות.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

6.פעילות גופנית

פעילות גופנית היא חלק חשוב בניהול דלקת בברך.פעילויות בעלות השפעה נמוכה כמו הליכה, שחייה ויוגה יכולות לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את הגמישות.שוחח עם הרופא שלך על אילו תרגילים הכי טובים עבורך.

טיפ ייחודי ומועיל: נטילת תוסף כמו גלוקוזאמין יכולה לעזור להפחית דלקת וכאב במפרק הברך.

חלק 2: תרופות סבתא טבעיות

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית נהדרת לדלקת מאחורי הברך.ניתן להשתמש בו במגוון דרכים, כולל שתייתו או יישוםו ישירות על האזור המושפע.שתייה מועילה מכיוון שהיא מסייעת לשטוף רעלים מהגוף, בעוד שהיישום הישיר יכול לעזור להפחית נפיחות ודלקת.לשימוש, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ושותה שלוש פעמים ביום.כדי למרוח ישירות על האזור הפגוע, מערבבים חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים חמים ומורחים ישירות על האזור.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו.

2.Epsom Salt Soaks

מלח אפסום הוא תרופה טבעית נהדרת לדלקת מאחורי הברך.זה ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית נפיחות ודלקת.לשימוש, ממיסים שתי כפות מלח אפסום באמבט מים חמים.משרים את האזור המושפע למשך 15-20 דקות וחזור על פעמיים עד שלוש ביום.

3.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עוד תרופה טבעית נהדרת לדלקת מאחורי הברך.יש לו תכונות אנטי דלקתיות חזקות ויכול לעזור להפחית נפיחות וכאב.לשימוש, הוסףכפית של ג’ינג’ר מגורד טרי לכוס מים רותחים ונתנו להם לתלול למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותים עד שלוש פעמים ביום.

4.כורכום

כורכום הוא תרופה טבעית נהדרת לדלקת מאחורי הברך.יש לו תכונות אנטי דלקתיות חזקות ויכול לעזור להפחית נפיחות ודלקת.לשימוש, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום בכוס חלב חם ושותה עד שלוש פעמים ביום.

5.חבילות שמן קיק

חבילות שמן קיק הן תרופה טבעית נהדרת לדלקת מאחורי הברך.הם יכולים לעזור להפחית נפיחות ודלקת ולהרגיע את האזור המושפע.לשימוש, משרים מטלית נקייה בשמן קיק והניחו אותו ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 30 דקות ואז שטפו במים חמים.

6.פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא תרופה טבעית נהדרת לדלקת מאחורי הברך.יש לו תכונות אנטי דלקתיות חזקות ויכול לעזור להפחית נפיחות ודלקת.לשימוש, מערבבים כפית אחת של פלפל קאיין עם כוס מים חמים ושותה עד שלוש פעמים ביום.

סיכום

דלקת קשה מאחורי הברך יכולה להיות מצב כואב ומתיש.למרבה המזל, ישנם מספר סעדים טבעיים וסבתא שיכולים לעזור להפחית נפיחות ודלקת.אלה כוללים חומץ סיידר תפוחים, ספיגת מלח אפסום, ג’ינג’ר, כורכום, חבילות שמן קיק ופלפל קאיין.אמנם סעדים אלה עשויים שלא לספק תרופה, אך הם יכולים לעזור להפחית את הסימפטומים הקשורים למצב זה.

שאלות נפוצות

מהם היתרונות של הסעדים הטבעיים של סבתא לדלקת מאחורי הברך?

הסעדים הטבעיים של סבתא לדלקת מאחורי הברך יכולים לעזור להפחית נפיחות ודלקת ולספק הקלה מכאב ואי נוחות.הם בדרך כלל בטוחים וקלים לשימוש.

מה הדרך הטובה ביותר להשתמש בחומץ תפוחים לדלקת מאחורי הברך?

הדרך הטובה ביותר להשתמש בחומץ תפוחים לדלקת מאחורי הברך היא לערבב כף אחת ממנו עם כוס מים חמים ולשתות שלוש פעמים ביום.לחלופין, מערבבים חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים חמים ומורחים ישירות על האזור הפגוע למשך 10-15 דקות ואז שוטפים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן