דף הבית » תרופות סבתא » דלקת בברך – 24 תרופות סבתות בטוחות ונפלאות
ddcdadaa dddada  daadaddaddaa daddaaddaa ddddddaa ddadadcdd

דלקת בברך – 24 תרופות סבתות בטוחות ונפלאות

דלקת בברך – 24 תרופות סבתות בטוחות ונפלאות

דלקת בברך היא מצב שכיח שיכול להיות כואב ומתיש.זה יכול לנבוע מפציעה, דלקת פרקים או מצבים אחרים.למרבה המזל, קיימים טיפולים רבים בטוחים ויעילים.בנוסף לטיפולים רפואיים מסורתיים, אנשים רבים פונים לתרופות של סבתא מסורתית.סעדים אלה יכולים להיות בטוחים ויעילים להקלה על דלקת בברך.

H2 – מהי דלקת בברך?

דלקת בברך היא מצב הנגרם כתוצאה מנפיחות, גירוי או נפיחות של מפרק הברך.זה יכול להיגרם כתוצאה מפציעה, דלקת פרקים או מצבים אחרים.התסמינים יכולים לכלול כאב, נפיחות, נוקשות וקשיי הליכה.

H2 – טיפולים רפואיים מסורתיים

טיפולים רפואיים מסורתיים לדלקת בברך כוללים מנוחה, קרח, דחיסה וגובה.ניתן לרשום גם תרופות אנטי-דלקתיות לא סטרואידיות (NSAID) להפחתת כאב ודלקת.במקרים חמורים, יתכן שיהיה צורך בניתוח.

H3 – הסעדים של סבתא

בנוסף לטיפולים רפואיים מסורתיים, אנשים רבים פונים לתרופות של סבתא לדלקת בברך.סעדים אלה עשויים לעזור להפחית את הכאב והנפיחות.חשוב לציין כי תרופות אלה אינן מחליפות טיפולים רפואיים מסורתיים ואין להשתמש בהם במקום ייעוץ רפואי.

טיפ: לפני השימוש באחד מהתרופות הללו, חשוב לקבל הערכה רפואית כדי לוודא שהמצב אינו חמור או מסכן חיים.

• חומץ תפוחים-חומץ תפוחים הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות.פשוט מערבבים 1 כף של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ושותים אותו.

• כורכום – כורכום הוא תרופה טבעית פופולרית לדלקת.הוא מכיל כורכומין, תרכובת שיש לה השפעות אנטי דלקתיות.כדי להשתמש בכורכום לדלקת בברך, מערבבים 1 כפית אבקת כורכום עם כוס מים חמים ושתה אותה.

• ג’ינג’ר – לג’ינג’ר היסטוריה ארוכה כתרופה טבעית לדלקת.הוא מכיל ג’ינג’רול, תרכובת שיש לה תכונות אנטי דלקתיות.כדי להשתמש בג’ינג’ר לדלקת בברך, מערבבים 1 כפית אבקת ג’ינג’ר עם כוס מים חמים ושתה אותה.

• מלח אפסום – מלח אפסום הוא תרופה טבעית לדלקת.הוא מכיל מגנזיום, שיש לו השפעות אנטי דלקתיות.כדי להשתמש במלח Epsom לדלקת בברך, מערבבים 1 כוס מלח אפסום עם כוס מים חמים והספגו את הברך שלך למשך 15-20 דקות.

• שמנים אתרים – שמנים אתרים כמו לבנדר, רוזמרין ואקליפטוס יכולים לעזור להפחית את הכאב והנפיחות.כדי להשתמש בשמנים אתרים לדלקת בברך, מערבבים כמה טיפות של השמן האתרי עם כף שמן נשא כמו שמן קוקוס ועסה את התערובת לאזור הפגוע.

• קומפרסים קרים – קומפרסים קרים יכולים לעזור להפחית את הכאב והנפיחות.כדי להשתמש בקומפרס קר לדלקת בברך, עטפו כמה קוביות קרח במגבת והמרחו אותה על האזור הפגוע למשך 15-20 דקות.

• קומפרס חום – קומפרסי חום יכולים לעזור להפחית את הכאב והנוקשות.כדי להשתמש בקומפרס חום לדלקת בברך, עטפו בקבוק מים חמים במגבת ומורחים אותו על האזור הפגוע למשך 15-20 דקות.

• אמבטיית מלח אפסום – אמבטיית מלח אפסום יכולה לעזור להפחית את הכאב והנפיחות.כדי להשתמש באמבט מלח אפסום לדלקת בברך, הוסף 1-2 כוסות מלח אפסום לאמבטיה חמה וספיגה למשך 15-20 דקות.

• פלפל קאיין-פלפל קאיין הוא אנטי דלקתי טבעי.כדי להשתמש בפלפל קאיין לדלקת בברך, מערבבים 1 כפית פלפל קאיין עם כוס 1 מים חמים ושותה אותו.

• אננס-אננס הוא אנטי דלקתי טבעי.כדי להשתמש באננס לדלקת בברך, אכלו 1-2 כוסות אננס טרי או שתו כוס מיץ אננס.

• שורש ברדוק-שורש ברדוק הוא אנטי דלקתי טבעי.כדי להשתמש בשורש ברדוק לדלקת בברך, מערבבים 1 כפית של שורש ברדוק מיובש עם 1 כוס מים חמים ושותים אותו.

• זרעי פשתן-זרעי פשתן היא אנטי דלקתית טבעית.כדי להשתמש בזרעי פשתן לדלקת בברך, מערבב 1 לשוניתלפה של זרעי פשתן טחונים עם כוס מים חמים ושותים אותם.

• CAYENNE SLEVE-CAYENNE SLEVE הוא אנטי דלקתי טבעי.כדי להשתמש ב- CAYENNE SLEVE לדלקת בברך, מערבבים 1 כפית אבקת פלפל קאיין עם כף שמן זית ומורחים אותה על האזור הפגוע.

• שמן חרדל חם-שמן חרדל חם הוא אנטי דלקתי טבעי.כדי להשתמש בשמן חרדל חם לדלקת בברך, מערבבים 1 כפית שמן חרדל חם עם כף שמן קוקוס ועסה את התערובת לאזור הפגוע.

• קליפת ערבה לבנה-קליפת ערבה לבנה היא אנטי דלקתית טבעית.

טיפולים לא שגרתיים לדלקת בברך

דלקת בברך היא מחלה שכיחה העלולה לגרום לכאב קשה ונפיחות במפרק הברך.בעוד שטיפולים מסורתיים כמו תרופות, פיזיותרפיה ואפילו ניתוחים יכולים להיות יעילים בטיפול במצב, חלקם עשויים להעדיף לחקור תרופות לא שגרתיות ששימשו במשך מאות שנים.סבתות הסתמכו זה מכבר על תרופות טבעיות כדי לסייע בטיפול במחלות כמו דלקת בברך, וטיפולים אלה יכולים להיות בטוחים ויעילים אם משתמשים בהם כראוי.להלן 24 תרופות סבתא בטוחות ונפלאות לדלקת בברך.

1.קומפרסים חמים וקרים

קומפרסים חמים וקרים לסירוגין יכולים לעזור להפחית את הכאב והדלקת במפרק הברך.החלת דחיסה חמה למשך 15 דקות ואז קומפרס קר למשך 15 דקות מספר פעמים ביום יכול לעזור להפחית נפיחות ולהקל על אי הנוחות.

2.Epsom Salt Soak

השרידה באמבט מלח אפסום יכולה לעזור להפחית את הדלקת במפרק הברך.כדי להכין את הספיון, הוסף 1 כוס מלח אפסום לאמבטיה חמה וספוג למשך 15-20 דקות.עשה זאת מספר פעמים בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

3.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקת חזק שניתן להשתמש בו לטיפול בדלקת בברך.לשימוש, מערבבים 1 כפית אבקת כורכום עם כפית דבש וכוס חלב חם.שתו תערובת זו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא אנטי דלקת טבעי שניתן להשתמש בו כדי להפחית את הכאב והנפיחות במפרק הברך.לשימוש, מערבבים 1 כפית חומץ תפוחים עם כוס מים חמים.שתו תערובת זו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.תה ג’ינג’ר

לג’ינג’ר תכונות אנטי דלקתיות חזקות שיכולות לעזור להפחית את דלקת הברך.להכנת תה ג’ינג’ר, פשוט תלול כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים חמים למשך 10 דקות.שתו תה זה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

תרופות צמחיות לדלקת בברך

תרופות צמחיות משמשות זה מכבר לטיפול במגוון מחלות, כולל דלקת בברך.להלן כמה תרופות צמחיות פופולריות לדלקת בברך.

6.ארניקה

ארניקה היא תרופה צמחית פופולרית לדלקת בברך.לשימוש, מערבבים כמה טיפות של תמיסת ארניקה עם כוס מים חמים ושתות פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

7.Comfrey

Comfrey הוא אנטי דלקת חזק שיכול לעזור להפחית את דלקת הברך.להכנת תה קומפרי, תלול 1 כפית של עלי קומפרי מיובשים בכוס מים חמים למשך 10 דקות.שתו תה זה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

8.קלנדולה

קלנדולה יכולה לעזור להפחית את הדלקת במפרק הברך.לשימוש, מערבבים כמה טיפות של תמיסת קלנדולה עם כוס מים חמים ושתות פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

9.נביחת ערבה

קליפת ערבה היא משכך כאבים טבעי שניתן להשתמש בהם להפחתת כאבי ברכיים ודלקת.להכנת תה קליפות ערבה, תלולה 1 כפית קליפת ערבה מיובשת בכוס מים חמים למשך 10 דקות.שתו תה זה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

10.Wort’s St. John של סנט ג’ון

וורט של סנט ג’ון הוא תרופה צמחית שיכולה לעזור להפחית את דלקת הברך.להכנת תה וורט של סנט ג’ון, תלולה 1 כפית של וורט של סנט ג’ון מיובש בכוס מים חמים למשך 10 דקות.שתו תה זה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שינויים באורח החיים עבור דלקת בברך

בנוסף לטיפולים מסורתיים וצמחי מרפא, ביצוע שינויים באורח החיים יכול גםעזור להפחית דלקת בברך.להלן מספר טיפים שיעזרו להפחית דלקת בברך.

11.תרגיל באופן קבוע

פעילות גופנית באופן קבוע יכולה לעזור להפחית את דלקת הברך.תרגילים בעלי השפעה נמוכה כמו שחייה, רכיבה על אופניים ויוגה מועילים במיוחד לאנשים עם דלקת בברך.

12.לשמור על משקל בריא

נשיאת משקל נוסף יכולה לשים מאמץ נוסף על מפרק הברך, מה שמוביל לדלקת.שמירה על משקל בריא יכולה לעזור להפחית את דלקת הברך.

13.אכלו מזונות אנטי דלקתיים

מזונות מסוימים יכולים לעזור להפחית דלקת במפרק הברך.מזונות כמו סלמון, אבוקדו וירקות עלים כהים מועילים במיוחד.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן