דף הבית » תרופות סבתא » דלקת מאחורי הברך – 15 תרופות של סבתא לטיפול מהיר וזול
ddcdadaa deddddad dddada  daadaddaddaa dadc daddaad dcdddad

דלקת מאחורי הברך – 15 תרופות של סבתא לטיפול מהיר וזול

כאב מאחורי הברך יכול להיות סימן לדלקת, וזה יכול להיות לא נוח וגם מתיש.אמנם הגורם למצב זה עשוי להשתנות, אך לרוב הוא נמשך על ידי תנוחה לקויה, פעילות גופנית אינטנסיבית ואפילו מכה לברך.טיפול בדלקת מאחורי הברך יכול להיעשות באמצעות תרופות שונות, פיזיותרפיה ואפילו תרופות בבית.במאמר זה נחקור 15 סעדים של סבתא שניתן להשתמש בהם לטיפול מהיר וזול בדלקת מאחורי הברך.

מה דלקת מאחורי הברך?

דלקת מאחורי הברך היא מצב בו מפרק הברך הופך להיות נפוח, כואב ורך.זה יכול להיגרם ממגוון מצבים, כולל דלקת פרקים, גאוט, בורסיטיס ודלקת בגידים.זה יכול להיגרם גם כתוצאה משימוש יתר, טראומה או זיהום.ברוב המקרים ניתן לנהל את תסמיני הדלקת מאחורי הברך באמצעות תרופות בבית וטיפולים שמרניים.

15 הסעדים של סבתא לדלקת מאחורי הברך

1.קומפרסים קרים

אחד הטיפולים היעילים ביותר לדלקת מאחורי הברך הוא קומפרסים קרים.החלת דחיסה קרה על האזור הפגוע יכולה להפחית נפיחות וכאב.חשוב להשתמש בקומפרס קר לא יותר מ -15 דקות בכל פעם, ולהימנע ממגע ישיר עם העור.יש להשתמש בבד או מגבת כמחסום בין הדחיסה הקרה לעור.

2.טיפול בחום

טיפול בחום הוא טיפול יעיל נוסף לדלקת מאחורי הברך.החלת חום על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את הנוקשות והכאב.יש ליישם את החום לא יותר מ -15 דקות בכל פעם.ניתן להשתמש בכרית חימום או בדחיסה חמה כדי למרוח חום על האזור.

3.מנוחה

מנוחה של האזור המושפע חיוני להפחתת הדלקת מאחורי הברך.חשוב להימנע מכל פעילות הגורמת לכאב או לאי נוחות.לקיחת הפסקות תכופות לאורך היום יכולה לעזור להפחית את הדלקת.

4.גובה

הרמת האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית נפיחות וכאב.חשוב לשמור על הרגל מוגבהת מעל רמת הלב.ניתן לעשות זאת על ידי שכיבה והנחת כרית או כרית מתחת לברך.

5.עיסוי

עיסוי יכול להיות דרך נהדרת להפחית דלקת מאחורי הברך.עיסוי עדין יכול לעזור בשיפור זרימת הדם ולהפחית את המתח באזור.חשוב להשתמש בלחץ עדין ולהימנע מכל אזורים שהם רכים במיוחד.

6.מתיחות

מתיחות יכולות לעזור להפחית את הנוקשות ולשפר את טווח התנועה.חשוב לבצע מתיחות עדינות ולהימנע מכל תנועות הגורמות לכאב.

7.טיפול במים חמים וקרים

טיפול במים חמים וקרים יכול להיות דרך נהדרת להפחית דלקת מאחורי הברך.לסירוגין בין מים חמים וקרים יכולים לעזור להפחית נפיחות וכאב.

8.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי חזק וניתן להשתמש בו להפחתת דלקת מאחורי הברך.ניתן לקחת אותו כתוסף או ליישם באופן אקטואלי על האזור המושפע.

9.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי חזק וניתן להשתמש בו כדי להפחית את הדלקת מאחורי הברך.ניתן לקחת אותו כתוסף או ליישם באופן אקטואלי על האזור המושפע.

10.אמבטיות מלח אפסום

אמבטיות מלח אפסום יכולות להיות דרך נהדרת להפחית דלקת מאחורי הברך.הוספת שתי כוסות מלח אפסום לאמבטיה חמה יכולה לעזור להפחית נפיחות וכאב.

11.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא אנטי דלקתי חזק וניתן להשתמש בו להפחתת דלקת מאחורי הברך.ניתן לקחת אותו כתוסף או ליישם באופן אקטואלי על האזור המושפע.

12.פעילות גופנית

פעילות גופנית יכולה להיות דרך נהדרת להפחית דלקת מאחורי הברך.תרגילים בעלי השפעה נמוכה כמו הליכה, שחייה ורכיבה על אופניים יכולים לעזור בשיפור טווח התנועה ולהפחית את הנוקשות.

13.מקלחות חמות

מקלחות חמות יכולות להיות דרך נהדרת להפחית דלקת מאחורי הברך.התקלחות חמה יכולה לעזור להפחית את הנוקשות ולהשתפרטווח תנועה.

14.שמנים אתרים

שמנים אתריים יכולים להיות דרך נהדרת להפחית דלקת מאחורי הברך.מנטה, לבנדר

תרופות נוספות

ישנם תרופות טבעיות אחרות שיכולות לעזור להפחית דלקת מאחורי הברך.סעדים אלה קלים למצוא וזולים.להלן 15 תרופות של סבתא לטיפול מהיר וזול בדלקת בברך.

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא משכך אנטי דלקתי וטבעי.אתה יכול לערבב שתי כפות של חומץ תפוחים עם כוס מים אחת.שתו תערובת זו שלוש פעמים ביום להקלה על כאבים.ניתן גם למרוח תערובת של שני חלקים חומץ תפוחים ומים חלק אחד על האזור הפגוע.תן לזה לשבת 10 דקות ואז לשטוף אותו.

2.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי חזק ונוגד חמצון.אתה יכול להוסיף כפית כורכום לכוס מים חמים ולשתות אותו שלוש פעמים ביום.ניתן גם למרוח משחה של אבקת כורכום ומים על האזור הפגוע להקלה.

3.מלח אפסום

מלח אפסום הוא תרופה טבעית לדלקת וכאב.אתה יכול לערבב שתי כפיות מלח אפסום עם כוס מים חמים ולשתות אותם שלוש פעמים ביום.אתה יכול גם לערבב שתי כפות מלח אפסום עם כוס מים חמים ולמרוח אותם על האזור הפגוע להקלה.

4.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עוד אנטי-דלקתי טבעי ומשחרר כאב.אתה יכול להוסיף כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי לכוס מים חמים ולשתות אותו שלוש פעמים ביום.אתה יכול גם למרוח משחה של אבקת ג’ינג’ר ומים על האזור הפגוע להקלה.

5.פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא משכך כאב טבעי.אתה יכול לערבב כפית אחת של פלפל קאיין עם כוס מים חמים ולשתות אותו שלוש פעמים ביום.ניתן גם למרוח משחה של אבקת פלפל קאיין ומים על האזור המושפע להקלה.

6.שום

שום הוא משכך אנטי דלקתי וטבעי.אתה יכול לאכול שתי שיני שום גולמיות כל יום להקלה.ניתן גם למרוח משחה של אבקת שום ומים על האזור הפגוע להקלה.

7.פלפל שחור

פלפל שחור הוא משכך אנטי דלקתי וטבעי.אתה יכול לערבב כפית אחת של פלפל שחור עם כוס מים חמים ולשתות אותו שלוש פעמים ביום.אתה יכול גם למרוח משחה של אבקת פלפל שחור ומים על האזור הפגוע להקלה.

8.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא משכך אנטי דלקתי טבעי וכאב.אתה יכול למרוח שמן קוקוס חם על האזור המושפע להקלה.אתה יכול גם לערבב כפית שמן קוקוס עם כפית אבקת כורכום ולהפעיל אותו על האזור הפגוע להקלה.

9.תה ירוק

תה ירוק הוא אנטי-דלקתי טבעי ומשחרר כאב.אתה יכול לשתות שתיים עד שלוש כוסות תה ירוק כל יום להקלה.אתה יכול גם למרוח שקית תה ירוק חם על האזור המושפע להקלה.

10.שמן זרעי פשתן

שמן זרעי פשתן הוא אנטי-דלקתי טבעי ומשכך כאב.אתה יכול לערבב כפית אחת של שמן זרעי פשתן עם כוס מים חמים ולשתות אותו שלוש פעמים ביום.אתה יכול גם למרוח משחה של שמן זרעי פשתן ומים על האזור המושפע להקלה.

11.אלוורה

אלוורה הוא משכך אנטי דלקתי טבעי וכאב.אתה יכול להחיל ג’ל אלוורה על האזור המושפע להקלה.אתה יכול גם לשתות כוס אחת של מיץ אלוורה פעמיים ביום להקלה.

12.שמן חרדל

שמן חרדל

הוא אנטי-דלקתי טבעי ומדובר בכאב.אתה יכול לערבב כפית אחת של שמן חרדל עם כוס מים חמים ולשתות אותו שלוש פעמים ביום.אתה יכול גם למרוח משחה של שמן חרדל ומים על האזור הפגוע להקלה.

13.תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא תה אנטי דלקתי טבעי וכאב.אתה יכול לשתות שתיים עד שלוש כוסות תה ג’ינג’ר כל יום להקלה.אתה יכול גם

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן