דף הבית » תרופות סבתא » גאוט – 18 תרופות סבתות חמות ופופולריות
dddd  daadaddaddaa daddaaddaa ddeddaa ddaddaddcdadddaa

גאוט – 18 תרופות סבתות חמות ופופולריות

גאוט: 18 תרופות סבתות חמות ופופולריות
גאוט הוא סוג של דלקת פרקים הנגרמת על ידי הצטברות של חומצת שתן בגוף.זה יכול להיות כואב במיוחד ולא נוח, ויכול להפחית מאוד את איכות החיים אם לא נותרו מטופלים.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שהועברו לאורך הדורות שיכולים לעזור להקל על תסמיני הגאוט.להלן 18 מהתרופות הפופולריות והסבתות החמות ביותר לגאוט.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה ביתית פופולרית למגוון מחלות, וזה מועיל גם לטיפול בגאוט.זה עוזר להפחית את הדלקת והכאב הקשורים לגאוט, כמו גם לסייע בהפחתת רמות חומצת השתן בגוף.כדי להשתמש בחומץ תפוחים להקלה על גאוט, ערבבו שתי כפות ממנו עם כוס מים חמים ושתו אותו פעמיים ביום.

דובדבנים

דובדבנים הם מקור טבעי לנוגדי חמצון, שיכולים לעזור להפחית דלקת וכאב הקשורים לגאוט.אכילת קומץ דובדבנים טריים בכל יום יכולה לעזור להפחית את חומרת תסמיני הגאוט.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, מומלץ לאכול דובדבנים אורגניים שאינם מטופלים בחומרי הדברה או כימיקלים אחרים.

טיפ:

אם אין לך גישה לדובדבנים טריים, אתה יכול גם לשתות מיץ דובדבן או לקחת תוסף תמצית דובדבן.

סודה לשתייה

סודה לשתייה היא מרכיב משק בית נפוץ שניתן להשתמש בו לטיפול בגאוט.זה עוזר להפחית את רמות חומצת השתן בגוף, מה שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב הקשורים לגאוט.כדי להשתמש בסודה לשתייה להקלה על גאוט, מערבבים כפית אחת ממנה עם כוס מים חמים ושתה אותה פעמיים ביום.

מיץ לימון

מיץ לימון הוא אנטי דלקתי טבעי, שיכול לעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשור לגאוט.כדי להשתמש במיץ לימון להקלה על גאוט, מערבבים שתי כפות ממנו עם כוס מים חמים ושתו אותו פעמיים ביום.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי טבעי, שיכול לעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשור לגאוט.כדי להשתמש בג’ינג’ר להקלה על גאוט, מערבבים כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי עם כוס מים חמים ושתה אותם פעמיים ביום.

כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי טבעי, שיכול לעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשור לגאוט.כדי להשתמש בכורכום להקלה על גאוט, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כוס מים חמים ושתה אותם פעמיים ביום.

פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא אנטי דלקתי טבעי, שיכול לעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשור לגאוט.כדי להשתמש בפלפל קאיין להקלה על גאוט, מערבבים ¼ כפית ממנו עם כוס מים חמים ושתה אותם פעמיים ביום.

שום

שום הוא אנטי דלקתי טבעי, שיכול לעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשור לגאוט.כדי להשתמש בשום להקלה על גאוט, מערבבים כפית אחת של שום טחון טחון עם כוס מים חמים ושתה אותו פעמיים ביום.

מלח אפסום

מלח אפסום הוא אנטי דלקתי טבעי, שיכול לעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשור לגאוט.כדי להשתמש במלח אפסום להקלה על גאוט, ממיסים שתי כפות ממנו באמבטיה חמה והשרו בתוכו לפחות 15 דקות, פעמיים ביום.

שמן זית

שמן זית הוא אנטי דלקתי טבעי, שיכול לעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשור לגאוט.כדי להשתמש בשמן זית להקלה על גאוט, מערבבים כף אחת ממנו עם כוס מים חמים ושתה אותם פעמיים ביום.

קומפרס קר

החלת דחיסה קרה על האזור הפגוע יכולה לסייע בהפחתת הדלקת והכאב הקשורים לגאוט.כדי להשתמש בקומפרס קר להקלה על גאוט, הניחו קומפרס קר או חבילת קרח על האזור הפגוע למשך 10 דקות, פעמיים ביום.

שמן קיק

שמן קיק הוא אנטי דלקתי טבעי, שיכול לעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשור לגאוט.כדי להשתמש בשמן קיק להקלה על גאוט, מערבבים כף אחת ממנו עם כוס מים חמים ושתה אותם פעמיים ביום.

אלוורה

אלוורה V.ERA הוא אנטי דלקתי טבעי, ש

הסעדים של סבתא לגאוט

גאוט הוא סוג של דלקת פרקים המאופיינת בכאבים פתאומיים, קשה ונפיחות במפרקים, לרוב הבוהן הגדולה.גאוט נגרם על ידי הצטברות חומצת שתן בזרם הדם.סבתות משתמשות בתרופות טבעיות לטיפול בגאוט במשך מאות שנים.להלן 18 תרופות סבתות חמות ופופולריות לגאוט.

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות של גאוט.ניתן ליטול אותו דרך הפה או ליישם ישירות על האזור המושפע.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, ערבבו כפית אחת ממנו עם כוס מים אחת ושתו את התערובת פעמיים ביום.לחלופין, אתה יכול להשרות בד בתערובת ולהחיל אותו ישירות על האזור המושפע.

2.דובדבנים

על פי ההערכה, דובדבנים מסייעים בהפחתת הדלקת הנגרמת על ידי גאוט.הם גם מקור טוב לנוגדי חמצון, שיכולים לעזור להפחית את רמות חומצת השתן בגוף.אכלו קומץ דובדבנים טריים או קפואים מדי יום כדי לעזור להפחית את תסמיני הגאוט.

3.סודה לשתייה

סודה לשתייה יכולה לעזור להפחית את הכאב והנפיחות של גאוט.זה עובד על ידי נטרול עודף חומצת השתן בגוף.כדי להשתמש בסודה לשתייה, ערבבו כפית אחת ממנה עם כוס מים אחת ושתו את התערובת שלוש פעמים ביום.

4.אמבטיה מלח אפסום

אמבטיות מלח אפסום יכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות של גאוט.המגנזיום במלח האפסום מסייע בהפחתת הדלקת ולהרגיע שרירים כואבים.כדי להשתמש במלח אפסום, מערבבים שתי כוסות ממנו באמבטיה חמה וספיגה למשך 20 דקות.

5.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקת חזק שיכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות של גאוט.כדי להשתמש בג’ינג’ר, מערבבים כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי עם כוס מים חמים ושותה את התערובת פעמיים ביום.

6.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקת נוסף שיכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות של גאוט.כדי להשתמש בכורכום, מערבבים כפית אחת ממנו עם כוס חלב חם ושותה את התערובת פעמיים ביום.

7.שמן זרעי פשתן

שמן זרעי פשתן הוא מקור טוב לחומצות שומן אומגה 3, שיכולות לעזור להפחית את הדלקת הנגרמת כתוצאה מגאוט.כדי להשתמש בשמן זרעי פשתן, מערבבים כפית אחת ממנו עם כוס מים חמים ושותה את התערובת פעמיים ביום.

8.מים

שתיית מים רבים יכולה לעזור להפחית את הכאב והנפיחות של גאוט.זה עוזר לשטוף את עודפי חומצת השתן מהגוף.הקפידו לשתות לפחות שמונה כוסות מים בכל יום.

9.מיץ לימון

מיץ לימון יכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות של גאוט.זהו משתן טבעי ועוזר לשטוף את עודפי חומצת השתן מהגוף.כדי להשתמש במיץ לימון, מערבבים כפית אחת ממנו עם כוס מים חמים ושותה את התערובת פעמיים ביום.

10.מיץ תפוחים

מיץ תפוחים הוא מקור טוב לנוגדי חמצון, שיכול לעזור להפחית את רמות חומצת השתן בגוף.כדי להשתמש במיץ תפוחים, מערבבים כוס אחת ממנו עם כוס מים חמים ושותה את התערובת פעמיים ביום.

11.קש שיבולת שועל

קש שיבולת שועל הוא משתן טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות של גאוט.כדי להשתמש בקש שיבולת שועל, מערבבים כפית אחת ממנו עם כוס מים חמים ושותה את התערובת פעמיים ביום.

12.זרעי סלרי

זרעי סלרי הם מקור טוב לנוגדי חמצון, שיכולים לעזור להפחית את רמות חומצת השתן בגוף.כדי להשתמש בזרעי סלרי, מערבבים כפית אחת מהם עם כוס מים חמים ושותה את התערובת פעמיים ביום.

13.שורש ברדוק

שורש ברדוק הוא משתן טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות של גאוט.כדי להשתמש בשורש ברדוק, מערבבים כפית אחת ממנו עם כוס מים חמים ושותה את התערובת פעמיים ביום.

14.שורש שן הארי

שורש שן הארי הוא משתן טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות של גאוט.כדי להשתמש בשורש שן הארי, מערבב כפית אחת ממנו

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן