דף הבית » תרופות סבתא » גאוט – 14 תרופות ביתיות זמינות וטבעיות
dddd  daadaddaddaa dddaadddaa ddeddaddaa ddddadddaa

גאוט – 14 תרופות ביתיות זמינות וטבעיות

מה זה Gout?

גאוט הוא סוג של דלקת פרקים הנגרמת על ידי רמות מוגבהות של חומצת שתן בדם.זה מביא לדלקת וכאבים במפרקים, שיכולים להיות חמורים ולהשבית.גאוט יכול להשפיע על כל מפרק, אך בדרך כלל משפיע על הבוהן הגדולה.זה יכול גם להוביל לסיבוכים העלולים לגרום לנזק נוסף למפרקים ובעיות בכליות.

14 תרופות ביתיות טבעיות להקלה על גאוט

ניתן לנהל גאוט באמצעות שינויים באורח החיים ותרופות, אך ישנם גם כמה תרופות ביתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת.להלן 14 תרופות ביתיות טבעיות להקלה על גאוט:

1.לשתות הרבה מים

שתיית הרבה מים יכולה לעזור לשטוף עודף חומצת שתן מהגוף.מומלץ לשתות לפחות 8 כוסות מים ביום.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות של גאוט.מומלץ לערבב שתי כפות חומץ סיידר תפוחים עם כוס מים חמים ולשתות את התערובת הזו פעמיים עד שלוש ביום.

3.סודה לשתייה

סודה לשתייה יכולה לעזור לנטרל את החומצה בגוף ולהפחית את הכאב והדלקת של גאוט.מומלץ לערבב כפית אחת של סודה לשתייה עם כוס מים ולשתות את התערובת פעמיים ביום.

4.דובדבנים

דובדבנים עשירים בנוגדי חמצון ובעלי תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הקשורים לגאוט.מומלץ לשתות כוס מיץ דובדבן פעמיים עד שלוש ביום.

5.ג’ינג’ר

לג’ינג’ר תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות של גאוט.מומלץ לערבב כפית אחת של אבקת ג’ינג’ר עם כוס מים חמים ולשתות את התערובת הזו פעמיים עד שלוש פעמים ביום.

6.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות של גאוט.מומלץ לערבב כפית אחת של אבקת כורכום עם כוס מים חמים ולשתות את התערובת הזו פעמיים עד שלוש ביום.

7.אמבטיה מלח אפסום

אמבטיית מלח אפסום יכולה לעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשורים לגאוט.מומלץ להוסיף שתי כוסות מלח אפסום לאמבטיה חמה ולהשרות למשך 15 עד 20 דקות.

8.קומפרס קר

החלת דחיסה קרה על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את הכאב והנפיחות של גאוט.מומלץ למרוח קומפרס קר למשך 15 עד 20 דקות מספר פעמים ביום.

9.קליפת ערבה לבנה

קליפת ערבה לבנה בעלת תכונות אנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות של גאוט.מומלץ לערבב כפית אחת של אבקת קליפת ערבה לבנה עם כוס מים חמים ולשתות את התערובת הזו פעמיים עד שלוש ביום.

10.פלפל קאיין

לקאיין פלפל יש תכונות אנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות של גאוט.מומלץ לערבב כפית אחת של אבקת פלפל קאיין עם כוס מים חמים ולשתות את התערובת הזו פעמיים עד שלוש פעמים ביום.

11.מיץ לימון

מיץ לימון יכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת של גאוט.מומלץ לערבב שתי כפות מיץ לימון עם כוס מים חמים ולשתות את התערובת הזו פעמיים עד שלוש פעמים ביום.

12.זרעי סלרי

לזרעי סלרי תכונות אנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות של גאוט.מומלץ לערבב כפית אחת של אבקת זרעי סלרי עם כוס מים חמים ולשתות את התערובת הזו פעמיים עד שלוש ביום.

13.אלפלפה

אלפלפה הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות של גאוט.מומלץ לערבב כפית אחת של אבקת אספסת עם כוס מים חמים ולשתות את התערובת הזו פעמיים עד שלוש ביום.

14.ויטמין C

ויטמין C הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות של גאוט.מומלץ לקחת 500 מ”ג ויטמין C שלוש פעמים ביום.

טיפ ייחודי: נסה להישאר פעיל ולהתעמל באופן קבוע כדי לעזור להפחית את הכאב והדלקתעל

חלק 2: תרופות גאוט טבעיות

גאוט הוא מצב כואב המשפיע על המפרקים, ובמיוחד על הבוהן הגדולה.אמנם אין תרופה לגאוט, אך תרופות טבעיות רבות יכולות לעזור להפחית את הדלקת והכאב.להלן 14 תרופות ביתיות טבעיות שעשויות לעזור להקל על הכאב והדלקת הקשורים לגאוט.

1.דובדבנים

דובדבנים ידועים בתכונותיהם האנטי דלקתיות, מה שהופך אותם לתרופה טבעית פופולרית לגאוט.אכילת דובדבנים טריים או קפואים, שתיית מיץ דובדבן או נטילת כמוסות תמצית דובדבן יכולה כולם לעזור להפחתת דלקת וכאבים הקשורים לגאוט.

2.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים מסייע בהפחתת הדלקת ואיזון רמות חומצת השתן בגוף, מה שהופך אותו לתרופה טבעית נהדרת לגאוט.שתיית כף של חומץ תפוחים מעורבב עם כוס מים בכל יום יכולה לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לגאוט.

3.סודה לשתייה

ניתן להוסיף סודה לשתייה לכוס מים ולקבל דרך הפה כדי לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לגאוט.סודה לשתייה עוזרת לנטרל את חומצת השתן בגוף, מה שיכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לגאוט.

4.Epsom Salt Soak

הספיגה של מלח אפסום יכולה לעזור להפחתת דלקת וכאב הקשורים לגאוט.נטילת מלח אפסום הספגה למשך 15-20 דקות בכל יום יכולה לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לגאוט.

5.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי חזק ויכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לגאוט.שתיית תה ג’ינג’ר או נטילת תוספי ג’ינג’ר יכולה לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לגאוט.

6.מיץ כרוב

מיץ כרוב הוא תרופה טבעית נהדרת לגאוט.שתיית כוס מיץ כרוב טרי בכל יום יכולה לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לגאוט.

7.מיץ דובדבן טארט

מיץ דובדבן טארט הוא תרופה טבעית נהדרת לגאוט.שתיית כוס מיץ דובדבן טארט בכל יום יכולה לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לגאוט.

8.זרעי סלרי

זרעי סלרי מכילים תכונות אנטי דלקתיות חזקות ויכולים לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לגאוט.נטילת תמצית זרעי סלרי או שתיית תה זרעי סלרי יכולה לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לגאוט.

9.כורכום

כורכום הוא עוד אנטי דלקתי חזק ויכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לגאוט.נטילת תוספי כורכום או שתיית תה כורכום יכולה לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לגאוט.

10.אננס

אננס מכיל ברומלין, שהוא אנזים שיכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לגאוט.אכילת אננס טרי או שתיית מיץ אננס יכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לגאוט.

11.מיץ לימון

מיץ לימון יכול לעזור להפחית דלקת ואיזון בין רמות חומצת השתן בגוף, מה שהופך אותו לתרופה טבעית נהדרת לגאוט.שתיית כוס מיץ לימון סחוט טרי בכל יום יכולה לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לגאוט.

12.מים אלקליין

מים אלקליין יכולים לעזור להפחית דלקת וכאבים הקשורים לגאוט.שתיית מים אלקליין לאורך היום יכולה לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לגאוט.

13.שורש שן הארי

שורש שן הארי הוא אנטי דלקתי חזק ויכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לגאוט.נטילת תוספי שורש שן הארי או שתיית שורש שורשים יכולה לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לגאוט.

14.שמן קיק

ניתן ליישם שמן קיק ישירות על האזור המושפע כדי לסייע בהפחתת דלקת וכאב הקשורים לגאוט.החלת שמן קיק על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לגאוט.

מסקנה

גאוט הוא מצב כואב שמשפיע על המפרקים, מפרטבאופן פנוי הבוהן הגדולה.אמנם אין תרופה לגאוט, אך תרופות טבעיות רבות יכולות לעזור להפחית את הדלקת והכאב.14 תרופות ביתיות טבעיות אלה עשויות לעזור להקל על הכאב והדלקת הקשורים לגאוט.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן