דף הבית » תרופות סבתא » דלקת בכליות – 10 תרופות סבתות יעילות ויעילות

דלקת בכליות – 10 תרופות סבתות יעילות ויעילות

מהי דלקת בכליות?

דלקת בכליות, המכונה גם נפריטיס, היא מחלה אוטואימונית המתרחשת כאשר מערכת החיסון של הגוף עצמה תוקפת בטעות את הכליות, מה שמוביל לתפקוד לקוי ולתקלה.נפריטיס יכולה להופיע כתוצאה מזיהום, אלרגיה או מצב גנטי.זהו מצב קשה שיכול להוביל לאי ספיקת כליות אם לא נותר מטופל.תסמינים של נפרטיס כוללים חום, עייפות, בחילה וירידה בשתנה.אם אתה חווה אחד מהתסמינים הללו, חשוב לפנות לטיפול רפואי.

10 הסעדים של סבתא לדלקת בכליות

כשמדובר בטיפול בדלקת בכליות, לסבתות ברחבי העולם יש כמה תרופות מנוסות ואמיתיות ששימשו במשך מאות שנים.להלן 10 תרופות בהן תוכלו להשתמש בכדי לסייע בהפחתת הדלקת ולשפר את תפקוד הכליות.

1.הידרציה

להישאר לחות הוא אחד הדברים החשובים ביותר שאתה יכול לעשות כדי להפחית את הדלקת בכליות.שתיית הרבה מים ונוזלים אחרים כמו תה צמחים יכולה לעזור לשטוף רעלים ולהפחית דלקת.חשוב לשתות מספיק נוזלים כדי לשמור על השתן שלך בצבע.

2.שינויים תזונתיים

ביצוע שינויים תזונתיים יכול גם לסייע בהפחתת הדלקת בכליות.ביטול מזון מעובד ואכילת פירות וירקות טריים יותר יכול לעזור להפחית את הדלקת.בנוסף, הגבלת צריכת מלח וסוכר יכולה גם להפחית את הדלקת.

3.עשבי תיבול

עשבי תיבול כמו שורש שן הארי, עלה סרפד ושורש מרשמלו הם כולם משתנים טבעיים, המסייעים להפחתת הדלקת בכליות.ניתן לקחת עשבי תיבול אלה בצורה של כמוסות, תה או תמיסות.

4.פעילות גופנית

פעילות גופנית קבועה יכולה לסייע בהפחתת הדלקת בכליות על ידי קידום זרימה טובה יותר ועזרה לשטוף רעלים.חשוב לבחור פעילויות בעלות השפעה נמוכה כמו הליכה, שחייה ויוגה כדי לקדם זרימה טובה יותר מבלי להתאמץ יותר מדי על הכליות.

5.חום

החלת חום על הכליות יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את תפקוד הכליות.אתה יכול להשתמש בכרית חימום או לעשות אמבטיה חמה כדי לעזור להפחית את הדלקת בכליות.

6.אמבטיה מלח אפסום

אמבטיות מלח אפסום יכולות להועיל בהפחתת הדלקת בכליות.מלח האפסום עוזר להוציא רעלים ולהפחית דלקת.

7.שמנים אתרים

שמנים אתרים כמו מזור לימון, מנטה וקמומיל יכולים לעזור להפחית את הדלקת בכליות.אתה יכול להשתמש בשמנים אתרים אלה במפזר ארומתרפיה או באמבט חם לטובת מירב.

8.תוספי מזון

תוספי מזון מסוימים יכולים לעזור להפחית דלקת בכליות.חומצות שומן אומגה 3, פרוביוטיקה ונוגדי חמצון יכולים לעזור כולם להפחתת הדלקת.

9.מיץ חמוציות

מיץ חמוציות עשיר בנוגדי חמצון ויכול לעזור להפחית את הדלקת בכליות.חשוב לשתות מיץ חמוציות לא ממותק כדי להימנע מהוספת סוכר נוסף לתזונה שלך.

10.דיקור סיני

דיקור סיני הוא טכניקת רפואה סינית מסורתית שיכולה לעזור להפחית דלקת בכליות.דיקור סיני פועל על ידי גירוי נקודות מסוימות על הגוף כדי להפחית את הדלקת.

טיפ מועיל

חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שתנסה אף אחד מהתרופות הללו כדי להבטיח שהם בטוחים עבורך.בנוסף, חשוב לזכור כי תרופות אלה אינן תחליף לטיפול רפואי ויש להשתמש בהן בשילוב עם כל תרופות שהרופא שרשם.

דלקת בכליות, או נפרטיס, היא מצב קשה שיכול לגרום נזק לטווח הארוך לכליות אם לא נותר מטופל.לכן חשוב לפנות לטיפול רפואי בהקדם האפשרי.עם זאת, ישנם גם כמה תרופות מסורתיות ששימשו את הסבתות לאורך השנים כדי להקל על הסימפטומים של דלקת בכליות ולקדם ריפוי.להלן 10 תרופות סבתות יעילות ויעילות לכלינהy דלקת:

1.תה שן הארי

תה שן הארי הוא תרופה מסורתית המשמשת במשך מאות שנים כדי לסייע בטיפול בדלקת בכליות.התה מיוצר מעלי צמח האריחים, ולפי ההערכה הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות והכאב הקשור בנפרטיס.

2.עלים פטרוזיליים

עלי פטרוזיליה הם תרופה מסורתית נוספת לדלקת בכליות.פטרוזיליה עשירה בוויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון, המסייעים להפחתת דלקת ולקידום ריפוי.בנוסף, על פי ההערכה, היא יעילה בסיוע לשטוף רעלים מהגוף, שיכולים לעזור להפחית את הסימפטומים של נפרטיס.

3.מיץ חמוציות

מיץ חמוציות הוא תרופה מסורתית ששימשה זה מכבר כדי לסייע בטיפול בדלקת בכליות.מיץ חמוציות עשיר בנוגדי חמצון, שיכולים לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.בנוסף, זה עוזר לשטוף רעלים מהגוף ויכול לעזור להפחית את הסימפטומים של נפרטיס.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש זה מכבר כתרופה מסורתית לדלקת בכליות.חומץ סיידר תפוחים עשיר בנוגדי חמצון ולפי ההערכה שהוא מסייע בהפחתת הדלקת ולקדם ריפוי.בנוסף, זה עוזר לשטוף רעלים מהגוף, שיכולים לעזור להפחית את הסימפטומים של נפרטיס.

5.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה מסורתית נוספת ששימשה במשך מאות שנים כדי לסייע בטיפול בדלקת בכליות.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות והכאב הקשורים לנפרטיס.בנוסף, זה עוזר לשטוף רעלים מהגוף ויכול לעזור להפחית את הסימפטומים של נפרטיס.

6.שום

שום הוא תרופה מסורתית המשמשת במשך מאות שנים כדי לסייע בטיפול בדלקת בכליות.שום עשיר בנוגדי חמצון, שיכולים לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.בנוסף, זה עוזר לשטוף רעלים מהגוף, שיכולים לעזור להפחית את הסימפטומים של נפרטיס.

7.מי לימון

מי לימון הם תרופה מסורתית המשמשת במשך מאות שנים כדי לסייע בטיפול בדלקת בכליות.מי לימון עשירים בנוגדי חמצון, שיכולים לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.בנוסף, זה עוזר לשטוף רעלים מהגוף, שיכולים לעזור להפחית את הסימפטומים של נפרטיס.

8.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה מסורתית ששימשה זה מכבר כדי לסייע בטיפול בדלקת בכליות.על פי ההערכה, סודה לשתייה בעלת תכונות אנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות והכאב הקשורים לנפרטיס.בנוסף, זה עוזר לשטוף רעלים מהגוף ויכול לעזור להפחית את הסימפטומים של נפרטיס.

9.כורכום

כורכום הוא תרופה מסורתית ששימשה במשך מאות שנים כדי לסייע בטיפול בדלקת בכליות.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות והכאב הקשורים לנפרטיס.בנוסף, זה עוזר לשטוף רעלים מהגוף ויכול לעזור להפחית את הסימפטומים של נפרטיס.

10.אלפלפה

אלפלפה היא תרופה מסורתית המשמשת במשך מאות שנים כדי לסייע בטיפול בדלקת בכליות.אלפלפה עשיר בוויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון, שיכולים לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.בנוסף, זה עוזר לשטוף רעלים מהגוף ויכול לעזור להפחית את הסימפטומים של נפרטיס.

מסקנה

הסעדים של סבתא שימשו במשך מאות שנים כדי לסייע בטיפול ולהקל על הסימפטומים של דלקת בכליות.תרופות אלה יכולות לעזור להפחית דלקת, לשטוף רעלים מהגוף ולעזור לקדם ריפוי.כמובן שחשוב לזכור שיש להשתמש בתרופות אלה בשילוב עם טיפול רפואי, ולא כתחליף.

שאלות נפוצות

ש: מהם כמה תרופות טבעיות לדלקת בכליות?

א: כמה תרופות טבעיות לדלקת בכליות כוללות תה שן הארי, עלי פטרוזיליה, מיץ חמוציות

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן