דף הבית » תרופות סבתא » ציסטה בברך – 8 תרופות של סבתא זולה מהמטבח
daddadd dddada  daadaddaddaa dadc daddaad dddcd deddeddd

ציסטה בברך – 8 תרופות של סבתא זולה מהמטבח

ציסטות בברך: 8 תרופות של סבתא זולה מהמטבח

ציסטות בברך יכולות להיות מצב כואב ולא נוח שיכול להקשות על משימות יומיומיות.למרות שטיפול רפואי זמין, אנשים רבים מעדיפים לנסות תחילה תרופות ביתיות.מאמר זה ידון ב -8 תרופות של סבתא זולה מהמטבח שתוכלו לנסות בבית כדי לעזור להפחית את הסימפטומים של ציסטות בברך.

מהי ציסטה בברך?

ציסטה בברך היא שק מלא נוזלים הנוצרת סביב מפרק הברך.הם יכולים לנוע בגודל של כמה מילימטרים למספר סנטימטרים ויכולים לגרום לכאב, נפיחות ונוקשות בברך.בדרך כלל הם נגרמים על ידי מחלת מפרקים ניוונית, טראומה במפרקים או דלקת פרקים.

הסעדים של סבתא

סבתות משתמשות בתרופות ביתיות מזה מאות שנים כדי לעזור להקל על הסימפטומים של מחלות שונות.להלן 8 תרופות של סבתא זולות מהמטבח שתוכלו לנסות בבית כדי לעזור להפחית את הסימפטומים של ציסטות בברך.

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הקשורים לציסטות בברך.כדי להשתמש בו, מערבבים 1 כוס חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ושתה אותם פעמיים ביום.

2.כורכום

כורכום הוא חומר אנטי דלקתי חזק שיכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הקשורים לציסטות בברך.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כוס חלב חם ושותה אותה פעמיים ביום.

3.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עוד חומר אנטי דלקתי חזק שיכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הקשורים לציסטות בברך.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של ג’ינג’ר מגורר עם כוס מים חמים ושתה אותם פעמיים ביום.

4.שמן קיק

שמן קיק הוא חומר אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הקשורים לציסטות בברך.כדי להשתמש בו, החל כמות קטנה של שמן קיק על האזור המושפע ועסה אותו בעדינות.

5.מלח אפסום

מלח אפסום הוא חומר אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הקשורים לציסטות בברך.כדי להשתמש בו, מערבבים שתי כפות מלח אפסום בכוס מים חמים וספגו את האזור הפגוע למשך 15 דקות.

6.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא חומר אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הקשורים לציסטות בברך.כדי להשתמש בו, החל כמות קטנה של שמן קוקוס על האזור המושפע ועסה אותו בעדינות.

7.שום

שום הוא חומר אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הקשורים לציסטות בברך.כדי להשתמש בו, מערבבים כף אחת של משחת שום עם כוס חלב חם ושותה אותו פעמיים ביום.

8.מיץ לימון

מיץ לימון הוא חומר אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הקשורים לציסטות בברך.כדי להשתמש בו, מערבבים כף אחת של מיץ לימון עם כוס מים חמים ושותים אותו פעמיים ביום.

טיפ:

חשוב לזכור כי תרופות אלה אינן תחליף לטיפול רפואי.אם ציסטות הברך שלך נמשכות או מחמירות, חשוב לפנות לייעוץ של רופא.

8 הסעדים של סבתא הזולים הללו מהמטבח יכולים להיות דרך נהדרת לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הקשורים לציסטות בברך.עם זאת, חשוב לזכור שהם אינם מהווים תחליף לטיפול רפואי ויש להשתמש בזהירות.

ציסטה בברך: אפשרויות טיפול

ציסטות בברך עלולות לגרום לכאבים קלים עד עזים, נפיחות וקשיי הליכה.אמנם ישנם מגוון טיפולים רפואיים זמינים עבור ציסטות בברך, אך אנשים רבים מחפשים אלטרנטיבות זולות וטבעיות לטיפולים מסורתיים.סבתות משתמשות בתרופות למטבח במשך מאות שנים, וחלק מהשיטות הללו יכולות להיות בדיוק מה שאתה צריך כדי להקל על הציסטה שלך בברך.להלן 8 סעדים של סבתא זולים מהמטבח שעשויים לעזור במצבך.

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית עבור מחלות רבות, כולל ציסטות בברך.ל- uSE IT, מערבבים שני חלקים של חומץ תפוחים עם חלק אחד של מים חמים ומורחים על האזור הפגוע.אתה יכול גם לשתות כוס חומץ תפוחים מעורבב עם מים או דבש פעמיים ביום.

2.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקת חזק שיכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות של ציסטה בברך.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אבקת ג’ינג’ר עם כוס מים חמים ושתה אותם פעמיים ביום.ניתן גם למרוח משחה העשויה מג’ינג’ר טרי ומים חמים ישירות על האזור המושפע.

3.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי נוסף שיכול לעזור להפחית את הדלקת והכאב של ציסטה בברך.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כוס מים חמים ושתהם פעמיים ביום.ניתן גם למרוח משחה העשויה מאבקת כורכום ומים חמים ישירות על האזור המושפע.

4.מלח אפסום

מלח אפסום הוא משכך כאבים טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות של ציסטות בברך.כדי להשתמש בו, ערבבו שתי כפות מלח אפסום בכוס מים חמים וספגו את הברך הפגועה שלכם למשך 20 דקות.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.מיץ לימון

מיץ לימון הוא עיקרי טבעי שיכול לעזור להפחית את הנפיחות של ציסטה בברך.כדי להשתמש בו, מערבבים כף מיץ לימון טרי עם כוס מים חמים ושתו אותו פעם ביום.ניתן גם למרוח משחה העשויה מיץ לימון ומים חמים ישירות על האזור המושפע.

6.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת והכאב של ציסטה בברך.כדי להשתמש בו, מערבבים כף אחת של שמן קוקוס עם כוס מים חמים ושתה אותם פעמיים ביום.ניתן גם למרוח משחה העשויה משמן קוקוס ומים חמים ישירות על האזור המושפע.

7.שמן קיק

שמן קיק הוא משכך כאבים טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות של ציסטה בברך.כדי להשתמש בו, מערבבים כף אחת של שמן קיק עם כוס מים חמים ושתו אותם פעמיים ביום.ניתן גם למרוח משחה העשויה משמן קיק ומים חמים ישירות על האזור המושפע.

8.שום

שום הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת והכאב של ציסטה בברך.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של אבקת שום עם כוס מים חמים ושתה אותם פעמיים ביום.ניתן גם למרוח משחה העשויה מאבקת שום ומים חמים ישירות לאזור הפגוע.

הסעדים של סבתא הזולה הזו מהמטבח יכולים להיות יעילים בהקלה על הסימפטומים של ציסטה בברך.עם זאת, חשוב לזכור שהם אינם מהווים תחליף לטיפולים רפואיים קונבנציונליים.אם אתם חווים כאב קשה או מתמשך, חשוב להתייעץ עם רופא לקבלת תוכנית אבחון וטיפול נאותים.

שאלות נפוצות

מהי ציסטה בברך?

ציסטה בברך היא שק מלא נוזלים שיכול להיווצר בסמוך לברך.בדרך כלל זה נגרם כתוצאה מצמיחת יתר של נוזל המפרק.ציסטות בברך עלולות לגרום לכאבים קלים עד עזים, נפיחות וקשיי הליכה.

האם הסעדים של סבתא מהמטבח יכולים לעזור בציסטה בברך?

כן, תרופות של סבתות רבות מהמטבח, כמו חומץ תפוחים, ג’ינג’ר, כורכום, מלח אפסום, מיץ לימון, שמן קוקוס, שמן קיק ושום יכולים לעזור להפחית את הדלקת והכאב של ציסטה בברך.עם זאת, חשוב לזכור כי סעדים אלה אינם מהווים תחליף לטיפולים רפואיים קונבנציונליים.אם אתם חווים כאב קשה או מתמשך, חשוב להתייעץ עם רופא לקבלת תוכנית אבחון וטיפול נאותים.

לסיכום, ציסטות בברך יכולות לגרום לקלות עד חמורות

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן