דף הבית » תרופות סבתא » דלקת בברך – 24 תרופות סבתות בטוחות ונפלאות
ddcdadaa dddada  daadaddaddaa daddaaddaa ddddddaa ddadadcdd

דלקת בברך – 24 תרופות סבתות בטוחות ונפלאות

בעידן המודרני, דלקת הברך הופכת נפוצה יותר ויותר.אנשים בכל הגילאים, במיוחד אלה בשנותיהם המאוחרות, חווים כאבי ברכיים כתוצאה מדלקת.אמנם ישנם מגוון טיפולים זמינים, אך אנשים מחפשים פתרונות טבעיים ומשתלמים יותר.הסעדים של סבתא הם מקור הקלה עוצמתי ולעתים קרובות מתעלמים ממנו לדלקת בברך.

להלן 24 תרופות של סבתא בטוחות ונפלאות שיכולות לעזור לכם למצוא הקלה מכאבי ברכיים ודלקת.

קומפרסים קרים וחמים

קומפרסים קרים וחמים הם טיפולים יעילים לכאבי ברכיים ודלקת.קומפרסים קרים יכולים לעזור להפחית נפיחות והדחיסים החמים יכולים לעזור להקל על הכאב.אתה יכול להחליף בין קומפרסים קרים וחמים, או שאתה יכול להשתמש בזה או אחר בהתאם לצרכים שלך.

תה צמחי מרפא

תה צמחי מרפא הם דרך נהדרת להפחית דלקת וכאב.ישנם מגוון עשבי תיבול שיכולים לעזור, כמו ג’ינג’ר, כורכום ותימין.אתה יכול לשתות כוס תה צמחים פעמיים ביום כדי לעזור להפחית דלקת.

טיפ מועיל:

אם אתם שותים תה צמחים, הקפידו לתפוס אותו לפחות 10 דקות כדי להשיג את מלוא התועלת של עשבי התיבול.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא אנטי דלקת חזק שניתן להשתמש בו כדי להפחית את הדלקת בברך.אתה יכול לערבב כף אחת של חומץ תפוחים בכוס מים חמים ולשתות אותו פעמיים ביום.

שמן קיק

שמן קיק הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב בברך.כל שעליך לעשות הוא לשפשף קצת שמן קיק על האזור הפגוע ולעסות אותו למשך מספר דקות.

פלפל קאיין

לקאיין פלפל יש תכונות אנטי דלקתיות חזקות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת בברך.אתה יכול לערבב כפית פלפל קאיין בכוס מים חמים ולשתות אותו פעמיים ביום.

זרעי סלרי

זרעי סלרי הם תרופה טבעית יעילה לדלקת בברך.אתה יכול לערבב כפית אחת של זרעי סלרי בכוס מים חמים ולשתות אותם פעמיים ביום.

מלח אפסום

מלח אפסום הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית דלקת וכאב בברך.אתה יכול לערבב כוס מלח אפסום באמבט מים חמים ולהשרות את האזור המושפע למשך 15-20 דקות.

שום

שום הוא תרופה טבעית יעילה לדלקת בברך.אתה יכול לאכול שניים עד שלוש שיני שום מדי יום כדי להפחית דלקת וכאב.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב בברך.אתה יכול לערבב כפית אבקת ג’ינג’ר בכוס מים חמים ולשתות אותה פעמיים ביום.

דבש

דבש הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב בברך.אתה יכול לערבב כף דבש בכוס מים חמים ולשתות אותו פעמיים ביום.

שמן לבנדר

שמן לבנדר הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב בברך.אתה יכול לערבב כמה טיפות של שמן לבנדר בשמן נשא, כמו שמן קוקוס, ולעסות אותו לאזור הפגוע.

שמן חרדל

שמן חרדל הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב בברך.אתה יכול לערבב כמה טיפות שמן חרדל בשמן נשא, כמו שמן שקדים, ולעסות אותו לאזור הפגוע.

שמן זית

שמן זית הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב בברך.אתה יכול לערבב כמה טיפות שמן זית בשמן נשא, כמו שמן אבוקדו, ולעסות אותו לאזור הפגוע.

אננס

אננס הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב בברך.אתה יכול לאכול כוס אחת של אננס טרי או לשתות כוס מיץ אננס פעמיים ביום.

כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב בברך.אתה יכול לערבב כפית אבקת כורכום בכוס מים חמים ולשתות אותה פעמיים ביום.

חלק 2: תרופות ביתיות לברךדלקת

ניתן לטפל ב

דלקת בברך באמצעות מגוון תרופות ביתיות.סבתות המליצו על סעדים אלה במשך דורות, ולעתים קרובות הן דרך בטוחה ויעילה להפחתת דלקת וכאב.להלן 24 מהתרופות הביתיות הטובות ביותר לדלקת בברך.

1.קומפרס קר

יישום קומפרס קר יכול לעזור להפחית דלקת וכאב בברך.כל שעליך לעשות הוא לעטוף כמה קוביות קרח במגבת ולהחיל אותה על האזור הנגוע למשך 10-15 דקות בכל פעם.חזור על זה מספר פעמים ביום כדי להפחית נפיחות וכאב.

2.קומפרס חם

יישום קומפרס חם יכול גם לעזור להפחית דלקת וכאב בברך.עטפו בקבוק מים חמים במגבת ומורחים אותו על האזור הפגוע למשך 10-15 דקות בכל פעם.חזור על זה מספר פעמים ביום כדי להפחית נפיחות וכאב.

3.פעילות גופנית

פעילות גופנית יכולה לעזור להפחית דלקת וכאב בברך.נסה תרגילים בעלי השפעה נמוכה כמו הליכה, שחייה או רכיבה על אופניים כדי לעזור לחזק את הברך ולהפחית נפיחות וכאב.

4.עיסוי

עיסוי האזור הפגוע יכול לעזור להפחית דלקת וכאב בברך.לעסות את האזור עם תנועה סיבובית יציבה למשך 5-10 דקות בכל פעם.חזור על זה מספר פעמים ביום כדי להפחית נפיחות וכאב.

5.אמבטיות מלח אפסום

אמבטיות מלח אפסום יכולות לעזור להפחית דלקת וכאב בברך.מוסיפים 1-2 כוסות מלח אפסום לאמבטיה חמה ומשרות 10-15 דקות בכל פעם.חזור על זה מספר פעמים בשבוע כדי להפחית נפיחות וכאב.

6.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים יכול לעזור להפחית דלקת וכאב בברך.מערבבים 1 כף של חומץ תפוחים עם 8 גרם מים ושותים אותו פעמיים ביום כדי להפחית נפיחות וכאב.

7.כורכום

כורכום יכול לעזור להפחית דלקת וכאב בברך.מערבבים 1 כפית כורכום עם 8 גרם מים חמים ושותים אותם פעמיים ביום כדי להפחית נפיחות וכאב.

8.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר יכול לעזור להפחית דלקת וכאב בברך.מערבבים 1 כפית ג’ינג’ר עם 8 אונקיות מים חמים ושותים אותם פעמיים ביום כדי להפחית נפיחות וכאב.

9.שמן קיק

שמן קיק יכול לעזור להפחית דלקת וכאב בברך.החל שמן קיק על האזור המושפע ועסה אותו למשך 5-10 דקות.חזור על זה מספר פעמים ביום כדי להפחית נפיחות וכאב.

10.שמן קוקוס

שמן קוקוס יכול לעזור להפחית את הדלקת והכאב בברך.מרחו שמן קוקוס על האזור המושפע ועסה אותו למשך 5-10 דקות.חזור על זה מספר פעמים ביום כדי להפחית נפיחות וכאב.

11.שמן זרעי פשתן

שמן זרעי פשתן יכול לעזור להפחית את הדלקת והכאב בברך.החל שמן זרעי פשתן על האזור המושפע ועסה אותו למשך 5-10 דקות.חזור על זה מספר פעמים ביום כדי להפחית נפיחות וכאב.

12.קליפת ערבה לבנה

קליפת ערבה לבנה יכולה לעזור להפחית את הדלקת והכאב בברך.מערבבים 1 כפית נביחה ערבה לבנה עם 8 אונקיות מים חמים ושותים אותם פעמיים ביום כדי להפחית נפיחות וכאב.

13.שום

שום יכול לעזור להפחית דלקת וכאב בברך.מרסקים כמה שיני שום ומורחים אותו על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו אותו.חזור על זה מספר פעמים ביום כדי להפחית נפיחות וכאב.

14.פלפל קאיין

פלפל קאיין יכול לעזור להפחית את הדלקת והכאב בברך.מערבבים 1 כפית פלפל קאיין עם 8 גרם מים חמים ושותים אותם פעמיים ביום כדי להפחית נפיחות וכאב.

15.שמן זית

שמן זית יכול לעזור להפחית דלקת וכאב בברך

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן