דף הבית » תרופות סבתא » דלקת בגידים של כף הרגל – 7 תרופות של סבתא סודית ומוסמכת
ddcdadaa ddddddd dadc dbda ddaddc  daadaddaddaa dadc daddaad da

דלקת בגידים של כף הרגל – 7 תרופות של סבתא סודית ומוסמכת

דלקת בגידים של כף הרגל: 7 תרופות של סבתא סודית ומוסמכת

דלקת בגידים של כף הרגל היא מצב כואב המתרחש כאשר הגידים בכפות הרגליים נדלקים בגלל שימוש יתר או פציעה.זה יכול להיות די מתיש, ומקשה על ההליכה או אפילו לעמוד.אמנם קיימים טיפולים רפואיים, אך אנשים רבים מצאו הקלה מהתסמינים שלהם עם תרופות טבעיות וביתיות.להלן 7 סעדים סודיים ומוסמכים של סבתא שעשויים לעזור להקל על הכאב והאי הנוחות הקשורים לדלקת בגידים של כף הרגל.

1.קרח

ICE הוא אחד התרופות הביתיות הנפוצות ביותר לדלקת בגידים של כף הרגל.החלת חבילת קרח על האזור הפגוע במשך כרבע שעה מספר פעמים ביום יכולה לעזור להפחית דלקת וכאב.חשוב לעטוף את חבילת הקרח במגבת כדי למנוע מהעור להתקרר מדי.

2.Epsom Salt Soak

השריית כף הרגל באמבט מלח אפסום יכולה גם לסייע בהפחתת דלקת וכאבים הקשורים לדלקת בגידים.כדי ליצור מלח אפסום הספיגה, הוסף כוס מלח אפסום לגלון מים חמים והספוג את כף הרגל שלך למשך 15-20 דקות.המגנזיום במלח מסייע בהפחתת הדלקת ולקדם ריפוי.

3.עיסוי

עיסוי האזור הפגוע יכול לעזור להפחית את הדלקת והכאב.מעסה בעדינות את האזור למשך 5-10 דקות, תוך שימוש בתנועות מעגליות קטנות.אתה יכול גם להשתמש בכדור טניס כדי לספק הקלה ממוקדת יותר.הניחו את הכדור מתחת לרגלכם וגלגלו אותו בעדינות קדימה ואחורה כדי לעסות את האזור.

4.מתיחות

מתיחת האזור הפגוע יכולה לעזור גם להפחתת דלקת וכאב.מותחים בעדינות את השרירים והגידים בכף הרגל למשך 10-15 דקות ביום.אתה יכול גם לנסות תנוחות יוגה עדינות המתמקדות בכפות הרגליים וברגליים התחתונות.

5.קומפרסים חמים וקרים

קומפרסים חמים וקרים לסירוגין יכולים גם לעזור להפחית דלקת וכאבים הקשורים לדלקת בגידים של כף הרגל.כדי להכין דחיסה חמה, משרים מגבת במים חמים ומורחים אותה על האזור הנגוע למשך כרבע שעה.כדי להכין דחיסה קרה, משרים מגבת במים קרים ומורחים אותה על האזור במשך כרבע שעה.

6.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקת חזק שיכול לעזור להפחית כאבים ודלקת הקשורים לדלקת בגידים.אתה יכול ליטול תוספי כורכום או להכין משחה על ידי שילוב אבקת כורכום עם מעט מים.החל את העיסה על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 15-20 דקות לפני שטיפתו.

7.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לדלקת בגידים.מערבבים חלק אחד של חומץ תפוחים עם שני חלקים מים חמים וספגו את כף הרגל בתערובת למשך 15-20 דקות.

טיפ ייחודי ומועיל: דרך נוספת להפחתת דלקת וכאבים הקשורים לדלקת בגידים של כף הרגל היא להימנע מפעילויות שמניחות עומס על האזור הפגוע.זה כולל פעילויות בעלות השפעה גבוהה כמו ריצה, קפיצה ואפילו הליכה על משטחים קשים.חשוב גם לנעול נעליים תומכות כדי להפחית את הלחץ על הרגליים.

התרופות של סבתא לדלקת בגידים של כף הרגל

סבתות מטפלות במחלות במשך מאות שנים, ודלקת בגידים של כף הרגל אינה יוצאת דופן.להלן שבעה מהתרופות הסודיות של סבתא לטיפול בדלקת בגידים של כף הרגל.

1.דחיסה חמה וקרה

השימוש בדחיסה חמה וקרה הוא אחד התרופות הפופולריות ביותר לדלקת בגידים של כף הרגל.התחל על ידי השריית מגבת במים חמים, ואז עטוף אותה סביב האזור הפגוע.לאחר מספר דקות, עברו לדחיסה קרה.המשך לסירוגין בין קומפרסים חמים וקרים למשך מספר דקות.זה יעזור להפחית דלקת וכאב.

2.Epsom Salt Soak

תרופה נוספת לטיפול בדלקת בגידים של כף הרגל היא לקחת ספיגה של מלח אפסום.התחל על ידי הוספת שתי כוסות מלח אפסום לאמבטיה חמה.משרים את כף הרגל באמבטיה במשך כ 20 דקות.פעולה זו יכולה לעזור להפחית דלקת וכאב.

3.כורכום

כורכום הוא עשבשיש לו תכונות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים.מערבבים יחד כפית אחת של אבקת כורכום עם כפית מים חמים כדי ליצור משחה.החל את העיסה על האזור המושפע והשאיר אותו כ 20 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים.פעולה זו יכולה לעזור להפחית דלקת וכאב.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת וכאבים הקשורים לדלקת בגידים של כף הרגל.מערבבים יחד חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים חמים.משרים מטלית נקייה בתערובת ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו כעשרים דקות לפני השטיפה.

5.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עשב פופולרי ששימש במשך מאות שנים לטיפול במחלות שונות.יש לו תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת וכאבים הקשורים לדלקת בגידים של כף הרגל.מערבבים יחד כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד וכפית דבש אחת.לבלוע את התערובת פעמיים ביום.

6.פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא עשב שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים.מערבבים יחד כפית אחת של אבקת פלפל קאיין, כפית שמן זית אחד וכפית מיץ לימון.מרחו את התערובת על האזור הפגוע והשאירו אותה כ 20 דקות לפני שטיפתו.

7.קומפרס מלח אפסום

קומפריס מלח Epsom הם דרך נהדרת להפחית דלקת וכאבים הקשורים לדלקת בגידים של כף הרגל.התחל על ידי ערבוב יחד כוס אחת של מלח אפסום ושתי כוסות מים חמים.משרים מטלית נקייה בתערובת ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו כעשרים דקות לפני השטיפה.

סיכום

סבתות מטפלות במחלות במשך מאות שנים, ודלקת בגידים של כף הרגל אינה יוצאת דופן.ישנם שבעה מהתרופות הסודיות של סבתא לטיפול בדלקת בגידים של כף הרגל, כולל דחיסה חמה וקרה, ספיגת מלח אפסום, כורכום, חומץ תפוחים, ג’ינג’ר, פלפל קאיין ודחיסת מלח אפסום.תרופות אלה יכולות לעזור להפחית דלקת וכאבים הקשורים לדלקת בגידים של כף הרגל.

שאלות נפוצות

מהי דלקת בגידים של כף הרגל?

דלקת בגידים של כף הרגל היא דלקת בגידים בכף הרגל.זה יכול לגרום לכאב, נוקשות ונפיחות באזור הפגוע.

מהם הסימפטומים של דלקת בגידים של כף הרגל?

תסמינים שכיחים של דלקת בגידים של כף הרגל כוללים כאב, נוקשות, נפיחות, אדמומיות, חום ורגישות באזור הנגוע.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן