דף הבית » תרופות סבתא » כאב חד בחלק האחורי של כף הרגל – 22 תרופות של סבתא מצוינת ומיוחדת
dbdd dd dddcda dddddad dadc dbda ddaddc  daadaddaddaa dadc

כאב חד בחלק האחורי של כף הרגל – 22 תרופות של סבתא מצוינת ומיוחדת

כאב בחלק האחורי של כף הרגל הוא בעיה שכיחה שיכולה להיגרם על ידי מגוון מצבים, כולל דלקת פשיטיס פלנטרית, דלקת גיד דלקת ואכילס ודורבן עקב.בעוד שטיפולים רפואיים זמינים כדי לעזור בניהול הכאב, אנשים רבים פונים לתרופות של סבתא להקלה.להלן 22 תרופות של סבתא מצוינת ומיוחדת שיכולים לעזור בניהול הכאב החריף בחלק האחורי של כף הרגל.

להשרות במלח אפסום

השריית כפות הרגליים במים חמים עם מלח אפסום היא תרופה פופולרית לכאבי רגליים.המגנזיום במלח אפסום מסייע בהפחתת הדלקת והכאב, ואילו המים החמים עוזרים להרפות את השרירים ולהקל על המתח.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מלא אגן במים חמים והוסף שתי כוסות מלח אפסום.משרים את כפות הרגליים למשך 15-30 דקות ואז שוטפים במים חמים וטופחים יבשים.

עיסוי עם שמנים אתרים

שמנים אתריים הם דרך נהדרת להפחית כאב ודלקת בכפות הרגליים.הם יכולים גם לעזור להרגיע ולהרגיע את השרירים.מערבבים חמש טיפות של שמן לבנדר וחמש טיפות שמן מנטה בכף שמן נשא, כמו שקד או חוחובה.לעסות את תערובת השמן לכפות הרגליים, תוך התמקדות באזורי הכאב.השאר את השמן על הרגליים למשך 15-20 דקות לפני השטיפה במים חמים.

טיפ ייחודי ומועיל

בעת עיסוי כפות הרגליים בשמנים אתרים, השתמש בתנועות עגולות עדינות כדי לעזור לשמנים לחדור לעור.הקפידו להימנע מעיסוי האזור חזק מדי, מכיוון שזה יכול לגרום ליותר כאב וגירוי.

החל קרח

החלת דחיסה קרה או חבילות קרח על הרגליים יכולה לעזור להפחית דלקת וכאב.כדי להשתמש בתרופה זו, עטפו כמה קוביות קרח בבד דק והמרחו אותו על האזור הפגוע למשך 10-15 דקות בכל פעם.עשה זאת מספר פעמים ביום, במידת הצורך.

נעל נעליים תומכות

חבישת נעליים תומכות יכולה לעזור להפחית את הלחץ בכפות הרגליים ולספק הקלה מכאב.בחר נעליים שיש להן ריפוד טוב ותמיכה בקשת, והימנע מנעליים עם נעליים עם נעליים גבוהות או נעליים הדוקות.בנוסף, חשוב להחליף את הנעליים שלך ברגע שהן מתחילות להישחק.

נסה אקופרסורה

אקופרסורה היא טכניקת ריפוי עתיקה שיכולה לעזור להקל על הכאב והמתח בכפות הרגליים.לשם כך, פשוט אתר את נקודות הלחץ בכפות הרגליים והפעל לחץ באמצעות האגודלים.החזיקו את הלחץ למשך מספר שניות לפני ששחררו.עשה זאת מספר פעמים ביום כדי להקל על הכאב.

קח ויטמין C

ויטמין C הוא חומר מזין חיוני שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב בכפות הרגליים.נסה להוסיף מזונות עשירים בוויטמין C, כמו תפוזים, ברוקולי וקייל, לתזונה שלך.אתה יכול גם לקחת תוסף ויטמין C כדי לקבל את המינון היומי המומלץ.

השתמש ברולר כף רגל

רולר רגל הוא דרך נהדרת לעסות ולמתוח את השרירים בכפות הרגליים.זה יכול לעזור להפחית את הכאב והמתח ברגליים.כדי להשתמש ברולר רגליים, פשוט גלגלו את הרגליים מעליו מספר פעמים ביום.

השתמש בכרית חימום

החלת כרית חימום על כפות הרגליים יכולה לעזור להפחית את הכאב והמתח בשרירים.כדי להשתמש בכרית חימום, פשוט הניחו אותה על האזור המושפע למשך 15-20 דקות בכל פעם.עשה זאת מספר פעמים ביום, במידת הצורך.

ללבוש גרבי דחיסה

גרבי דחיסה יכולים לעזור להפחית נפיחות בכפות הרגליים ולספק תמיכה להפחתת הכאב.נסה ללבוש גרבי דחיסה במהלך היום כדי לעזור בניהול הכאב.

למתוח את הרגליים

מתיחת כפות הרגליים יכולה לעזור להפחית את הכאב והמתח בכפות הרגליים.לשם כך, פשוט משוך את אצבעות הרגליים לאחור לעבר הגוף והחזק למשך מספר שניות.עשה זאת מספר פעמים ביום כדי לעזור להפחית את הכאב.

נסה רפלקסולוגיה

רפלקסולוגיה היא טכניקת ריפוי הכרוכה ביישום לחץ על נקודות ספציפיות בכפות הרגליים.זה יכול לעזור להפחית את הכאב והמתח ברגליים.לשם כך, פשוט אתר את נקודות הלחץ והפעל לחץ באמצעות האגודלים.החזיקו את הלחץ למשך מספר שניות לפני ששחררו.

הספיגה בחומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה נהדרת לכאבי רגליים.להשתמש בתרופה זו, מערבב כוס אחת של חומץ תפוחים עם שתי כוסות מים חמים.משרים את כפות הרגליים בתערובת למשך 15-20 דקות, ואז

מה גורם לכאב בחלק האחורי של כף הרגל?

כאבים בחלק האחורי של כף הרגל יכולים להיגרם על ידי מגוון מצבים, כולל דלקת פשיטיס פלנטרית, דלקת גידולים אכילס, דרבנות עקב ותסמונת מנהרה טרסאלית.דלקת פשיטיס פלנטרית היא דלקת של רצועת הרקמה העבה העולה מהעקב עד אצבעות הרגליים והיא הגורם השכיח ביותר לכאבי עקב.דלקת בגידים אכילס היא דלקת של הגיד המחבר את שריר העגל לעצם העקב ומהווה גורם שכיח לכאב בחלק האחורי של כף הרגל.דרבני עקב הם גידולים גרמיים הנוצרים על עצם העקב ויכולים לגרום לכאב ודלקת.תסמונת מנהרת טרסאל היא מצב המתרחש כאשר עצב בחלק האחורי של כף הרגל הופך לדחוס וגורם לכאב, לחוסר תחושה או לעקצוץ בכף הרגל.

הסעדים של סבתא לכאב בחלק האחורי של כף הרגל

סבתות משתמשות בתרופות ביתיות כדי לעזור להקל על הכאב בחלק האחורי של כף הרגל במשך מאות שנים.להלן 22 תרופות של סבתא מצוינת ומיוחדת לכאב בחלק האחורי של כף הרגל:

1.קרח

החלת קרח על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית נפיחות וכאב.להכנת חבילת קרח, עטפו כמה קוביות קרח במגבת או שקית ירקות קפואים.החל את חבילת הקרח על האזור המושפע למשך 15 דקות בכל פעם, מספר פעמים ביום.

2.מלח אפסום

השריית כף הרגל המושפעת באמבטיית מלח אפסום חמה יכולה לעזור להפחית דלקת וכאב.כדי לבצע את האמבטיה, הוסף ½ כוס מלח אפסום לאמבט של מים חמים וספוג למשך 15 עד 20 דקות.

3.דחיסה

לבישת גלישת דחיסה או גרב ברגל הפגועה יכולה לעזור להפחית נפיחות וכאב.

4.טריזי עקב

טריזי עקב הם תוספות מרופדות שניתן להציב בתוך הנעל כדי לספק תמיכה וריפוד לעקב ולקשת כף הרגל.זה יכול לעזור להפחית את הכאב בעקב ובקשת.

5.עיסוי

עיסוי האזור הפגוע יכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת.

6.מתיחות

מתיחה יכולה לעזור להפחית את ההידוק בשרירים ובגידים בכף הרגל ויכולה לעזור להפחית את הכאב.

7.גובה

הרמת כף הרגל מעל הלב יכולה לעזור להפחית נפיחות וכאב.

8.דיקור סיני

דיקור סיני הוא תרגול ריפוי סיני עתיק הכולל הכנסת מחטים דקים לנקודות ספציפיות בגוף כדי לעזור להפחית את הכאב והדלקת.

9.טיפול כירופרקטי

טיפול כירופרקטי יכול לעזור להפחית את הכאב ולשפר את הניידות על ידי מניפולציה של המפרקים והרקמות הרכות בכף הרגל.

10.טיפול חם וקור

טיפולים חמים וקרים לסירוגין יכולים לעזור להפחית כאבים ודלקת.לשם כך, החל קומפרס חם למשך 3 דקות ואחריו דחיסה קר למשך דקה.חזור על מחזור זה מספר פעמים ביום.

11.אורתוטיקה מותאמת אישית

אורתוטיקה בהתאמה אישית היא תוספות מעוצבות אשר מיועדות להתאים לצורת כף הרגל המדויקת ויכולים לספק תמיכה וריפוד קשת לעקב.

12.שנה נעליים

לנעול נעליים עם תמיכה קשתית טובה וריפוד יכול לעזור להפחית את הכאב בחלק האחורי של כף הרגל.

13.כורכום

כורכום הוא תבלין שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת.

14.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא שורש שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת.

15.פלפל קאיין

לפלפל קאיין יש תכונות אנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת.

16.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת.

17.קומפרס מלח אפסום

השריית בד במלח אפסום ובמים חמים ואז החלתו על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את הכאב והדלקת.

18.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא תמצית צמחית שיש לה תכונות אנטי דלקתיות ויכולה לעזור להפחית את הכאב והדלקת.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן