דף הבית » תרופות סבתא » ריח שתן חריף – 17 תרופות של סבתא מזינה להכנה מהירה
dadd dadaadf ddadda  daadaddaddaa dadc daddaad dedddad dcddbda

ריח שתן חריף – 17 תרופות של סבתא מזינה להכנה מהירה

שתן שמריח חריף: 17 תרופות של סבתא מזינה להכנה מהירה

רובנו חווינו שתן שמריח חריף בשלב כלשהו בחיינו.ריח חריף זה יכול להיגרם על ידי מגוון גורמים, כמו דלקת בדרכי השתן, התייבשות או אפילו תרופות מסוימות.בעוד שגורם לריח יכול להשתנות, לעתים קרובות הפיתרון זהה: תזונה מזינה עם הרבה נוזלים, פעילות גופנית וסעדים טבעיים.

למרבה המזל, סבתות ברחבי העולם העבירו מגוון של תרופות טעימות וקלות להכנה שיכולות לעזור לנטרל את הריח החריף של שתן.להלן 17 מתכונים מזינים שתוכלו להכין עם מרכיבים מהמזווה שלכם.

1.מיץ חמוציות

מיץ חמוציות הוא תרופה ידועה לזיהומים בדרכי השתן ובעיות שתן אחרות.מיץ חמוציות יכול להפחית את חומציות השתן שלך, מה שיכול לעזור לנטרל את הריח החריף.אתה יכול לקנות מיץ חמוציות מהמכולת המקומית שלך, או שתוכל להכין משלך על ידי מיזוג חמוציות עם מים וממתיק לבחירתך.

2.תה שן הארי

תה שן הארי הוא תה צמחי מרפא טעים ומזין שיכול לעזור להפחית את הריח החריף של שתן.תה שן הארי מיוצר מעלי צמח שן הארי, העשיר בוויטמינים ובמינרלים שיכולים לעזור לתמוך בבריאות הכליות ושלפוחית השתן.אתה יכול למצוא תה שן הארי ברוב חנויות המזון הבריאותי, או שאתה יכול להכין משלך על ידי תלול עלים טריים שנבחרו עלים במים חמים.

טיפ:

הוספת כמה טיפות מיץ לימון לתה שן הארי שלך יכולה לשפר את טעמו ולהביא את היתרונות הבריאותיים של התה.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא טוניק בריאות פופולרי שיכול לעזור לנטרל ריחות חזקים.כדי להשתמש בחומץ תפוחים כדי להפחית את הריח החריף של שתן, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים ושותים אותו מספר פעמים ביום.

4.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא דאודורייזר טבעי שיכול לעזור לנטרל את הריח החריף של שתן.כדי להשתמש בסודה לשתייה, מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה עם כוס מים ושותה אותה פעם ביום.סודה לשתייה תעזור לנטרל את חומציות השתן שלך, מה שיכול לעזור להפחית את הריח החריף.

5.מיץ פטרוזיליה

פטרוזיליה היא עשב עשיר בתזונה שיכול לעזור להפחית את הריח החריף של שתן.להכנת מיץ פטרוזיליה, יש לשלב עלי פטרוזיליה עם מים ומסננים את התערובת דרך בד גבינה.שתו את מיץ הפטרוזיליה שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מהו ריח שתן חריף?

ריח שתן חריף הוא ריח עבירה או חזק שניתן לאתר בשתן של אדם.זה נגרם על ידי חיידקים, תרופות וגורמים אחרים.בדרך כלל זה מלווה בתחושת שריפה בעת שתן.ריח שתן חריף יכול להיגרם כתוצאה מהתייבשות, דלקות בדרכי השתן, בעיות בכליות וסוכרת.חשוב לשים לב לסימפטום זה ולהתייעץ עם רופא כדי לקבוע את הסיבה הבסיסית.

הסעדים של סבתא להכנה מהירה

סבתות משתמשות בתרופות טבעיות לטיפול בריח השתן החריף במשך מאות שנים.להלן שבע עשרה תרופות של סבתא מזינה להכנה מהירה.

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים שימש כתרופה ביתית במשך מאות שנים.הוא מלא בנוגדי חמצון, ויטמינים ומינרלים.זה עוזר להוריד את ה- pH של השתן, המסייע להפחתת הריח החריף.כדי להשתמש בו, מערבבים שתי כפות חומץ סיידר תפוחים עם כוס מים ושתו אותו פעם ביום.

2.מיץ חמוציות

מיץ חמוציות מלא בנוגדי חמצון וויטמין C. הוא עוזר לשטוף חיידקים ורעלים אחרים מהדרכי השתן.שתו כוס מיץ חמוציות פעם ביום כדי להפחית את הריח החריף.

3.סודה לשתייה

סודה לשתייה יכולה לעזור לנטרל את הריח החזק של ריח השתן החריף.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית סודה לשתייה בכוס מים ושתה אותה פעם ביום.

4.מיץ לימון

מיץ לימון מלא בוויטמין C והואLPS לשטוף רעלים מדרכי השתן.כדי להשתמש בו, מערבבים כף אחת של מיץ לימון בכוס מים ושתו אותו פעם ביום.

5.תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא דרך נהדרת להפחית את הריח החריף של השתן.כדי לעשות זאת, תלול כפית אחת של שורש ג’ינג’ר בכוס מים חמים למשך חמש דקות.הוסף כפית דבש ושותה אותו פעם ביום.

6.פטרוזיליה

פטרוזיליה מלאה בנוגדי חמצון וויטמינים המסייעים להפחתת הריח החריף של השתן.כדי להשתמש בו, מערבבים כף אחת של פטרוזיליה קצוצה בכוס מים ושתה אותה פעם ביום.

7.זרעי חילבה

זרעי חילבה ידועים בתכונות הריפוי שלהם ויכולים לעזור להפחית את הריח החריף של השתן.כדי להשתמש בו, תלול כפית אחת של זרעי חילבה בכוס מים חמים למשך חמש דקות.שתו אותו פעם ביום.

8.קינמון

קינמון מלא בנוגדי חמצון ויכול לעזור להפחית את הריח החריף של השתן.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית קינמון אחת בכוס מים חמים ושתה אותם פעם ביום.

9.שורש שן הארי

שורש שן הארי מלא בוויטמינים ומינרלים המסייעים להפחתת הריח החריף של השתן.כדי להשתמש בו, תלול כפית אחת של שורש שן הארי בכוס מים חמים למשך חמש דקות.שתו אותו פעם ביום.

10.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו מלא בנוגדי חמצון ויכול לעזור להפחית את הריח החריף של השתן.כדי להשתמש בו, תלול כפית אחת של שורש מרשמלו בכוס מים חמים למשך חמש דקות.שתו אותו פעם ביום.

11.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ מלא בוויטמינים ומינרלים המסייעים להפחתת הריח החריף של השתן.כדי להשתמש בו, תלול כפית אחת של שורש ליקוריץ בכוס מים חמים למשך חמש דקות.שתו אותו פעם ביום.

12.HorseTail

ShoreStail מלא בנוגדי חמצון ויכול לעזור להפחית את הריח החריף של השתן.כדי להשתמש בו, תלול כפית אחת של סוס סוס בכוס מים חמים למשך חמש דקות.שתו אותו פעם ביום.

13.עלה סרפד

עלה סרפד מלא בוויטמינים ומינרלים המסייעים להפחתת הריח החריף של השתן.כדי להשתמש בו, תלול כפית אחת של עלה סרפד בכוס מים חמים למשך חמש דקות.שתו אותו פעם ביום.

14.UVA

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן