דף הבית » תרופות סבתא » ברונכיטיס בהריון – 10 תרופות סבתות יעילות ומומלצות
ddaddadbdddda dddadddf  daadaddaddaa daddaaddaa ddaddcd

ברונכיטיס בהריון – 10 תרופות סבתות יעילות ומומלצות

מהי ברונכיטיס בהריון?

ברונכיטיס בהריון הוא זיהום בריאות ובדרכי הנשימה הפוגעות באם והתינוק.זה נגרם לרוב על ידי נגיף, אך יכול להיגרם גם על ידי חיידקים.תסמינים של ברונכיטיס בהריון כוללים שיעול, קוצר נשימה, צפצופים, כאבי חזה ועייפות.חשוב לפנות לטיפול רפואי אם אתם בהריון וחווים אחד מהתסמינים הללו.

הסעדים של סבתא לברונכיטיס בהריון

לסבתות יש סעדים מזמן עבור מחלות רבות, וברונכיטיס בהריון אינו יוצא מן הכלל.להלן 10 תרופות סבתות יעילות ומומלצות לברונכיטיס בהריון:

1.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא תרופה פשוטה ויעילה לברונכיטיס בהריון.מרתיחים סיר מים ואז מוסיפים כמה טיפות של שמן אקליפטוס או גבישי מנטול.הניחו את הראש מעל הסיר, מכסים את הראש במגבת ושאפו את הקיטור.זה יעזור לשחרר ריר בריאות ובדרכי הנשימה ולהפחית את עומס החזה.

2.גרגר מי מלח

גרגר עם מי מלח חמים יכול לעזור להקל על העומס ולהפחית את הדלקת בגרון.להכנת מי המלח, מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים.גרגר למשך 30 שניות ואז לירוק החוצה.עשו זאת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

3.קומפרסים חמים וקרים

שימוש בדחיסה חמה וקרה יכול לעזור להפחית נפיחות ודלקת בחזה ובגרון.מניחים קומפרס חם על החזה שלך למשך 15 דקות, ואז עברו לדחיסה קרה למשך 15 דקות.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.דבש

לדבש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ודלקת בריאות ובדרכי הנשימה.מערבבים כפית דבש אחת בכוס מים חמים ושותים מספר פעמים ביום.

5.שום

שום ידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות והאנטי -ויראליות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לברונכיטיס בהריון.מרסקים שתי שיני שום ומוסיפים אותם לכוס מים חמים.שתו תערובת זו מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

6.כורכום

כורכום הוא תרופה טבעית נוספת לברונכיטיס בהריון.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון שיכולות לעזור להפחית נפיחות ודלקת בריאות ובדרכי הנשימה.מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום בכוס חלב חם ושותה מספר פעמים ביום.

7.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר ידוע בתכונותיו האנטי-ויראליות והאנטי דלקתיות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לברונכיטיס בהריון.טוחנים שתי כפיות ג’ינג’ר והוסיפו אותו לכוס מים רותחים.תן לזה תלול למשך 10 דקות ואז להתאמץ.שתו תה זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

8.אורגנו

אורגנו הוא עשב שיש לו תכונות אנטיבקטריאליות ונוגדות פטריות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לברונכיטיס בהריון.מערבבים כפית אחת של שמן אורגנו בכוס מים חמים ושותים מספר פעמים ביום.

9.חילבה

חילבה היא עשב שיש לו תכונות אנטי-ויראליות ואנטי דלקתיות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לברונכיטיס בהריון.מערבבים כפית אחת של אבקת חילבה בכוס מים חמים ושותים מספר פעמים ביום.

10.שורש ליקוריץ

שורש ליקריץ ידוע בתכונותיו האנטי-ויראליות והאנטי דלקתיות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לברונכיטיס בהריון.מערבבים כפית אחת של אבקת שורש ליקוריץ בכוס מים חמים ושותה מספר פעמים ביום.

חשוב לציין כי יש להשתמש בסעדים אלה רק כתוסף לתוכנית הטיפול המומלצת של הרופא שלך.שוחח תמיד עם הרופא שלך לפני שתנסה כל תרופה חדשה.

טיפ ייחודי ומועיל: למניעת ברונכיטיס בהריון, לדאוג לקבל הרבה מנוחה, לשתות הרבה נוזלים, להימנע מעישון ולהתאמן בהיגיינה טובה.

ברונכיטיסבהריון – 10 תרופות אפקטיביות של סבתא

הריון הוא זמן מיוחד לציפייה לאמהות, וזה יכול להגיע עם זןY של חששות בריאותיים.אחד מאלה הוא ברונכיטיס, שיכולים להיות במיוחד לגבי נשים בהריון.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות של סבתא שיכולות לעזור להקל על תסמיני הברונכיטיס בהריון.להלן 10 תרופות סבתות יעילות ומומלצות לברונכיטיס בהריון.

1.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא דרך נהדרת לעזור לפנות את דרכי הנשימה ולהפחית את עומס החזה.לשם כך, הרתיחו קצת מים ושופכים אותם לקערה.מוסיפים כמה טיפות של שמן אקליפטוס ושואפים את הקיטור למשך 15 דקות.הקפד לכסות את הראש במגבת כדי לקבל את האפקט המלא.

2.דבש ולימון

דבש ולימון הם שניהם מדכאי שיעול טבעי ויכולים לעזור להפחית את חומרת תסמיני הברונכיטיס.להכנת תרופה, מערבבים כפית דבש אחת וכפית מיץ לימון בכוס מים חמים.שתו תערובת זו מספר פעמים ביום כדי להפחית את גודש החזה ולעזור לפנות את דרכי הנשימה.

3.שום

שום הוא בעל צופה טבעי ויכול לעזור להפחית את חומרת תסמיני הברונכיטיס.כדי להכין תרופה, לרסק שן שום של שום ומערבבים אותו עם כפית דבש אחת.אכלו תערובת זו שלוש פעמים ביום כדי לעזור להפחית את עומס החזה ולנקות את דרכי הנשימה.

4.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את עומס החזה ודלקת בדרכי הנשימה.כדי להכין תרופה, מגרד כפית אחת של שורש ג’ינג’ר טרי ומערבב אותו עם כפית דבש אחת.אכלו תערובת זו שלוש פעמים ביום כדי להפחית את תסמיני הברונכיטיס.

5.כורכום

כורכום הוא נוגד חמצון רב עוצמה ויכול לעזור להפחית את גודש החזה ודלקת בדרכי הנשימה.כדי ליצור תרופה, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כפית דבש אחת.אכלו תערובת זו שלוש פעמים ביום כדי להפחית את תסמיני הברונכיטיס.

6.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא בעל צורה טבעי ויכול לעזור להפחית את עומס החזה ודלקת בדרכי הנשימה.כדי ליצור תרופה, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים.שתו תערובת זו שלוש פעמים ביום כדי להפחית את תסמיני הברונכיטיס.

7.בצל

בצל הוא בעל צופה טבעי ויכול לעזור להפחית את גודש החזה ודלקת בדרכי הנשימה.כדי להכין תרופה, מערבבים כפית אחת של מיץ בצל עם כפית דבש אחת.אכלו תערובת זו שלוש פעמים ביום כדי להפחית את תסמיני הברונכיטיס.

8.גרגר מי מלח

גרגרי מי מלח יכולים לעזור להפחית את חומרת תסמיני הברונכיטיס.כדי ליצור תרופה, מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים.גרגר את התערובת מספר פעמים ביום כדי להפחית את עומס החזה ולנקות את דרכי הנשימה.

9.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא בעל משותף טבעי ויכול לעזור להפחית את גודש החזה ודלקת בדרכי הנשימה.כדי ליצור תרופה, מערבבים כפית אחת של אבקת שורש ליקוריץ עם כפית דבש אחת.אכלו תערובת זו שלוש פעמים ביום כדי להפחית את תסמיני הברונכיטיס.

10.שמן אקליפטוס

שמן אקליפטוס הוא בעל צופה טבעי ויכול לעזור להפחית את עומס החזה ודלקת בדרכי הנשימה.כדי ליצור תרופה, ערבבו כמה טיפות של שמן אקליפטוס עם כפית דבש אחת.אכלו תערובת זו שלוש פעמים ביום כדי להפחית את תסמיני הברונכיטיס.

מסקנה

ברונכיטיס בהריון יכול להוות דאגה רצינית לצפות לאמהות, אך ישנם מספר תרופות של סבתות שיכולות לעזור להפחית את חומרת הסימפטומים.שאיפת קיטור, דבש ולימון, שום, ג’ינג’ר, כורכום, חומץ סיידר תפוחים, בצל, גרגרי מי מלח, שורש ליקריץ ושמן אקליפטוס הם כולם תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הסימפונות.על ידי ביצוע תרופות פשוטות אלה, נשים בהריון יכולות לעזור להפחית את חומרת תסמיני הברונכיטיס ולחזור ליהנות מהריון שלהן.

שאלות נפוצות

מהי ברונכיטיס?

ברונכיטיס היא דלקת בדרכי הנשימה הנגרמות על ידי הריאות שנגרמו

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן