דף הבית » תרופות סבתא » קוצר נשימה – 18 תרופות סבתות ביתיות ואורגניות
daddada dadadded  daadaddaddaa daddaaddaa dddaadddaa ddddad

קוצר נשימה – 18 תרופות סבתות ביתיות ואורגניות

מה קוצר הנשימה?

קוצר נשימה, הידוע גם בשם dyspnea, הוא מצב המאופיין בקושי בנשימה.זה עלול להיגרם על ידי מגוון גורמים כמו אלרגיות, אסטמה, אי ספיקת לב, אנמיה ומחלות נשימה אחרות.זה יכול לנוע בין קל לחמור ויכול להיות מלווה בתסמינים אחרים כמו כאבי חזה, עייפות וסחרחורת.

18 תרופות סבתות ביתיות ואורגניות לקוצר נשימה

כשמדובר בטיפול בקוצר נשימה, אין צורך להגיע לתרופות ללא מרשם או לתרופות מרשם.במקום זאת, נסה כמה מהתרופות הסבתות הביתי והאורגניות הללו.

1.תה ג’ינג’ר

ג’ינג’ר ידוע ביתרונות הבריאותיים הרבים שלו, כולל יכולתו לעזור להקל על קוצר הנשימה.להכנת תה ג’ינג’ר, פשוט תלול כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים ומוסיפים כפית דבש כדי להמתיק.שתו את זה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.תה שום

שום הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית דלקת בריאות, מה שיכול לעזור להקל על קוצר הנשימה.להכנת תה שום, תלולות שתי שיני שום טחון בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים ושותים פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

3.שמן חרדל

שמן חרדל ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות ואנטי-פסמודיות.כדי להשתמש בו, מחממים כף אחת של שמן חרדל ועסה אותו על החזה והגב.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.חלב כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי חזק ויכול לעזור להפחית את הדלקת בריאות שיכולים לעזור להקל על קוצר הנשימה.להכנת חלב כורכום, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום בכוס חלב חם.שתו את זה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא אחת הדרכים היעילות ביותר לפנות את מעברי האף ולהפחתת גודש, שיכולים לעזור בהקלת קוצר הנשימה.לשם כך, מלאו קערה גדולה במים חמים, הוסיפו כמה טיפות של שמן אקליפטוס ונשען מעל הקערה.מכסים את הראש במגבת ושאפו את הקיטור למשך 5-10 דקות.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

6.מיץ לימון

לימון עשיר בוויטמין C, הידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של מיץ לימון בכוס מים חמים ושתה אותו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

7.דבש

דבש הוא בעל צופה טבעי ויכול לעזור להפחית את הצטברות הריר בריאות, מה שיכול לעזור להקל על קוצר הנשימה.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית דבש אחת בכוס מים חמים ושתה אותם פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

8.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית את הדלקת בריאות, מה שיכול לעזור להקל על קוצר הנשימה.כדי להשתמש בו, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים בכוס מים חמים ושתו אותו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

9.אמבטיה מלח אפסום

מלח אפסום הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית דלקת בריאות, מה שיכול לעזור להקל על קוצר הנשימה.כדי להשתמש בו, הוסיפו שתי כוסות מלח אפסום לאמבטיה חמה וספיגה למשך 20 דקות.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

10.תה קינמון

קינמון ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית את הדלקת בריאות, שיכולים לעזור להקל על קוצר הנשימה.להכנת תה קינמון, תלול כפית קינמון בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים ומוסיפים כפית דבש כדי להמתיק.שתו את זה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

11.תה אניס

אניס ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית את הדלקת בריאות, מה שיכול לעזור להקל על קוצר הנשימה.להכנת תה אניס, תלול כפית אחת של אניס בספל מים חמים למשך 10 דקות.מסננים ומוסיפים כפית דבש כדי להמתיק.שתו את זה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

12.תה שומר

שומר

PART 2: תרופות טבעיות לקוצר נשימה

קוצר נשימה הוא מצב שכיח שניתן לנהל באמצעות הטיפולים הנכונים ושינויי אורח החיים.אמנם לרוב מומלצים תרופות וטיפול בחמצן על ידי אנשי מקצוע בתחום הרפואה, אך ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור להקל על תסמיני קוצר הנשימה.להלן 18 תרופות סבתות ביתיות ואורגניות שעשויות לעזור בניהול המצב.

1.תה צמחים

תה צמחי מרפא הם דרך נהדרת להרפות את גופך ולקדם את זרימת האוויר הקלה.ידוע כי עשבי תיבול כמו שורש ליקוריץ, קמומיל, לבנדר ולימון בלאם הם בעלי השפעות מרגיעות ויכולות לעזור להפחית את תסמיני קוצר הנשימה.תלול כל אחד מהעשבים האלה במים חמים למשך 3-5 דקות ושותה 1-2 כוסות ביום.

2.שמנים אתרים

שמנים אתרים יכולים לקדם רגיעה ולהפחית את תסמיני קוצר הנשימה.ניחוח שמני לבנדר ואקליפטוס ידוע כבעלי השפעות מרגיעות.מערבבים כמה טיפות של שמנים אלה במפזר והשתמשו בו בחדר בו אתם מבלים הכי הרבה זמן.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות של השמן למי האמבט שלך ולשאוף את הניחוח תוך כדי הרגע באמבט.

3.תרגילי נשימה

תרגילי נשימה

יכולים לעזור לשלוט בחומרת קוצר הנשימה.שאפו לאט דרך האף לספירה של 4, עצרו את נשימתכם לספירה של 4 ונשפו לאט דרך הפה שלך לספירה של 4. חזור על תרגיל זה 10 פעמים בכל יום והגדיל בהדרגה את מספר החזרות ככל שהנשימה שלך משתפרת.

4.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא תרופה טבעית פופולרית לקוצר נשימה.מרתיחים סיר מים ומוסיפים כמה טיפות שמן אקליפטוס.הניחו מגבת מעל הראש ושאפו את הקיטור.זה עוזר לפתוח את מעברי האף ולשפר את הנשימה.חזור על התרופה הזו 2-3 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.תה ג’ינג’ר

ידוע ש

זנגביל יש תכונות אנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית את תסמיני קוצר הנשימה.מרתיחים כוס מים ומוסיפים כמה פרוסות ג’ינג’ר טרי.תן לזה תלול במשך 10 דקות ולשתות את התה.אתה יכול גם להוסיף כפית דבש כדי לשפר את הטעם.שתו 2-3 כוסות תה ג’ינג’ר כל יום להקלה.

6.דבש

דבש הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את תסמיני קוצר הנשימה.זה עוזר להרגיע את הגרון ולהפחית את הגירוי שיכול לגרום לקוצר נשימה.מערבבים כף דבש בכוס מים חמים ושותים אותם פעמיים ביום להקלה.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות מיץ לימון כדי לשפר את הטעם.

7.חלב כורכום

ידוע כי

כורכום יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני קוצר הנשימה.מוסיפים כפית אבקת כורכום לכוס חלב חם ושותה אותה פעמיים ביום.אתה יכול גם להוסיף כפית דבש כדי לשפר את הטעם.שתו תרופה זו באופן קבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

8.שום

לשום יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני קוצר הנשימה.מרסקים 3-4 שיני שום ומוסיפים אותו לכוס מים חמים.תן לזה תלול למשך 10 דקות ולשתות את התערובת.אתה יכול גם להוסיף כפית דבש כדי לשפר את הטעם.שתו את התרופה הזו פעמיים ביום להקלה.

9.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את תסמיני קוצר הנשימה.מערבבים כף של חומץ תפוחים בכוס מים חמים ושותים אותו פעמיים ביום.אתה יכול גם להוסיף כפית דבש כדי לשפר את הטעם.שתו תרופה זו באופן קבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מסקנה

קוצר נשימה יכול להיות מצב קשה ולא נוח לניהול.בעוד שלעתים קרובות מומלצים תרופות וטיפול בחמצן על ידי אנשי מקצוע בתחום הרפואה, ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני קוצר הנשימה.מאמר זה דן ב -18 תרופות סבתא ביתיות ואורגניות שעשויות לעזור בניהולמַצָב.עם זאת, חשוב להתייעץ עם איש מקצוע רפואי לפני שתנסה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן