דף הבית » תרופות סבתא » קוצר התקף נשימה – 5 תרופות של סבתא מזינה מהמטבח

קוצר התקף נשימה – 5 תרופות של סבתא מזינה מהמטבח

מאבקי קוצר הנשימה
קוצר נשימה הוא סימפטום שכיח של מצבים רפואיים רבים, החל מקלה לרציני.זה יכול להיגרם על ידי אלרגיות, אסטמה, זיהום או אפילו מצב לב.בכל מקרה, זו יכולה להיות חוויה מפחידה, וחשוב לפנות לטיפול רפואי אם אתה חווה קוצר נשימה כלשהו.עם זאת, ישנם גם כמה תרופות טבעיות שעשויות לעזור לכם להתמודד עם מצב זה.

הסעדים של סבתא לקוצר נשימה
קוצר נשימה יכול להיות חוויה מפחידה, אך ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור בניהול מצב זה.להלן חמש תרופות של סבתא מזינה מהמטבח כדי לעזור לכם להתמודד עם קוצר נשימה.

1.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אחד התבלינים הנפוצים ביותר במטבח והוא גם מועיל מאוד לטיפול בקוצר נשימה.יש לו תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת בדרכי הנשימה שלך, שיכולות לעזור להקל על קוצר הנשימה.זה גם עוזר להפחית את ייצור הריר, שיכול לעזור בשיפור זרימת האוויר.כדי להשתמש בג’ינג’ר לקוצר נשימה, תוכלו להכין תה על ידי הרתחת כפית של ג’ינג’ר מגורד בכוס מים.אתה יכול גם להוסיף דבש ולימון לטעם.

2.כורכום

כורכום הוא עוד תבלין מטבח נפוץ שניתן להשתמש בו לטיפול בקוצר נשימה.הוא מכיל כורכומין, שהוא מרכיב פעיל שיש לו תכונות אנטי דלקתיות.זה יכול לעזור להפחית את הדלקת בדרכי הנשימה שלך, מה שיכול לעזור להקל על קוצר הנשימה.כדי להשתמש בכורכום לקוצר נשימה, תוכלו להוסיף כפית אבקת כורכום לכוס חלב חם ולשתות אותו פעמיים ביום.

3.שום

שום הוא מרכיב מטבח פופולרי שיש לו תכונות רפואיות רבות.הוא מכיל אליצין, שהוא תרכובת פעילה שיש לה תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון.זה יכול לעזור להפחית את הדלקת בדרכי הנשימה שלך, מה שיכול לעזור להקל על קוצר הנשימה.כדי להשתמש בשום לקוצר נשימה, תוכלו להוסיף כמה שיני שום למזון שלכם או להכין תה שום על ידי הרתחת כמה שיני שום בכוס מים.

4.דבש

דבש הוא ממתיק טבעי שיש לו תכונות רפואיות רבות.הוא מכיל נוגדי חמצון שיכולים לעזור להפחית דלקת בדרכי הנשימה שלך, מה שיכול לעזור להקל על קוצר הנשימה.כדי להשתמש בדבש לקוצר נשימה, תוכלו להוסיף כפית דבש לכוס מים חמים ולשתות אותו פעמיים ביום.אתה יכול גם להוסיף דבש לתה או לאוכל שלך.

5.לימון

לימון הוא פרי הדרים שניתן להשתמש בו לטיפול בקוצר נשימה.הוא מכיל חומצת לימונית, שיכולה לעזור להפחית את הדלקת בדרכי הנשימה שלך, שיכולה לעזור להקל על קוצר הנשימה.כדי להשתמש בלימון לקוצר נשימה, תוכלו להוסיף מיץ לימון לכוס מים חמים ולשתות אותו פעמיים ביום.אתה יכול גם להוסיף מיץ לימון לתה או לאוכל שלך.

טיפ ייחודי ומועיל

כאשר משתמשים באחד מהתרופות הטבעיות הללו לצורך קוצר נשימה, חשוב לזכור שהם אינם מהווים תחליף לטיפול רפואי.עדיף להתייעץ עם הרופא שלך אם אתה חווה קוצר נשימה כלשהו או אם הסימפטומים שלך מחמירים.בנוסף, חשוב לשתות הרבה נוזלים ולקבל מנוחה רבה כדי לעזור בניהול הסימפטומים שלך.

סיכום
קוצר נשימה יכול להיות חוויה מפחידה, אך ישנם כמה תרופות טבעיות מהמטבח שיכולות לעזור בניהול מצב זה.תרופות טבעיות אלה יכולות לעזור להפחית את הדלקת בדרכי הנשימה שלך, מה שיכול לעזור להקל על קוצר הנשימה.עם זאת, חשוב לזכור כי תרופות אלה אינן תחליף לטיפול רפואי, ועליך תמיד להתייעץ עם הרופא שלך אם אתה חווה קוצר נשימה כלשהו.

הסעדים של סבתא לקוצר התקפת נשימה

קוצר נשימה הוא סימפטום שכיח של מצבי נשימה רבים, כולל אסטמה, COPD ודלקת ריאות.למרבה המזל, לסבתות יש כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור לספק הקלה מקוצר נשימהולהלן חמישה מהתרופות הפופולריות ביותר.

1.תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא אחד התרופות הפופולריות ביותר לקוצר נשימה.זה יכול לעזור להפחית דלקת בדרכי הנשימה, מה שיכול להקל על תחושת ההידוק בחזה ולהקל על הנשימה.להכנת תה ג’ינג’ר, הרתיחו חתיכה קטנה של שורש ג’ינג’ר בכוס מים למשך חמש דקות.ואז מסננים את התה ומוסיפים כפית דבש כדי להמתיק אותו.שתו אותו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.חלב כורכום

חלב כורכום הוא עוד תרופה נהדרת לקוצר נשימה.כורכום מכיל תרכובת הנקראת כורכומין, בעלת תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון שיכולות לעזור להפחית את הדלקת בדרכי הנשימה.להכנת חלב כורכום, מערבבים כפית אבקת כורכום בכוס חלב חם.שתו אותו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

3.מרק שום

מרק שום הוא תרופה פופולרית נוספת לקוצר נשימה.לשום תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת בדרכי הנשימה.להכנת מרק שום, מטגנים שתי שיני שום בכף שמן זית.ואז מוסיפים שתי כוסות מרק עוף, חצי כוס בצל קצוץ, כוס חצי גזר חתוך, וכוס רבע של סלרי חתוך.מבשלים 20 דקות ומתבלים במלח ופלפל לפי הטעם.שתו את המרק פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.דבש ומיץ לימון

מיץ דבש ולימון הוא תרופה יעילה נוספת לקוצר נשימה.דבש הוא בעל צופה טבעי, שיכול לעזור להפחית את הצטברות הריר בדרכי הנשימה ולהקל על הנשימה.מיץ לימון עשיר בוויטמין C, שיכול לעזור להגביר את מערכת החיסון ולהפחית את הדלקת בדרכי הנשימה.כדי להכין את התרופה, מערבבים כפית דבש אחת עם מיץ של חצי לימון בכוס מים חמים.שתו אותו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.תה צמחים

תה צמחים הוא עוד תרופה נהדרת לקוצר נשימה.תה צמחים יכול לעזור להפחית את הדלקת בדרכי הנשימה ולהקל על הנשימה.תה צמחי מרפא פופולרי לקוצר נשימה כולל מנטה, קמומיל ושורש ליקוריץ.כדי להכין את התה, תלול כפית אחת של העשב שנבחר בכוס מים חמים למשך חמש דקות.מסננים את התה ומוסיפים כפית דבש כדי להמתיק אותו.שתו אותו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מסקנה

קוצר נשימה הוא סימפטום שכיח של מצבי נשימה רבים, ולסבתות יש כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור לספק הקלה.תה ג’ינג’ר, חלב כורכום, מרק שום, דבש ומיץ לימון, ותה צמחים הם כולם תרופות יעילות לקוצר נשימה.נסה כמה מהתרופות הללו ובדוק אם הם יכולים לעזור לך לנשום קל יותר.

שאלות נפוצות

ש: באיזו תדירות עלי לשתות את הסעדים לקוצר נשימה?

א: לקבלת התוצאות הטובות ביותר, מומלץ לשתות כל תרופה פעמיים ביום.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן